Je klinkt zelf, faler!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:08 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Jou moeten ze eerst ook es laten kruizigen!
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:05 schreef Paaskonijn het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_jan_huntelaar.html
Gay.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha, dikke pretoogjes die vader. Dik mooi ventje.
Du müsst dan schlaffen gehen.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij heb ik oververmoeidheid.
Ah, dan kan ik nog steeds weglopen als ik schrik van je hoofd hoor.quote:
Dat was voor de actie. Helaas. Ik heb nog wel een hoekjesneger in de aanbieding?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heuj, ik heb op 'm gestemd en geen breezerchick gezien!
I noes. Ik had vanaaf liever naar Zeist gegaan voor de opening van ons filiaal. Maar omdat ik nog geen kankerrijbewijs heb zit ik zonder vervoer. En op kantoor was de hele meute al weg. Ik kwam namelijk pas om kwart over 5 aan.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Du müsst dan schlaffen gehen.
die verdomde quickqoute verneukt het weer eensquote:Op woensdag 3 december 2008 19:09 schreef GasTurbine het volgende:
Mjay1 heeft de kunst van het quoten nog niet echt onder de knie
Mannen die hun pik aan iedere vrouw showen. En met name op internet.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah, dan kan ik nog steeds weglopen als ik schrik van je hoofd hoor.
Waarom ben je wel bereid om foto's van je geslachtsdeel op te sturen dan?
Heeft moeder natuur je nog wat compensatie cadeau gegeven?
Emimich kennende spreken jullie af, maar komt hij niet opdagen.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij is heul niet snel meer.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:13 schreef MJay1 het volgende:
[..]
die verdomde quickqoute verneukt het weer eens
Ook goed!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:12 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat was voor de actie. Helaas. Ik heb nog wel een hoekjesneger in de aanbieding?
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef IQM het volgende:
Emimich kennende spreken jullie af, maar komt hij niet opdagen.Of hij blijft achter een muurtje staan om foto's van je te nemen en opent dan een topic met daarin de mededeling dat 'hij een populair FOK!stertje heeft gepwned door niet op te komen dagen
!'.
BAASRIJKE?!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef GasTurbine het volgende:
Ik zoek een meisjesnaam. Het rijmt op Warijke.
_ A R I J K E
MMMMMMMMMMMMMMMMMMM, Wie weet het?
Dat zou wel behoorlijk grappig zijnquote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Emimich kennende spreken jullie af, maar komt hij niet opdagen.Of hij blijft achter een muurtje staan om foto's van je te nemen en opent dan een topic met daarin de mededeling dat 'hij een populair FOK!stertje heeft gepwned door niet op te komen dagen
!'.
Schattig!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |