Minimaal jaquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:39 schreef Mark336 het volgende:
Maar hoe zit dat nou met die pilotenopleiding... dat kost toch 'n ton ofzo :s ?
Bij hem kun je het er misschien nog in slaanquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:38 schreef on_air het volgende:
Dag Mark. Mag ik je even hierop wijzen: De teloorgang van de PI.
Welkom ook.
Altijd het proberen waard.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij hem kun je het er misschien nog in slaan
Dát en spelling en taalgebruik.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:42 schreef Mark336 het volgende:
Moet ik me daar ook nog op gaan letten?
You damn right!quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:47 schreef on_air het volgende:
En oppassen voor Hans!
Moet zo weer weg. Andere gegadigden?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
on_air, post jij dit topic ff vol? Dan kom ik in het volgende deel terug.
je bent nu toch hier. wat houdt je tegen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
on_air, post jij dit topic ff vol? Dan kom ik in het volgende deel terug.
Dat kost nog wel meer hoorquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:39 schreef Mark336 het volgende:
Ja, ik dus nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:09 schreef on_air het volgende:
[..]
Moet zo weer weg. Andere gegadigden?
Markquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:16 schreef Mark336 het volgende:Mutz, Borisz en Timo
Alleen wat zit die Milow hij nou over sinaasappels te zeggen in zijn naam en Wikipedia.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Milow_(zanger) Er staat niks?
Aaaah echt geweldig gewoon!quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:46 schreef Brennel het volgende:
Ik had gister dus de bekendmaking gemist, en keek dit net terug: práchtig![]()
![]()
Die enorme glimlach op z'n gezicht, zó mooi![]()
* Brennel kan helemaal blij worden van dit soort dingen
had ook de hele aankondiging gemist, hoorde Domien, en had toen zoiets van: he, is de kleine er dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:46 schreef Brennel het volgende:
![]()
Heul niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:56 schreef Piles het volgende:
Wat een ongelofelijk kutplaat is het toch ook
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:46 schreef Brennel het volgende:
![]()
sterktequote:
Succesquote:
Michiel is de laatste dagen wel druk met mij bedanken voor YouTube-filmpjes, 2x binnen een week...quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:46 schreef Brennel het volgende:
![]()
Sterkte, ik weet hoe moeilijk het kan zijn......quote:
quote:
quote:
Maandag, zei hij vanmiddag nogquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel is de laatste dagen wel druk met mij bedanken voor YouTube-filmpjes, 2x binnen een week...
Vraag me af wanneer 'ie weer terug op de radio is, een weekje of 1 á 2?
Ik niet, en wat ben ik daar ongelooflijk blij meequote:Op dinsdag 2 december 2008 19:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
Sterkte, ik weet hoe moeilijk het kan zijn......
Reden voor mij om geen gymnasium te doenquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik niet, en wat ben ik daar ongelooflijk blij mee
Fijn dat je het leuk vindt! Geniet van je prachtige dochter en vrouw de komende dagen!quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:17 schreef MichielV het volgende:
Hallo lieve FOK!kers,
ik heb zojuist jullie ontzettend lieve kaart en kadootjes in ontvangst genomen namens Marthe. Ook namens Jessica heel erg bedankt voor dit extreem lieve gebaar, heel bijzonder en het onderstreept voor mij des te meer de pracht van het medium radio als volslagen vreemden zoiets bedenken voor elkaar.
Kus!
Oh, en ik ben er vrijdag weer
Dankjewel, een drama inderdaad.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
Sterkte, ik weet hoe moeilijk het kan zijn......
* Noortje. wacht met smart tot het vrijdag is (WEEEEEEEEEKEND!)*quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:17 schreef MichielV het volgende:
Hallo lieve FOK!kers,
ik heb zojuist jullie ontzettend lieve kaart en kadootjes in ontvangst genomen namens Marthe. Ook namens Jessica heel erg bedankt voor dit extreem lieve gebaar, heel bijzonder en het onderstreept voor mij des te meer de pracht van het medium radio als volslagen vreemden zoiets bedenken voor elkaar.
Kus!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:25 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
De komende 2,5 uur heeft ze mij al!
dat voelt als een hele kleuterklasquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:25 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Had vriendje van Domien gemaakt, maar kan best eens downloadbaar gemaakt worden ofzo.. ah.. toe toe supertoequote:
Leuk dat je nog even een reactie achterliet, en tot vrijdag! Sinterklaas editie van EW?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:17 schreef MichielV het volgende:
Hallo lieve FOK!kers,
Kus!
Fijn dat het zo goed in de smaak is gevallenquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:17 schreef MichielV het volgende:
Hallo lieve FOK!kers,
Kus!
*proest*quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:25 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hoi Michiel ! hartstikke tof om te lezen dat de kaart in goede aarde is gevallen. Nogmaals gefeliciteerd, geniet ervan en tot vrijdag !quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:17 schreef MichielV het volgende:
Hallo lieve FOK!kers,
Kus!
Nou inderdaad! Gelukkig kan dit kind ook heel lief zijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:25 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
burgerluchtvaart opleiding kost tussen de 250k en de 330kquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:39 schreef Mark336 het volgende:
Supertof, bedankt nog en je krijgt zo een PMquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:35 schreef muisje-eliza het volgende:
hoi allemaal ik ben thuis![]()
![]()
![]()
Maricha had Michiel natuurlijk al ingeligt dat ik zou komenDus hij doet de deur open met *hallow Eliza*
![]()
![]()
Ik heb de megakaart gegeven en nog een presentje![]()
als ik snap hoe ik foto's van mn telefoon op de puter kan zetten laat ik nog even de foto's zien van de kaart
In de ITquote:
Pff, daar zit ik dan met m'n krantenwijkjequote:Op dinsdag 2 december 2008 19:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
burgerluchtvaart opleiding kost tussen de 250k en de 330k
je bent welkom in het mooie houtenquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Gelukkig kan dit kind ook heel lief zijn
Enne kinderwens heb ik wel, maar wil eerst een huis kopen! En dan zien we wel verder
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:35 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
![]()
Maricha had Michiel natuurlijk al ingelicht dat ik zou komenDus hij doet de deur open met *hallow Eliza*
![]()
![]()
als ik snap hoe ik foto's van mn telefoon op de puter kan zetten laat ik nog even de foto's zien van de kaart
Weekend? Tis bij mijn weten nog echt pas dinsdag hoorquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Avond !.
Hoi Maricha en Domien
[..]
Hoi Michiel ! hartstikke tof om te lezen dat de kaart in goede aarde is gevallen. Nogmaals gefeliciteerd, geniet ervan en tot vrijdag !. * -Hans- heeft zelfs nu al weekend. Woei !
jij was toch aan het leren?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:39 schreef Noortje. het volgende:
Linkin Park![]()
![]()
[..]
Ja, in Australië/Nieuw-Zeeland toch?
Je krijgt er ook veel voor terug hèquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:38 schreef Mark336 het volgende:
Pff, daar zit ik dan met m'n krantenwijkje
Ik hoop dat het je lukt om de foto's online te zetten. Ben super benieuwd! Neem aan dat Michiel daar geen bezwaar tegen heeftquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:35 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
![]()
Maricha had Michiel natuurlijk al ingelicht dat ik zou komenDus hij doet de deur open met *hallow Eliza*
![]()
![]()
oh jahquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:39 schreef Noortje. het volgende:
Linkin Park![]()
![]()
[..]
Ja, in Australië/Nieuw-Zeeland toch?
Die verkoudheid is dan wederzijds. Ik zit op een dieet van slappe bouillon, bleh.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In de IT. Heb wat verlofdagen opgenomen en dat komt wel goed uit want ik ben redelijk verkouden en moet in huis toch ook nog wat zaken doen die zijn blijven liggen.
Klopt ! ik moet er ook even aan wennen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
Weekend? Tis bij mijn weten nog echt pas dinsdag hoor
Slappe bouillon... Das minders... Bij mij is het een antibioticadieet, ook erg lekkerquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:41 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Die verkoudheid is dan wederzijds. Ik zit op een dieet van slappe bouillon, bleh.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je lukt om de foto's online te zetten. Ben super benieuwd! Neem aan dat Michiel daar geen bezwaar tegen heeft![]()
Als je nog iets van mij tegoed hebt dan hoor ik het wel, toch?
Beterschap! het gaat weer gigantisch rond.. Naja, hoort een beetje bij de periode van het jaar.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:41 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Die verkoudheid is dan wederzijds. Ik zit op een dieet van slappe bouillon, bleh.
Oh zo! I See.. Kon zijn dat je ook even binnen was geweest. Foto's van de kaart is natuurlijk ook meer dan prima.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Hans het zijn foto's van de kaart heh, niet van de baby ofzo...ik voel me niet geroepen om binnen te gaan daar
kom schatje, haal iets lekkers voor je zelf uit de koelkast, pak wat te drinken, lees nog een pagina en dan klaarquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ssh
Het lukt niet, ik heb al te veel geleerd vandaag. Mijn ogen vallen steeds half dicht.
Een antibioticadieet... gratis meegenomen van je stagebedrijf?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Slappe bouillon... Das minders... Bij mij is het een antibioticadieet, ook erg lekker
We hebben niets lekkersquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kom schatje, haal iets lekkers voor je zelf uit de koelkast, pak wat te drinken, lees nog een pagina en dan klaar
Kan je niet een dag naar mij toe sturen, een beetje eerlijk verdelen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt ! ik moet er ook even aan wennen.
Vette plaat van Linkin Park
Zal kijken wat ik voor je kan doen..quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:46 schreef MutZ het volgende:
Kan je niet een dag naar mij toe sturen, een beetje eerlijk verdelen?
Topquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:35 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Jep, net zoals gisteren.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:52 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond, waar kunnen de requests voor na 9 uur na toe... domien at 3fm.nl?
heb je daar de hele dag over nagedacht? Dan wordt het inderdaad tijd voor een baanquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:53 schreef Mark336 het volgende:
Pff, eindelijk heb ik de plaat gevonden die al de hele dag in m'n hoofd zit.. The Offspring - Why Don't you Get a Job
Kleuterklas@3fm.nlquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:52 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond, waar kunnen de requests voor na 9 uur na toe... domien@3fm.nl?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
mail verstuurdquote:
Niet eens, want daar hebben ze niet degene die ik nodig hadquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een antibioticadieet... gratis meegenomen van je stagebedrijf?
Inderdaad, het zou alleen een prijs zijn als je de zanger van Tokio Hotel kaal zou mogen scheren en op een brandstapel mag zettenquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:56 schreef rubbereend het volgende:
da's toch geen prijs, iets met Tokyo Hotel
Da's natuurlijk wel het gevaar bij een medische opleiding, dat je eigen dokter gaat spelen. Als je de verkeerde diagnose stelt kan het goed fout gaan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Niet eens, want daar hebben ze niet degene die ik nodig had
Gisteren huisarts gebeld: 'Met Anneke, ik heb een oorontsteking, dus ik wil antibiotica. Het liefst geen Amoxicilline, maar Azitromycine. Die helpt beter bij mij.' 'Oh, eh... kun je hier om 9 uur zijn, dan kijkt de huisarts even'
ff later: Huisarts 'Je hebt een goede diagnose gesteld, je hebt idd een oorontsteking, ik zal ff Azitromycine voorschrijven, ligt direct klaar bij de apotheek.'
probeer het is te omschrijvenquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:45 schreef Mark336 het volgende:
Heb ik de hele dag al een nummer in mijn hoofd, hoor ik request, weet ik echt totaal niet meer hoe dat nummer ging.. laat staan hoe ie heet..
Kud!
Nee maar (vraag me niet wat ik gesnoven had) ik kreeg vanochtend Ob-La-Di, Ob-La-Da van The Beatles in m'n hoofd en toen vroeg ik me af welk nummer daarop leek.. Why Don't You Get a Job dus.. en nu ben ik blij.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
heb je daar de hele dag over nagedacht? Dan wordt het inderdaad tijd voor een baan
heksen overleven datquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, het zou alleen een prijs zijn als je de zanger van Tokio Hotel kaal zou mogen scheren en op een brandstapel mag zetten
dank je welquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:53 schreef TheVulture het volgende:
Complimenten aan Eliza voor het idee van de kaart trouwens
nu maar hopen dat je apotheek meewerkt en toch niet het goedkopere andere meegeeftquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Niet eens, want daar hebben ze niet degene die ik nodig had
Gisteren huisarts gebeld: 'Met Anneke, ik heb een oorontsteking, dus ik wil antibiotica. Het liefst geen Amoxicilline, maar Azitromycine. Die helpt beter bij mij.' 'Oh, eh... kun je hier om 9 uur zijn, dan kijkt de huisarts even'
ff later: Huisarts 'Je hebt een goede diagnose gesteld, je hebt idd een oorontsteking, ik zal ff Azitromycine voorschrijven, ligt direct klaar bij de apotheek.'
Heksen wel, homoseksuele wannabe-zangertjes met een fetish voor extensions en make-up hopelijk nietquote:
vandaag zou de apotheek Michel zn medicijnen (zware pijnstiller voor de hernia) langsbrengen, maar de meds kwamen maar niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nu maar hopen dat je apotheek meewerkt en toch niet het goedkopere andere meegeeft
nou zou zijn bezorger op de klote gevenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
vandaag zou de apotheek Michel zn medicijnen (zware pijnstiller voor de hernia) langsbrengen, maar de meds kwamen maar niet.
Belde net iemand aan die aan de andere kant van Huizen woont..."euh ik heb uw medicijnen gehad"
![]()
domme apotheker
Deze... is voor jooooouuuuu..quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:04 schreef TheVulture het volgende:
De beste Evanescense-plaat die ze ooit hebben gemaakt
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
de kaart die ik namens ons allemaal gegeven heb![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder heb ik een Dagobert Duck spaarpot gegeven voor de kleine
Dat kan idd heel goed fout gaan, maar als je elk jaar meerdere oorontstekingen hebt, dan weet je op een gegeven moment echt wel wanneer je er weer eentje te pakken hebt en wat je eraan moet doen. (een oorontsteking is namelijk een ontsteking die je echt wel voelt, believe me)quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's natuurlijk wel het gevaar bij een medische opleiding, dat je eigen dokter gaat spelen. Als je de verkeerde diagnose stelt kan het goed fout gaan.
Dank jequote:Op dinsdag 2 december 2008 20:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Deze... is voor jooooouuuuu..
Enkeltje kelder SCH voor jouquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben sinds een paar dagen ook aan het Parshippen
Marthe, erg mooie naam! En Janne natuurlijk ookquote:
Die types probeer ik nu juist te ontlopenquote:
Michiel's moeder heet Henriët.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik hoorde gister op de terugweg ineens Domien en dacht, huh?
En toen hoorde ik t nieuws, Michiel is papa!
[..]
Marthe, erg mooie naam! En Janne natuurlijk ookHenriët misschien iets minder, maar och, vast een oma van één van de kanten
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die types probeer ik nu juist te ontlopen
Nou, dat nou ook weer niet, maar het is wel een érg lekkere MHquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:allein allein
, mag nog wel een extra weekje megahit worden
hij weet heus wel wie je bent hoorquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:10 schreef Brennel het volgende:
Top Eliza! Erg lieve kaart, leuk gedaan zo![]()
Mijn naam staat in de spotlights(alleen geen 'Brennel' erbij
)
weet hij vast wel zonder nicknamequote:Op dinsdag 2 december 2008 20:10 schreef Brennel het volgende:
Top Eliza! Erg lieve kaart, leuk gedaan zo![]()
Mijn naam staat in de spotlights(alleen geen 'Brennel' erbij
)
Maak die nieuwe Prodigy maar megahit.. woehoe!quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:allein allein
, mag nog wel een extra weekje megahit worden
Joh, leuk dat ik weet dat er een kaart gestuurd wordt namens "ons"...quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaaaaaa! ik stem voorquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:11 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Maak die nieuwe Prodigy maar megahit.. woehoe!
Geniet ervan, papa Veenstraquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:17 schreef MichielV het volgende:
Hallo lieve FOK!kers,
Kus!
En als je er wel naartoe zou moeten zou je een erg goede klant zijn van de oordopjesverkoper?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Arme Judith... ik steek mijn snikkel nog liever in een muizenklem dan dat ik naar Tokyo Hotel zou moeten
Mja, okequote:Op dinsdag 2 december 2008 20:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hij weet heus wel wie je bent hoor
Gelukkig is het niet zo'n grote kaartquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg, doe eens niet zo zuurquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Joh, leuk dat ik weet dat er een kaart gestuurd wordt namens "ons"...
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Voor de fans! De Iglu & Hartley-remix van Niels: http://rapidshare.com/fil(...)ning_remix_.mp3.html
Junkie XL is een hele integere dj die naar mijn idee het liefste buiten de schijnwerpers blijft om zijn ding te doen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:14 schreef Mark336 het volgende:
Oeh.. Junkie XL, welke zou Domien gaan draaien? Weet niet of jullie die uitzending van DWDD ooit een keer gezien hebben, maar die gast vind ik toch echt geniaal
JAAAAAA!!!! BEDANKT!quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Voor de fans! De Iglu & Hartley-remix van Niels: http://rapidshare.com/fil(...)ning_remix_.mp3.html
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Junkie XL is een hele integere dj die naar mijn idee het liefste buiten de schijnwerpers blijft om zijn ding te doen.
...of ze heeft niet terug gelezen. Ik lees bijna altijd terug en daardoor zag ik toen ik vannacht thuis kwam dat Eliza dat idee had en heb ik haar nog kunnen bereiken.quote:
Thnxquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
heeft dat teruglezen toch nog zin gehadquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
...of ze heeft niet terug gelezen. Ik lees bijna altijd terug en daardoor zag ik toen ik vannacht thuis kwam dat Eliza dat idee had en heb ik haar nog kunnen bereiken.
sorrie Jannequote:Op dinsdag 2 december 2008 20:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Joh, leuk dat ik weet dat er een kaart gestuurd wordt namens "ons"...
Dankjewel!quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Kan je er nu weer vol tegenaan om Grieks te lerenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:22 schreef Noortje. het volgende:
Supertoffe kaart Eliza!
Het is echt wonderbaarlijk hoe erg je op kan leven van warme chocolademelk.
Daar is ie alquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:22 schreef Mark336 het volgende:
Maar eh Domein zei toch dat ie Junkie XL ging draaien of wordt ik echt gek?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik vind het gewoon een beetje jammer dat Eliza, die echt wel weet dat ik zou willen meedoen, maar die ook weet dat ik het erg druk heb momenteel, het me niet gewoon even vraagt.
Maar never mind
Na Snow Patrol.. Dat kan dus iedere plaat na Snow Patrol zijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:22 schreef Mark336 het volgende:
Maar eh Domein zei toch dat ie Junkie XL ging draaien of wordt ik echt gek?
Ja, nouja, fine... snap dat je niet aan iedereen denkt...quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
sorrie Jannehet was een ludieke aktie in the heat of the moment, ik had weinig tijd om na te gaan denken wie ik vergeten zou zijn. Iedereen die zn naam op de kaart wou moest me een pm sturen en vanochtend in mn slaapdronken toestand heb ik ze gewoon overgekalkt, keihard gewerkt, en na mn werk langsgegaan bij Michiel
Niet vol, wel voor 75% en da's beter dan de 10% die ik daarstraks had.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Kan je er nu weer vol tegenaan om Grieks te leren
Toe Janne, dit is toch niet het goede moment om te gaan kibbelen hierover? Ik ben het gewoon vergeten, aanvaard ajb mijn excuses.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik vind het gewoon een beetje jammer dat Eliza, die echt wel weet dat ik zou willen meedoen, maar die ook weet dat ik het erg druk heb momenteel, het me niet gewoon even vraagt.
Maar never mind
Liefquote:
* Noortje. geeft knuf aan Janne(ke?)quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, nouja, fine... snap dat je niet aan iedereen denkt...
En toch voelt t kut. Maar misschien komt dat door mn algehele toestand momenteel, never mind, ik overleef t wel
Je draait die plaat gewoon voor Noortje, je wil dat ze wat minder praat en wat meer huiswerk maakt ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Na Snow Patrol.. Dat kan dus iedere plaat na Snow Patrol zijn
James Morrisson + Nelly Furtado.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Lief van je noor
Wie is oh, zijn! dit? Klinkt wel lekker
Wat ^^ zegt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Dit vind ik nou echt een hele fijne plaat van James Morrisson met Nelly Furtado
En dat terwijl ik James altijd wat zeikerig vind zingen maar dit is goed te pruimen
Ik hoor t Domien net zeggen!quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
James Morrisson + Nelly Furtado.
Is het trouwens Janne of Janneke?
Janneke D'Arcquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:33 schreef Jannekje7 het volgende:
I used to ruuuule the world!
Ja, ongetwijfeld in een vorig leven
Domien beat mequote:Op dinsdag 2 december 2008 20:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik hoor t Domien net zeggen!
En t is Janneke, maar Janne mag ook, doen vrienden vaak
Ik noemde mezelf vroeger "Jaakuh"quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kyllian zou gelijk zeggen bij de naam janneke , jip en janke
lieve schat, lees nog ff een paginaatje grieksquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:34 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Domien beat me
Ah oke!
Coldplay
Ik heb trouwens besloten niet te gaan naar dat concert. 60 euro is me toch iets te veel, dat is een half Pinkpop kaartje ffs.
Dat stukje speelden als achtergrondmuziekje op TV toen Obama net verkozen was tot president. Niemand snapte waarom ik zo hard moest lachen..quote:
de poes heet Siepie en hond heet takkiequote:Op dinsdag 2 december 2008 20:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik noemde mezelf vroeger "Jaakuh"
En ik heb toevallig zondag een kaartje gekocht van Jip en Janneke en die kat (hoe heet-ie ookweer?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Je bent te goed voor me.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lieve schat, lees nog ff een paginaatje grieks![]()
Hij heeft gewoon te vaak reclames gekeken van Samsung "Imagine"quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:33 schreef Jannekje7 het volgende:
I used to ruuuule the world!
Ja, ongetwijfeld in een vorig leven
het is een heerlijke opzwepende plaatquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Meja
Dit blijft echt een plaat met eeuwigheidswaarde... wordt er elke keer weer vrolijk van
Dat zelfde probleem heb ik dus ook, met dezelfde kaartjes in arnhemquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:53 schreef Brennel het volgende:
Oh, ik heb kaartjes voor Krezip voor 10 december hier in Arnhem, maar nog niemand om mee te gaan
heeft michel wat te doen als hij thuis zit , lekkere stoel uitzoeken , pc ernaast , cdtje erin windows opnieuw installerenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza is weer online...stomme puter
Ik vind er geen moer aanquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:58 schreef Mark336 het volgende:
Die Mixtape is wel erg goed hoor, vooral al dat commentaar van z'n vrienden en familie enzo..![]()
Of maak ik hier geen vrienden mee?
ik heb daar mn eieren weg laten prikken voor Deesquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:01 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohjee.... hoorden jullie dat bericht over t Elizabeth ziekenhuis in Tilburg?
Een vriendin van me loopt daar stage...
Wattan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:01 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoor je eigenlijk nog wel eens wat van Dees?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb daar mn eieren weg laten prikken voor Dees
gebeurd wel vaker dat er de pleuris uitbreekt , met leuke bacteriën en virussenquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:01 schreef Jannekje7 het volgende:
ja ik krijg vaak foto's van de kleine maar ik kijk ze 1x per maand ofzoquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:05 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hoor je eigenlijk nog wel eens wat van Dees?
Ah okequote:Op dinsdag 2 december 2008 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja ik krijg vaak foto's van de kleine maar ik kijk ze 1x per maand ofzo
je moet er ook weer geen band mee krijgen lijkt mijquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja ik krijg vaak foto's van de kleine maar ik kijk ze 1x per maand ofzo
neeh maar die zal ik ook niet zo snel krijgen. ik heb echt nul met kids, maar als ik iemand anders blij kan makenquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je moet er ook weer geen band mee krijgen lijkt mij
Ik kwam Dees laatst tegen op Fontys! Ze had gesolliciteerd. Wel toevalligquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:05 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hoor je eigenlijk nog wel eens wat van Dees?
toeval bestaat nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik kwam Dees laatst tegen op Fontys! Ze had gesolliciteerd. Wel toevallig
Gabje zag dr laatst ook ergens lopenquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik kwam Dees laatst tegen op Fontys! Ze had gesolliciteerd. Wel toevallig
zondag a.s.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:14 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wanneer zullen er weer kerstplaten gedraaid worden?
Vanaf volgende week.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:14 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik denk vanaf 6 december.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:14 schreef Mr.Houdoe het volgende:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:14 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wat ^^^^ zegt dusquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:15 schreef Sersjee het volgende:
Holy crap, wat een goede request!
Silent lucidity
jah tegen mij in pmquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:18 schreef Maricha het volgende:
Had ik al gezegd dat Marthe een schatje is???!!!!
Volgens mij is Silent Lucidity niet echt representatief voor het gehele repertoire, maar het is een tijd geleden da'k naar ander werk van Queensryche geluisterd heb.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
waarom denk ik altijd bij queensryche aan snoeiharde metal
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:18 schreef Maricha het volgende:
kleine kindjes zijn vaak leuk, maar altijd het ongeloof hoe klein het het isquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:18 schreef Maricha het volgende:
Foto`squote:Op dinsdag 2 december 2008 21:18 schreef Maricha het volgende:
Heb ik niet!quote:
Welke Marthe?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:18 schreef Maricha het volgende:
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Heb ik niet!
Denk dat Michiel morgen wel een foto op zn log zet
quote:
Onder een steen gelegen ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |