Dat kan idd heel goed fout gaan, maar als je elk jaar meerdere oorontstekingen hebt, dan weet je op een gegeven moment echt wel wanneer je er weer eentje te pakken hebt en wat je eraan moet doen. (een oorontsteking is namelijk een ontsteking die je echt wel voelt, believe me)quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's natuurlijk wel het gevaar bij een medische opleiding, dat je eigen dokter gaat spelen. Als je de verkeerde diagnose stelt kan het goed fout gaan.
Dank jequote:Op dinsdag 2 december 2008 20:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Deze... is voor jooooouuuuu..
Enkeltje kelder SCH voor jouquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben sinds een paar dagen ook aan het Parshippen
Marthe, erg mooie naam! En Janne natuurlijk ookquote:
Die types probeer ik nu juist te ontlopenquote:
Michiel's moeder heet Henriët.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik hoorde gister op de terugweg ineens Domien en dacht, huh?
En toen hoorde ik t nieuws, Michiel is papa!
[..]
Marthe, erg mooie naam! En Janne natuurlijk ookHenriët misschien iets minder, maar och, vast een oma van één van de kanten
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die types probeer ik nu juist te ontlopen
Nou, dat nou ook weer niet, maar het is wel een érg lekkere MHquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:allein allein
, mag nog wel een extra weekje megahit worden
hij weet heus wel wie je bent hoorquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:10 schreef Brennel het volgende:
Top Eliza! Erg lieve kaart, leuk gedaan zo![]()
Mijn naam staat in de spotlights(alleen geen 'Brennel' erbij
)
weet hij vast wel zonder nicknamequote:Op dinsdag 2 december 2008 20:10 schreef Brennel het volgende:
Top Eliza! Erg lieve kaart, leuk gedaan zo![]()
Mijn naam staat in de spotlights(alleen geen 'Brennel' erbij
)
Maak die nieuwe Prodigy maar megahit.. woehoe!quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:allein allein
, mag nog wel een extra weekje megahit worden
Joh, leuk dat ik weet dat er een kaart gestuurd wordt namens "ons"...quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
de kaart die ik namens ons allemaal gegeven heb![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder heb ik een Dagobert Duck spaarpot gegeven voor de kleine
jaaaaaa! ik stem voorquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:11 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Maak die nieuwe Prodigy maar megahit.. woehoe!
Geniet ervan, papa Veenstraquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:17 schreef MichielV het volgende:
Hallo lieve FOK!kers,
ik heb zojuist jullie ontzettend lieve kaart en kadootjes in ontvangst genomen namens Marthe. Ook namens Jessica heel erg bedankt voor dit extreem lieve gebaar, heel bijzonder en het onderstreept voor mij des te meer de pracht van het medium radio als volslagen vreemden zoiets bedenken voor elkaar.
Kus!
Oh, en ik ben er vrijdag weer
En als je er wel naartoe zou moeten zou je een erg goede klant zijn van de oordopjesverkoper?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Arme Judith... ik steek mijn snikkel nog liever in een muizenklem dan dat ik naar Tokyo Hotel zou moeten
Mja, okequote:Op dinsdag 2 december 2008 20:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hij weet heus wel wie je bent hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |