Minimaal jaquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:39 schreef Mark336 het volgende:
Maar hoe zit dat nou met die pilotenopleiding... dat kost toch 'n ton ofzo :s ?
Bij hem kun je het er misschien nog in slaanquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:38 schreef on_air het volgende:
Dag Mark. Mag ik je even hierop wijzen: De teloorgang van de PI.
Welkom ook.
Altijd het proberen waard.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij hem kun je het er misschien nog in slaan
Dát en spelling en taalgebruik.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:42 schreef Mark336 het volgende:
Moet ik me daar ook nog op gaan letten?
You damn right!quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:47 schreef on_air het volgende:
En oppassen voor Hans!
Moet zo weer weg. Andere gegadigden?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
on_air, post jij dit topic ff vol? Dan kom ik in het volgende deel terug.
je bent nu toch hier. wat houdt je tegen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
on_air, post jij dit topic ff vol? Dan kom ik in het volgende deel terug.
Dat kost nog wel meer hoorquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:39 schreef Mark336 het volgende:
Ja, ik dus nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:09 schreef on_air het volgende:
[..]
Moet zo weer weg. Andere gegadigden?
Markquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:16 schreef Mark336 het volgende:Mutz, Borisz en Timo
Alleen wat zit die Milow hij nou over sinaasappels te zeggen in zijn naam en Wikipedia.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Milow_(zanger) Er staat niks?
Aaaah echt geweldig gewoon!quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:46 schreef Brennel het volgende:
Ik had gister dus de bekendmaking gemist, en keek dit net terug: práchtig![]()
![]()
Die enorme glimlach op z'n gezicht, zó mooi![]()
* Brennel kan helemaal blij worden van dit soort dingen
had ook de hele aankondiging gemist, hoorde Domien, en had toen zoiets van: he, is de kleine er dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:46 schreef Brennel het volgende:
![]()
Heul niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:56 schreef Piles het volgende:
Wat een ongelofelijk kutplaat is het toch ook
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:46 schreef Brennel het volgende:
![]()
sterktequote:
Succesquote:
Michiel is de laatste dagen wel druk met mij bedanken voor YouTube-filmpjes, 2x binnen een week...quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:46 schreef Brennel het volgende:
![]()
Sterkte, ik weet hoe moeilijk het kan zijn......quote:
quote:
quote:
Maandag, zei hij vanmiddag nogquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel is de laatste dagen wel druk met mij bedanken voor YouTube-filmpjes, 2x binnen een week...
Vraag me af wanneer 'ie weer terug op de radio is, een weekje of 1 á 2?
Ik niet, en wat ben ik daar ongelooflijk blij meequote:Op dinsdag 2 december 2008 19:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
Sterkte, ik weet hoe moeilijk het kan zijn......
Reden voor mij om geen gymnasium te doenquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik niet, en wat ben ik daar ongelooflijk blij mee
Fijn dat je het leuk vindt! Geniet van je prachtige dochter en vrouw de komende dagen!quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:17 schreef MichielV het volgende:
Hallo lieve FOK!kers,
ik heb zojuist jullie ontzettend lieve kaart en kadootjes in ontvangst genomen namens Marthe. Ook namens Jessica heel erg bedankt voor dit extreem lieve gebaar, heel bijzonder en het onderstreept voor mij des te meer de pracht van het medium radio als volslagen vreemden zoiets bedenken voor elkaar.
Kus!
Oh, en ik ben er vrijdag weer
Dankjewel, een drama inderdaad.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
Sterkte, ik weet hoe moeilijk het kan zijn......
* Noortje. wacht met smart tot het vrijdag is (WEEEEEEEEEKEND!)*quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:17 schreef MichielV het volgende:
Hallo lieve FOK!kers,
ik heb zojuist jullie ontzettend lieve kaart en kadootjes in ontvangst genomen namens Marthe. Ook namens Jessica heel erg bedankt voor dit extreem lieve gebaar, heel bijzonder en het onderstreept voor mij des te meer de pracht van het medium radio als volslagen vreemden zoiets bedenken voor elkaar.
Kus!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:25 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
De komende 2,5 uur heeft ze mij al!
dat voelt als een hele kleuterklasquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:25 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Had vriendje van Domien gemaakt, maar kan best eens downloadbaar gemaakt worden ofzo.. ah.. toe toe supertoequote:
Leuk dat je nog even een reactie achterliet, en tot vrijdag! Sinterklaas editie van EW?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:17 schreef MichielV het volgende:
Hallo lieve FOK!kers,
Kus!
Fijn dat het zo goed in de smaak is gevallenquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:17 schreef MichielV het volgende:
Hallo lieve FOK!kers,
Kus!
*proest*quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:25 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hoi Michiel ! hartstikke tof om te lezen dat de kaart in goede aarde is gevallen. Nogmaals gefeliciteerd, geniet ervan en tot vrijdag !quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:17 schreef MichielV het volgende:
Hallo lieve FOK!kers,
Kus!
Nou inderdaad! Gelukkig kan dit kind ook heel lief zijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:25 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
burgerluchtvaart opleiding kost tussen de 250k en de 330kquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:39 schreef Mark336 het volgende:
Supertof, bedankt nog en je krijgt zo een PMquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:35 schreef muisje-eliza het volgende:
hoi allemaal ik ben thuis![]()
![]()
![]()
Maricha had Michiel natuurlijk al ingeligt dat ik zou komenDus hij doet de deur open met *hallow Eliza*
![]()
![]()
Ik heb de megakaart gegeven en nog een presentje![]()
als ik snap hoe ik foto's van mn telefoon op de puter kan zetten laat ik nog even de foto's zien van de kaart
In de ITquote:
Pff, daar zit ik dan met m'n krantenwijkjequote:Op dinsdag 2 december 2008 19:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
burgerluchtvaart opleiding kost tussen de 250k en de 330k
je bent welkom in het mooie houtenquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Gelukkig kan dit kind ook heel lief zijn
Enne kinderwens heb ik wel, maar wil eerst een huis kopen! En dan zien we wel verder
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:35 schreef muisje-eliza het volgende:
hoi allemaal ik ben thuis![]()
![]()
![]()
Maricha had Michiel natuurlijk al ingelicht dat ik zou komenDus hij doet de deur open met *hallow Eliza*
![]()
![]()
Ik heb de megakaart gegeven en nog een presentje![]()
als ik snap hoe ik foto's van mn telefoon op de puter kan zetten laat ik nog even de foto's zien van de kaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |