Gelukkig is het niet zo'n grote kaartquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
de kaart die ik namens ons allemaal gegeven heb![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder heb ik een Dagobert Duck spaarpot gegeven voor de kleine
Zeg, doe eens niet zo zuurquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Joh, leuk dat ik weet dat er een kaart gestuurd wordt namens "ons"...
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Voor de fans! De Iglu & Hartley-remix van Niels: http://rapidshare.com/fil(...)ning_remix_.mp3.html
Junkie XL is een hele integere dj die naar mijn idee het liefste buiten de schijnwerpers blijft om zijn ding te doen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:14 schreef Mark336 het volgende:
Oeh.. Junkie XL, welke zou Domien gaan draaien? Weet niet of jullie die uitzending van DWDD ooit een keer gezien hebben, maar die gast vind ik toch echt geniaal
JAAAAAA!!!! BEDANKT!quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Voor de fans! De Iglu & Hartley-remix van Niels: http://rapidshare.com/fil(...)ning_remix_.mp3.html
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Junkie XL is een hele integere dj die naar mijn idee het liefste buiten de schijnwerpers blijft om zijn ding te doen.
...of ze heeft niet terug gelezen. Ik lees bijna altijd terug en daardoor zag ik toen ik vannacht thuis kwam dat Eliza dat idee had en heb ik haar nog kunnen bereiken.quote:
Thnxquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
heeft dat teruglezen toch nog zin gehadquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
...of ze heeft niet terug gelezen. Ik lees bijna altijd terug en daardoor zag ik toen ik vannacht thuis kwam dat Eliza dat idee had en heb ik haar nog kunnen bereiken.
sorrie Jannequote:Op dinsdag 2 december 2008 20:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Joh, leuk dat ik weet dat er een kaart gestuurd wordt namens "ons"...
Dankjewel!quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Kan je er nu weer vol tegenaan om Grieks te lerenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:22 schreef Noortje. het volgende:
Supertoffe kaart Eliza!
Het is echt wonderbaarlijk hoe erg je op kan leven van warme chocolademelk.
Daar is ie alquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:22 schreef Mark336 het volgende:
Maar eh Domein zei toch dat ie Junkie XL ging draaien of wordt ik echt gek?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik vind het gewoon een beetje jammer dat Eliza, die echt wel weet dat ik zou willen meedoen, maar die ook weet dat ik het erg druk heb momenteel, het me niet gewoon even vraagt.
Maar never mind
Na Snow Patrol.. Dat kan dus iedere plaat na Snow Patrol zijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:22 schreef Mark336 het volgende:
Maar eh Domein zei toch dat ie Junkie XL ging draaien of wordt ik echt gek?
Ja, nouja, fine... snap dat je niet aan iedereen denkt...quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
sorrie Jannehet was een ludieke aktie in the heat of the moment, ik had weinig tijd om na te gaan denken wie ik vergeten zou zijn. Iedereen die zn naam op de kaart wou moest me een pm sturen en vanochtend in mn slaapdronken toestand heb ik ze gewoon overgekalkt, keihard gewerkt, en na mn werk langsgegaan bij Michiel
Niet vol, wel voor 75% en da's beter dan de 10% die ik daarstraks had.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Kan je er nu weer vol tegenaan om Grieks te leren
Toe Janne, dit is toch niet het goede moment om te gaan kibbelen hierover? Ik ben het gewoon vergeten, aanvaard ajb mijn excuses.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik vind het gewoon een beetje jammer dat Eliza, die echt wel weet dat ik zou willen meedoen, maar die ook weet dat ik het erg druk heb momenteel, het me niet gewoon even vraagt.
Maar never mind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |