Weekend? Tis bij mijn weten nog echt pas dinsdag hoorquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Avond !.
Hoi Maricha en Domien
[..]
Hoi Michiel ! hartstikke tof om te lezen dat de kaart in goede aarde is gevallen. Nogmaals gefeliciteerd, geniet ervan en tot vrijdag !. * -Hans- heeft zelfs nu al weekend. Woei !
jij was toch aan het leren?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:39 schreef Noortje. het volgende:
Linkin Park![]()
![]()
[..]
Ja, in Australië/Nieuw-Zeeland toch?
Je krijgt er ook veel voor terug hèquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:38 schreef Mark336 het volgende:
Pff, daar zit ik dan met m'n krantenwijkje
Ik hoop dat het je lukt om de foto's online te zetten. Ben super benieuwd! Neem aan dat Michiel daar geen bezwaar tegen heeftquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:35 schreef muisje-eliza het volgende:
hoi allemaal ik ben thuis![]()
![]()
![]()
Maricha had Michiel natuurlijk al ingelicht dat ik zou komenDus hij doet de deur open met *hallow Eliza*
![]()
![]()
Ik heb de megakaart gegeven en nog een presentje![]()
als ik snap hoe ik foto's van mn telefoon op de puter kan zetten laat ik nog even de foto's zien van de kaart
oh jahquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:39 schreef Noortje. het volgende:
Linkin Park![]()
![]()
[..]
Ja, in Australië/Nieuw-Zeeland toch?
Die verkoudheid is dan wederzijds. Ik zit op een dieet van slappe bouillon, bleh.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In de IT. Heb wat verlofdagen opgenomen en dat komt wel goed uit want ik ben redelijk verkouden en moet in huis toch ook nog wat zaken doen die zijn blijven liggen.
Klopt ! ik moet er ook even aan wennen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
Weekend? Tis bij mijn weten nog echt pas dinsdag hoor
Slappe bouillon... Das minders... Bij mij is het een antibioticadieet, ook erg lekkerquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:41 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Die verkoudheid is dan wederzijds. Ik zit op een dieet van slappe bouillon, bleh.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je lukt om de foto's online te zetten. Ben super benieuwd! Neem aan dat Michiel daar geen bezwaar tegen heeft![]()
Als je nog iets van mij tegoed hebt dan hoor ik het wel, toch?
Beterschap! het gaat weer gigantisch rond.. Naja, hoort een beetje bij de periode van het jaar.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:41 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Die verkoudheid is dan wederzijds. Ik zit op een dieet van slappe bouillon, bleh.
Oh zo! I See.. Kon zijn dat je ook even binnen was geweest. Foto's van de kaart is natuurlijk ook meer dan prima.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Hans het zijn foto's van de kaart heh, niet van de baby ofzo...ik voel me niet geroepen om binnen te gaan daar
kom schatje, haal iets lekkers voor je zelf uit de koelkast, pak wat te drinken, lees nog een pagina en dan klaarquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ssh
Het lukt niet, ik heb al te veel geleerd vandaag. Mijn ogen vallen steeds half dicht.
Een antibioticadieet... gratis meegenomen van je stagebedrijf?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Slappe bouillon... Das minders... Bij mij is het een antibioticadieet, ook erg lekker
We hebben niets lekkersquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kom schatje, haal iets lekkers voor je zelf uit de koelkast, pak wat te drinken, lees nog een pagina en dan klaar
Kan je niet een dag naar mij toe sturen, een beetje eerlijk verdelen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt ! ik moet er ook even aan wennen.
Vette plaat van Linkin Park
Zal kijken wat ik voor je kan doen..quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:46 schreef MutZ het volgende:
Kan je niet een dag naar mij toe sturen, een beetje eerlijk verdelen?
Topquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:35 schreef muisje-eliza het volgende:
hoi allemaal ik ben thuis![]()
![]()
![]()
Maricha had Michiel natuurlijk al ingelicht dat ik zou komenDus hij doet de deur open met *hallow Eliza*
![]()
![]()
Ik heb de megakaart gegeven en nog een presentje![]()
als ik snap hoe ik foto's van mn telefoon op de puter kan zetten laat ik nog even de foto's zien van de kaart
Jep, net zoals gisteren.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:52 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond, waar kunnen de requests voor na 9 uur na toe... domien at 3fm.nl?
heb je daar de hele dag over nagedacht? Dan wordt het inderdaad tijd voor een baanquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:53 schreef Mark336 het volgende:
Pff, eindelijk heb ik de plaat gevonden die al de hele dag in m'n hoofd zit.. The Offspring - Why Don't you Get a Job
Kleuterklas@3fm.nlquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:52 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond, waar kunnen de requests voor na 9 uur na toe... domien@3fm.nl?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
mail verstuurdquote:
Niet eens, want daar hebben ze niet degene die ik nodig hadquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een antibioticadieet... gratis meegenomen van je stagebedrijf?
Inderdaad, het zou alleen een prijs zijn als je de zanger van Tokio Hotel kaal zou mogen scheren en op een brandstapel mag zettenquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:56 schreef rubbereend het volgende:
da's toch geen prijs, iets met Tokyo Hotel
Da's natuurlijk wel het gevaar bij een medische opleiding, dat je eigen dokter gaat spelen. Als je de verkeerde diagnose stelt kan het goed fout gaan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Niet eens, want daar hebben ze niet degene die ik nodig had
Gisteren huisarts gebeld: 'Met Anneke, ik heb een oorontsteking, dus ik wil antibiotica. Het liefst geen Amoxicilline, maar Azitromycine. Die helpt beter bij mij.' 'Oh, eh... kun je hier om 9 uur zijn, dan kijkt de huisarts even'
ff later: Huisarts 'Je hebt een goede diagnose gesteld, je hebt idd een oorontsteking, ik zal ff Azitromycine voorschrijven, ligt direct klaar bij de apotheek.'
probeer het is te omschrijvenquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:45 schreef Mark336 het volgende:
Heb ik de hele dag al een nummer in mijn hoofd, hoor ik request, weet ik echt totaal niet meer hoe dat nummer ging.. laat staan hoe ie heet..
Kud!
Nee maar (vraag me niet wat ik gesnoven had) ik kreeg vanochtend Ob-La-Di, Ob-La-Da van The Beatles in m'n hoofd en toen vroeg ik me af welk nummer daarop leek.. Why Don't You Get a Job dus.. en nu ben ik blij.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
heb je daar de hele dag over nagedacht? Dan wordt het inderdaad tijd voor een baan
heksen overleven datquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, het zou alleen een prijs zijn als je de zanger van Tokio Hotel kaal zou mogen scheren en op een brandstapel mag zetten
dank je welquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:53 schreef TheVulture het volgende:
Complimenten aan Eliza voor het idee van de kaart trouwens
nu maar hopen dat je apotheek meewerkt en toch niet het goedkopere andere meegeeftquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Niet eens, want daar hebben ze niet degene die ik nodig had
Gisteren huisarts gebeld: 'Met Anneke, ik heb een oorontsteking, dus ik wil antibiotica. Het liefst geen Amoxicilline, maar Azitromycine. Die helpt beter bij mij.' 'Oh, eh... kun je hier om 9 uur zijn, dan kijkt de huisarts even'
ff later: Huisarts 'Je hebt een goede diagnose gesteld, je hebt idd een oorontsteking, ik zal ff Azitromycine voorschrijven, ligt direct klaar bij de apotheek.'
Heksen wel, homoseksuele wannabe-zangertjes met een fetish voor extensions en make-up hopelijk nietquote:
vandaag zou de apotheek Michel zn medicijnen (zware pijnstiller voor de hernia) langsbrengen, maar de meds kwamen maar niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nu maar hopen dat je apotheek meewerkt en toch niet het goedkopere andere meegeeft
nou zou zijn bezorger op de klote gevenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
vandaag zou de apotheek Michel zn medicijnen (zware pijnstiller voor de hernia) langsbrengen, maar de meds kwamen maar niet.
Belde net iemand aan die aan de andere kant van Huizen woont..."euh ik heb uw medicijnen gehad"
![]()
domme apotheker
Deze... is voor jooooouuuuu..quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:04 schreef TheVulture het volgende:
De beste Evanescense-plaat die ze ooit hebben gemaakt
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
de kaart die ik namens ons allemaal gegeven heb![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder heb ik een Dagobert Duck spaarpot gegeven voor de kleine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |