heeft michel wat te doen als hij thuis zit , lekkere stoel uitzoeken , pc ernaast , cdtje erin windows opnieuw installerenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza is weer online...stomme puter
Ik vind er geen moer aanquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:58 schreef Mark336 het volgende:
Die Mixtape is wel erg goed hoor, vooral al dat commentaar van z'n vrienden en familie enzo..![]()
Of maak ik hier geen vrienden mee?
ik heb daar mn eieren weg laten prikken voor Deesquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:01 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohjee.... hoorden jullie dat bericht over t Elizabeth ziekenhuis in Tilburg?
Een vriendin van me loopt daar stage...
Wattan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:01 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoor je eigenlijk nog wel eens wat van Dees?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb daar mn eieren weg laten prikken voor Dees
gebeurd wel vaker dat er de pleuris uitbreekt , met leuke bacteriën en virussenquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:01 schreef Jannekje7 het volgende:
ja ik krijg vaak foto's van de kleine maar ik kijk ze 1x per maand ofzoquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:05 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hoor je eigenlijk nog wel eens wat van Dees?
Ah okequote:Op dinsdag 2 december 2008 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja ik krijg vaak foto's van de kleine maar ik kijk ze 1x per maand ofzo
je moet er ook weer geen band mee krijgen lijkt mijquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja ik krijg vaak foto's van de kleine maar ik kijk ze 1x per maand ofzo
neeh maar die zal ik ook niet zo snel krijgen. ik heb echt nul met kids, maar als ik iemand anders blij kan makenquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je moet er ook weer geen band mee krijgen lijkt mij
Ik kwam Dees laatst tegen op Fontys! Ze had gesolliciteerd. Wel toevalligquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:05 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hoor je eigenlijk nog wel eens wat van Dees?
toeval bestaat nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik kwam Dees laatst tegen op Fontys! Ze had gesolliciteerd. Wel toevallig
Gabje zag dr laatst ook ergens lopenquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik kwam Dees laatst tegen op Fontys! Ze had gesolliciteerd. Wel toevallig
zondag a.s.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:14 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wanneer zullen er weer kerstplaten gedraaid worden?
Vanaf volgende week.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:14 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik denk vanaf 6 december.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:14 schreef Mr.Houdoe het volgende:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:14 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wat ^^^^ zegt dusquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:15 schreef Sersjee het volgende:
Holy crap, wat een goede request!
Silent lucidity
jah tegen mij in pmquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:18 schreef Maricha het volgende:
Had ik al gezegd dat Marthe een schatje is???!!!!
Volgens mij is Silent Lucidity niet echt representatief voor het gehele repertoire, maar het is een tijd geleden da'k naar ander werk van Queensryche geluisterd heb.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
waarom denk ik altijd bij queensryche aan snoeiharde metal
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:18 schreef Maricha het volgende:
kleine kindjes zijn vaak leuk, maar altijd het ongeloof hoe klein het het isquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:18 schreef Maricha het volgende:
Foto`squote:Op dinsdag 2 december 2008 21:18 schreef Maricha het volgende:
Heb ik niet!quote:
Welke Marthe?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:18 schreef Maricha het volgende:
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Heb ik niet!
Denk dat Michiel morgen wel een foto op zn log zet
quote:
Onder een steen gelegen ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |