* Noortje. geeft knuf aan Janne(ke?)quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, nouja, fine... snap dat je niet aan iedereen denkt...
En toch voelt t kut. Maar misschien komt dat door mn algehele toestand momenteel, never mind, ik overleef t wel
Je draait die plaat gewoon voor Noortje, je wil dat ze wat minder praat en wat meer huiswerk maakt ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Na Snow Patrol.. Dat kan dus iedere plaat na Snow Patrol zijn
James Morrisson + Nelly Furtado.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Lief van je noor
Wie is oh, zijn! dit? Klinkt wel lekker
Wat ^^ zegt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Dit vind ik nou echt een hele fijne plaat van James Morrisson met Nelly Furtado
En dat terwijl ik James altijd wat zeikerig vind zingen maar dit is goed te pruimen
Ik hoor t Domien net zeggen!quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
James Morrisson + Nelly Furtado.
Is het trouwens Janne of Janneke?
Janneke D'Arcquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:33 schreef Jannekje7 het volgende:
I used to ruuuule the world!
Ja, ongetwijfeld in een vorig leven
Domien beat mequote:Op dinsdag 2 december 2008 20:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik hoor t Domien net zeggen!
En t is Janneke, maar Janne mag ook, doen vrienden vaak
Ik noemde mezelf vroeger "Jaakuh"quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kyllian zou gelijk zeggen bij de naam janneke , jip en janke
lieve schat, lees nog ff een paginaatje grieksquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:34 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Domien beat me
Ah oke!
Coldplay
Ik heb trouwens besloten niet te gaan naar dat concert. 60 euro is me toch iets te veel, dat is een half Pinkpop kaartje ffs.
Dat stukje speelden als achtergrondmuziekje op TV toen Obama net verkozen was tot president. Niemand snapte waarom ik zo hard moest lachen..quote:
de poes heet Siepie en hond heet takkiequote:Op dinsdag 2 december 2008 20:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik noemde mezelf vroeger "Jaakuh"
En ik heb toevallig zondag een kaartje gekocht van Jip en Janneke en die kat (hoe heet-ie ookweer?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Je bent te goed voor me.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lieve schat, lees nog ff een paginaatje grieks![]()
Hij heeft gewoon te vaak reclames gekeken van Samsung "Imagine"quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:33 schreef Jannekje7 het volgende:
I used to ruuuule the world!
Ja, ongetwijfeld in een vorig leven
het is een heerlijke opzwepende plaatquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Meja
Dit blijft echt een plaat met eeuwigheidswaarde... wordt er elke keer weer vrolijk van
Dat zelfde probleem heb ik dus ook, met dezelfde kaartjes in arnhemquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:53 schreef Brennel het volgende:
Oh, ik heb kaartjes voor Krezip voor 10 december hier in Arnhem, maar nog niemand om mee te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |