Kaap je ook nog m'n fipo wegquote:
De feiten liegen er niet om!quote:Op zondag 30 november 2008 18:30 schreef Tabloid het volgende:
Nieuw topic!
Oftewel we gaan weer naar de stats kijken.
Totaal aantal topics: 10
Totaal aantal posts: 2988
Laatste update op 30-11-2008 18:03
Meest gebruikte smiley:- 673 keer
Meest gebruikte posticon: - 2668 keer
Zucht het moetworden!
Spam-records
110 posts - Tabloid - [TV SC #7] Een echte SLOWchat
108 posts - Tabloid - [TV SC #9] Waar iedereen welkom is. Alle FOK!kers verzamelen!
97 posts - Tabloid - [TV SC #8] Waar we rustig doorgaan...
94 posts - Tabloid - [TV SC #10] Dat we de tien hebben gehaald
85 posts - Tabloid - [TV SC #5] Waar TS een mijlpaal heeft
Top 10 Posters
1 Tabloid - 779
2 DaFrenk - 469
3 Etcetera - 462
4 Piles - 294
5 Tinuzzz_Talpa - 246
6 amaranta - 141
7 Susi - 102
8 Opperkwal - 92
9 Yesse - 84
10 ItaloDancer - 80
Nee.quote:Op zondag 30 november 2008 18:55 schreef Piles het volgende:
We gaan toch niet posten om de stats hè, want dan stop ik er direct mee
Nee hoorquote:Op zondag 30 november 2008 18:55 schreef Piles het volgende:
We gaan toch niet posten om de stats hè, want dan stop ik er direct mee
Foei!quote:
mjah had een colaatje gehadquote:
Je had gelijkquote:Op zondag 30 november 2008 20:58 schreef Etcetera het volgende:
ik heb het heel erg bij gekookte eierenen ik had het heel erg bij sinas, maar dat valt tegenwoordig wel mee
Uh.. over Expeditie Robinson dusquote:
Gekookte eet ik nooit, maar bij gebakken heb ik het ook wel. Bij ei is boeren wel ranzig trouwensquote:Op zondag 30 november 2008 20:58 schreef Etcetera het volgende:
ik heb het heel erg bij gekookte eieren![]()
Ik nog steedsquote:en ik had het heel erg bij sinas, maar dat valt tegenwoordig wel mee
Nu vind ik eieren sowieso stinken, maar als die worden uitgelaten door een boer is dat wel helemaal smerig jaquote:Op zondag 30 november 2008 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Gekookte eet ik nooit, maar bij gebakken heb ik het ook wel. Bij ei is boeren wel ranzig trouwens
told youquote:
och, af en toen een zacht gekookt eitjequote:Op zondag 30 november 2008 21:04 schreef Susi het volgende:
Van gekookte eieren? Haha mooi. Die vind ik dus écht niet te hachelen
Jaquote:Op zondag 30 november 2008 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Gekookte eet ik nooit, maar bij gebakken heb ik het ook wel. Bij ei is boeren wel ranzig trouwens
quote:Op zondag 30 november 2008 21:09 schreef Susi het volgende:
Nu vind ik eieren sowieso stinken, maar als die worden uitgelaten door een boer is dat wel helemaal smerig ja
Afkicken hèquote:Ik mis Paul
Uiteraardquote:Op zondag 30 november 2008 21:09 schreef Etcetera het volgende:
Ja
hebben jullie ook dat je bij boeren kunt zeggen waar die naar 'smaakt'![]()
![]()
Af en toe boeren is niks mis mee tochquote:Op zondag 30 november 2008 21:21 schreef Etcetera het volgende:
m'n ouders kunnen het niet waarderen als ik boer en daarna meldt waar het naar smaakt![]()
ze kunnen het boeren an sich al niet waarderen maar dat terzijde
Ik proef 'm wel eensquote:Op zondag 30 november 2008 21:09 schreef Etcetera het volgende:
Ja
hebben jullie ook dat je bij boeren kunt zeggen waar die naar 'smaakt'![]()
![]()
Whehe jaquote:Op zondag 30 november 2008 21:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik proef 'm wel eensEn dat is vaak niet fijn
Dat is toch in het Midden-Oosten, als compliment voor het eten?quote:Op zondag 30 november 2008 21:58 schreef DaFrenk het volgende:
Wordt boeren niet gewaardeerd in China? Of is dat zo'n broodje aap? (no pun intended)
Ja ach.. de echte winnaar was HiuKwan gewoonquote:
Ja precies, ik dacht dat dat in China zo was. Maar Midden-Oosten dus.quote:Op zondag 30 november 2008 21:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is toch in het Midden-Oosten, als compliment voor het eten?
Ik dacht in een topic van Static te lezen dat men dat ook veel doet in Hongkongquote:Op zondag 30 november 2008 21:59 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja precies, ik dacht dat dat in China zo was. Maar Midden-Oosten dus.
Veel plezierquote:Op maandag 1 december 2008 12:36 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat ik even een Grey's Anatomy inhaalslag ga maken![]()
Ja, betrap mezelf erop dat ik er steeds meer mee doe. Allemaal handige lijstjes maken enzo.quote:
Deel 2 was er nu toch? Alleen in erg slechte kwaliteit.quote:Op maandag 1 december 2008 15:29 schreef Remzz het volgende:
Net ff derde deel van de marathon van paul de leeuw gekeken mooie televisie
Jammer dat de eerste 2 delen nog steeds niet beschikbaar zijn
Ah klopt ik zie hetquote:Op maandag 1 december 2008 15:32 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Deel 2 was er nu toch? Alleen in erg slechte kwaliteit.
Hier zijn de verzameling divxjes bijna binnen. Op een RWtje pleuren en lekker op TV kijken
Sneeuwde net zelfsquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:15 schreef Susi het volgende:
Het is druilerig weer hier, bij jullie ook ?
Hm ja, ik moet nog 8 uur terug kijken! Maar hoe plan je dat inquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:16 schreef Susi het volgende:
Kgaan overigens even het eerste half uur van de marathon kijken. Had 't gemist omdat ik toen nog niet wist dat je live kon meekijken
Overigens dacht ik eerst dat je bedoelde dat het in dit topic "weer druilerig" was..quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:15 schreef Susi het volgende:
Het is druilerig weer hier, bij jullie ook ?
Zat er nog wat moois tussen eigenlijk ?quote:Op maandag 1 december 2008 20:35 schreef DaFrenk het volgende:
Zo, ik ga de Belgische versie van Het Beste Idee van Nederland eens checken, kijken wat ze daar allemaal voor gekke ideeën hebben
Ambieer je een zangcarriere ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:41 schreef Etcetera het volgende:
ik had mail van myspace, die me zeer vriendelijk bedankten voor het creeren van een accountje. Maar dat heb ik heul niet gedaan
quote:
Myspace wil blijkbaar wel erg graag dat je een deuntje op hun site plemptquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
zolang mensen me dringend verzoeken om alsjeblieft m'n bek te houden als ik eens een liedje meezing, denk ik dat ik weinig succes zal hebben
En anders wij welquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:23 schreef Susi het volgende:
[..]
Myspace wil blijkbaar wel erg graag dat je een deuntje op hun site plempt
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:23 schreef Susi het volgende:
[..]
Myspace wil blijkbaar wel erg graag dat je een deuntje op hun site plempt
ik peins er niet overquote:
Hehe, ja wel wat gekke ideeën, maar ook enkele ideeën die ook al bij de Nederlandse versie voorbij kwamen dit jaar. Er is er zelfs een van doorgegaan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Zat er nog wat moois tussen eigenlijk ?
Lag toch in het ziekenhuis?quote:
Hehe preciesquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:08 schreef Susi het volgende:
Toen ik het de eerste keer zag dácht ik al dat ik het verkeerd verstond af en toe, maar dat lag dus niet aan mijn Engels
Ahja, daar heb ik niks mee, net zoals ik niks heb met die Char.quote:
Daarom heb ik m helemaal gekeken, anders had ik het nooit teruggekekenquote:Op woensdag 3 december 2008 18:38 schreef DaFrenk het volgende:
Moet nog maar eens wat van de MWDL Marathon kijken
Hehe inderdaad, nu toch wel spijt van eigenlijkquote:Op woensdag 3 december 2008 18:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom heb ik m helemaal gekeken, anders had ik het nooit teruggekeken![]()
Heb Knight Rider een flink wat afleveringen gevolgd, "wel aardig" is een goede waarderingquote:Op woensdag 3 december 2008 20:39 schreef Etcetera het volgende:
ach, Knight Rider is wel aardig denk ik (heb de pilot en aflevering 1 gezien) en Burn Notice is echt super, maar daar heb ik alles al van gezien tot nu toewel tof dat ik m'n moeder nu verslaafd kan maken
Oh.. gewerkt? Of gewoon dagje lui?quote:Op donderdag 4 december 2008 13:23 schreef Piles het volgende:
[..]
De hele tijd eigenlijk tegenwoordig
Maar nu omdat ik net uit bed ben
Werken doe ik alleen op zaterdagquote:Op donderdag 4 december 2008 13:25 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Oh.. gewerkt? Of gewoon dagje lui?
Waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 4 december 2008 13:27 schreef DaFrenk het volgende:
Whehe, hoe langer ik uitslaap hoe vermoeider ik benMisschien jij ook dus?
ja het is typisch een serie die je af en toe kunt kijken als je er zin in hebtquote:Op donderdag 4 december 2008 09:06 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Heb Knight Rider een flink wat afleveringen gevolgd, "wel aardig" is een goede waarderingMaar ben er niet treurig om dat ik op een gegeven moment een aflevering gemist heb en sindsdien niet meer kijk.
Er zijn veel van die uitzendinggemisten en dan ook nog bij rtl en veronica e.d., dus zo kom ik nog wel het een en ander te weten.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:47 schreef DaFrenk het volgende:
Ohja, je woont in Finland hè?Hoe doe je dat met Nederlandse TV kijken? Internet of satelliet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Daar is tie weer! We hadden je gemist!quote:
Ik ben nog heel lang opzoek geweest naar een dvd van de trip met die tweeling(quote:Op maandag 8 december 2008 16:14 schreef Tabloid het volgende:
Ik had gisteren torrents gevonden van seizoen 1 van MTV the trip.
Volgens mijn was dat seizoen drie.quote:Op maandag 8 december 2008 16:28 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik ben nog heel lang opzoek geweest naar een dvd van de trip met die tweeling() toen... deel 2 dacht ik, nooit gevonden.
Good morningquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:32 schreef Tabloid het volgende:
Goedemorgen.
Engels leren maar geen zin.
Ah klopt jaquote:Op maandag 8 december 2008 16:36 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Volgens mijn was dat seizoen drie.
Ik heb ook de DVD's van Bassie en Adriaan in Amerikaquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:45 schreef DaFrenk het volgende:
Zijn ook leuke bloopers van, heb ik geloof ik op een van de DVD's staan![]()
Ja hier ook zoiets, heb 3 videobanden van Huilende Professor, van zo'n worstenactie geloof ik. 3 of 4 DVD's (Europa, Diamant, en nog 1 of 2) en de rest heb ik op DVD gedownloaded. Denk dat ik Amerika weer eens op ga zettenquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:03 schreef Tabloid het volgende:
Ik heb hier een paar videobanden van B&A en twee dvd's.
En de rest van de serie's gedownload.
Nou!quote:Op woensdag 10 december 2008 17:36 schreef Piles het volgende:
[..]
De tijd gaat snel als het gezellig is
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:36 schreef Piles het volgende:
[..]
De tijd gaat snel als het gezellig is
Het moment van de waarheidquote:'Robert ten Brink weg bij RTL' van onze redactie
Robert verliet enkele jaren geleden SBS om met zijn programma Lotto Weekend Miljonairs bij RTL aan de slag te gaan. Afgelopen zomer viel het doek voor deze show en nu ziet de toekomst van de presentator er ook niet bepaald rooskleurig uit. Bij RTL gaat flink bezuinigd worden. Volgens het weekblad Privé wordt Robert's contract daarom niet verlengd...
"Robert is er doodziek van", vertelt een bron aan het weekblad. "Juist omdat het in een periode is dat het met SBS6 erg goed gaat." Dat het contract van Ten Brink niet wordt verlengd, zou niets te maken hebben met slechte kijkcijfers. Zijn programma Het moment van de waarheid scoorde goed. Het jaarsalaris van de presentator zou wél voor problemen hebben gezorgd. Volgens Quote staat Robert met een jaarsalaris van 850.000 euro op de tweede plaats in de top vijf van best betaalde tv-presentatoren.
Een woordvoerder van RTL wil niets kwijt over de kwestie. "Wij praten nooit over de contracten van onze mensen, dus nu ook niet."
Preciesquote:
Die was echt heel mooi ja.quote:
Friendsquote:Op donderdag 11 december 2008 11:56 schreef Etcetera het volgende:
gilmore girls is op
wat moet ik nou kijken
been there done thatquote:
Ben nu voor de 4e keer bezig geloof ikquote:Op donderdag 11 december 2008 14:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
been there done that
alhoewel het misschien wel weer voor herhaling vatbaar is
tuurlijk mag datquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:09 schreef Susi het volgende:
Mag ik eerlijk zeggen dat ik daar dus niets aan vond ? Ik heb een paar afleveringen gekeken, maar het kon me serieus niet boeien. Terwijl er zoveel mensen altijd zo lyrisch over zijn
Waarvoorquote:Op zondag 14 december 2008 17:44 schreef Piles het volgende:
Ik heb dit weekend alleen mn koffer maar ingepakt
quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 14:31 schreef Tabloid het volgende:
DaFrenk op 3 januari begint op BBC One de Britse wipeout.
Pirates of the Caribbean!quote:
Dat kan ik me ook nog wel herinneren.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:30 schreef Etcetera het volgende:
en ze hebben volgens mij ook een keer een jungle gedaan
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:40 schreef DaFrenk het volgende:
En natuurlijk de doorzichtige WC buis van boven door de kamer
dat heb ik of niet gezien of ik kan het me niet herinneren. thank godquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:40 schreef DaFrenk het volgende:
En natuurlijk de doorzichtige WC buis van boven door de kamer
Zal vanavond vast wel langskomenquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat heb ik of niet gezien of ik kan het me niet herinneren. thank god
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:23 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Nee.![]()
Die man deed mee aan wipeout.
Ik wou dat ik dat in mijn eigen aflevering 6 al doorhadquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:04 schreef Etcetera het volgende:
Veronica Marshad in aflevering 6 of 7 al door waarom haar ex niet meer met haar wilde gaan
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat in mijn eigen aflevering 6 al doorhad
Even verbeterdquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik wou dat ik mijn ex in aflevering 6 al doorhad
Je mist niets hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:41 schreef Etcetera het volgende:
ah op die manier![]()
ik heb geen exenkan er niet over meepraten
Hmja, was gewoon een iets korter gemonteerde oude aflevering met bij de commercialbreaks een stukje Martijn en die klussers.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:38 schreef Tabloid het volgende:
In Holland staat een huis viel tegen.
Het is wel de week van de uitreikingen.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:02 schreef DaFrenk het volgende:
Hoor ik daar een speld vallen?
Vanavond Gouden Loeki, ben toch wel benieuwd. Heb voor de Loden Leeuw van Radar in ieder geval op die achterlijke reclame(s) van Specsavers gestemd. Oh wat heb ik daar een hekel aan
Lannenquote:
En natuurlijk al je schijven vol leechenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lannenjeweetz, lekker de nerd uithangen, pc's aan elkaar koppelen, gamen tot je erbij neer valt
Ben gek op uitreikingen en jaarlijstjes. Heb ook de sportersuitreiking teruggezien. Perfect moment voor Maarten van der Weijden om zijn afscheid aan te kondigen, heel erg mooi.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:27 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Het is wel de week van de uitreikingen.
wat is dat ?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:34 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
En natuurlijk al je schijven vol leechen
quote:
Die LANparties zijn in feite grote netwerken van computers waar je dan bij andere op de harde schijf kan neuzen (als ze dat natuurlijk open hebben staan) om zo een hoop tv series of films te downloaden naar je eigen computerquote:`leechen` het downloaden van gegevens van iemand of van een groep, zonder iets aan te bieden in ruil.
Ah, kee. Ik dacht dat dat altijd om spelletjes ging joh haha.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:24 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
[..]
Die LANparties zijn in feite grote netwerken van computers waar je dan bij andere op de harde schijf kan neuzen (als ze dat natuurlijk open hebben staan) om zo een hoop tv series of films te downloaden naar je eigen computer
die zitten al stampvol volgens mijquote:Op donderdag 18 december 2008 16:34 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
En natuurlijk al je schijven vol leechen
dat ook hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 19:30 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah, kee. Ik dacht dat dat altijd om spelletjes ging joh haha.
Ik voel me nietswetend![]()
![]()
Uh ja iddquote:Op donderdag 18 december 2008 19:30 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah, kee. Ik dacht dat dat altijd om spelletjes ging joh haha.
Ik voel me nietswetend![]()
![]()
quote:
Jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:31 schreef Etcetera het volgende:
VLC heeft een kerstmuts op het logo gezet
Nee hoor.. als ik de volgende wel magquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:43 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Frenk ben je nu nog boos hierover?
Mag ik een hulplijn gebruiken?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:24 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nee hoor.. als ik de volgende wel mag
Idd daar tussen nog Ranking the Starsquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:04 schreef DaFrenk het volgende:
Leuk NED3 televisieavondje
Serious Request, DWDD, Ruben vs Sophie en Tequila.
Zou het inderdaad bijna vergeten, die natuurlijk ook!quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:28 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd daar tussen nog Ranking the Stars
Jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:22 schreef Tabloid het volgende:
Laatste keer Marc Marie bij DWDD vanavond.
Vond dat stukje Nederlands wel leukquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:42 schreef Etcetera het volgende:
The Bourne Identity is best een film waarbij je blijft zitten met een 'Wait... what?' gevoel
ja dat vond ik ook wel tofquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:28 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Vond dat stukje Nederlands wel leukAltijd leuk als er iets Nederlands in die grote Hollywoodfilms zit
Hm, het kwam er iig raar uit ja. Maar het idee is leukquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja dat vond ik ook wel tofal had ik het idee dat hij dat niet zelf had gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |