Lannenquote:
En natuurlijk al je schijven vol leechenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lannenjeweetz, lekker de nerd uithangen, pc's aan elkaar koppelen, gamen tot je erbij neer valt
Ben gek op uitreikingen en jaarlijstjes. Heb ook de sportersuitreiking teruggezien. Perfect moment voor Maarten van der Weijden om zijn afscheid aan te kondigen, heel erg mooi.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:27 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Het is wel de week van de uitreikingen.
wat is dat ?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:34 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
En natuurlijk al je schijven vol leechen
quote:
Die LANparties zijn in feite grote netwerken van computers waar je dan bij andere op de harde schijf kan neuzen (als ze dat natuurlijk open hebben staan) om zo een hoop tv series of films te downloaden naar je eigen computerquote:`leechen` het downloaden van gegevens van iemand of van een groep, zonder iets aan te bieden in ruil.
Ah, kee. Ik dacht dat dat altijd om spelletjes ging joh haha.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:24 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
[..]
Die LANparties zijn in feite grote netwerken van computers waar je dan bij andere op de harde schijf kan neuzen (als ze dat natuurlijk open hebben staan) om zo een hoop tv series of films te downloaden naar je eigen computer
die zitten al stampvol volgens mijquote:Op donderdag 18 december 2008 16:34 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
En natuurlijk al je schijven vol leechen
dat ook hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 19:30 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah, kee. Ik dacht dat dat altijd om spelletjes ging joh haha.
Ik voel me nietswetend![]()
![]()
Uh ja iddquote:Op donderdag 18 december 2008 19:30 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah, kee. Ik dacht dat dat altijd om spelletjes ging joh haha.
Ik voel me nietswetend![]()
![]()
quote:
Jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:31 schreef Etcetera het volgende:
VLC heeft een kerstmuts op het logo gezet
Nee hoor.. als ik de volgende wel magquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:43 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Frenk ben je nu nog boos hierover?
Mag ik een hulplijn gebruiken?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:24 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nee hoor.. als ik de volgende wel mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |