quote:Op maandag 15 december 2008 14:31 schreef Tabloid het volgende:
DaFrenk op 3 januari begint op BBC One de Britse wipeout.
Pirates of the Caribbean!quote:
Dat kan ik me ook nog wel herinneren.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:30 schreef Etcetera het volgende:
en ze hebben volgens mij ook een keer een jungle gedaan
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:40 schreef DaFrenk het volgende:
En natuurlijk de doorzichtige WC buis van boven door de kamer
dat heb ik of niet gezien of ik kan het me niet herinneren. thank godquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:40 schreef DaFrenk het volgende:
En natuurlijk de doorzichtige WC buis van boven door de kamer
Zal vanavond vast wel langskomenquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat heb ik of niet gezien of ik kan het me niet herinneren. thank god
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:23 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Nee.![]()
Die man deed mee aan wipeout.
Ik wou dat ik dat in mijn eigen aflevering 6 al doorhadquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:04 schreef Etcetera het volgende:
Veronica Marshad in aflevering 6 of 7 al door waarom haar ex niet meer met haar wilde gaan
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat in mijn eigen aflevering 6 al doorhad
Even verbeterdquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik wou dat ik mijn ex in aflevering 6 al doorhad
Je mist niets hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:41 schreef Etcetera het volgende:
ah op die manier![]()
ik heb geen exenkan er niet over meepraten
Hmja, was gewoon een iets korter gemonteerde oude aflevering met bij de commercialbreaks een stukje Martijn en die klussers.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:38 schreef Tabloid het volgende:
In Holland staat een huis viel tegen.
Het is wel de week van de uitreikingen.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:02 schreef DaFrenk het volgende:
Hoor ik daar een speld vallen?
Vanavond Gouden Loeki, ben toch wel benieuwd. Heb voor de Loden Leeuw van Radar in ieder geval op die achterlijke reclame(s) van Specsavers gestemd. Oh wat heb ik daar een hekel aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |