Sneeuwde net zelfsquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:15 schreef Susi het volgende:
Het is druilerig weer hier, bij jullie ook ?
Hm ja, ik moet nog 8 uur terug kijken! Maar hoe plan je dat inquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:16 schreef Susi het volgende:
Kgaan overigens even het eerste half uur van de marathon kijken. Had 't gemist omdat ik toen nog niet wist dat je live kon meekijken
Overigens dacht ik eerst dat je bedoelde dat het in dit topic "weer druilerig" was..quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:15 schreef Susi het volgende:
Het is druilerig weer hier, bij jullie ook ?
Zat er nog wat moois tussen eigenlijk ?quote:Op maandag 1 december 2008 20:35 schreef DaFrenk het volgende:
Zo, ik ga de Belgische versie van Het Beste Idee van Nederland eens checken, kijken wat ze daar allemaal voor gekke ideeën hebben
Ambieer je een zangcarriere ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:41 schreef Etcetera het volgende:
ik had mail van myspace, die me zeer vriendelijk bedankten voor het creeren van een accountje. Maar dat heb ik heul niet gedaan
quote:
Myspace wil blijkbaar wel erg graag dat je een deuntje op hun site plemptquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
zolang mensen me dringend verzoeken om alsjeblieft m'n bek te houden als ik eens een liedje meezing, denk ik dat ik weinig succes zal hebben
En anders wij welquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:23 schreef Susi het volgende:
[..]
Myspace wil blijkbaar wel erg graag dat je een deuntje op hun site plempt
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:23 schreef Susi het volgende:
[..]
Myspace wil blijkbaar wel erg graag dat je een deuntje op hun site plempt
ik peins er niet overquote:
Hehe, ja wel wat gekke ideeën, maar ook enkele ideeën die ook al bij de Nederlandse versie voorbij kwamen dit jaar. Er is er zelfs een van doorgegaan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Zat er nog wat moois tussen eigenlijk ?
Lag toch in het ziekenhuis?quote:
Hehe preciesquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:08 schreef Susi het volgende:
Toen ik het de eerste keer zag dácht ik al dat ik het verkeerd verstond af en toe, maar dat lag dus niet aan mijn Engels
Ahja, daar heb ik niks mee, net zoals ik niks heb met die Char.quote:
Daarom heb ik m helemaal gekeken, anders had ik het nooit teruggekekenquote:Op woensdag 3 december 2008 18:38 schreef DaFrenk het volgende:
Moet nog maar eens wat van de MWDL Marathon kijken
Hehe inderdaad, nu toch wel spijt van eigenlijkquote:Op woensdag 3 december 2008 18:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom heb ik m helemaal gekeken, anders had ik het nooit teruggekeken![]()
Heb Knight Rider een flink wat afleveringen gevolgd, "wel aardig" is een goede waarderingquote:Op woensdag 3 december 2008 20:39 schreef Etcetera het volgende:
ach, Knight Rider is wel aardig denk ik (heb de pilot en aflevering 1 gezien) en Burn Notice is echt super, maar daar heb ik alles al van gezien tot nu toewel tof dat ik m'n moeder nu verslaafd kan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |