Kaap je ook nog m'n fipo wegquote:
De feiten liegen er niet om!quote:Op zondag 30 november 2008 18:30 schreef Tabloid het volgende:
Nieuw topic!
Oftewel we gaan weer naar de stats kijken.
Totaal aantal topics: 10
Totaal aantal posts: 2988
Laatste update op 30-11-2008 18:03
Meest gebruikte smiley:- 673 keer
Meest gebruikte posticon: - 2668 keer
Zucht het moetworden!
Spam-records
110 posts - Tabloid - [TV SC #7] Een echte SLOWchat
108 posts - Tabloid - [TV SC #9] Waar iedereen welkom is. Alle FOK!kers verzamelen!
97 posts - Tabloid - [TV SC #8] Waar we rustig doorgaan...
94 posts - Tabloid - [TV SC #10] Dat we de tien hebben gehaald
85 posts - Tabloid - [TV SC #5] Waar TS een mijlpaal heeft
Top 10 Posters
1 Tabloid - 779
2 DaFrenk - 469
3 Etcetera - 462
4 Piles - 294
5 Tinuzzz_Talpa - 246
6 amaranta - 141
7 Susi - 102
8 Opperkwal - 92
9 Yesse - 84
10 ItaloDancer - 80
Nee.quote:Op zondag 30 november 2008 18:55 schreef Piles het volgende:
We gaan toch niet posten om de stats hè, want dan stop ik er direct mee
Nee hoorquote:Op zondag 30 november 2008 18:55 schreef Piles het volgende:
We gaan toch niet posten om de stats hè, want dan stop ik er direct mee
Foei!quote:
mjah had een colaatje gehadquote:
Je had gelijkquote:Op zondag 30 november 2008 20:58 schreef Etcetera het volgende:
ik heb het heel erg bij gekookte eierenen ik had het heel erg bij sinas, maar dat valt tegenwoordig wel mee
Uh.. over Expeditie Robinson dusquote:
Gekookte eet ik nooit, maar bij gebakken heb ik het ook wel. Bij ei is boeren wel ranzig trouwensquote:Op zondag 30 november 2008 20:58 schreef Etcetera het volgende:
ik heb het heel erg bij gekookte eieren![]()
Ik nog steedsquote:en ik had het heel erg bij sinas, maar dat valt tegenwoordig wel mee
Nu vind ik eieren sowieso stinken, maar als die worden uitgelaten door een boer is dat wel helemaal smerig jaquote:Op zondag 30 november 2008 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Gekookte eet ik nooit, maar bij gebakken heb ik het ook wel. Bij ei is boeren wel ranzig trouwens
told youquote:
och, af en toen een zacht gekookt eitjequote:Op zondag 30 november 2008 21:04 schreef Susi het volgende:
Van gekookte eieren? Haha mooi. Die vind ik dus écht niet te hachelen
Jaquote:Op zondag 30 november 2008 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Gekookte eet ik nooit, maar bij gebakken heb ik het ook wel. Bij ei is boeren wel ranzig trouwens
quote:Op zondag 30 november 2008 21:09 schreef Susi het volgende:
Nu vind ik eieren sowieso stinken, maar als die worden uitgelaten door een boer is dat wel helemaal smerig ja
Afkicken hèquote:Ik mis Paul
Uiteraardquote:Op zondag 30 november 2008 21:09 schreef Etcetera het volgende:
Ja
hebben jullie ook dat je bij boeren kunt zeggen waar die naar 'smaakt'![]()
![]()
Af en toe boeren is niks mis mee tochquote:Op zondag 30 november 2008 21:21 schreef Etcetera het volgende:
m'n ouders kunnen het niet waarderen als ik boer en daarna meldt waar het naar smaakt![]()
ze kunnen het boeren an sich al niet waarderen maar dat terzijde
Ik proef 'm wel eensquote:Op zondag 30 november 2008 21:09 schreef Etcetera het volgende:
Ja
hebben jullie ook dat je bij boeren kunt zeggen waar die naar 'smaakt'![]()
![]()
Whehe jaquote:Op zondag 30 november 2008 21:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik proef 'm wel eensEn dat is vaak niet fijn
Dat is toch in het Midden-Oosten, als compliment voor het eten?quote:Op zondag 30 november 2008 21:58 schreef DaFrenk het volgende:
Wordt boeren niet gewaardeerd in China? Of is dat zo'n broodje aap? (no pun intended)
Ja ach.. de echte winnaar was HiuKwan gewoonquote:
Ja precies, ik dacht dat dat in China zo was. Maar Midden-Oosten dus.quote:Op zondag 30 november 2008 21:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is toch in het Midden-Oosten, als compliment voor het eten?
Ik dacht in een topic van Static te lezen dat men dat ook veel doet in Hongkongquote:Op zondag 30 november 2008 21:59 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja precies, ik dacht dat dat in China zo was. Maar Midden-Oosten dus.
Veel plezierquote:Op maandag 1 december 2008 12:36 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat ik even een Grey's Anatomy inhaalslag ga maken![]()
Ja, betrap mezelf erop dat ik er steeds meer mee doe. Allemaal handige lijstjes maken enzo.quote:
Deel 2 was er nu toch? Alleen in erg slechte kwaliteit.quote:Op maandag 1 december 2008 15:29 schreef Remzz het volgende:
Net ff derde deel van de marathon van paul de leeuw gekeken mooie televisie
Jammer dat de eerste 2 delen nog steeds niet beschikbaar zijn
Ah klopt ik zie hetquote:Op maandag 1 december 2008 15:32 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Deel 2 was er nu toch? Alleen in erg slechte kwaliteit.
Hier zijn de verzameling divxjes bijna binnen. Op een RWtje pleuren en lekker op TV kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |