Af en toe boeren is niks mis mee tochquote:Op zondag 30 november 2008 21:21 schreef Etcetera het volgende:
m'n ouders kunnen het niet waarderen als ik boer en daarna meldt waar het naar smaakt![]()
ze kunnen het boeren an sich al niet waarderen maar dat terzijde
Ik proef 'm wel eensquote:Op zondag 30 november 2008 21:09 schreef Etcetera het volgende:
Ja
hebben jullie ook dat je bij boeren kunt zeggen waar die naar 'smaakt'![]()
![]()
Whehe jaquote:Op zondag 30 november 2008 21:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik proef 'm wel eensEn dat is vaak niet fijn
Dat is toch in het Midden-Oosten, als compliment voor het eten?quote:Op zondag 30 november 2008 21:58 schreef DaFrenk het volgende:
Wordt boeren niet gewaardeerd in China? Of is dat zo'n broodje aap? (no pun intended)
Ja ach.. de echte winnaar was HiuKwan gewoonquote:
Ja precies, ik dacht dat dat in China zo was. Maar Midden-Oosten dus.quote:Op zondag 30 november 2008 21:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is toch in het Midden-Oosten, als compliment voor het eten?
Ik dacht in een topic van Static te lezen dat men dat ook veel doet in Hongkongquote:Op zondag 30 november 2008 21:59 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja precies, ik dacht dat dat in China zo was. Maar Midden-Oosten dus.
Veel plezierquote:Op maandag 1 december 2008 12:36 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat ik even een Grey's Anatomy inhaalslag ga maken![]()
Ja, betrap mezelf erop dat ik er steeds meer mee doe. Allemaal handige lijstjes maken enzo.quote:
Deel 2 was er nu toch? Alleen in erg slechte kwaliteit.quote:Op maandag 1 december 2008 15:29 schreef Remzz het volgende:
Net ff derde deel van de marathon van paul de leeuw gekeken mooie televisie
Jammer dat de eerste 2 delen nog steeds niet beschikbaar zijn
Ah klopt ik zie hetquote:Op maandag 1 december 2008 15:32 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Deel 2 was er nu toch? Alleen in erg slechte kwaliteit.
Hier zijn de verzameling divxjes bijna binnen. Op een RWtje pleuren en lekker op TV kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |