Oh.. gewerkt? Of gewoon dagje lui?quote:Op donderdag 4 december 2008 13:23 schreef Piles het volgende:
[..]
De hele tijd eigenlijk tegenwoordig
Maar nu omdat ik net uit bed ben
Werken doe ik alleen op zaterdagquote:Op donderdag 4 december 2008 13:25 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Oh.. gewerkt? Of gewoon dagje lui?
Waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 4 december 2008 13:27 schreef DaFrenk het volgende:
Whehe, hoe langer ik uitslaap hoe vermoeider ik benMisschien jij ook dus?
ja het is typisch een serie die je af en toe kunt kijken als je er zin in hebtquote:Op donderdag 4 december 2008 09:06 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Heb Knight Rider een flink wat afleveringen gevolgd, "wel aardig" is een goede waarderingMaar ben er niet treurig om dat ik op een gegeven moment een aflevering gemist heb en sindsdien niet meer kijk.
Er zijn veel van die uitzendinggemisten en dan ook nog bij rtl en veronica e.d., dus zo kom ik nog wel het een en ander te weten.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:47 schreef DaFrenk het volgende:
Ohja, je woont in Finland hè?Hoe doe je dat met Nederlandse TV kijken? Internet of satelliet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Daar is tie weer! We hadden je gemist!quote:
Ik ben nog heel lang opzoek geweest naar een dvd van de trip met die tweeling(quote:Op maandag 8 december 2008 16:14 schreef Tabloid het volgende:
Ik had gisteren torrents gevonden van seizoen 1 van MTV the trip.
Volgens mijn was dat seizoen drie.quote:Op maandag 8 december 2008 16:28 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik ben nog heel lang opzoek geweest naar een dvd van de trip met die tweeling() toen... deel 2 dacht ik, nooit gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |