Rondje hardlopen dan. Kom op, doe er wat aanquote:Op zondag 30 november 2008 01:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Al had ik nou wat om me op te warmen, lichaamsbeweging bijvoorbeeld.
Not what i had in mind, maar okquote:Op zondag 30 november 2008 01:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Rondje hardlopen dan. Kom op, doe er wat aan
Ik ga slapen
Heb haar tijdens de ADP tour gezien in de Bijlmer Bierschuur, dat was geweldigquote:
Left 4 Dead natuurlijkquote:
Vind hem een beetje te makkelijk L4D en sinds kort een SLI setup dus wil ook wat grafisch geweld en de HalfLife2 engine is nou ook niet echt super mooi.quote:Op zondag 30 november 2008 12:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Left 4 Dead natuurlijk
Zombies schieten
De hoogste moeilijkheidsgraad en dan de achievements halen, probeer dat maar eensquote:Op zondag 30 november 2008 13:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind hem een beetje te makkelijk L4D en sinds kort een SLI setup dus wil ook wat grafisch geweld en de HalfLife2 engine is nou ook niet echt super mooi.
Ik kan multitaskenquote:Op zondag 30 november 2008 13:33 schreef Bengeltje het volgende:
Het lijkt er niet op dat je flink aan het gamen bent Elegy.
Vrouw dat je er bentquote:
Hoi Bengeltje, ook lekker van de zondag aan het genieten ?quote:Op zondag 30 november 2008 14:26 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Box.
Elegy mannen kunnen helemaal niet multitasken.
Ik kan het wel, en beter dan vrouwenquote:Op zondag 30 november 2008 14:26 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Box.
Elegy mannen kunnen helemaal niet multitasken.
Ons mannenquote:Op zondag 30 november 2008 14:44 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik kan het wel, en beter dan vrouwen
Ik bevestig het alleenquote:Op zondag 30 november 2008 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent een slaafje van Elegy??? Hoe weet jij dat je kan multitasken?
quote:Op zondag 30 november 2008 17:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een andere sport.
quote:
Wist niet dat jullie er al over dachten een gezinnetje te startenquote:Op zondag 30 november 2008 18:53 schreef dawg het volgende:
Die ligt nu languit op de bank een of ander TV-programma te kijken. Iets met een minibaby.
Waarom denk je dat ik niet mee zit te kijken?quote:Op zondag 30 november 2008 18:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wist niet dat jullie er al over dachten een gezinnetje te starten
omdat je nu zit te internetten. Geef kluts anders ff een lik van mequote:Op zondag 30 november 2008 18:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet mee zit te kijken?
Het was een retorische vraag.quote:Op zondag 30 november 2008 19:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
omdat je nu zit te internetten. Geef kluts anders ff een lik van me
quote:Op zondag 30 november 2008 19:12 schreef Kluts het volgende:
Ik ben er wel hoor.
Wat moet ik nou weer met een lik?quote:Op zondag 30 november 2008 19:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
* Den_Haag geeft zelf maar die lik aan kluts
En nu?quote:Op zondag 30 november 2008 19:08 schreef mrbox het volgende:
Grappig om te zien hoe bindingsangst zich manifesteert. Een relatie was te veel maar bijna elk weekend bij elkaar zijn om "buddy's" te zijn niet
Op hyves zwaai je alleen naar me, en nu krijg ik een lik?quote:
+1 scherpquote:Op zondag 30 november 2008 19:08 schreef mrbox het volgende:
Grappig om te zien hoe bindingsangst zich manifesteert. Een relatie was te veel maar bijna elk weekend bij elkaar zijn om "buddy's" te zijn niet
op hyves zeg je nauwelijk wat terugquote:Op zondag 30 november 2008 19:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op hyves zwaai je alleen naar me, en nu krijg ik een lik?
Wat een overgang, ik ben in shock.
had het meer over julliequote:
quote:Op zondag 30 november 2008 19:07 schreef RealZeus het volgende:
Ik moet iets bekennen
Ik zit nu kerstliedjes te luisteren en ik heb ze net ook al op een schijfje gebrand
Dat schijfje gaat straks in de MP3-speler in mijn auto
Het is weer zover: Ik heb het Kerstvirus![]()
![]()
* mrbox Blaast het stof van de kerst DVDquote:Op zondag 30 november 2008 19:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] het is maar een fase...
Ja, na oud en nieuw is het weer:quote:Op zondag 30 november 2008 19:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] het is maar een fase...
Joh? Dat was nog niet duidelijk.quote:
Nogal!quote:Op zondag 30 november 2008 19:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
op hyves zeg je nauwelijk wat terug
Is het zo'n groot verschil?
True.quote:Op zondag 30 november 2008 19:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Fok is 1 en al out of the blue opmerkingen
Winterquote:Op zondag 30 november 2008 19:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, na oud en nieuw is het weer:
kutwinter
![]()
Dan wil ik weer lente en zomer.
Mensen die de winter geweldig vinden.quote:
Ikquote:Op zondag 30 november 2008 19:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen die de winter geweldig vinden.
Het is gewoon keikoud!
Ja.quote:
Ach tis Fok!quote:Op zondag 30 november 2008 19:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Joh? Dat was nog niet duidelijk.
Maar goed, ieder doet dingen op zijn eigen manier, en ik vind het nogal vreemd dat jij daar out of the blue, ongevraagd iets over zegt.
Altijd als ik een levensteken van jou krijg.quote:Op zondag 30 november 2008 19:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
vond het wel mee vallen. Blij verrast?
quote:Op zondag 30 november 2008 19:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Altijd als ik een levensteken van jou krijg.
quote:Op zondag 30 november 2008 19:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
ga vanavond weer indonesisch maken. kom je eten?
Zombiefilms kijken of The Walking Dead lezen op mijn Ikea bank terwijl het binnen niet warmer is dan 10,5 gradenquote:Op zondag 30 november 2008 19:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja.
Maar ook van IKEA en zombiefilms, dat maakt een hoop goed.
quote:Op zondag 30 november 2008 19:44 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zombiefilms kijken of The Walking Dead lezen op mijn Ikea bank
Dát is het echte leven
voor deze keer danquote:Op zondag 30 november 2008 19:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mag ik dat van je tegoed houden?
Indonesisch eten.
Cool.quote:
Dat mrBox zowaar met een opmerking kwamquote:Op zondag 30 november 2008 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hier nog iets interessants gebeurd?
als een nieuw ikea buro als interesant telt, ja... dan wel.. Anders hrmmm nee niet echt geloof ikquote:Op zondag 30 november 2008 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hier nog iets interessants gebeurd?
De enige reden dat mijn thermostaat nu op 16 graden staat is dat ik anders last krijg van verstijfde handen, wat mijn aim met de muis lastiger maaktquote:Op zondag 30 november 2008 19:49 schreef dawg het volgende:
10 graden is toch fucking koud man!![]()
Al vind ik 20 graden ook al vrij frisjes, maar goed.
Daar was ik al bang voor inderdaadquote:
koken is leuk. als je tijd hebtquote:Op zondag 30 november 2008 19:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Cool.
Maar ben jij zo'n keukenprins dan? Zelfs ik heb nog nooit Indonesisch gekookt, maar het lijkt me best ingewikkeld?
Aansteller!quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 20:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
De enige reden dat mijn thermostaat nu op 16 graden staat is dat ik anders last krijg van verstijfde handen, wat mijn aim met de muis lastiger maakt
Fixed.quote:Op zondag 30 november 2008 20:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan mag ik wel een skipak en moonboots skimpy kerstsetje aantrekken als ik bij jou kom eten!
Als je nu je bureau ingewijd had met hete geile nueqsecks was het anders geweest ja.quote:Op zondag 30 november 2008 20:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor inderdaad
Maar dan heb ik het hartstikke koud!quote:
Gek!quote:Op zondag 30 november 2008 20:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
De enige reden dat mijn thermostaat nu op 16 graden staat is dat ik anders last krijg van verstijfde handen, wat mijn aim met de muis lastiger maakt
hallo... het is een ikea buro, lijkt me geen goed plan.. Heb er gewoon mijn scherm + laptop + harddisks en wat boeken op staan/liggen. Lijkt me voldoende.. En dan nu eens kijken waar ik een server ga kopen, want er moeten wel wat knaken gemaakt worden binnenkortquote:Op zondag 30 november 2008 20:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je nu je bureau ingewijd had met hete geile nueqsecks was het anders geweest ja.
Ik krijg daar gelijk dit beeld bij:quote:Op zondag 30 november 2008 20:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gek!
Harder gamen krijg je het vanzelf warm
Ken hem wel jaquote:
Welneequote:Op zondag 30 november 2008 20:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar dan heb ik het hartstikke koud!
Want ik krijg bij binnenkomst een skipak van jou te leen? Sympathiek van je.quote:
Pff, op mijn bureau kan een hele school olifanten de polka dansenquote:Op zondag 30 november 2008 20:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hallo... het is een ikea buro, lijkt me geen goed plan.. Heb er gewoon mijn scherm + laptop + harddisks en wat boeken op staan/liggen. Lijkt me voldoende.. En dan nu eens kijken waar ik een server ga kopen, want er moeten wel wat knaken gemaakt worden binnenkort
Nu verwacht ik wel fotos daarvan over een x aantal dagenquote:Op zondag 30 november 2008 20:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Pff, op mijn bureau kan een hele school olifanten de polka dansen
Zo ben ik.quote:Op zondag 30 november 2008 20:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Want ik krijg bij binnenkomst een skipak van jou te leen? Sympathiek van je.
Nee, een school. En een roedel vissen, en een zwerm gnoes. Jeweetsch.quote:Op zondag 30 november 2008 20:42 schreef Kluts het volgende:
Een school olifanten? Een kudde bedoel je zeker.
Wat lief van je.quote:Op zondag 30 november 2008 20:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zo ben ik.
En als klap op de vuurpijl mag je ook nog eens mijn tijgerpootpantoffels lenen
Ja maar jij hebt kleine olifantjes hequote:Op zondag 30 november 2008 20:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Pff, op mijn bureau kan een hele school olifanten de polka dansen
Een trosje olifanten dus.quote:Op zondag 30 november 2008 20:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nee, een school. En een roedel vissen, en een zwerm gnoes. Jeweetsch.
Zo ben ik ookquote:Op zondag 30 november 2008 20:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat lief van je.
Echt zo'n fotomoment ook dan trouwens.
Nee, gewoon een groot bureauquote:Op zondag 30 november 2008 20:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt kleine olifantjes he
Nee, treinen komen in trossen.quote:
He jakkes.quote:
Hoe kan je op zo'n moment nou geen digicam in de aanslag hebbenquote:Op zondag 30 november 2008 20:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Altijd jammer dat net op het punt dat ik je weer wat liever en minder eng ga vinden, je dan net iets zegt waardoor je dat weer ontkracht.
Ik moet om mijn imago denken natuurlijk.quote:Op zondag 30 november 2008 20:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Altijd jammer dat net op het punt dat ik je weer wat liever en minder eng ga vinden, je dan net iets zegt waardoor je dat weer ontkracht.
Altijd jammer dat net op het punt dat ik je weer wat liever en minder eng ga vinden, je dan net iets zegt waardoor je dat weer ontkracht.quote:
Zie hierbovenquote:Op zondag 30 november 2008 20:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hahahahaha OMG OMG!@12EINSZWEI!!roflelollercopterDREI33!!quote:Op zondag 30 november 2008 20:51 schreef dawg het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2008 20:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet handig, met 2 man op 1 pc Fok!ken. ;')
Dus. Doe eens niet Klutsje.quote:Op zondag 30 november 2008 20:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Hahahahaha OMG OMG!@12EINSZWEI!!roflelollercopterDREI33!!
quote:Op zondag 30 november 2008 20:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Hahahahaha OMG OMG!@12EINSZWEI!!roflelollercopterDREI33!!
Gebruik je toch gewoon twee browsersquote:Op zondag 30 november 2008 20:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet handig, met 2 man op 1 pc Fok!ken. ;')
Kluts, je hebt het hoe dan ook koud. Het minste wat je dus kan doen is ervoor zorgen dat wij het warm hebbenquote:Op zondag 30 november 2008 20:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar dan heb ik het hartstikke koud!
trusten alvastquote:
Pantoffelsquote:
in bed??? Is nie handig volgens mij?quote:
In bed slaap je, dan kun je toch geen last hebben van koude voeten?quote:Op maandag 1 december 2008 07:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
in bed??? Is nie handig volgens mij?
@JB, success denk ik.. Oh ja, enne beterschap aan junior
Ze zijn zich oud gaan voelen en dan gaan ze dat soort dingen doen.quote:Op zondag 30 november 2008 23:50 schreef RealZeus het volgende:
Sommige verjaardagen![]()
Het leek wel op zo'n therapeutisch kringgesprek.
Wat is er toch met mijn vriendinnen en vrienden gebeurd?
![]()
Vroeger waren de verjaardagen zuipen en lachen en nu was het echt saaaaaaaaiiii![]()
bed is te kortquote:Op maandag 1 december 2008 08:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
In bed slaap je, dan kun je toch geen last hebben van koude voeten?Anders gooi je er een kruik in
Beterschapquote:
Dank jequote:
quote:Op maandag 1 december 2008 09:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dank je
Hopelijk is het morgen wat minder
Betekend dat sinaasappels enzo?quote:
Mango'squote:Op maandag 1 december 2008 09:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Betekend dat sinaasappels enzo?
Ga je toch gewoon overdwars liggen?quote:Op maandag 1 december 2008 08:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
bed is te kortNormaal gaat het prima, lekker overdwars, maar soms heb ik van die rusteloze woelnachten, en dan ligt het dekbed vooral waar ik niet lig en dan krijg ik dus koude voeten, Eigenlijk moet ik een nieuw bed, maar de postbank vind nog van niet
Kiwiquote:
Elegy! De Baas!quote:
Gewoon gezonde dingen die jij lekker vindtquote:Op maandag 1 december 2008 09:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sinaasappelsap, kiwi's, mango, banaan, thee met honingquote:Op maandag 1 december 2008 09:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Diagonaal in een 2persoonsbed!quote:
Wat weer een probleem wordt als er weer eens iemand blijft slapenquote:Op maandag 1 december 2008 09:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Diagonaal in een 2persoonsbed!
Zoals het een echte single betaamt.
B.! Conquistador!quote:Op maandag 1 december 2008 09:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elegy! De Baas!
Hoe was je weekend?
Je moet niet in problemen, maar in oplossingen denken!quote:Op maandag 1 december 2008 09:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat weer een probleem wordt als er weer eens iemand blijft slapen
Kewl!quote:Op maandag 1 december 2008 09:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Goedemorgen !
Gisteravond had ik een bericht op myspace gekregen van een redelijk bekende dj/producer, die vond mijn laatste 2 tracks vet.
Mijn week kan al niet meer stuk.
Natuurlijk.quote:Op maandag 1 december 2008 09:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Diagonaal in een 2persoonsbed!
Zoals het een echte single betaamt.
Welnee, voor logés heb ik een slaapbank of een luchtbedquote:Op maandag 1 december 2008 09:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat weer een probleem wordt als er weer eens iemand blijft slapen
Ik heb ooit eens op een aerobed geslapen. Wat liggen die dingen vertiefd zeg!quote:Op maandag 1 december 2008 09:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Natuurlijk.
[..]
Welnee, voor logés heb ik een slaapbank of een luchtbed
Mijn bed is voor mij en mijn knuffels!
Hey Box! Ja leuk weekend alleen te kort zoals altijdquote:Op maandag 1 december 2008 09:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gewoon gezonde dingen die jij lekker vindt![]()
Morgen Belsezar, goed weekend gehad ?
Vrijdag bezoek gehad en zaterdag een feestje bij een vriend. Dus was erg leuk!quote:Op maandag 1 december 2008 09:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
B.! Conquistador!
Zaterdag naar een carrièrebeursje geweest, heb best wat leuke dingen gezien. Dat wordt weer schrijven dit weekendVoor de rest bijzonder weinig gedaan eigenlijk. En jij? Hoe staat het met de planning?
Oplossing: hij slaapt maar op de bank?quote:Op maandag 1 december 2008 09:28 schreef Kluts het volgende:
Je moet niet in problemen, maar in oplossingen denken!
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 1 december 2008 09:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oplossing: hij slaapt maar op de bank?
Ik zal het een eventueel volgende mededelenquote:
Ik las verliefd, ik dacht al: hoe doe je dat, rol je dan naar elkaar toe ofzzo?quote:Op maandag 1 december 2008 09:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens op een aerobed geslapen. Wat liggen die dingen vertiefd zeg!
Das wel heel leuk ja! Kan me voorstellen dat je week goed isquote:Op maandag 1 december 2008 09:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Goedemorgen !
Gisteravond had ik een bericht op myspace gekregen van een redelijk bekende dj/producer, die vond mijn laatste 2 tracks vet.
Mijn week kan al niet meer stuk.
Als je met zijn 2en op zo'n ding ligt wel. Dan rol je naar het midden, waardoor de ander ook naar het midden rolt.quote:Op maandag 1 december 2008 09:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik las verliefd, ik dacht al: hoe doe je dat, rol je dan naar elkaar toe ofzzo?
Ik heb er de eerste 2.5 maanden in Servie op geslapen, 4 keer per nacht wakker worden om er lucht bij te blazen. Wat een teringdingen zijn dat zeg, nooit meer!quote:Op maandag 1 december 2008 09:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is toch normaal bij jou ?quote:Op maandag 1 december 2008 09:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oplossing: hij slaapt maar op de bank?
Dat snapte ik idd toen ik beter lasquote:Op maandag 1 december 2008 09:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je met zijn 2en op zo'n ding ligt wel. Dan rol je naar het midden, waardoor de ander ook naar het midden rolt.
Echt, ik slaap denk ik nog liever op de grond dan op zo'n @£&"($ aerobed.
*Geeft mangoquote:Op maandag 1 december 2008 09:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik heb er de eerste 2.5 maanden in Servie op geslapen, 4 keer per nacht wakker worden om er lucht bij te blazen. Wat een teringdingen zijn dat zeg, nooit meer!
Belangrijkste les, als je gaan immigreren, regel dan eerst een woning en ga dan pas naar daar!
*kan iemand de schaal met mango's even door geven?*
Eerlijk gezegd, ja. Zelfs vrienden die ik al langer dan 10 jaar ken slapen niet in mijn bed.quote:
Tot nu toe zijn mijn banken onbeslapen (door anderen dan mijzelf)quote:
Ik ben niet zo heel vies aangelegd hoorquote:Op maandag 1 december 2008 09:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
*Geeft mangoHeb er wel al van gegeten
Pas maar op, je weet nooit tegenwoordig.quote:Op maandag 1 december 2008 09:48 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel vies aangelegd hoorDANK U
Idd. Een ongeluk zit in een klein hoekje!quote:Op maandag 1 december 2008 09:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Pas maar op, je weet nooit tegenwoordig.
Inderdaad. Misschien heeft ze haar handen wel niet gewassen, weet jij veel, kwaak!quote:Op maandag 1 december 2008 09:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Een ongeluk zit in een klein hoekje!
ach wat is het ergste wat er kan gebeuren denken jullie?quote:Op maandag 1 december 2008 09:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:
Maak die jongen nou niet bangquote:Op maandag 1 december 2008 09:50 schreef Kluts het volgende:
Ik geloof dat schurft binnen 6 weken voorbij is toch?quote:Op maandag 1 december 2008 09:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ach wat is het ergste wat er kan gebeuren denken jullie?
quote:Op maandag 1 december 2008 09:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das wel heel leuk ja! Kan me voorstellen dat je week goed is
Dat is eigenlijk wel normaal toch om te doen ?quote:Op maandag 1 december 2008 09:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, ja. Zelfs vrienden die ik al langer dan 10 jaar ken slapen niet in mijn bed.
Gewoon doen, nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op maandag 1 december 2008 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Misschien maar weereens de stoute schoenen aantrekken en wat labels lastigvallen.
Vind ik ook.quote:Op maandag 1 december 2008 09:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel normaal toch om te doen ?
Misschien maar weereens de stoute schoenen aantrekken en wat labels lastigvallen!quote:Op maandag 1 december 2008 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Misschien maar weereens de stoute schoenen aantrekken en wat labels lastigvallen.
Ik ben wat dat betreft echt een watje. Ik eet niet wat ik niet herken, dingen waar bot in zit moet ik sowieso al niet.quote:Op maandag 1 december 2008 10:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Misschien maar weereens de stoute schoenen aantrekken en wat labels lastigvallen!
Iets met geen spijt krijgen van dingen die je nooit gedaan hebt! Gewoon gaan man!
Enne Kluts, ik heb tijdens mijn verblijven in het oostblok zoveel restaurants gezien waarvan je denkt,... OKAY.. zij die sterven gaan groeten u, en eet smakelijk. En het was bijzonder smakelijk... Sterker nog, zo af en toe mis ik een echt goede balkan grill nog steeds wel eens.
Mijn slaapbank (die uiteraard van Ikea is) ligt best prima. Heb er ook wel eens een paar keer op geslapen tijdens verhuizen en tis best te doen.quote:Op maandag 1 december 2008 09:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah da's mooi om te horen. En de planning waar ik ook wat aan heb, hoe zit het daarmee?quote:Op maandag 1 december 2008 09:30 schreef Belsezar het volgende:
Vrijdag bezoek gehad en zaterdag een feestje bij een vriend. Dus was erg leuk!
De planning voorloopt voorspoedig
Ongeduldig he?quote:Op maandag 1 december 2008 10:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mijn slaapbank (die uiteraard van Ikea is) ligt best prima. Heb er ook wel eens een paar keer op geslapen tijdens verhuizen en tis best te doen.
[..]
Ah da's mooi om te horen. En de planning waar ik ook wat aan heb, hoe zit het daarmee?
Ik heb allang wat teruggetikt joh.quote:Op maandag 1 december 2008 10:26 schreef Den_Haag het volgende:
morguh kluts(wat ben je stil op hyves
)
Sommige dingen moet je niet te lang laten liggen. En ik heb mijn target wat ik moet halen voor het eind van het jaar natuurlijk.quote:Op maandag 1 december 2008 10:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ongeduldig he?Ook dat zit wel goed, not to worry
Ja natuurlijk, das waar ook!quote:Op maandag 1 december 2008 10:31 schreef Elegy het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je niet te lang laten liggen. En ik heb mijn target wat ik moet halen voor het eind van het jaar natuurlijk.
En inmiddels zitten we al in december, dat wordt nog krap!quote:
Mooi, dan kom je 2e kerstdag bij mij kokenquote:Op maandag 1 december 2008 10:39 schreef Kluts het volgende:
Ha! Mijn kerstverplichting waar ik ongemerkt ingeluisd ben, voor ik er erg in had, daar ben ik vanaf!
Woef?quote:Op maandag 1 december 2008 10:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mooi, dan kom je 2e kerstdag bij mij koken
Natuurlijk.quote:Op maandag 1 december 2008 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Woef?
Jij hebt het al weer helemaal bedacht natuurlijk.
Da's toch helemaal niet lullig, jij wilde toch al liever niet.quote:Op maandag 1 december 2008 10:41 schreef Kluts het volgende:
Wel een beetje een lullige manier waarop ik onder die afspraak uitgekomen ben. Vriendin mailde:
Je hoeft niet perse mee naar mijn moeder, want ik ga met mijn kersverse vriendje.
quote:Op maandag 1 december 2008 10:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Vooruit, krijg je ook nog een koekje. En als je mooi kan opzitten, zelfs twee.
Koekjes.quote:Op maandag 1 december 2008 10:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Vooruit, krijg je ook nog een koekje. En als je mooi kan opzitten, zelfs twee.
Nee joh, ik vond het alleen het toppunt van singlezijn met kerst, dat wilde ik jullie niet onthouden.quote:Op maandag 1 december 2008 10:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's toch helemaal niet lullig, jij wilde toch al liever niet.
Of ben je jaloers op haar? eh?
Tja, je bent De Baas of niet hèquote:
Een portie Eukanuba kan ook hoorquote:
Remiquote:Nee joh, ik vond het alleen het toppunt van singlezijn met kerst, dat wilde ik jullie niet onthouden.
Helemaal waar!quote:Op maandag 1 december 2008 10:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tja, je bent De Baas of niet hè
[..]
Een portie Eukanuba kan ook hoor
[..]
Remi
Daarom, kan je mooi bij mij koken. In kerstsetje, mét skipak erover én tijgerpootpantoffels.
Dan gaat ze klagen dat het koud isquote:Op maandag 1 december 2008 10:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Helemaal waar!
Ik zou dat skipak weglaten Elegy
Je bent wel een doorzetter, dat moet ik je nageven.quote:Op maandag 1 december 2008 10:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Een portie Eukanuba kan ook hoor
[..]
Remi
Daarom, kan je mooi bij mij koken. In kerstsetje, mét skipak erover én tijgerpootpantoffels.
Bij stierenballen, ongekookte slangeneieren en meelwormen trek ik ook een grens hoor. Maar mango van JB, dat lukt denk ik wel hoorquote:Op maandag 1 december 2008 10:09 schreef Kluts het volgende:
Ik ben dan ook zo'n iemand die bij FearFactor achtige programma's vooral gruwelt van die ranzige dingen die ze moeten eten.
Dat durf ik ook nog wel aan.quote:Op maandag 1 december 2008 10:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Bij stierenballen, ongekookte slangeneieren en meelwormen trek ik ook een grens hoor. Maar mango van JB, dat lukt denk ik wel hoor
Ik had van jou wel verwacht dat je creatiever zou zijn ivm het warmhouden van Kluts.quote:
Hoe klein ze ook is, ze past gewoon niet in mijn ovenquote:Op maandag 1 december 2008 10:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had van jou wel verwacht dat je creatiever zou zijn ivm het warmhouden van Kluts.
Elegy, Elegy toch.quote:Op maandag 1 december 2008 11:02 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hoe klein ze ook is, ze past gewoon niet in mijn oven
Alleen werd hij onbeschoft afgekaptquote:
Drugsgebruiker!quote:Op maandag 1 december 2008 11:09 schreef dawg het volgende:
Ik heb geen zin meer in werken.
Ik heb zin in een jointje. Arme ik.
Ik bedoelde het eigenlijk als een warme plek hoorquote:Op maandag 1 december 2008 11:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elegy, Elegy toch.
Denk nou eens anders, je weet wel, zonder die WO2 fascinatie
Maak je geen zorgen, mij overkomt niets!quote:Op maandag 1 december 2008 11:07 schreef Kluts het volgende:
Ik word er toch een beetje bang van, Elegy.
Ahh ok.quote:Op maandag 1 december 2008 11:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik bedoelde het eigenlijk als een warme plek hoor
aan de andere kant, ze komt waarschijnlijk wel met de trein...
[..]
Maak je geen zorgen, mij overkomt niets!
Da's niet ouderwets. Ik noem het retroquote:Op maandag 1 december 2008 11:20 schreef Kluts het volgende:
Wel een beetje ouderwetsch eigenlijk. Dat ik als vrouw weer moet gaan koken.
Ik weet mijn plaats. aan het aanrecht.
True true. Straks wil ze nog douchen ookquote:Op maandag 1 december 2008 11:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh ok.
Maar niet in goederenwagons waarde vriend.
Als je maar die nieuwe shampoo hebt. Zyklon C heet het geloof ikquote:Op maandag 1 december 2008 11:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's niet ouderwets. Ik noem het retro
[..]
True true. Straks wil ze nog douchen ook![]()
Zyklon B. Met verzorgende proteinen.quote:Op maandag 1 december 2008 11:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je maar die nieuwe shampoo hebt. Zyklon C heet het geloof ik
Denk je er wel aan dat de treinen anders rijden op feestdagen?quote:
Daarom zeg ik, ik heb het heel druk met kerst.quote:Op maandag 1 december 2008 11:44 schreef Elegy het volgende:
[..]
Denk je er wel aan dat de treinen anders rijden op feestdagen?
Dat is de oude, de C is goed voor droog haar en geeft volume.quote:Op maandag 1 december 2008 11:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zyklon B. Met verzorgende proteinen.
Druk? Welnee, moet je het gewoon vantevoren goed plannen. En ik kan je ook vanaf Utrecht CS ophalen, da's geen probleemquote:Op maandag 1 december 2008 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, ik heb het heel druk met kerst.
Treinen met de feestdagen.![]()
![]()
Sowieso, treinen.![]()
![]()
Dat heb ik heul niet nodig.quote:Op maandag 1 december 2008 11:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is de oude, de C is goed voor droog haar en geeft volume.
Kerst mag sterven. Oud en nieuw is het mooiste feest vh jaar, al zal het dit jaar wat minder zijn want al mijn 2 vrienden gaan op vakantie.quote:
Maar Zyklon B, de naam zegt het al, is speciaal voor de boblinequote:Op maandag 1 december 2008 11:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is de oude, de C is goed voor droog haar en geeft volume.
welnee, alle excuus om een week lang te feestenquote:Op maandag 1 december 2008 11:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kerst mag sterven. Oud en nieuw is het mooiste feest vh jaar, al zal het dit jaar wat minder zijn want al mijn 2 vrienden gaan op vakantie.
En ik ben 28 dec. jarig. Dat maakt het ook kut./
Kerst mag van mij afgeschaft worden, ik ben voor een Oud en Nieuwfeest van 25 tot 31 December.quote:Op maandag 1 december 2008 11:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kerst mag sterven. Oud en nieuw is het mooiste feest vh jaar, al zal het dit jaar wat minder zijn want al mijn 2 vrienden gaan op vakantie.
En ik ben 28 dec. jarig. Dat maakt het ook kut./
Eten, drinken, gamen en blowen, perfecte kerst !quote:Op maandag 1 december 2008 12:03 schreef Kluts het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar met kerst gewoon heel veel ga eten, drinken, gamen en blowen.
Misschien eet ik nog een kerstkransje voor het sfeer-effect, maar ik ga echt niks bijzonders doen.
Fixed.quote:Op maandag 1 december 2008 12:03 schreef Kluts het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar met kerst gewoon heel veel ga eten koken, drinken, verliezen met gamen tegen Elegy en blowen.
Misschien eet ik nog een kerstkoekje voor het sfeer-effect, maar ik ga echt niks bijzonders doen.
Een groot voordeel van je ouders nooit zien is toch zeker wel dat je niks met verplichtingen tijdens feestdagen van doen hebt.quote:Op maandag 1 december 2008 12:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eten, drinken, gamen en blowen, perfecte kerst !
Ik ga eerste kerstdag naar mijn ouders toe, altijd wel gezellig en lekker eten.
2e kerstdag hou ik jouw schema aan !
En dit jaar heb ik geen schoonouders, dus geen goor eten en rare cadeautjes ;Dquote:Op maandag 1 december 2008 12:02 schreef Kreator het volgende:
De laatste keer dat ik bij mijn vader en zijn amerikaanse mongolide vriendin ging eten met kerst, kregen we gekookte aardappels, rundvlees en rode bieten, m'n toenmalige vriendin kreeg een trauma en een zenuwinzinking vd sfeer in huis daar en ik een fijn idee van kerst. (bij m'n meoder is het wel leuk trouwens)
had vorig jaar een kerst in servie, alleen dan volgens orthodoxe kalender. 25 december was een normale werkdag daarzo. Kerstfeest zelf was wel ok, niet zo super als de oudjaars avond die ze ook wat later vieren. Dat was echt een zwaar goed gezellig feest met toenmalige soortje van schoonfamillie.quote:Op maandag 1 december 2008 12:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
En dit jaar heb ik geen schoonouders, dus geen goor eten en rare cadeautjes ;D
Ja ok, das waar. De B it is then!quote:Op maandag 1 december 2008 11:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar Zyklon B, de naam zegt het al, is speciaal voor de bobline
De raamptrapjes zijn voornamelijk te spotten bij huizen die dezelfde inrichting (bank & tv op dezelfde plek) hebben. Zeer vaak hebben ze ook nog als huisnummerbordje een beschilderde dakpan, en staan er twee houten gansjes voor het raam. Tevens, en dat is steeds minder een zeldzaamheid, hebben ze een klein bankje voor het raam waar zo'n "naar-binnen-kijk-kabouter" op staat.quote:Op maandag 1 december 2008 12:37 schreef Kluts het volgende:
Als kind ging ik vroeger altijd tellen hoeveel raamptrapjes ik zag als we met de auto ergens heen gingen.
Afschuwelijk lelijke dingen zijn het.
Mooie letter is het ook hèquote:Op maandag 1 december 2008 12:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ok, das waar. De B it is then!
Klopt idd, je hebt helemaal gelijk. Helaas zijn er heel veel van dat soort mensen.quote:Op maandag 1 december 2008 12:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
De raamptrapjes zijn voornamelijk te spotten bij huizen die dezelfde inrichting (bank & tv op dezelfde plek) hebben. Zeer vaak hebben ze ook nog als huisnummerbordje een beschilderde dakpan, en staan er twee houten gansjes voor het raam. Tevens, en dat is steeds minder een zeldzaamheid, hebben ze een klein bankje voor het raam waar zo'n "naar-binnen-kijk-kabouter" op staat.
Dit heb ik na empirisch onderzoek kunnen concluderen
[..]
Mooie letter is het ook hè
Inderdaad een erg mooie letter!quote:Op maandag 1 december 2008 12:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
De raamptrapjes zijn voornamelijk te spotten bij huizen die dezelfde inrichting (bank & tv op dezelfde plek) hebben. Zeer vaak hebben ze ook nog als huisnummerbordje een beschilderde dakpan, en staan er twee houten gansjes voor het raam. Tevens, en dat is steeds minder een zeldzaamheid, hebben ze een klein bankje voor het raam waar zo'n "naar-binnen-kijk-kabouter" op staat.
Dit heb ik na empirisch onderzoek kunnen concluderen
[..]
Mooie letter is het ook hè
Ik was niet zo'n fan van de meoder van mijn ex - echt zo'n brabantse bemoeial. Best heel lief, maar toch. De schoonouders daarvoor waren echter geweldig. Hun zoon zou ik niet meer terugwillen, maar die schoonouders welquote:Op maandag 1 december 2008 12:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
had vorig jaar een kerst in servie, alleen dan volgens orthodoxe kalender. 25 december was een normale werkdag daarzo. Kerstfeest zelf was wel ok, niet zo super als de oudjaars avond die ze ook wat later vieren. Dat was echt een zwaar goed gezellig feest met toenmalige soortje van schoonfamillie.
Dit jaar wordt het voor het eerst in jaar of 4 weer gewoon in NL kerstfeest, en ik moet eerlijk zeggen.. Ik kijk er niet echt naar uit. Zelfde verhaal als al die jaren daarvoor (en waarom ik eigenlijk ook altijd zum servie ging), de vraag waarom ik alleen ben, wanneer ik nu eens rustig in mijn hoofd wordt en niet meer per week bedenk wat ik de week erop ga doen etc.
Ik heb zo'n plaat waar ik altijd mee gourmet. Soms dan koop ik een stuk biefstuk, snij het in lapjes, met vrienden filmpje kijken, ondertussen biefstukjes bakken.quote:
De ouders van mijn ex gingen gewoon doodquote:Op maandag 1 december 2008 12:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik was niet zo'n fan van de meoder van mijn ex - echt zo'n brabantse bemoeial. Best heel lief, maar toch. De schoonouders daarvoor waren echter geweldig. Hun zoon zou ik niet meer terugwillen, maar die schoonouders wel
Ik ben zo goed met mijn onderzoeken, ik zou subsidie moeten aanvragenquote:Op maandag 1 december 2008 12:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt idd, je hebt helemaal gelijk. Helaas zijn er heel veel van dat soort mensen.
Tegenwoordig kun je toch overal subsidie voor krijgen, waarom niet?quote:Op maandag 1 december 2008 13:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben zo goed met mijn onderzoeken, ik zou subsidie moeten aanvragen
Ik heb ook zo'n plaatquote:Op maandag 1 december 2008 13:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb zo'n plaat waar ik altijd mee gourmet. Soms dan koop ik een stuk biefstuk, snij het in lapjes, met vrienden filmpje kijken, ondertussen biefstukjes bakken.
Lekker belangrijk, zo erg is het niet, en dan zet ik wel een raam open. Het is leuk en gezellig, en dan moet je je niet laten weerhouden door dat soort futiliteiten.quote:Op maandag 1 december 2008 13:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n plaat
Maar nog nooit gebruikt. En zeker niet in de huiskamer, gaat mijn hele woning ernaar ruften
Ik ga het eens proberen!quote:Op maandag 1 december 2008 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je toch overal subsidie voor krijgen, waarom niet?
Ik kan alleen de balkondeur openzetten. En dan wordt het nog kouder binnen, dat wil je ook nietquote:Op maandag 1 december 2008 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, zo erg is het niet, en dan zet ik wel een raam open. Het is leuk en gezellig, en dan moet je je niet laten weerhouden door dat soort futiliteiten.
Nou, dat gun ik ze ook niet hoor. Ze waren best liefquote:Op maandag 1 december 2008 13:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De ouders van mijn ex gingen gewoon dood
Ah..quote:Op maandag 1 december 2008 13:09 schreef kwaakvaak het volgende:
Mensen met al dit kerstgeweld schiet ik dit jaar nog voor sinterklaas in mijn oudejaars dip :|
Ik weet het niet, het zal ongetwijfeld wel aan mij liggen hoor, maar ik wordt altiijd zo moedeloos van al dat vrolijke gedoe. Leuk voor mensen die barsten van de vrienden, maar eigenljk hebben de meeste vrienden mij de afgelopen tijd laten barsten. En ik had het al niet zo op kerst ansich, maar dit jaar.. Nee voor mij mag het best al januari zijn ofzo.
* kwaakvaak is beetje boel veel down vandaag..
Je moet niet in problemen, maar in oplossingen denken. Kan het niet binnen? Barbecuen!quote:Op maandag 1 december 2008 13:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik kan alleen de balkondeur openzetten. En dan wordt het nog kouder binnen, dat wil je ook niet
Ik ken niemand die 'barst' van de vrienden, ik denk dat er maar weinig mensen zijn die echt zo'n bruisend sociaal leven hebben als ze pretenderen te hebben.quote:Op maandag 1 december 2008 13:09 schreef kwaakvaak het volgende:
Mensen met al dit kerstgeweld schiet ik dit jaar nog voor sinterklaas in mijn oudejaars dip :|
Ik weet het niet, het zal ongetwijfeld wel aan mij liggen hoor, maar ik wordt altiijd zo moedeloos van al dat vrolijke gedoe. Leuk voor mensen die barsten van de vrienden, maar eigenljk hebben de meeste vrienden mij de afgelopen tijd laten barsten. En ik had het al niet zo op kerst ansich, maar dit jaar.. Nee voor mij mag het best al januari zijn ofzo.
Tuurlijk kan dat ook, ik heb een (zij het bescheiden) balkon. Maar dan kan je dus niet film kijken & braden. Wat wel kan is gamen & braden, want mijn gamegedeelte van de kamer zit aan de kant van mijn balkonquote:Op maandag 1 december 2008 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moet niet in problemen, maar in oplossingen denken. Kan het niet binnen? Barbecuen!
Neem joodse en/of islamitsche vrienden. Die vieren ook geen kerstquote:Op maandag 1 december 2008 13:09 schreef kwaakvaak het volgende:
Hoezo? Ik ken heel veel mensen die echt een bruisend sociaal leven hebben hoorquote:Op maandag 1 december 2008 13:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ken niemand die 'barst' van de vrienden, ik denk dat er maar weinig mensen zijn die echt zo'n bruisend sociaal leven hebben als ze pretenderen te hebben.
Heb je verder niks aan, maar toch.
En je hield nog wel van kouquote:Op maandag 1 december 2008 13:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik kan alleen de balkondeur openzetten. En dan wordt het nog kouder binnen, dat wil je ook niet
Dat mag van mij ook wel inderdaad maar dan met een andere redenquote:Op maandag 1 december 2008 13:09 schreef kwaakvaak het volgende:
Ja ik wel, maar bezoek niet. En ik ga niet in mijn eentje gourmettenquote:
Hoe zit het met de planning dan?quote:Dat mag van mij ook wel inderdaad maar dan met een andere reden
De waarheid is dat een groot deel van de mensen die 500 hyvesvrienden hebben en oh zo populair zijn, helemaal niet zoveel "echte vrienden" hebben. Dat is ook niet zo gek, als je jonger bent, maak je vrienden op school en dergelijke. Als je vervolgens als volwassene verhuist oid zijn contacten een stuk moeilijker te leggen.quote:Op maandag 1 december 2008 13:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ken heel veel mensen die echt een bruisend sociaal leven hebben hoorIk heb zelf ook over het algemeen genoeg te doen met aardige mensen
Ik leg vrij makkelijk contacten, maar die mensen zijn niet allemaal "vrienden". Maar wel leuk genoeg om af en toe mee uit eten te gaan of zoquote:Op maandag 1 december 2008 13:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
De waarheid is dat een groot deel van de mensen die 500 hyvesvrienden hebben en oh zo populair zijn, helemaal niet zoveel "echte vrienden" hebben. Dat is ook niet zo gek, als je jonger bent, maak je vrienden op school en dergelijke. Als je vervolgens als volwassene verhuist oid zijn contacten een stuk moeilijker te leggen.
Persoonlijk ben ik blij dat ik die tijd van massa's "vrienden" gehad heb, en gewoon een kleiner aantal mensen om me heen heb waar ik echt wat aan heb.
Hier nog eentje.quote:Op maandag 1 december 2008 13:19 schreef Kluts het volgende:
Persoonlijk ben ik blij dat ik die tijd van massa's "vrienden" gehad heb, en gewoon een kleiner aantal mensen om me heen heb waar ik echt wat aan heb.
Ik leg ook makkelijk contacten, ben niet op mijn mondje gevallen en heb kennissen genoeg. Maar voordat ik mensen onder de noemer vrienden schaar is er heel wat meer nodig.quote:Op maandag 1 december 2008 13:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik leg vrij makkelijk contacten, maar die mensen zijn niet allemaal "vrienden". Maar wel leuk genoeg om af en toe mee uit eten te gaan of zo
Een aantal van mijn echte vrienden hebben me dit jaar ook echt in de steek gelaten en hetw as dan ook een enorm kutjaar. Maar een aantal anderen hebben zich wel weer veel liever betoond dan ik dacht en er zijn ook genoeg leuke nieuwe kennissen bij gekomen
Dat valt in mijn omgeving wel mee eigenlijk. Mijn zusje heeft al 5 jaar een relatie, maar die stappen allebei nog flink. En in de TV-wereld settelen mensen niet zo snel meestal, dus dat scheeltquote:Op maandag 1 december 2008 13:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik leg ook makkelijk contacten, ben niet op mijn mondje gevallen en heb kennissen genoeg. Maar voordat ik mensen onder de noemer vrienden schaar is er heel wat meer nodig.
En wat DH zegt, veel mensen zijn gesetteld. Afgelopen jaren was ik zelf de samenwonende burgertrut met vrijgezelle vrienden, en nu lijken zij allemaal gesetteld te zijn en ben ik degene die juist wil feesten.
Wat is dat nou weer voor een verbitterde uitspraak.quote:Op maandag 1 december 2008 13:41 schreef S95Sedan het volgende:
Ah, the usual mondaymorning stuff weer.
Wat dat betreft kan je beter alleen zijn, kunnen mensen je ook niet laten vallen.
Ben nooit gesettled. Heb daar geen tijd voorquote:Op maandag 1 december 2008 13:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik leg ook makkelijk contacten, ben niet op mijn mondje gevallen en heb kennissen genoeg. Maar voordat ik mensen onder de noemer vrienden schaar is er heel wat meer nodig.
En wat DH zegt, veel mensen zijn gesetteld. Afgelopen jaren was ik zelf de samenwonende burgertrut met vrijgezelle vrienden, en nu lijken zij allemaal gesetteld te zijn en ben ik degene die juist wil feesten.
True... punt 1 is zeker waar, 500 hyves vrienden is gewoon pochen hoe populair iemand is. Ik heb iets van 72 hyves kenissen. En probeer eens weg te verhuizen, en dan terug te komen. Van alle 'vrienden' die ik altijd dacht dat er waren zijn er wel precies 3 over. En die hebben iets met familie enzo, en tja... wat kan ik zeggen. Enigst kind, en familie contact, nee dat is er nauwelijks eigenlijk, en dat is prima zo eigenlijk.quote:Op maandag 1 december 2008 13:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
De waarheid is dat een groot deel van de mensen die 500 hyvesvrienden hebben en oh zo populair zijn, helemaal niet zoveel "echte vrienden" hebben. Dat is ook niet zo gek, als je jonger bent, maak je vrienden op school en dergelijke. Als je vervolgens als volwassene verhuist oid zijn contacten een stuk moeilijker te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |