Ik heb ook zo'n plaatquote:Op maandag 1 december 2008 13:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb zo'n plaat waar ik altijd mee gourmet. Soms dan koop ik een stuk biefstuk, snij het in lapjes, met vrienden filmpje kijken, ondertussen biefstukjes bakken.
Lekker belangrijk, zo erg is het niet, en dan zet ik wel een raam open. Het is leuk en gezellig, en dan moet je je niet laten weerhouden door dat soort futiliteiten.quote:Op maandag 1 december 2008 13:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n plaat
Maar nog nooit gebruikt. En zeker niet in de huiskamer, gaat mijn hele woning ernaar ruften
Ik ga het eens proberen!quote:Op maandag 1 december 2008 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je toch overal subsidie voor krijgen, waarom niet?
Ik kan alleen de balkondeur openzetten. En dan wordt het nog kouder binnen, dat wil je ook nietquote:Op maandag 1 december 2008 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, zo erg is het niet, en dan zet ik wel een raam open. Het is leuk en gezellig, en dan moet je je niet laten weerhouden door dat soort futiliteiten.
Nou, dat gun ik ze ook niet hoor. Ze waren best liefquote:Op maandag 1 december 2008 13:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De ouders van mijn ex gingen gewoon dood
Ah..quote:Op maandag 1 december 2008 13:09 schreef kwaakvaak het volgende:
Mensen met al dit kerstgeweld schiet ik dit jaar nog voor sinterklaas in mijn oudejaars dip :|
Ik weet het niet, het zal ongetwijfeld wel aan mij liggen hoor, maar ik wordt altiijd zo moedeloos van al dat vrolijke gedoe. Leuk voor mensen die barsten van de vrienden, maar eigenljk hebben de meeste vrienden mij de afgelopen tijd laten barsten. En ik had het al niet zo op kerst ansich, maar dit jaar.. Nee voor mij mag het best al januari zijn ofzo.
* kwaakvaak is beetje boel veel down vandaag..
Je moet niet in problemen, maar in oplossingen denken. Kan het niet binnen? Barbecuen!quote:Op maandag 1 december 2008 13:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik kan alleen de balkondeur openzetten. En dan wordt het nog kouder binnen, dat wil je ook niet
Ik ken niemand die 'barst' van de vrienden, ik denk dat er maar weinig mensen zijn die echt zo'n bruisend sociaal leven hebben als ze pretenderen te hebben.quote:Op maandag 1 december 2008 13:09 schreef kwaakvaak het volgende:
Mensen met al dit kerstgeweld schiet ik dit jaar nog voor sinterklaas in mijn oudejaars dip :|
Ik weet het niet, het zal ongetwijfeld wel aan mij liggen hoor, maar ik wordt altiijd zo moedeloos van al dat vrolijke gedoe. Leuk voor mensen die barsten van de vrienden, maar eigenljk hebben de meeste vrienden mij de afgelopen tijd laten barsten. En ik had het al niet zo op kerst ansich, maar dit jaar.. Nee voor mij mag het best al januari zijn ofzo.
Tuurlijk kan dat ook, ik heb een (zij het bescheiden) balkon. Maar dan kan je dus niet film kijken & braden. Wat wel kan is gamen & braden, want mijn gamegedeelte van de kamer zit aan de kant van mijn balkonquote:Op maandag 1 december 2008 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moet niet in problemen, maar in oplossingen denken. Kan het niet binnen? Barbecuen!
Neem joodse en/of islamitsche vrienden. Die vieren ook geen kerstquote:Op maandag 1 december 2008 13:09 schreef kwaakvaak het volgende:
Hoezo? Ik ken heel veel mensen die echt een bruisend sociaal leven hebben hoorquote:Op maandag 1 december 2008 13:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ken niemand die 'barst' van de vrienden, ik denk dat er maar weinig mensen zijn die echt zo'n bruisend sociaal leven hebben als ze pretenderen te hebben.
Heb je verder niks aan, maar toch.
En je hield nog wel van kouquote:Op maandag 1 december 2008 13:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik kan alleen de balkondeur openzetten. En dan wordt het nog kouder binnen, dat wil je ook niet
Dat mag van mij ook wel inderdaad maar dan met een andere redenquote:Op maandag 1 december 2008 13:09 schreef kwaakvaak het volgende:
Ja ik wel, maar bezoek niet. En ik ga niet in mijn eentje gourmettenquote:
Hoe zit het met de planning dan?quote:Dat mag van mij ook wel inderdaad maar dan met een andere reden
De waarheid is dat een groot deel van de mensen die 500 hyvesvrienden hebben en oh zo populair zijn, helemaal niet zoveel "echte vrienden" hebben. Dat is ook niet zo gek, als je jonger bent, maak je vrienden op school en dergelijke. Als je vervolgens als volwassene verhuist oid zijn contacten een stuk moeilijker te leggen.quote:Op maandag 1 december 2008 13:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ken heel veel mensen die echt een bruisend sociaal leven hebben hoorIk heb zelf ook over het algemeen genoeg te doen met aardige mensen
Ik leg vrij makkelijk contacten, maar die mensen zijn niet allemaal "vrienden". Maar wel leuk genoeg om af en toe mee uit eten te gaan of zoquote:Op maandag 1 december 2008 13:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
De waarheid is dat een groot deel van de mensen die 500 hyvesvrienden hebben en oh zo populair zijn, helemaal niet zoveel "echte vrienden" hebben. Dat is ook niet zo gek, als je jonger bent, maak je vrienden op school en dergelijke. Als je vervolgens als volwassene verhuist oid zijn contacten een stuk moeilijker te leggen.
Persoonlijk ben ik blij dat ik die tijd van massa's "vrienden" gehad heb, en gewoon een kleiner aantal mensen om me heen heb waar ik echt wat aan heb.
Hier nog eentje.quote:Op maandag 1 december 2008 13:19 schreef Kluts het volgende:
Persoonlijk ben ik blij dat ik die tijd van massa's "vrienden" gehad heb, en gewoon een kleiner aantal mensen om me heen heb waar ik echt wat aan heb.
Ik leg ook makkelijk contacten, ben niet op mijn mondje gevallen en heb kennissen genoeg. Maar voordat ik mensen onder de noemer vrienden schaar is er heel wat meer nodig.quote:Op maandag 1 december 2008 13:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik leg vrij makkelijk contacten, maar die mensen zijn niet allemaal "vrienden". Maar wel leuk genoeg om af en toe mee uit eten te gaan of zo
Een aantal van mijn echte vrienden hebben me dit jaar ook echt in de steek gelaten en hetw as dan ook een enorm kutjaar. Maar een aantal anderen hebben zich wel weer veel liever betoond dan ik dacht en er zijn ook genoeg leuke nieuwe kennissen bij gekomen
Dat valt in mijn omgeving wel mee eigenlijk. Mijn zusje heeft al 5 jaar een relatie, maar die stappen allebei nog flink. En in de TV-wereld settelen mensen niet zo snel meestal, dus dat scheeltquote:Op maandag 1 december 2008 13:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik leg ook makkelijk contacten, ben niet op mijn mondje gevallen en heb kennissen genoeg. Maar voordat ik mensen onder de noemer vrienden schaar is er heel wat meer nodig.
En wat DH zegt, veel mensen zijn gesetteld. Afgelopen jaren was ik zelf de samenwonende burgertrut met vrijgezelle vrienden, en nu lijken zij allemaal gesetteld te zijn en ben ik degene die juist wil feesten.
Wat is dat nou weer voor een verbitterde uitspraak.quote:Op maandag 1 december 2008 13:41 schreef S95Sedan het volgende:
Ah, the usual mondaymorning stuff weer.
Wat dat betreft kan je beter alleen zijn, kunnen mensen je ook niet laten vallen.
Ben nooit gesettled. Heb daar geen tijd voorquote:Op maandag 1 december 2008 13:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik leg ook makkelijk contacten, ben niet op mijn mondje gevallen en heb kennissen genoeg. Maar voordat ik mensen onder de noemer vrienden schaar is er heel wat meer nodig.
En wat DH zegt, veel mensen zijn gesetteld. Afgelopen jaren was ik zelf de samenwonende burgertrut met vrijgezelle vrienden, en nu lijken zij allemaal gesetteld te zijn en ben ik degene die juist wil feesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |