Ik heb allang wat teruggetikt joh.quote:Op maandag 1 december 2008 10:26 schreef Den_Haag het volgende:
morguh kluts(wat ben je stil op hyves
)
Sommige dingen moet je niet te lang laten liggen. En ik heb mijn target wat ik moet halen voor het eind van het jaar natuurlijk.quote:Op maandag 1 december 2008 10:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ongeduldig he?Ook dat zit wel goed, not to worry
Ja natuurlijk, das waar ook!quote:Op maandag 1 december 2008 10:31 schreef Elegy het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je niet te lang laten liggen. En ik heb mijn target wat ik moet halen voor het eind van het jaar natuurlijk.
En inmiddels zitten we al in december, dat wordt nog krap!quote:
Mooi, dan kom je 2e kerstdag bij mij kokenquote:Op maandag 1 december 2008 10:39 schreef Kluts het volgende:
Ha! Mijn kerstverplichting waar ik ongemerkt ingeluisd ben, voor ik er erg in had, daar ben ik vanaf!
Woef?quote:Op maandag 1 december 2008 10:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mooi, dan kom je 2e kerstdag bij mij koken
Natuurlijk.quote:Op maandag 1 december 2008 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Woef?
Jij hebt het al weer helemaal bedacht natuurlijk.
Da's toch helemaal niet lullig, jij wilde toch al liever niet.quote:Op maandag 1 december 2008 10:41 schreef Kluts het volgende:
Wel een beetje een lullige manier waarop ik onder die afspraak uitgekomen ben. Vriendin mailde:
Je hoeft niet perse mee naar mijn moeder, want ik ga met mijn kersverse vriendje.
quote:Op maandag 1 december 2008 10:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Vooruit, krijg je ook nog een koekje. En als je mooi kan opzitten, zelfs twee.
Koekjes.quote:Op maandag 1 december 2008 10:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Vooruit, krijg je ook nog een koekje. En als je mooi kan opzitten, zelfs twee.
Nee joh, ik vond het alleen het toppunt van singlezijn met kerst, dat wilde ik jullie niet onthouden.quote:Op maandag 1 december 2008 10:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's toch helemaal niet lullig, jij wilde toch al liever niet.
Of ben je jaloers op haar? eh?
Tja, je bent De Baas of niet hèquote:
Een portie Eukanuba kan ook hoorquote:
Remiquote:Nee joh, ik vond het alleen het toppunt van singlezijn met kerst, dat wilde ik jullie niet onthouden.
Helemaal waar!quote:Op maandag 1 december 2008 10:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tja, je bent De Baas of niet hè
[..]
Een portie Eukanuba kan ook hoor
[..]
Remi
Daarom, kan je mooi bij mij koken. In kerstsetje, mét skipak erover én tijgerpootpantoffels.
Dan gaat ze klagen dat het koud isquote:Op maandag 1 december 2008 10:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Helemaal waar!
Ik zou dat skipak weglaten Elegy
Je bent wel een doorzetter, dat moet ik je nageven.quote:Op maandag 1 december 2008 10:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Een portie Eukanuba kan ook hoor
[..]
Remi
Daarom, kan je mooi bij mij koken. In kerstsetje, mét skipak erover én tijgerpootpantoffels.
Bij stierenballen, ongekookte slangeneieren en meelwormen trek ik ook een grens hoor. Maar mango van JB, dat lukt denk ik wel hoorquote:Op maandag 1 december 2008 10:09 schreef Kluts het volgende:
Ik ben dan ook zo'n iemand die bij FearFactor achtige programma's vooral gruwelt van die ranzige dingen die ze moeten eten.
Dat durf ik ook nog wel aan.quote:Op maandag 1 december 2008 10:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Bij stierenballen, ongekookte slangeneieren en meelwormen trek ik ook een grens hoor. Maar mango van JB, dat lukt denk ik wel hoor
Ik had van jou wel verwacht dat je creatiever zou zijn ivm het warmhouden van Kluts.quote:
Hoe klein ze ook is, ze past gewoon niet in mijn ovenquote:Op maandag 1 december 2008 10:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had van jou wel verwacht dat je creatiever zou zijn ivm het warmhouden van Kluts.
Elegy, Elegy toch.quote:Op maandag 1 december 2008 11:02 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hoe klein ze ook is, ze past gewoon niet in mijn oven
Alleen werd hij onbeschoft afgekaptquote:
Drugsgebruiker!quote:Op maandag 1 december 2008 11:09 schreef dawg het volgende:
Ik heb geen zin meer in werken.
Ik heb zin in een jointje. Arme ik.
Ik bedoelde het eigenlijk als een warme plek hoorquote:Op maandag 1 december 2008 11:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elegy, Elegy toch.
Denk nou eens anders, je weet wel, zonder die WO2 fascinatie
Maak je geen zorgen, mij overkomt niets!quote:Op maandag 1 december 2008 11:07 schreef Kluts het volgende:
Ik word er toch een beetje bang van, Elegy.
Ahh ok.quote:Op maandag 1 december 2008 11:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik bedoelde het eigenlijk als een warme plek hoor
aan de andere kant, ze komt waarschijnlijk wel met de trein...
[..]
Maak je geen zorgen, mij overkomt niets!
Da's niet ouderwets. Ik noem het retroquote:Op maandag 1 december 2008 11:20 schreef Kluts het volgende:
Wel een beetje ouderwetsch eigenlijk. Dat ik als vrouw weer moet gaan koken.
Ik weet mijn plaats. aan het aanrecht.
True true. Straks wil ze nog douchen ookquote:Op maandag 1 december 2008 11:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh ok.
Maar niet in goederenwagons waarde vriend.
Als je maar die nieuwe shampoo hebt. Zyklon C heet het geloof ikquote:Op maandag 1 december 2008 11:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's niet ouderwets. Ik noem het retro
[..]
True true. Straks wil ze nog douchen ook![]()
Zyklon B. Met verzorgende proteinen.quote:Op maandag 1 december 2008 11:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je maar die nieuwe shampoo hebt. Zyklon C heet het geloof ik
Denk je er wel aan dat de treinen anders rijden op feestdagen?quote:
Daarom zeg ik, ik heb het heel druk met kerst.quote:Op maandag 1 december 2008 11:44 schreef Elegy het volgende:
[..]
Denk je er wel aan dat de treinen anders rijden op feestdagen?
Dat is de oude, de C is goed voor droog haar en geeft volume.quote:Op maandag 1 december 2008 11:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zyklon B. Met verzorgende proteinen.
Druk? Welnee, moet je het gewoon vantevoren goed plannen. En ik kan je ook vanaf Utrecht CS ophalen, da's geen probleemquote:Op maandag 1 december 2008 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, ik heb het heel druk met kerst.
Treinen met de feestdagen.![]()
![]()
Sowieso, treinen.![]()
![]()
Dat heb ik heul niet nodig.quote:Op maandag 1 december 2008 11:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is de oude, de C is goed voor droog haar en geeft volume.
Kerst mag sterven. Oud en nieuw is het mooiste feest vh jaar, al zal het dit jaar wat minder zijn want al mijn 2 vrienden gaan op vakantie.quote:
Maar Zyklon B, de naam zegt het al, is speciaal voor de boblinequote:Op maandag 1 december 2008 11:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is de oude, de C is goed voor droog haar en geeft volume.
welnee, alle excuus om een week lang te feestenquote:Op maandag 1 december 2008 11:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kerst mag sterven. Oud en nieuw is het mooiste feest vh jaar, al zal het dit jaar wat minder zijn want al mijn 2 vrienden gaan op vakantie.
En ik ben 28 dec. jarig. Dat maakt het ook kut./
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |