Kerst mag van mij afgeschaft worden, ik ben voor een Oud en Nieuwfeest van 25 tot 31 December.quote:Op maandag 1 december 2008 11:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kerst mag sterven. Oud en nieuw is het mooiste feest vh jaar, al zal het dit jaar wat minder zijn want al mijn 2 vrienden gaan op vakantie.
En ik ben 28 dec. jarig. Dat maakt het ook kut./
Eten, drinken, gamen en blowen, perfecte kerst !quote:Op maandag 1 december 2008 12:03 schreef Kluts het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar met kerst gewoon heel veel ga eten, drinken, gamen en blowen.
Misschien eet ik nog een kerstkransje voor het sfeer-effect, maar ik ga echt niks bijzonders doen.
Fixed.quote:Op maandag 1 december 2008 12:03 schreef Kluts het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar met kerst gewoon heel veel ga eten koken, drinken, verliezen met gamen tegen Elegy en blowen.
Misschien eet ik nog een kerstkoekje voor het sfeer-effect, maar ik ga echt niks bijzonders doen.
Een groot voordeel van je ouders nooit zien is toch zeker wel dat je niks met verplichtingen tijdens feestdagen van doen hebt.quote:Op maandag 1 december 2008 12:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eten, drinken, gamen en blowen, perfecte kerst !
Ik ga eerste kerstdag naar mijn ouders toe, altijd wel gezellig en lekker eten.
2e kerstdag hou ik jouw schema aan !
En dit jaar heb ik geen schoonouders, dus geen goor eten en rare cadeautjes ;Dquote:Op maandag 1 december 2008 12:02 schreef Kreator het volgende:
De laatste keer dat ik bij mijn vader en zijn amerikaanse mongolide vriendin ging eten met kerst, kregen we gekookte aardappels, rundvlees en rode bieten, m'n toenmalige vriendin kreeg een trauma en een zenuwinzinking vd sfeer in huis daar en ik een fijn idee van kerst. (bij m'n meoder is het wel leuk trouwens)
had vorig jaar een kerst in servie, alleen dan volgens orthodoxe kalender. 25 december was een normale werkdag daarzo. Kerstfeest zelf was wel ok, niet zo super als de oudjaars avond die ze ook wat later vieren. Dat was echt een zwaar goed gezellig feest met toenmalige soortje van schoonfamillie.quote:Op maandag 1 december 2008 12:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
En dit jaar heb ik geen schoonouders, dus geen goor eten en rare cadeautjes ;D
Ja ok, das waar. De B it is then!quote:Op maandag 1 december 2008 11:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar Zyklon B, de naam zegt het al, is speciaal voor de bobline
De raamptrapjes zijn voornamelijk te spotten bij huizen die dezelfde inrichting (bank & tv op dezelfde plek) hebben. Zeer vaak hebben ze ook nog als huisnummerbordje een beschilderde dakpan, en staan er twee houten gansjes voor het raam. Tevens, en dat is steeds minder een zeldzaamheid, hebben ze een klein bankje voor het raam waar zo'n "naar-binnen-kijk-kabouter" op staat.quote:Op maandag 1 december 2008 12:37 schreef Kluts het volgende:
Als kind ging ik vroeger altijd tellen hoeveel raamptrapjes ik zag als we met de auto ergens heen gingen.
Afschuwelijk lelijke dingen zijn het.
Mooie letter is het ook hèquote:Op maandag 1 december 2008 12:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ok, das waar. De B it is then!
Klopt idd, je hebt helemaal gelijk. Helaas zijn er heel veel van dat soort mensen.quote:Op maandag 1 december 2008 12:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
De raamptrapjes zijn voornamelijk te spotten bij huizen die dezelfde inrichting (bank & tv op dezelfde plek) hebben. Zeer vaak hebben ze ook nog als huisnummerbordje een beschilderde dakpan, en staan er twee houten gansjes voor het raam. Tevens, en dat is steeds minder een zeldzaamheid, hebben ze een klein bankje voor het raam waar zo'n "naar-binnen-kijk-kabouter" op staat.
Dit heb ik na empirisch onderzoek kunnen concluderen
[..]
Mooie letter is het ook hè
Inderdaad een erg mooie letter!quote:Op maandag 1 december 2008 12:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
De raamptrapjes zijn voornamelijk te spotten bij huizen die dezelfde inrichting (bank & tv op dezelfde plek) hebben. Zeer vaak hebben ze ook nog als huisnummerbordje een beschilderde dakpan, en staan er twee houten gansjes voor het raam. Tevens, en dat is steeds minder een zeldzaamheid, hebben ze een klein bankje voor het raam waar zo'n "naar-binnen-kijk-kabouter" op staat.
Dit heb ik na empirisch onderzoek kunnen concluderen
[..]
Mooie letter is het ook hè
Ik was niet zo'n fan van de meoder van mijn ex - echt zo'n brabantse bemoeial. Best heel lief, maar toch. De schoonouders daarvoor waren echter geweldig. Hun zoon zou ik niet meer terugwillen, maar die schoonouders welquote:Op maandag 1 december 2008 12:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
had vorig jaar een kerst in servie, alleen dan volgens orthodoxe kalender. 25 december was een normale werkdag daarzo. Kerstfeest zelf was wel ok, niet zo super als de oudjaars avond die ze ook wat later vieren. Dat was echt een zwaar goed gezellig feest met toenmalige soortje van schoonfamillie.
Dit jaar wordt het voor het eerst in jaar of 4 weer gewoon in NL kerstfeest, en ik moet eerlijk zeggen.. Ik kijk er niet echt naar uit. Zelfde verhaal als al die jaren daarvoor (en waarom ik eigenlijk ook altijd zum servie ging), de vraag waarom ik alleen ben, wanneer ik nu eens rustig in mijn hoofd wordt en niet meer per week bedenk wat ik de week erop ga doen etc.
Ik heb zo'n plaat waar ik altijd mee gourmet. Soms dan koop ik een stuk biefstuk, snij het in lapjes, met vrienden filmpje kijken, ondertussen biefstukjes bakken.quote:
De ouders van mijn ex gingen gewoon doodquote:Op maandag 1 december 2008 12:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik was niet zo'n fan van de meoder van mijn ex - echt zo'n brabantse bemoeial. Best heel lief, maar toch. De schoonouders daarvoor waren echter geweldig. Hun zoon zou ik niet meer terugwillen, maar die schoonouders wel
Ik ben zo goed met mijn onderzoeken, ik zou subsidie moeten aanvragenquote:Op maandag 1 december 2008 12:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt idd, je hebt helemaal gelijk. Helaas zijn er heel veel van dat soort mensen.
Tegenwoordig kun je toch overal subsidie voor krijgen, waarom niet?quote:Op maandag 1 december 2008 13:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben zo goed met mijn onderzoeken, ik zou subsidie moeten aanvragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |