Nu verwacht ik wel fotos daarvan over een x aantal dagenquote:Op zondag 30 november 2008 20:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Pff, op mijn bureau kan een hele school olifanten de polka dansen
Zo ben ik.quote:Op zondag 30 november 2008 20:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Want ik krijg bij binnenkomst een skipak van jou te leen? Sympathiek van je.
Nee, een school. En een roedel vissen, en een zwerm gnoes. Jeweetsch.quote:Op zondag 30 november 2008 20:42 schreef Kluts het volgende:
Een school olifanten? Een kudde bedoel je zeker.
Wat lief van je.quote:Op zondag 30 november 2008 20:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zo ben ik.
En als klap op de vuurpijl mag je ook nog eens mijn tijgerpootpantoffels lenen
Ja maar jij hebt kleine olifantjes hequote:Op zondag 30 november 2008 20:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Pff, op mijn bureau kan een hele school olifanten de polka dansen
Een trosje olifanten dus.quote:Op zondag 30 november 2008 20:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nee, een school. En een roedel vissen, en een zwerm gnoes. Jeweetsch.
Zo ben ik ookquote:Op zondag 30 november 2008 20:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat lief van je.
Echt zo'n fotomoment ook dan trouwens.
Nee, gewoon een groot bureauquote:Op zondag 30 november 2008 20:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt kleine olifantjes he
Nee, treinen komen in trossen.quote:
He jakkes.quote:
Hoe kan je op zo'n moment nou geen digicam in de aanslag hebbenquote:Op zondag 30 november 2008 20:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Altijd jammer dat net op het punt dat ik je weer wat liever en minder eng ga vinden, je dan net iets zegt waardoor je dat weer ontkracht.
Ik moet om mijn imago denken natuurlijk.quote:Op zondag 30 november 2008 20:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Altijd jammer dat net op het punt dat ik je weer wat liever en minder eng ga vinden, je dan net iets zegt waardoor je dat weer ontkracht.
Altijd jammer dat net op het punt dat ik je weer wat liever en minder eng ga vinden, je dan net iets zegt waardoor je dat weer ontkracht.quote:
Zie hierbovenquote:Op zondag 30 november 2008 20:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hahahahaha OMG OMG!@12EINSZWEI!!roflelollercopterDREI33!!quote:Op zondag 30 november 2008 20:51 schreef dawg het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2008 20:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet handig, met 2 man op 1 pc Fok!ken. ;')
Dus. Doe eens niet Klutsje.quote:Op zondag 30 november 2008 20:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Hahahahaha OMG OMG!@12EINSZWEI!!roflelollercopterDREI33!!
quote:Op zondag 30 november 2008 20:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Hahahahaha OMG OMG!@12EINSZWEI!!roflelollercopterDREI33!!
Gebruik je toch gewoon twee browsersquote:Op zondag 30 november 2008 20:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet handig, met 2 man op 1 pc Fok!ken. ;')
Kluts, je hebt het hoe dan ook koud. Het minste wat je dus kan doen is ervoor zorgen dat wij het warm hebbenquote:Op zondag 30 november 2008 20:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar dan heb ik het hartstikke koud!
trusten alvastquote:
Pantoffelsquote:
in bed??? Is nie handig volgens mij?quote:
In bed slaap je, dan kun je toch geen last hebben van koude voeten?quote:Op maandag 1 december 2008 07:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
in bed??? Is nie handig volgens mij?
@JB, success denk ik.. Oh ja, enne beterschap aan junior
Ze zijn zich oud gaan voelen en dan gaan ze dat soort dingen doen.quote:Op zondag 30 november 2008 23:50 schreef RealZeus het volgende:
Sommige verjaardagen![]()
Het leek wel op zo'n therapeutisch kringgesprek.
Wat is er toch met mijn vriendinnen en vrienden gebeurd?
![]()
Vroeger waren de verjaardagen zuipen en lachen en nu was het echt saaaaaaaaiiii![]()
bed is te kortquote:Op maandag 1 december 2008 08:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
In bed slaap je, dan kun je toch geen last hebben van koude voeten?Anders gooi je er een kruik in
Beterschapquote:
Dank jequote:
quote:Op maandag 1 december 2008 09:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dank je
Hopelijk is het morgen wat minder
Betekend dat sinaasappels enzo?quote:
Mango'squote:Op maandag 1 december 2008 09:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Betekend dat sinaasappels enzo?
Ga je toch gewoon overdwars liggen?quote:Op maandag 1 december 2008 08:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
bed is te kortNormaal gaat het prima, lekker overdwars, maar soms heb ik van die rusteloze woelnachten, en dan ligt het dekbed vooral waar ik niet lig en dan krijg ik dus koude voeten, Eigenlijk moet ik een nieuw bed, maar de postbank vind nog van niet
Kiwiquote:
Elegy! De Baas!quote:
Gewoon gezonde dingen die jij lekker vindtquote:Op maandag 1 december 2008 09:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sinaasappelsap, kiwi's, mango, banaan, thee met honingquote:Op maandag 1 december 2008 09:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Diagonaal in een 2persoonsbed!quote:
Wat weer een probleem wordt als er weer eens iemand blijft slapenquote:Op maandag 1 december 2008 09:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Diagonaal in een 2persoonsbed!
Zoals het een echte single betaamt.
B.! Conquistador!quote:Op maandag 1 december 2008 09:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elegy! De Baas!
Hoe was je weekend?
Je moet niet in problemen, maar in oplossingen denken!quote:Op maandag 1 december 2008 09:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat weer een probleem wordt als er weer eens iemand blijft slapen
Kewl!quote:Op maandag 1 december 2008 09:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Goedemorgen !
Gisteravond had ik een bericht op myspace gekregen van een redelijk bekende dj/producer, die vond mijn laatste 2 tracks vet.
Mijn week kan al niet meer stuk.
Natuurlijk.quote:Op maandag 1 december 2008 09:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Diagonaal in een 2persoonsbed!
Zoals het een echte single betaamt.
Welnee, voor logés heb ik een slaapbank of een luchtbedquote:Op maandag 1 december 2008 09:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat weer een probleem wordt als er weer eens iemand blijft slapen
Ik heb ooit eens op een aerobed geslapen. Wat liggen die dingen vertiefd zeg!quote:Op maandag 1 december 2008 09:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Natuurlijk.
[..]
Welnee, voor logés heb ik een slaapbank of een luchtbed
Mijn bed is voor mij en mijn knuffels!
Hey Box! Ja leuk weekend alleen te kort zoals altijdquote:Op maandag 1 december 2008 09:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gewoon gezonde dingen die jij lekker vindt![]()
Morgen Belsezar, goed weekend gehad ?
Vrijdag bezoek gehad en zaterdag een feestje bij een vriend. Dus was erg leuk!quote:Op maandag 1 december 2008 09:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
B.! Conquistador!
Zaterdag naar een carrièrebeursje geweest, heb best wat leuke dingen gezien. Dat wordt weer schrijven dit weekendVoor de rest bijzonder weinig gedaan eigenlijk. En jij? Hoe staat het met de planning?
Oplossing: hij slaapt maar op de bank?quote:Op maandag 1 december 2008 09:28 schreef Kluts het volgende:
Je moet niet in problemen, maar in oplossingen denken!
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 1 december 2008 09:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oplossing: hij slaapt maar op de bank?
Ik zal het een eventueel volgende mededelenquote:
Ik las verliefd, ik dacht al: hoe doe je dat, rol je dan naar elkaar toe ofzzo?quote:Op maandag 1 december 2008 09:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens op een aerobed geslapen. Wat liggen die dingen vertiefd zeg!
Das wel heel leuk ja! Kan me voorstellen dat je week goed isquote:Op maandag 1 december 2008 09:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Goedemorgen !
Gisteravond had ik een bericht op myspace gekregen van een redelijk bekende dj/producer, die vond mijn laatste 2 tracks vet.
Mijn week kan al niet meer stuk.
Als je met zijn 2en op zo'n ding ligt wel. Dan rol je naar het midden, waardoor de ander ook naar het midden rolt.quote:Op maandag 1 december 2008 09:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik las verliefd, ik dacht al: hoe doe je dat, rol je dan naar elkaar toe ofzzo?
Ik heb er de eerste 2.5 maanden in Servie op geslapen, 4 keer per nacht wakker worden om er lucht bij te blazen. Wat een teringdingen zijn dat zeg, nooit meer!quote:Op maandag 1 december 2008 09:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is toch normaal bij jou ?quote:Op maandag 1 december 2008 09:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oplossing: hij slaapt maar op de bank?
Dat snapte ik idd toen ik beter lasquote:Op maandag 1 december 2008 09:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je met zijn 2en op zo'n ding ligt wel. Dan rol je naar het midden, waardoor de ander ook naar het midden rolt.
Echt, ik slaap denk ik nog liever op de grond dan op zo'n @£&"($ aerobed.
*Geeft mangoquote:Op maandag 1 december 2008 09:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik heb er de eerste 2.5 maanden in Servie op geslapen, 4 keer per nacht wakker worden om er lucht bij te blazen. Wat een teringdingen zijn dat zeg, nooit meer!
Belangrijkste les, als je gaan immigreren, regel dan eerst een woning en ga dan pas naar daar!
*kan iemand de schaal met mango's even door geven?*
Eerlijk gezegd, ja. Zelfs vrienden die ik al langer dan 10 jaar ken slapen niet in mijn bed.quote:
Tot nu toe zijn mijn banken onbeslapen (door anderen dan mijzelf)quote:
Ik ben niet zo heel vies aangelegd hoorquote:Op maandag 1 december 2008 09:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
*Geeft mangoHeb er wel al van gegeten
Pas maar op, je weet nooit tegenwoordig.quote:Op maandag 1 december 2008 09:48 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel vies aangelegd hoorDANK U
Idd. Een ongeluk zit in een klein hoekje!quote:Op maandag 1 december 2008 09:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Pas maar op, je weet nooit tegenwoordig.
Inderdaad. Misschien heeft ze haar handen wel niet gewassen, weet jij veel, kwaak!quote:Op maandag 1 december 2008 09:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Een ongeluk zit in een klein hoekje!
ach wat is het ergste wat er kan gebeuren denken jullie?quote:Op maandag 1 december 2008 09:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:
Maak die jongen nou niet bangquote:Op maandag 1 december 2008 09:50 schreef Kluts het volgende:
Ik geloof dat schurft binnen 6 weken voorbij is toch?quote:Op maandag 1 december 2008 09:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ach wat is het ergste wat er kan gebeuren denken jullie?
quote:Op maandag 1 december 2008 09:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das wel heel leuk ja! Kan me voorstellen dat je week goed is
Dat is eigenlijk wel normaal toch om te doen ?quote:Op maandag 1 december 2008 09:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, ja. Zelfs vrienden die ik al langer dan 10 jaar ken slapen niet in mijn bed.
Gewoon doen, nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op maandag 1 december 2008 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Misschien maar weereens de stoute schoenen aantrekken en wat labels lastigvallen.
Vind ik ook.quote:Op maandag 1 december 2008 09:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel normaal toch om te doen ?
Misschien maar weereens de stoute schoenen aantrekken en wat labels lastigvallen!quote:Op maandag 1 december 2008 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Misschien maar weereens de stoute schoenen aantrekken en wat labels lastigvallen.
Ik ben wat dat betreft echt een watje. Ik eet niet wat ik niet herken, dingen waar bot in zit moet ik sowieso al niet.quote:Op maandag 1 december 2008 10:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Misschien maar weereens de stoute schoenen aantrekken en wat labels lastigvallen!
Iets met geen spijt krijgen van dingen die je nooit gedaan hebt! Gewoon gaan man!
Enne Kluts, ik heb tijdens mijn verblijven in het oostblok zoveel restaurants gezien waarvan je denkt,... OKAY.. zij die sterven gaan groeten u, en eet smakelijk. En het was bijzonder smakelijk... Sterker nog, zo af en toe mis ik een echt goede balkan grill nog steeds wel eens.
Mijn slaapbank (die uiteraard van Ikea is) ligt best prima. Heb er ook wel eens een paar keer op geslapen tijdens verhuizen en tis best te doen.quote:Op maandag 1 december 2008 09:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah da's mooi om te horen. En de planning waar ik ook wat aan heb, hoe zit het daarmee?quote:Op maandag 1 december 2008 09:30 schreef Belsezar het volgende:
Vrijdag bezoek gehad en zaterdag een feestje bij een vriend. Dus was erg leuk!
De planning voorloopt voorspoedig
Ongeduldig he?quote:Op maandag 1 december 2008 10:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mijn slaapbank (die uiteraard van Ikea is) ligt best prima. Heb er ook wel eens een paar keer op geslapen tijdens verhuizen en tis best te doen.
[..]
Ah da's mooi om te horen. En de planning waar ik ook wat aan heb, hoe zit het daarmee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |