Beterschapquote:
Dank jequote:
quote:Op maandag 1 december 2008 09:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dank je
Hopelijk is het morgen wat minder
Betekend dat sinaasappels enzo?quote:
Mango'squote:Op maandag 1 december 2008 09:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Betekend dat sinaasappels enzo?
Ga je toch gewoon overdwars liggen?quote:Op maandag 1 december 2008 08:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
bed is te kortNormaal gaat het prima, lekker overdwars, maar soms heb ik van die rusteloze woelnachten, en dan ligt het dekbed vooral waar ik niet lig en dan krijg ik dus koude voeten, Eigenlijk moet ik een nieuw bed, maar de postbank vind nog van niet
Kiwiquote:
Elegy! De Baas!quote:
Gewoon gezonde dingen die jij lekker vindtquote:Op maandag 1 december 2008 09:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sinaasappelsap, kiwi's, mango, banaan, thee met honingquote:Op maandag 1 december 2008 09:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Diagonaal in een 2persoonsbed!quote:
Wat weer een probleem wordt als er weer eens iemand blijft slapenquote:Op maandag 1 december 2008 09:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Diagonaal in een 2persoonsbed!
Zoals het een echte single betaamt.
B.! Conquistador!quote:Op maandag 1 december 2008 09:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elegy! De Baas!
Hoe was je weekend?
Je moet niet in problemen, maar in oplossingen denken!quote:Op maandag 1 december 2008 09:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat weer een probleem wordt als er weer eens iemand blijft slapen
Kewl!quote:Op maandag 1 december 2008 09:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Goedemorgen !
Gisteravond had ik een bericht op myspace gekregen van een redelijk bekende dj/producer, die vond mijn laatste 2 tracks vet.
Mijn week kan al niet meer stuk.
Natuurlijk.quote:Op maandag 1 december 2008 09:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Diagonaal in een 2persoonsbed!
Zoals het een echte single betaamt.
Welnee, voor logés heb ik een slaapbank of een luchtbedquote:Op maandag 1 december 2008 09:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat weer een probleem wordt als er weer eens iemand blijft slapen
Ik heb ooit eens op een aerobed geslapen. Wat liggen die dingen vertiefd zeg!quote:Op maandag 1 december 2008 09:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Natuurlijk.
[..]
Welnee, voor logés heb ik een slaapbank of een luchtbed
Mijn bed is voor mij en mijn knuffels!
Hey Box! Ja leuk weekend alleen te kort zoals altijdquote:Op maandag 1 december 2008 09:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gewoon gezonde dingen die jij lekker vindt![]()
Morgen Belsezar, goed weekend gehad ?
Vrijdag bezoek gehad en zaterdag een feestje bij een vriend. Dus was erg leuk!quote:Op maandag 1 december 2008 09:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
B.! Conquistador!
Zaterdag naar een carrièrebeursje geweest, heb best wat leuke dingen gezien. Dat wordt weer schrijven dit weekendVoor de rest bijzonder weinig gedaan eigenlijk. En jij? Hoe staat het met de planning?
Oplossing: hij slaapt maar op de bank?quote:Op maandag 1 december 2008 09:28 schreef Kluts het volgende:
Je moet niet in problemen, maar in oplossingen denken!
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 1 december 2008 09:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oplossing: hij slaapt maar op de bank?
Ik zal het een eventueel volgende mededelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |