Nu verwacht ik wel fotos daarvan over een x aantal dagenquote:Op zondag 30 november 2008 20:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Pff, op mijn bureau kan een hele school olifanten de polka dansen
Zo ben ik.quote:Op zondag 30 november 2008 20:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Want ik krijg bij binnenkomst een skipak van jou te leen? Sympathiek van je.
Nee, een school. En een roedel vissen, en een zwerm gnoes. Jeweetsch.quote:Op zondag 30 november 2008 20:42 schreef Kluts het volgende:
Een school olifanten? Een kudde bedoel je zeker.
Wat lief van je.quote:Op zondag 30 november 2008 20:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zo ben ik.
En als klap op de vuurpijl mag je ook nog eens mijn tijgerpootpantoffels lenen
Ja maar jij hebt kleine olifantjes hequote:Op zondag 30 november 2008 20:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Pff, op mijn bureau kan een hele school olifanten de polka dansen
Een trosje olifanten dus.quote:Op zondag 30 november 2008 20:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nee, een school. En een roedel vissen, en een zwerm gnoes. Jeweetsch.
Zo ben ik ookquote:Op zondag 30 november 2008 20:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat lief van je.
Echt zo'n fotomoment ook dan trouwens.
Nee, gewoon een groot bureauquote:Op zondag 30 november 2008 20:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt kleine olifantjes he
Nee, treinen komen in trossen.quote:
He jakkes.quote:
Hoe kan je op zo'n moment nou geen digicam in de aanslag hebbenquote:Op zondag 30 november 2008 20:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Altijd jammer dat net op het punt dat ik je weer wat liever en minder eng ga vinden, je dan net iets zegt waardoor je dat weer ontkracht.
Ik moet om mijn imago denken natuurlijk.quote:Op zondag 30 november 2008 20:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Altijd jammer dat net op het punt dat ik je weer wat liever en minder eng ga vinden, je dan net iets zegt waardoor je dat weer ontkracht.
Altijd jammer dat net op het punt dat ik je weer wat liever en minder eng ga vinden, je dan net iets zegt waardoor je dat weer ontkracht.quote:
Zie hierbovenquote:Op zondag 30 november 2008 20:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hahahahaha OMG OMG!@12EINSZWEI!!roflelollercopterDREI33!!quote:Op zondag 30 november 2008 20:51 schreef dawg het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2008 20:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet handig, met 2 man op 1 pc Fok!ken. ;')
Dus. Doe eens niet Klutsje.quote:Op zondag 30 november 2008 20:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Hahahahaha OMG OMG!@12EINSZWEI!!roflelollercopterDREI33!!
quote:Op zondag 30 november 2008 20:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Hahahahaha OMG OMG!@12EINSZWEI!!roflelollercopterDREI33!!
Gebruik je toch gewoon twee browsersquote:Op zondag 30 november 2008 20:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet handig, met 2 man op 1 pc Fok!ken. ;')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |