jammer dat het een onmogelijke wens isquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:54 schreef Sanneke3FM het volgende:
Doe mij maar Michiel, Rudy en Gerard
Sounds goodquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:54 schreef Sanneke3FM het volgende:
Doe mij maar Michiel, Rudy en Gerard
bierquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
stelletje bier verslaafden hier
Heb ik wel vaker last vanquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jammer dat het een onmogelijke wens is
Moeie stresstestquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:56 schreef borisz het volgende:
Sorry ik had een lapo en kon niks beters verzinnen.
Hit Me TVquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:58 schreef Sanneke3FM het volgende:
Lucky fonz vind ik ook een beetje bout
Zou je eigenlijk die band moeten draaien waar hij in de clip zit.....
Jeuuutje wat ben ik flauw
PRECIES!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:59 schreef morpheus_at_work het volgende:Heerlijk dat 3fm weer gewoon ouderwets nummers volledig uit laat draaien, dan maar 1 nummer per uur minder
Grote klasse inderdaad.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:59 schreef morpheus_at_work het volgende:Heerlijk dat 3fm weer gewoon ouderwets nummers volledig uit laat draaien, dan maar 1 nummer per uur minder
De plaat van Mr Oizo is trouwens erg gaaf.quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Scatman John - Scatman
A Brand - Time
Novastar - Because
Mr Oizo - Two Takes It
Annie - Heartbeat
Snoop Dogg - My Medicine
Headphone - Ghostwriter
Linkin Park - Bleed It Out
Dio - Tijdmachine
Live Request:
1. Nirvana - About A Girl (Unplugged)
2. Jem - They (live)
3. Moke - This Plan (Pinkpop 2008)
Gossip - Standing In The Way Of Control
(Killers - Mr. Brightside)
1 punt erbij!quote:
Hebah, Maggiquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
beetje maggi aan sanneke toevoegt
een hele hele hele goede zaterdagquote:
ik kan mij alles voorstellen bij dit nummer maar stampenquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:04 schreef Sanneke3FM het volgende:
Nu stampt mijn broer ook een keer mee met de muziek hihii
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ha ben ik weer... was ff druk met winnaars bellen, filmen etc!
Scatman!
Dan ken je mijn broer nog nietquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik kan mij alles voorstellen bij dit nummer maar stampen
heb dat vanmiddag gehadmet de kids: complete uitputting hier! maar wel leukquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
wacht nog even de 1ste 3 nummers af , dan ga ik richting bedje , moet er morgen vroeg uit om met de kleine naar mijn werk te gaan voor sinterklaas.
Dan ben je het m.i. kwijt, want Eric zie ik niet in het Huis komen. Die doet de schrijnende filmpjes, daar is ie veel beter in.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik zou het domien wel gunnen, maar zet mijn geld in op Paul en Eric
Oh man, wat hoop ik op Eric, maar dan zal hij wel weer dezelfde muziek als de rest moeten draaien.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dan ben je het m.i. kwijt, want Eric zie ik niet in het Huis komen. Die doet de schrijnende filmpjes, daar is ie veel beter in.
Nu luister ik niet zo vaak 3FM als jij geloof ik, maar ik hoor 'm toch zeer frequent voorbij komenquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:09 schreef -Hans- het volgende:
A Brand - Time.. ik schrijf 'm even op. Klinkt toch wel bijzonder prettig.
LOLquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:10 schreef Marc63 het volgende:
Wanneer stuurt iemand Rudy nou naar TheVulture voor De Kus?
Check dit eens, http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/6052quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Oh man, wat hoop ik op Eric, maar dan zal hij wel weer dezelfde muziek als de rest moeten draaien.
[..]
Nu luister ik niet zo vaak 3FM als jij geloof ik, maar ik hoor 'm toch zeer frequent voorbij komen.
hij draait geen eigen smaak, de luisteraars betalen ervoor, dus weinig eigen inbreng.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Oh man, wat hoop ik op Eric, maar dan zal hij wel weer dezelfde muziek als de rest moeten draaien.
[..]
Nu luister ik niet zo vaak 3FM als jij geloof ik, maar ik hoor 'm toch zeer frequent voorbij komen.
..altijd de eerste met nieuwe muziekquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Check dit eens, http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/6052
Het was nog maar de eerste keer op 3FM. MoveYourAss had dus de primeur wat betreft het draaien op 3FM. Maar bij mij is het kwartje wel gevallen. Welke zender luister jij dan?
Dan zullen er toen nog geen tags bij hebben gestaan, want volgens mij heb ik hem echt vaker gehoord. Maar die site klopt niet, http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/1359 is bijvoorbeeld écht wel vaker dan 37 keer gedraaid.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Check dit eens, http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/6052
Het was nog maar de eerste keer op 3FM. MoveYourAss had dus de primeur wat betreft het draaien op 3FM. Maar bij mij is het kwartje wel gevallen. Welke zender luister jij dan?
Ik ben ook gewoon goed.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij bent er best wel goed in iedere week.
Plaatst af en toe wel eens een reactie in het 3FM-topic en hij is nogal fan van Rudy. Geloof dat TV der Rudy wel een lekker ding vind.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
thevulture?
de stats draaien nu denk ik een 8 maanden , iets in die buurt .quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dan zullen er toen nog geen tags bij hebben gestaan, want volgens mij heb ik hem echt vaker gehoord. Maar die site klopt niet, http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/1359 is bijvoorbeeld écht wel vaker dan 37 keer gedraaid.
Maar ik weet de aanwijzingen al bijna nooitquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon goed.
Maar een ieder met een beetje popkennis heeft aan de eerste en tweede aanwijzing voldoende.
alsjeblieft niet zeg! wat heb ik me daar 2 jaar gelelden aan geergerdquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:10 schreef Marc63 het volgende:
Wanneer stuurt iemand Rudy nou naar TheVulture voor De Kus?
Dat viel mij laatst ook op bij een andere plaat maar het is van dit jaar. Die plaat is echt veel vaker gedraaid op 3FM dan de 37x, maar de keren van 2007 zijn niet meegeteld.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dan zullen er toen nog geen tags bij hebben gestaan, want volgens mij heb ik hem echt vaker gehoord. Maar die site klopt niet, http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/1359 is bijvoorbeeld écht wel vaker dan 37 keer gedraaid.
Ik wacht nog steeds op de verhalen, feiten, roddels!quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:18 schreef Timo20 het volgende:
Bier? wie zei bier?
[..]
alsjeblieft niet zeg! wat heb ik me daar 2 jaar gelelden aan geergerd![]()
![]()
Dan maar Paul, die vind ik tof![]()
Zou een goede slogan zijn voor 3FM. Althans wel in het geval van 3voor12 en MoveYourAss.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
..altijd de eerste met nieuwe muziek
Ja tuurlijk! Pink, Wall, Moon! Dat bedacht ik me net ook alquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:20 schreef Sanneke3FM het volgende:
Oh wacht is t niet gewoon Pink Floyd?!
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:20 schreef Sanneke3FM het volgende:
Oh wacht is t niet gewoon Pink Floyd?!
Haha is wel de eerste keer dat ik t raad danquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:21 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wie zal het zeggen, Sanne?
Nee, van hetzelfde label dacht ik.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:22 schreef -Hans- het volgende:
trusten Sanneke.
Mr Oizo dus in samenwerking met Justice? Geen wonder dat het zo'n vette plaat is!
Ooh okay. Dan let ik niet helemaal goed op.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, van hetzelfde label dacht ik.
Het een sluit het ander niet uit trouwens, zo heeft Justice het ook met Uffy "gedaan" in hun track Thhheeee Parrrrrty" (Paar letters teveel of te weinigquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooh okay. Dan let ik niet helemaal goed op.
Waaaarom?quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.fabchannel.com/nl/stevie_ann_concert/2008-11-08
Ik ben benieuwd of Novastar @ Paradiso 11/11 en Amy MacDonald @ Melkweg 17/10 er nog opkomen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.fabchannel.com/nl/stevie_ann_concert/2008-11-08
Heel snel even gekeken op het internet en ik denk dat je het wel goed hebt gehoord. Maffe tracknaam.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
Het een sluit het ander niet uit trouwens, zo heeft Justice het ook met Uffy "gedaan" in hun track Thhheeee Parrrrrty" (Paar letters teveel of te weinig)
Ja, maar wel een enorm tof nummer. Dat album zou je moeten hebben trouwens, topalbum.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel snel even gekeken op het internet en ik denk dat je het wel goed hebt gehoord. Maffe tracknaam.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:28 schreef -Hans- het volgende:
Snoop Dogg. Top!
Avond Roel. Feestje al afgelopen ?
Zo, uitgeverjaardagd?quote:
Zal wel eens even op het net gaan neuzen. Even checken of het wat is.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, maar wel een enorm tof nummer. Dat album zou je moeten hebben trouwens, topalbum.
Dan moet je bij de muzieksamenstellers mailen! Ik kreeg laatst een mailtje dat hij het tof vond dat ik zo enthousiast was over de nieuwe Coldplay EP en dat hij er daarom voor die avond nog een ervan ging inplannenquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:30 schreef Sanneke3FM het volgende:
Neehee liever HIT ME TV of Voist ofehzo
Je kan natuurlijk ook even verhuizen naar MP3 of YouTube daarvoor.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:29 schreef Marc63 het volgende:
Kan zometeen Dio niet geschrapt worden en in plaats daarvan MGMT met Kids gedraaid worden? Bij voorbaat dank.
Hoogachtend,
Marc
Druk avondje dus.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Daarna nog ff bij ouders langsgeweest. Net binnen
.
Zo'n broek heb ik ook, ben m'n sleutels al een week kwijt...quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo klein en schattig, ze past zo in mn broekzak.
Kevin leest meequote:Op zaterdag 29 november 2008 00:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dan moet je bij de muzieksamenstellers mailen! Ik kreeg laatst een mailtje dat hij het tof vond dat ik zo enthousiast was over de nieuwe Coldplay EP en dat hij er daarom voor die avond nog een ervan ging inplannen.
Hit me tv? vreselijk band. Daar heb ik dus helemaal niets mee. Public Thing is toch wel het meest dramatische wat ik de afgelopen jaren heb gehoord.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:30 schreef Sanneke3FM het volgende:
Neehee liever HIT ME TV of Voist ofehzo
Ik had het over mn bioscoopbroekquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo'n broek heb ik ook, ben m'n sleutels al een week kwijt...
Wat bedoel je, je haat Stevie Ann en Coldplay? Met dat eerste ben ik het volop eens!quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:34 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Kevin leest mee
Maar ik ben t niet zo met je eensStevie en Coldplay..
Zit diep te denken wie Speelman en Speelman ook alweer zijn. Def Rhymz? Kan me van 'vroeger' nog wel herinneren dat de combinatie Def Rhymz en Beelen niet echt lekker liep.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:33 schreef jmac het volgende:
1:18 beginnen we dus stay tuned!
Speelman & Speelman / Def Rhymz & People You Know
Was wel MoveYourAss. Kevinnnnnnnnnnnn? Please?quote:Artiest: Arcade Fire
Titel: Rebellion Lies
Aantal keer gedraaid: 1
Eerste keer: zaterdag 12-04-2008 00:46
Niks mis met dramatischquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hit me tv? vreselijk band. Daar heb ik dus helemaal niets mee. Public Thing is toch wel het meest dramatische wat ik de afgelopen jaren heb gehoord.
Oh sorry nu haal ik mensen door elkaarquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wat bedoel je, je haat Stevie Ann en Coldplay? Met dat eerste ben ik het volop eens!
nu ben ik t weer eens met jequote:Op zaterdag 29 november 2008 00:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dit doet me pijn.
[..]
Was wel MoveYourAss. Kevinnnnnnnnnnnn? Please?.
Hmhm, als je door Viva la Vida heenkijkt (dat nummer ben ik ook zat) staan er enkele pareltjes op de CD, om over de EP nog maar niet te spreken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:36 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Niks mis met dramatisch
[..]
Oh sorry nu haal ik mensen door elkaar
Ja er zijn 3 bands die ik niet kan hebben en daar is C er een van..
Zo'n heerlijke plaat is datquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dit doet me pijn.
[..]
Dank u.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Druk avondje dus.. maaruh, welkom
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zo'n heerlijke plaat band is dat>
Dat was wel indrukwekkend, ja!quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:37 schreef -Hans- het volgende:
The Killers - Human @ TMF (opname van Europe Music Awards)
Clip nu 3x gezien maar ik ben ook wel onder de indruk.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:39 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Dat was wel indrukwekkend, ja!
Geen idee wat het ermee te maken heeft, maar ik vind het niet ergquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:40 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
heeft een hoge pet op
ik bitch teveel
wij hebben hem zeker gedraaid, maar misschien wel maar 1 keer dit jaar. Vaker 'Keep The Car Running' en nog vaker 'No Cars Go'' gedraaid in 2008quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dit doet me pijn.
[..]
Ter kijkvermaeck.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Geen idee wat het ermee te maken heeft, maar ik vind het niet erg.
Keep the Car Running is ook erg mooiquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:42 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
wij hebben hem zeker gedraaid, maar misschien wel maar 1 keer dit jaar. Vaker 'Keep The Car Running' en nog vaker 'No Cars Go'' gedraaid in 2008
Ah OK, ik zag enkel Keep The Car Running, die vier keer is gedraaid volgens de site en No Cars Go staat er niet eens tussen op 3FMFanquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:42 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
wij hebben hem zeker gedraaid, maar misschien wel maar 1 keer dit jaar. Vaker 'Keep The Car Running' en nog vaker 'No Cars Go'' gedraaid in 2008
Roel regelt de eye candy hierquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Geen idee wat het ermee te maken heeft, maar ik vind het niet erg.
Ik kan de band erg waarderen, maar op de een of andere manier vind ik Keep The Car Running helemaal niks. Het heeft niks Arcade Fire's over zich, geen speciale instrumenten of zo. Zo'n saai lied, zoals veel andere bands. Nu zeg ik niet dat andere bands slecht zijn, maar het mooie aan Arcade Fire is het unieke geluid.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Keep the Car Running is ook erg mooi
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een vrouw kan dit soort mooie creaties der natuur Photoshop toch ook wel waarderen?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
+1 voorspelbaar modus:
Link naar mn hyves staat hieronder.
Als 't mooi is welquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een vrouw kan dit soort mooie creaties der natuur toch ook wel waarderen?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
Moet ik je alweer verbeteren!
[..]
Alsof de hele wereld "She said..." nog niet gehoord heeft. Beetje het Polarkreis-gevoel.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:47 schreef Sersjee het volgende:
Leuk en aardig, die van Nirvana, maar de hele wereld heeft Unplugged in huis. Het is leuker om dan Jem of Moke te kiezen...
Jem, niet GEM.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Alsof de hele wereld "She said..." nog niet gehoord heeft. Beetje het Polarkreis-gevoel.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:50 schreef -Hans- het volgende:
Live request, The Gossip en de Killers in 10 minuten.. Aaaj, lastig.
GHIquote:
Nee want Nirvana is oke, nostalgie en die andere 2 best boutquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:47 schreef Sersjee het volgende:
Leuk en aardig, die van Nirvana, maar de hele wereld heeft Unplugged in huis. Het is leuker om dan Jem of Moke te kiezen...
Wat?quote:
Hoe weet je wat allemaal komt, of luister ik gewoon niet goed genoeg naar wat er gezegd wordt?quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:51 schreef Marc63 het volgende:
Huh... had verwacht dat we geen Gossip te horen zouden krijgen.
Krijgen we nu dan geen Mr. Brightside?
Ik kan maar een foto van je zienquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Worden mijn esthetische kenmerken niet gewaardeerd?
Dan maar live op gitaar door Rudy!quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:55 schreef -Hans- het volgende:
Mr. Brightside moet lukken maar dan niet helemaal.
Ook wel eens leuk.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:55 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Dan maar live op gitaar door Rudy!
Ja maar... maar... Rudy is kalend!quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:53 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ik kan maar een foto van je zien
Maar sowieso kom je moeilijk boven Rudy en Kevin uit hoor
Vind ik niks mis meequote:Op zaterdag 29 november 2008 00:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja maar... maar... Rudy is kalend!
Jamquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:57 schreef Brennel het volgende:Hans en Sersjee
Zal ik nog wat zoutjes nemen..? *denkt hardop*
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:53 schreef Brennel het volgende:
Zo, wat heb ik een grandioze kutdag achter de rug. Echt veel te hectisch en chaotisch en en... ik ben kapot![]()
Des te fijner was het om Kids te horen toen ik de radio net aan had
Oh, in dat geval zal ik het juist als een compliment opvattenquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:57 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Vind ik niks mis mee
Nee ik heb sowieso een hele rare smaak waar bijna geen enkele dame zich in kan vinden
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nou doei allemaal! tot volgende week!!
Haha iddquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Oh, in dat geval zal ik het juist als een compliment opvatten
quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:00 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Haha idd
Maar ik heb niet gezegd dat ik je mis vind hoor
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nou doei allemaal! tot volgende week!!
Eej Roelquote:
De wekker gaat om 09.00, dus daar pik ik nog wel een stukje van mee.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:00 schreef Marc63 het volgende:
Voor de vroege vogels vandaag... Roosmarijn valt in voor de zieke Timur tussen 7 en 10.
Proostquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:02 schreef Brennel het volgende:
[..]
Eej Roel
* Brennel gaat voor zoutjes en een tweede
[ afbeelding ]
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De wekker gaat om 09.00, dus daar pik ik nog wel een stukje van mee.
Ik ga pitten, de groeten
Daar is hij al..quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:03 schreef Sanneke3FM het volgende:
Voor mij hoeft ie ook niet te komen!
Ik reed hem een paar weken terug voorbij op de snelweg, sukkol.
Trustenquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De wekker gaat om 09.00, dus daar pik ik nog wel een stukje van mee.
Ik ga pitten, de groeten
Die had vast nog wel een uurje willen doorgaan. Had van mij ook wel gemogen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:05 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ja echt dikke baal :\
Rudy zat volgens mij ook te stuiteren 'STAY AWAY!'
Precies!quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die had vast nog wel een uurje willen doorgaan. Had van mij ook wel gemogen.
Vind je dat echt erg? Lachen plaatquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:07 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Precies!
Jeutje wat erg dat ik Metallica herken..
A moi !quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:08 schreef DaMook het volgende:. Ik ben er nog steeds
, alleen dan op de achtergrond.
Toch maar niet, voel me ineens niet zo lekkerquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:02 schreef Brennel het volgende:
[..]
Eej Roel
* Brennel gaat voor zoutjes en een tweede
[ afbeelding ]
Je hoorde Giels fragment?quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:10 schreef Brennel het volgende:
[..]
Toch maar niet, voel me ineens niet zo lekker
Das helemaal vervelendquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:13 schreef 1shot1kill het volgende:
Heb het ondertussen al wel helemaal gehad met dat nummer, hoor het al maanden en nu beginnen ze er in Nederland pas mee.
Voordeel is dat ze die plaat van Metallica toch niet vaak gaan draaien. Misschien tijdens 3voor12 en laat op de avond maar echt niet overdag. De vorige single van Metallica is ook amper gedraaid.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:13 schreef 1shot1kill het volgende:
Heb het ondertussen al wel helemaal gehad met dat nummer, hoor het al maanden en nu beginnen ze er in Nederland pas mee.
quote:
Heb ik dus ook al hele dag last van, opgezette klieren..quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:14 schreef Brennel het volgende:
[..]
![]()
Ook, maar ik heb al de hele avond erg pijnlijke longen bij het inademen, m'n keel begint nu ook mee te doen met slikken en de vermoeidheid slaat ineens keihard toe. Heb van 8.30 tot 0.30 non stop lopen rennen en vliegen.
Ik vind dit toch duidelijk metalquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:16 schreef -Hans- het volgende:
Beetje rock 'n roll op de avond kan geen kwaad. [ afbeelding ]
Nee, maar wel steeds in de freaknacht, en dat is het enige 3FM programma waar ik altijd naar kijk/luister.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voordeel is dat ze die plaat van Metallica toch niet vaak gaan draaien. Misschien tijdens 3voor12 en laat op de avond maar echt niet overdag. De vorige single van Metallica is ook amper gedraaid.
Prettig hequote:Op zaterdag 29 november 2008 01:16 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Heb ik dus ook al hele dag last van, opgezette klieren..
aah joh een pot nat.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:18 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ik vind dit toch duidelijk metal
uuhhm, dan zul je de komende tijd de plaat inderdaad wel vaker gaan horen want Giel blijft die plaat van Metallica voorlopig nog wel even draaien. Gok ik.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:19 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Nee, maar wel steeds in de freaknacht, en dat is het enige 3FM programma waar ik altijd naar kijk/luister.
quote:
Trustequote:Op zaterdag 29 november 2008 01:32 schreef Brennel het volgende:
Truste Roel
Ik ga zo ook maar, ik ben echt stuk. Truste (<-- dat stomme woord heb ik gewoon 3 (drie!!) keer over moeten typen).
Hoiquote:
was op zich wel okquote:Op zaterdag 29 november 2008 02:51 schreef Sirolf het volgende:
Rudy is nog steeds in het pand!
En gaat LIVE optreden.
Het buurmeisje vond 't minder eng, whahahaquote:Op zaterdag 29 november 2008 03:40 schreef DaMook het volgende:
Zo gerard schrok even flink toen ie die slang in zijn nek kreeg.
Iddquote:Op zaterdag 29 november 2008 03:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Het buurmeisje vond 't minder eng, whahaha
januariquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:04 schreef Sanneke3FM het volgende:
Hmm jammer...
Michiel moet weer eens Freaknacht doen![]()
Plork! Vanmiddag of vanavond maar even terugluisteren...quote:
Vanavond of morgenvroeg gooien we wat dingen op de tube. Gerard die shirtless en geblinddoekt een slang op zich kreeg en optreden plork & videoclip die alle gasten met elkaar maakte e.d.quote:Op zaterdag 29 november 2008 09:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Plork! Vanmiddag of vanavond maar even terugluisteren...
quote:Op zaterdag 29 november 2008 09:11 schreef jmac het volgende:
[..]
Vanavond of morgenvroeg gooien we wat dingen op de tube. Gerard die shirtless en geblinddoekt een slang op zich kreeg en optreden plork & videoclip die alle gasten met elkaar maakte e.d.
Plork was weer![]()
het is alleen nog even wachten tot er een haaaai langs komt in het topicquote:Op zaterdag 29 november 2008 09:35 schreef Sirolf het volgende:
Hee, wat klinkt die Timur opeens als een wijf!
Banken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:08 schreef borisz het volgende:
Mogge
Doel vandaag: Paper schrijven over Basel II.
Gelukkig genoeg artikelen over te vinden, en het is maar max 3000 woorden dus dat moet wel lukkenquote:
Whehe.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:17 schreef Noortje. het volgende:
Zal ik hem dan nog maar even op 3fmfan.nl zetten?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:17 schreef Noortje. het volgende:
Zal ik hem dan nog maar even op 3fmfan.nl zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |