A moi !quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:08 schreef DaMook het volgende:. Ik ben er nog steeds
, alleen dan op de achtergrond.
Toch maar niet, voel me ineens niet zo lekkerquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:02 schreef Brennel het volgende:
[..]
Eej Roel
* Brennel gaat voor zoutjes en een tweede
[ afbeelding ]
Je hoorde Giels fragment?quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:10 schreef Brennel het volgende:
[..]
Toch maar niet, voel me ineens niet zo lekker
Das helemaal vervelendquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:13 schreef 1shot1kill het volgende:
Heb het ondertussen al wel helemaal gehad met dat nummer, hoor het al maanden en nu beginnen ze er in Nederland pas mee.
Voordeel is dat ze die plaat van Metallica toch niet vaak gaan draaien. Misschien tijdens 3voor12 en laat op de avond maar echt niet overdag. De vorige single van Metallica is ook amper gedraaid.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:13 schreef 1shot1kill het volgende:
Heb het ondertussen al wel helemaal gehad met dat nummer, hoor het al maanden en nu beginnen ze er in Nederland pas mee.
quote:
Heb ik dus ook al hele dag last van, opgezette klieren..quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:14 schreef Brennel het volgende:
[..]
![]()
Ook, maar ik heb al de hele avond erg pijnlijke longen bij het inademen, m'n keel begint nu ook mee te doen met slikken en de vermoeidheid slaat ineens keihard toe. Heb van 8.30 tot 0.30 non stop lopen rennen en vliegen.
Ik vind dit toch duidelijk metalquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:16 schreef -Hans- het volgende:
Beetje rock 'n roll op de avond kan geen kwaad. [ afbeelding ]
Nee, maar wel steeds in de freaknacht, en dat is het enige 3FM programma waar ik altijd naar kijk/luister.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voordeel is dat ze die plaat van Metallica toch niet vaak gaan draaien. Misschien tijdens 3voor12 en laat op de avond maar echt niet overdag. De vorige single van Metallica is ook amper gedraaid.
Prettig hequote:Op zaterdag 29 november 2008 01:16 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Heb ik dus ook al hele dag last van, opgezette klieren..
aah joh een pot nat.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:18 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ik vind dit toch duidelijk metal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |