Haha iddquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Oh, in dat geval zal ik het juist als een compliment opvatten
quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:00 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Haha idd
Maar ik heb niet gezegd dat ik je mis vind hoor
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nou doei allemaal! tot volgende week!!
Eej Roelquote:
De wekker gaat om 09.00, dus daar pik ik nog wel een stukje van mee.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:00 schreef Marc63 het volgende:
Voor de vroege vogels vandaag... Roosmarijn valt in voor de zieke Timur tussen 7 en 10.
Proostquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:02 schreef Brennel het volgende:
[..]
Eej Roel
* Brennel gaat voor zoutjes en een tweede
[ afbeelding ]
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De wekker gaat om 09.00, dus daar pik ik nog wel een stukje van mee.
Ik ga pitten, de groeten
Daar is hij al..quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:03 schreef Sanneke3FM het volgende:
Voor mij hoeft ie ook niet te komen!
Ik reed hem een paar weken terug voorbij op de snelweg, sukkol.
Trustenquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De wekker gaat om 09.00, dus daar pik ik nog wel een stukje van mee.
Ik ga pitten, de groeten
Die had vast nog wel een uurje willen doorgaan. Had van mij ook wel gemogen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:05 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ja echt dikke baal :\
Rudy zat volgens mij ook te stuiteren 'STAY AWAY!'
Precies!quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die had vast nog wel een uurje willen doorgaan. Had van mij ook wel gemogen.
Vind je dat echt erg? Lachen plaatquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:07 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Precies!
Jeutje wat erg dat ik Metallica herken..
A moi !quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:08 schreef DaMook het volgende:. Ik ben er nog steeds
, alleen dan op de achtergrond.
Toch maar niet, voel me ineens niet zo lekkerquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:02 schreef Brennel het volgende:
[..]
Eej Roel
* Brennel gaat voor zoutjes en een tweede
[ afbeelding ]
Je hoorde Giels fragment?quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:10 schreef Brennel het volgende:
[..]
Toch maar niet, voel me ineens niet zo lekker
Das helemaal vervelendquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:13 schreef 1shot1kill het volgende:
Heb het ondertussen al wel helemaal gehad met dat nummer, hoor het al maanden en nu beginnen ze er in Nederland pas mee.
Voordeel is dat ze die plaat van Metallica toch niet vaak gaan draaien. Misschien tijdens 3voor12 en laat op de avond maar echt niet overdag. De vorige single van Metallica is ook amper gedraaid.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:13 schreef 1shot1kill het volgende:
Heb het ondertussen al wel helemaal gehad met dat nummer, hoor het al maanden en nu beginnen ze er in Nederland pas mee.
quote:
Heb ik dus ook al hele dag last van, opgezette klieren..quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:14 schreef Brennel het volgende:
[..]
![]()
Ook, maar ik heb al de hele avond erg pijnlijke longen bij het inademen, m'n keel begint nu ook mee te doen met slikken en de vermoeidheid slaat ineens keihard toe. Heb van 8.30 tot 0.30 non stop lopen rennen en vliegen.
Ik vind dit toch duidelijk metalquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:16 schreef -Hans- het volgende:
Beetje rock 'n roll op de avond kan geen kwaad. [ afbeelding ]
Nee, maar wel steeds in de freaknacht, en dat is het enige 3FM programma waar ik altijd naar kijk/luister.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voordeel is dat ze die plaat van Metallica toch niet vaak gaan draaien. Misschien tijdens 3voor12 en laat op de avond maar echt niet overdag. De vorige single van Metallica is ook amper gedraaid.
Prettig hequote:Op zaterdag 29 november 2008 01:16 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Heb ik dus ook al hele dag last van, opgezette klieren..
aah joh een pot nat.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:18 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ik vind dit toch duidelijk metal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |