Ik kan de band erg waarderen, maar op de een of andere manier vind ik Keep The Car Running helemaal niks. Het heeft niks Arcade Fire's over zich, geen speciale instrumenten of zo. Zo'n saai lied, zoals veel andere bands. Nu zeg ik niet dat andere bands slecht zijn, maar het mooie aan Arcade Fire is het unieke geluid.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Keep the Car Running is ook erg mooi
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een vrouw kan dit soort mooie creaties der natuur Photoshop toch ook wel waarderen?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
+1 voorspelbaar modus:
Link naar mn hyves staat hieronder.
Als 't mooi is welquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een vrouw kan dit soort mooie creaties der natuur toch ook wel waarderen?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
Moet ik je alweer verbeteren!
[..]
Alsof de hele wereld "She said..." nog niet gehoord heeft. Beetje het Polarkreis-gevoel.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:47 schreef Sersjee het volgende:
Leuk en aardig, die van Nirvana, maar de hele wereld heeft Unplugged in huis. Het is leuker om dan Jem of Moke te kiezen...
Jem, niet GEM.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Alsof de hele wereld "She said..." nog niet gehoord heeft. Beetje het Polarkreis-gevoel.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:50 schreef -Hans- het volgende:
Live request, The Gossip en de Killers in 10 minuten.. Aaaj, lastig.
GHIquote:
Nee want Nirvana is oke, nostalgie en die andere 2 best boutquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:47 schreef Sersjee het volgende:
Leuk en aardig, die van Nirvana, maar de hele wereld heeft Unplugged in huis. Het is leuker om dan Jem of Moke te kiezen...
Wat?quote:
Hoe weet je wat allemaal komt, of luister ik gewoon niet goed genoeg naar wat er gezegd wordt?quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:51 schreef Marc63 het volgende:
Huh... had verwacht dat we geen Gossip te horen zouden krijgen.
Krijgen we nu dan geen Mr. Brightside?
Ik kan maar een foto van je zienquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Worden mijn esthetische kenmerken niet gewaardeerd?
Dan maar live op gitaar door Rudy!quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:55 schreef -Hans- het volgende:
Mr. Brightside moet lukken maar dan niet helemaal.
Ook wel eens leuk.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:55 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Dan maar live op gitaar door Rudy!
Ja maar... maar... Rudy is kalend!quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:53 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ik kan maar een foto van je zien
Maar sowieso kom je moeilijk boven Rudy en Kevin uit hoor
Vind ik niks mis meequote:Op zaterdag 29 november 2008 00:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja maar... maar... Rudy is kalend!
Jamquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:57 schreef Brennel het volgende:Hans en Sersjee
Zal ik nog wat zoutjes nemen..? *denkt hardop*
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:53 schreef Brennel het volgende:
Zo, wat heb ik een grandioze kutdag achter de rug. Echt veel te hectisch en chaotisch en en... ik ben kapot![]()
Des te fijner was het om Kids te horen toen ik de radio net aan had
Oh, in dat geval zal ik het juist als een compliment opvattenquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:57 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Vind ik niks mis mee
Nee ik heb sowieso een hele rare smaak waar bijna geen enkele dame zich in kan vinden
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nou doei allemaal! tot volgende week!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |