Ik kan de band erg waarderen, maar op de een of andere manier vind ik Keep The Car Running helemaal niks. Het heeft niks Arcade Fire's over zich, geen speciale instrumenten of zo. Zo'n saai lied, zoals veel andere bands. Nu zeg ik niet dat andere bands slecht zijn, maar het mooie aan Arcade Fire is het unieke geluid.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Keep the Car Running is ook erg mooi
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een vrouw kan dit soort mooie creaties der natuur Photoshop toch ook wel waarderen?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
+1 voorspelbaar modus:
Link naar mn hyves staat hieronder.
Als 't mooi is welquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een vrouw kan dit soort mooie creaties der natuur toch ook wel waarderen?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
Moet ik je alweer verbeteren!
[..]
Alsof de hele wereld "She said..." nog niet gehoord heeft. Beetje het Polarkreis-gevoel.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:47 schreef Sersjee het volgende:
Leuk en aardig, die van Nirvana, maar de hele wereld heeft Unplugged in huis. Het is leuker om dan Jem of Moke te kiezen...
Jem, niet GEM.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Alsof de hele wereld "She said..." nog niet gehoord heeft. Beetje het Polarkreis-gevoel.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:50 schreef -Hans- het volgende:
Live request, The Gossip en de Killers in 10 minuten.. Aaaj, lastig.
GHIquote:
Nee want Nirvana is oke, nostalgie en die andere 2 best boutquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:47 schreef Sersjee het volgende:
Leuk en aardig, die van Nirvana, maar de hele wereld heeft Unplugged in huis. Het is leuker om dan Jem of Moke te kiezen...
Wat?quote:
Hoe weet je wat allemaal komt, of luister ik gewoon niet goed genoeg naar wat er gezegd wordt?quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:51 schreef Marc63 het volgende:
Huh... had verwacht dat we geen Gossip te horen zouden krijgen.
Krijgen we nu dan geen Mr. Brightside?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |