Zal wel eens even op het net gaan neuzen. Even checken of het wat is.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, maar wel een enorm tof nummer. Dat album zou je moeten hebben trouwens, topalbum.
Dan moet je bij de muzieksamenstellers mailen! Ik kreeg laatst een mailtje dat hij het tof vond dat ik zo enthousiast was over de nieuwe Coldplay EP en dat hij er daarom voor die avond nog een ervan ging inplannenquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:30 schreef Sanneke3FM het volgende:
Neehee liever HIT ME TV of Voist ofehzo
Je kan natuurlijk ook even verhuizen naar MP3 of YouTube daarvoor.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:29 schreef Marc63 het volgende:
Kan zometeen Dio niet geschrapt worden en in plaats daarvan MGMT met Kids gedraaid worden? Bij voorbaat dank.
Hoogachtend,
Marc
Druk avondje dus.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Daarna nog ff bij ouders langsgeweest. Net binnen
.
Zo'n broek heb ik ook, ben m'n sleutels al een week kwijt...quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo klein en schattig, ze past zo in mn broekzak.
Kevin leest meequote:Op zaterdag 29 november 2008 00:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dan moet je bij de muzieksamenstellers mailen! Ik kreeg laatst een mailtje dat hij het tof vond dat ik zo enthousiast was over de nieuwe Coldplay EP en dat hij er daarom voor die avond nog een ervan ging inplannen.
Hit me tv? vreselijk band. Daar heb ik dus helemaal niets mee. Public Thing is toch wel het meest dramatische wat ik de afgelopen jaren heb gehoord.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:30 schreef Sanneke3FM het volgende:
Neehee liever HIT ME TV of Voist ofehzo
Ik had het over mn bioscoopbroekquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo'n broek heb ik ook, ben m'n sleutels al een week kwijt...
Wat bedoel je, je haat Stevie Ann en Coldplay? Met dat eerste ben ik het volop eens!quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:34 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Kevin leest mee
Maar ik ben t niet zo met je eensStevie en Coldplay..
Zit diep te denken wie Speelman en Speelman ook alweer zijn. Def Rhymz? Kan me van 'vroeger' nog wel herinneren dat de combinatie Def Rhymz en Beelen niet echt lekker liep.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:33 schreef jmac het volgende:
1:18 beginnen we dus stay tuned!
Speelman & Speelman / Def Rhymz & People You Know
Was wel MoveYourAss. Kevinnnnnnnnnnnn? Please?quote:Artiest: Arcade Fire
Titel: Rebellion Lies
Aantal keer gedraaid: 1
Eerste keer: zaterdag 12-04-2008 00:46
Niks mis met dramatischquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hit me tv? vreselijk band. Daar heb ik dus helemaal niets mee. Public Thing is toch wel het meest dramatische wat ik de afgelopen jaren heb gehoord.
Oh sorry nu haal ik mensen door elkaarquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wat bedoel je, je haat Stevie Ann en Coldplay? Met dat eerste ben ik het volop eens!
nu ben ik t weer eens met jequote:Op zaterdag 29 november 2008 00:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dit doet me pijn.
[..]
Was wel MoveYourAss. Kevinnnnnnnnnnnn? Please?.
Hmhm, als je door Viva la Vida heenkijkt (dat nummer ben ik ook zat) staan er enkele pareltjes op de CD, om over de EP nog maar niet te spreken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:36 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Niks mis met dramatisch
[..]
Oh sorry nu haal ik mensen door elkaar
Ja er zijn 3 bands die ik niet kan hebben en daar is C er een van..
Zo'n heerlijke plaat is datquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dit doet me pijn.
[..]
Was wel MoveYourAss. Kevinnnnnnnnnnnn? Please?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |