jammer dat het een onmogelijke wens isquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:54 schreef Sanneke3FM het volgende:
Doe mij maar Michiel, Rudy en Gerard
Sounds goodquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:54 schreef Sanneke3FM het volgende:
Doe mij maar Michiel, Rudy en Gerard
bierquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
stelletje bier verslaafden hier
Heb ik wel vaker last vanquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jammer dat het een onmogelijke wens is
Moeie stresstestquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:56 schreef borisz het volgende:
Sorry ik had een lapo en kon niks beters verzinnen.
Hit Me TVquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:58 schreef Sanneke3FM het volgende:
Lucky fonz vind ik ook een beetje bout
Zou je eigenlijk die band moeten draaien waar hij in de clip zit.....
Jeuuutje wat ben ik flauw
PRECIES!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:59 schreef morpheus_at_work het volgende:Heerlijk dat 3fm weer gewoon ouderwets nummers volledig uit laat draaien, dan maar 1 nummer per uur minder
Grote klasse inderdaad.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:59 schreef morpheus_at_work het volgende:Heerlijk dat 3fm weer gewoon ouderwets nummers volledig uit laat draaien, dan maar 1 nummer per uur minder
De plaat van Mr Oizo is trouwens erg gaaf.quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Scatman John - Scatman
A Brand - Time
Novastar - Because
Mr Oizo - Two Takes It
Annie - Heartbeat
Snoop Dogg - My Medicine
Headphone - Ghostwriter
Linkin Park - Bleed It Out
Dio - Tijdmachine
Live Request:
1. Nirvana - About A Girl (Unplugged)
2. Jem - They (live)
3. Moke - This Plan (Pinkpop 2008)
Gossip - Standing In The Way Of Control
(Killers - Mr. Brightside)
1 punt erbij!quote:
Hebah, Maggiquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
beetje maggi aan sanneke toevoegt
een hele hele hele goede zaterdagquote:
ik kan mij alles voorstellen bij dit nummer maar stampenquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:04 schreef Sanneke3FM het volgende:
Nu stampt mijn broer ook een keer mee met de muziek hihii
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ha ben ik weer... was ff druk met winnaars bellen, filmen etc!
Scatman!
Dan ken je mijn broer nog nietquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik kan mij alles voorstellen bij dit nummer maar stampen
heb dat vanmiddag gehadmet de kids: complete uitputting hier! maar wel leukquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
wacht nog even de 1ste 3 nummers af , dan ga ik richting bedje , moet er morgen vroeg uit om met de kleine naar mijn werk te gaan voor sinterklaas.
Dan ben je het m.i. kwijt, want Eric zie ik niet in het Huis komen. Die doet de schrijnende filmpjes, daar is ie veel beter in.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik zou het domien wel gunnen, maar zet mijn geld in op Paul en Eric
Oh man, wat hoop ik op Eric, maar dan zal hij wel weer dezelfde muziek als de rest moeten draaien.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dan ben je het m.i. kwijt, want Eric zie ik niet in het Huis komen. Die doet de schrijnende filmpjes, daar is ie veel beter in.
Nu luister ik niet zo vaak 3FM als jij geloof ik, maar ik hoor 'm toch zeer frequent voorbij komenquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:09 schreef -Hans- het volgende:
A Brand - Time.. ik schrijf 'm even op. Klinkt toch wel bijzonder prettig.
LOLquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:10 schreef Marc63 het volgende:
Wanneer stuurt iemand Rudy nou naar TheVulture voor De Kus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |