ik kan mij alles voorstellen bij dit nummer maar stampenquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:04 schreef Sanneke3FM het volgende:
Nu stampt mijn broer ook een keer mee met de muziek hihii
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ha ben ik weer... was ff druk met winnaars bellen, filmen etc!
Scatman!
Dan ken je mijn broer nog nietquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik kan mij alles voorstellen bij dit nummer maar stampen
heb dat vanmiddag gehadmet de kids: complete uitputting hier! maar wel leukquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
wacht nog even de 1ste 3 nummers af , dan ga ik richting bedje , moet er morgen vroeg uit om met de kleine naar mijn werk te gaan voor sinterklaas.
Dan ben je het m.i. kwijt, want Eric zie ik niet in het Huis komen. Die doet de schrijnende filmpjes, daar is ie veel beter in.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik zou het domien wel gunnen, maar zet mijn geld in op Paul en Eric
Oh man, wat hoop ik op Eric, maar dan zal hij wel weer dezelfde muziek als de rest moeten draaien.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dan ben je het m.i. kwijt, want Eric zie ik niet in het Huis komen. Die doet de schrijnende filmpjes, daar is ie veel beter in.
Nu luister ik niet zo vaak 3FM als jij geloof ik, maar ik hoor 'm toch zeer frequent voorbij komenquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:09 schreef -Hans- het volgende:
A Brand - Time.. ik schrijf 'm even op. Klinkt toch wel bijzonder prettig.
LOLquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:10 schreef Marc63 het volgende:
Wanneer stuurt iemand Rudy nou naar TheVulture voor De Kus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |