nieuw topic uit deze reeks aanmaken of is te oefenenquote:Op donderdag 27 november 2008 23:44 schreef Professional het volgende:
Kijk, daar zijn we weer.
En MAW, een nieuw topic aanmaken? Niet een beetje vroeg voor nu al je favoriete albums van 2008 te vermelden?
topic nummer verhogen, goede titel verzinnen , op erin plakken en posten maar, hebben nog hoop mensen moeite mee he d.rosequote:Op donderdag 27 november 2008 23:47 schreef Professional het volgende:
Topic aanmaken is niet moeilijk hoor, kan ik zelfs met mijn blonde kop nog.
Vergeet het toevoegen @ 3fmfan nietquote:Op donderdag 27 november 2008 23:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
topic nummer verhogen, goede titel verzinnen , op erin plakken en posten maar, hebben nog hoop mensen moeite mee he d.rose
dat daar ook nog geen scriptje voor looptquote:Op donderdag 27 november 2008 23:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Vergeet het toevoegen @ 3fmfan niet
Zou niet werken met die dubbele topicsquote:Op donderdag 27 november 2008 23:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
dat daar ook nog geen scriptje voor loopt
quote:
Inderdaad, dat zou een te grote chaos worden...quote:Op donderdag 27 november 2008 23:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou niet werken met die dubbele topics
Geen gluhwein?quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:29 schreef antiroos het volgende:
Oe bier. Zin in.
Owja!
HAAAAAAIIIIIIIII!
Dolfijn!quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:29 schreef antiroos het volgende:
Oe bier. Zin in.
Owja!
HAAAAAAIIIIIIIII!
Mja, ik ben dan weer niet zo van de chat. Helaas, dus...quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:33 schreef Marc63 het volgende:
Roosmarijn zit meer op de chat dan hier.
Eén van d'r favoriete platen wordt nu iig al gedraaid.quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:36 schreef Marc63 het volgende:
Ik las op twitter dat Roosmarijn het een goeie plaat vindt, dus het zal me niets verbazen dat ze hem vannacht draait.
Zelden zo eens geweest met iemand. Johan is gewoon de beste band van Nederlandquote:Op donderdag 27 november 2008 21:40 schreef Marc63 het volgende:
Johan hoor je ook veel te weinig van. Dat mag best vaker gedraaid worden ten koste van andere Nederlandse bands. Johan is toch veel beter dan Kane?
Persoonlijk maak ik me al zorgen da'k 127e sta. Ik dacht toch echt da'k een leven had... En dat MaW boven me staat verbaast me niks, ouwe spammert (en abominabele spellert) dat ie is.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
3e? Ik had gedacht iets lager te staan. Heb niet het idee dat ik zoveel post hier. Zou toch op zn minst verwacht hebben dat Sersjee boven me stond (en MAW, maar die post volgens mij nog niet vanaf het begin van het jaar mee).
Bedankt voor The Long Way
Als ie nou eens net zoveel tijd besteedde aan spellen als aan spammen...quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zelden zo eens geweest met iemand. Johan is gewoon de beste band van Nederland![]()
[..]
Persoonlijk maak ik me al zorgen da'k 127e sta. Ik dacht toch echt da'k een leven had... En dat MaW boven me staat verbaast me niks, ouwe spammert (en abominabele spellert) dat ie is.
Sowieso, het juist spellen van namen schijnt al een hele opgave te zijn voor hem... Onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ie nou eens net zoveel tijd besteedde aan spellen als aan spammen...
Ik kan er al niet tegen dat ik zelf een spelfout maak. Kun je na gaan hoe erg het kan zijn om op FOK! te lezenquote:Op vrijdag 28 november 2008 01:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sowieso, het juist spellen van namen schijnt al een hele opgave te zijn voor hem... Onbegrijpelijk.
Man on the moon
Ergens in m'n onderbewustzijn ben ik een enorme spellingsnazi, je wilt niet weten hoe ik me in loop te houden...quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kan er al niet tegen dat ik zelf een spelfout maak. Kun je na gaan hoe erg het kan zijn om op FOK! te lezen
Ik heb dat vooral met namen van artiesten. Ik zag tijdens MetMichiel iemand Mook posten terwijl daarvoor al vaak genoeg Moke was gepost. Kan te maken hebben met dyslexie of zo. Ik *ken* iemand die ook standaard dezelfde fouten maakt. Het is haast de visuele versie van stotteren: je kunt er begrip voor hebben, maar dat maakt het nog niet minder irritant.quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ergens in m'n onderbewustzijn ben ik een enorme spellingsnazi, je wilt niet weten hoe ik me in loop te houden...
Tja, dyslexie. Dat woord wordt wat mij betreft te vaak ten onrechte gebruikt. Ik ken zoveel mensen die roepen dat ze dyslectisch zijn, maar ondertussen te besodemieterd zijn zich te laten onderzoeken. Nou, "vroegah" bestond dyslexie haast niet en ik ben genegen al die jankerds niet te geloven tot ze met bewijzen komen. Zonder al te erg te willen generaliseren, heb ik het idee dat het merendeel gewoon te lui is.quote:Op vrijdag 28 november 2008 02:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral met namen van artiesten. Ik zag tijdens MetMichiel iemand Mook posten terwijl daarvoor al vaak genoeg Moke was gepost. Kan te maken hebben met dyslexie of zo. Ik *ken* iemand die ook standaard dezelfde fouten maakt. Het is haast de visuele versie van stotteren: je kunt er begrip voor hebben, maar dat maakt het nog niet minder irritant.
Je zou precies hetzelfde kunnen zeggen, maar dan ipv dyslexie overal ADHD invullenquote:Op vrijdag 28 november 2008 02:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, dyslexie. Dat woord wordt wat mij betreft te vaak ten onrechte gebruikt. Ik ken zoveel mensen die roepen dat ze dyslectisch zijn, maar ondertussen te besodemieterd zijn zich te laten onderzoeken. Nou, "vroegah" bestond dyslexie haast niet en ik ben genegen al die jankerds niet te geloven tot ze met bewijzen komen. Zonder al te erg te willen generaliseren, heb ik het idee dat het merendeel gewoon te lui is.
Absoluut, maar da's weer een andere discussie. De opvoeding door ouders tegenwoordig... Wellicht ben ik hopeloos ouderwets, maar van een verdiend pak rammel is nog nooit iemand slechter geworden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 02:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je zou precies hetzelfde kunnen zeggen, maar dan ipv dyslexie overal ADHD invullen
Toen ik net online kwam op de antirooschat zeiden meer mensen "hoi Mark" dan "hoi Marc". Waar halen ze die K vandaan als ik daar gewoon Marc heet?quote:Op vrijdag 28 november 2008 02:11 schreef Sersjee het volgende:
En daar nog eens bovenop, namen fout spellen is per definitie not done.
Dat bedoel ik, puur luiheid. Misschien wel te dom om te poepen ook, maar dat vereist meer onderzoek en daar he'k geen zin in.quote:Op vrijdag 28 november 2008 02:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Toen ik net online kwam op de antirooschat zeiden meer mensen "hoi Mark" dan "hoi Marc". Waar halen ze die K vandaan als ik daar gewoon Marc heet?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 02:27 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga slapen. Hoef ik niet meer over slechte spellers na te denken
En dat terwijl ze juist meer werk doen daarvoor.quote:Op vrijdag 28 november 2008 02:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Toen ik net online kwam op de antirooschat zeiden meer mensen "hoi Mark" dan "hoi Marc". Waar halen ze die K vandaan als ik daar gewoon Marc heet?
Ik schakel om 10:00 wel inquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:16 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af..en zometeen ook nog lange frans ook
Volgens jou moeten we nu al inschakelen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:18 schreef cosmick het volgende:
NEEEE!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:20 schreef Glacier het volgende:
[..]
Volgens jou moeten we nu al inschakelen?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:22 schreef KrisSmis het volgende:
Ik kijk net naar buiten, en wat denk je?
ja hoor...het weekend staat voor de deur.
(Kris über fokker)
Hoi Roel, alles fresh?!quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:30 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Eerst Suffy en dan kan nu die![]()
Adele
![]()
er ook nog wel bij. Wat een KUTmuziek.
Als die knurft dit soort muziek blijft draaien (inclusief de opmerking 'wat mooi' erna) niet nee.quote:
Het gaat.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:33 schreef Noortje. het volgende:
Hallo Roel, hoe is het op deze GEWELDIGE ochtend?
Ik was dan ook erg blij dat mijn ouders niet van 3fm houden en Radio 2 opzetten toen we vanochtend om fucking kwart voor acht (ik had verdomme tot 9 uur kunnen slapen als mijn lieflijke vader niet om kwart over acht een afspraak had gemaakt bij die klootviool) in de auto zaten. Gaat die #*(%&(@*#% ook nog eens keihard flossen (terwijl ik dat vanochtend ook al zelf had gedaan, maar och), mag ik als laatste waardoor ik 2,5 uur niets kan eten (fluorbehandeling = uur niet eten, maar het was al anderhalf uur nadat ik mijn miniscule ontbijt naar binnen propte). Is mijn moeder ook nog eens thuis waardoor ik niet later kan komen op school. En ik heb hoofdpijn. En en en de tandarts heeft mijn mondhoeken uitgescheurd.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als die knurft dit soort muziek blijft draaien (inclusief de opmerking 'wat mooi' erna) niet nee.
Ik probeer nog 20 minuten Giel te overleven....quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ga Radio 2 luisteren, met Edwin Diergaarden en geweldige muziek vanochtend!
quote:Mijn persoonlijke top 5:
1. Weezer - Pork and Beans
2. Jason Mraz - I'm Yours
3. Voicst – Everyday I work on the road
4. Killers - Human
5. SoKo - I'll Kill Her
Ik vind dit ook de leukste van die 5quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:52 schreef Glacier het volgende:
Huh? Jason Mraz vind ik juist geweldigOok erg leuk om live te zien..nog leuker dan van plaat IMHO
Ja echt hè?quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra @ http://www.metmichiel.nl/(...)%20van%20het%20Jaar/
[..]![]()
.
Met die andere vier platen is dan weer weinig mis.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:05 schreef borisz het volgende:
Mogge
Je wordt ook direct hard gestraft als je de radio iets voor tienen op 3fm zet.
Jason vind ik wel leuk voorbij de BBQ op het strandquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:52 schreef Glacier het volgende:
Huh? Jason Mraz vind ik juist geweldigOok erg leuk om live te zien..nog leuker dan van plaat IMHO
Mij doet ie denken aan een BBQ op een boot die dobberde op de Adriatische Zeequote:Op vrijdag 28 november 2008 10:20 schreef borisz het volgende:
Jason vind ik wel leuk voorbij de BBQ op het strand.
Valt wel mee:quote:
Ja, 't was meer een grap met "Dusty".quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Valt wel mee:
vrijdag 28-11-2008 10:34 Arbeidsvitaminen
vrijdag 28-11-2008 02:30 Roosmarijn
De meeste stof was er dus al wel af.
Ik merk dat ik koffie nodig heb.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, 't was meer een grap met "Dusty".
Het is Michiel's top 5, dus je mag niets schrappen anders is het Michiel's top 5 niet meerquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:20 schreef borisz het volgende:
Soko mag je dan direct schrappen uit die top5 van Michiel
Dit weekend es ff opzoeken danquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Klopt!
Hij heeft ook zo'n nummer met The Nits gedaan. Ook wel heel mooi!
Vannacht?! Holy crap, da's goed nieuwsquote:
Mogguhquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vannacht?! Holy crap, da's goed nieuws![]()
O ja, goedemorgen![]()
Nog een half uur en het isweekend
quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:42 schreef TheZapster het volgende:
Zelfs op radio2 draaien ze kutmuziek.....74/75 van the connols![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En toch hè. Diequote:
Oja, da's idd vreselijk kut.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:42 schreef TheZapster het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik ga over naar KX, Van Inkel en Ekdom de komende 2 uurquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja, da's idd vreselijk kut.
Maar zometeen weer hamsteren op 3.. dus KX Radio een alternatief voor je?
Moet je ongesteld worden?quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:42 schreef TheZapster het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:05 schreef TheZapster het volgende:
Geen Van Inkel maar Martijn Muijs.
Nou ja beter dan die troela op 3fm
snap niet dat jullie op vrijdag tussen 12:00-14:00 uberhaubt nog inschaken , jullie vallen al weken in herhaling van zich zelfquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe, met je lelleke kop en je dikke kont.
Niet iedereen heeft de keuze/mogelijkheid om van zender te wisselenquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
snap niet dat jullie op vrijdag tussen 12:00-14:00 uberhaubt nog inschaken , jullie vallen al weken in herhaling van zich zelf
schijnbaar pijnigen jullie je zelf graag
meestal in de laatste week van het jaar.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Weet iemand trouwens of en zo ja, wanneer de Sandstorm Jaarmix er gaat komen?
Ik hoop ook dit jaar. Hij maakt altijd lekkere mixen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
meestal in de laatste week van het jaar.
wees niet bang , alles van sandstorm wordt geript en beschikbaar gesteldquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:45 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ik hoop ook dit jaar. Hij maakt altijd lekkere mixen.
Tsja, ik ben blij dat je het leuk vindt, maar van mij had het niet gehoeven..ik zap weg en verlang terug naar Leuk Is Anders..quote:
Ik vond Ben Liebrand beterquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:45 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ik hoop ook dit jaar. Hij maakt altijd lekkere mixen.
Denk Aan Henk!quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:09 schreef Glacier het volgende:
[..]
Tsja, ik ben blij dat je het leuk vindt, maar van mij had het niet gehoeven..ik zap weg en verlang terug naar Leuk Is Anders..
snik
Liebrand was voor z'n tijd goed, maar tegenwoordig vind ik Sandstorm de betere als ik eerlijk ben.quote:
Da's waar natuurlijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die jaarmixen!
Maar toen was er ook leukere muziek natuurlijk.
Dat mag jij natuurlijk vinden, je hebt alleen geen gelijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:15 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Liebrand was voor z'n tijd goed, maar tegenwoordig vind ik Sandstorm de betere als ik eerlijk ben.
Dat was ook zo geweldig jaquote:
Zeg jij, maar is tuurlijk niet waarquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat mag jij natuurlijk vinden, je hebt alleen geen gelijk
Ja, was leuk hè! Moet wel zeggen dat ik door dat boek van Stenders wel enthousiaster ben geworden. Maar dat programma is het net niet ofzo. Allemaal zo zoetjes, flauw en safe.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:27 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat was ook zo geweldig ja
Openlijk rebels en expres kutplaten van de sugababes instarten 15sec voor de reclame enzo
Henk heeft een geweldige muzieksmaak..echt jammer dat hij weg is
Stenders kan mij niet boeien...en Claudia dus ook niet
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
Love Is Noise
![]()
.
Eén van dé platen van het jaar.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan MJ weer zijn rechtzaken van betalen
Jaquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:45 schreef Marc63 het volgende:
Ik wilde ff van de mp3-speler overschakelen naar 3FM, maar finale popduel is pas over een uur
Nog maar ff wat langer luisteren naar die fantastische muzieksmaak van mij. Hebben daar eigenlijk meer mensen last van? Zijn/haar eigen muzieksmaak geweldig vinden?
Ik spreek altijd de waarheid, behalve als ik lieg.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:34 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Zeg jij, maar is tuurlijk niet waar![]()
Wellicht ten overvloede wil ik toch nog even melden dat ik het vreselijk ruk vond.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:48 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Rui da silva - Touch me !!!
wat een fijne dance plaat is dat.!!
Geweldig? Nee hoor, die van mij is gewoon zo als ie hoort te zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:45 schreef Marc63 het volgende:
Ik wilde ff van de mp3-speler overschakelen naar 3FM, maar finale popduel is pas over een uur
Nog maar ff wat langer luisteren naar die fantastische muzieksmaak van mij. Hebben daar eigenlijk meer mensen last van? Zijn/haar eigen muzieksmaak geweldig vinden?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wellicht ten overvloede wil ik toch nog even melden dat ik het vreselijk ruk vond.
Ik heb kennelijk even niet opgelet. Ik heb nl. helemaal geen geweldige dance plaat gehoordquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:48 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Rui da silva - Touch me !!!
wat een fijne dance plaat is dat.!!
Hup Edwinquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:57 schreef -Hans- het volgende:
Straks Michiel vs Edwin. Ik zet mijn geld toch echt op Michiel Veenstra!
Wie weet moet Jessica net vanmiddag bevallenquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:57 schreef -Hans- het volgende:
Straks Michiel vs Edwin. Ik zet mijn geld toch echt op Michiel Veenstra!
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wellicht ten overvloede wil ik toch nog even melden dat ik het vreselijk ruk vond.
Zou natuurlijk kunnenquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wie weet moet Jessica net vanmiddag bevallen
Ik weet alleen dat het eind november is. Precieze datum weet ik niet. Vriend van me is sinds gisteren klaar met aftellen en kan nu ook elke dag vader worden, dus daarvoor zit ik ook wel een beetje in spanning.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou natuurlijk kunnen. Zondag toch?
Ik geloof dat Michiel het over zondag, maar kan me vergissen. Ook voor jou dus wel een beetje spannend.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat het eind november is. Precieze datum weet ik niet. Vriend van me is sinds gisteren klaar met aftellen en kan nu ook elke dag vader worden, dus daarvoor zit ik ook wel een beetje in spanning.
Zijn er al neger maanden voorbij?!quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wie weet moet Jessica net vanmiddag bevallen
U 'r shittin' me?quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:11 schreef -Hans- het volgende:
Beyonce. Fantastisch !![]()
Prachtige plaat.
Times flies......quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:16 schreef on_air het volgende:
[..]
Zijn er al neger maanden voorbij?!.
Yikes...
PI's zouden handig zijn. Jammer dat die feature niet beschikbaar is.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:17 schreef Marc63 het volgende:
Het vervelende aan Hans is dat zijn muzieksmaak zo heen en weer slingert dat je niet weet wanneer hij een grapje maakt.
Jij bent gewoon grapjes aan het maken, toch?quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:11 schreef -Hans- het volgende:
Beyonce. Fantastisch !![]()
Prachtige plaat.
Oh wacht...quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:18 schreef on_air het volgende:
[..]
PI's zouden handig zijn. Jammer dat die feature niet beschikbaar is.
Dit was een grap hoor. Heb er alleen bewust voor gekozen om even geen PI te gebruiken. Flauw he.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:17 schreef Marc63 het volgende:
Het vervelende aan Hans is dat zijn muzieksmaak zo heen en weer slingert dat je niet weet wanneer hij een grapje maakt.
Wij weten het natuurlijk nog geen 9 maanden, dus zo snel vliegt de tijd ook weer niet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:16 schreef on_air het volgende:
[..]
Zijn er al neger maanden voorbij?!.
Yikes...
Ik ben mobiel dus die kan ik toch niet zien.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:18 schreef on_air het volgende:
[..]
PI's zouden handig zijn. Jammer dat die feature niet beschikbaar is.
Ik ben wel benieuwd naar de uuropener van EW vanavond.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:19 schreef -Hans- het volgende:
De prijs...
[ afbeelding ]
Venema of toch Diergaade ?!
Daarom houd ik het dus nog maar even bij de mp3-speler.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:24 schreef -Hans- het volgende:
Een mix met daarin de muziek van Mariah carey verwerkt? ik vind 'm nu al kud.
Me2quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de uuropener van EW vanavond.
Verstandig al draait Paul af en toe best geinige platen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:25 schreef Marc63 het volgende:
Daarom houd ik het dus nog maar even bij de mp3-speler.
Nee... want vijf maanden is ook niet al veel en snel voorbij gegaan...quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wij weten het natuurlijk nog geen 9 maanden, dus zo snel vliegt de tijd ook weer niet.
Das waar. Maar in 5 maanden zijn er niet 9 voorbij gevlogen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:30 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee... want vijf maanden is ook niet al veel en snel voorbij gegaan...
Ik wist er een paar die Edwin niet wist en ik schat mn kennis van muziek ook weer niet zo heel hoog in.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:50 schreef Sersjee het volgende:
Die vragen van Edwin vond ik toch een stukkie lastiger dan die van Michiel...
Dat heb je goed gezien, D.Rose.quote:
Heb je het origineel ook al eens beluisterd?quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:20 schreef -Hans- het volgende:
M.I.A voor de laatste keer 3FM Megahit.
Fijne plaat.
Roel heeft het eindelijk afgeschotenquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:20 schreef -Hans- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Ja zeker! de versie van M.I.A vertoond aardig wat overeenkomsten met het origineel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb je het origineel ook al eens beluisterd?
Het duurde even maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Roel heeft het eindelijk afgeschoten
quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:20 schreef -Hans- het volgende:
Fijne plaat.
Correct. Ook niet zo verwonderlijk natuurlijk als je dit gewoon sampelt en in een loop zetquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja zeker! de versie van M.I.A vertoond aardig wat overeenkomsten met het origineel.
Klopt.. naja, blijf de versie van M.I.A. toch ook niet kud vinden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Correct. Ook niet zo verwonderlijk natuurlijk als je dit gewoon sampelt en in een loop zet.
Dat kutnummer met dat geschiet op de radioquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt.. naja, blijf de versie van M.I.A. toch ook niet kud vinden.
Leuk topicquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat kutnummer met dat geschiet op de radio
OMGquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:35 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe 3FM Meeeeeeeeee-ga-hit Polarkreis - Allein Allein
Lekker 'veilige' keuze... was de plaat juist al een beetje zat aan het worden.
Ik zei het toch? Weer een kutplaatquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:35 schreef -Hans- het volgende:
Het is al een giga hit geweest in Duitsland en dat zal nu ook wel in Nederland gaan gebeuren. Vind de keuze daarom ook een beetje jammer. Echt hoogstaand is het ook niet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik hoorde die gisteravond zelfs op radio2 bij de eo
Idd.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
Jezus, waarom alweer een nummer wat ze zélf al een maand kapotdraaien, de vorige ook al.
Ze kunnen ook iets van de nieuwe EP van Coldplay, hitpotentie genoeg, nemen, of desnoods de plaat van The Killers maar die zijn pas geweest.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
En dan de komende weken weer lyyyyyrisch doen als de plaat is gedraaid terwijl ze die plaat al weken kennen/draaien. Ik vraag me af wat voor muziek die dj's zelf draaien, als ons een plaat al de keel uitkomt.... Luisteren die dan naar Radio 1 ofzo
Meen je dit?quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:35 schreef -Hans- het volgende:
* eens.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Meen je dit?
Da's werkelijk nog erger dan dat MIA geval
Reclame maken voor een cd in zo'n STER-blok snap ik sws niet. Denkt FRS of Van Leest nou echt dat ik dan naar hun ren om die cd aan te schaffenquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
Net reclame voor de cd van Novastar.
Lijkt me weggegooid geld aangezien dat gejengel al meerdere keren per dag gespamd wordt op 3fm.
Roel !quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Reclame maken voor een cd in zo'n STER-blok snap ik sws niet. Denkt FRS of Van Leest nou echt dat ik dan naar hun ren om die cd aan te schaffen
Zo, en niet te zuinigquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:17 schreef -Hans- het volgende:
Irritante radio dit. Ik schakel om 18:00 wel weer in.
me2, t/m 22:00 waarschijnlijk hier.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:17 schreef -Hans- het volgende:
Irritante radio dit. Ik schakel om 18:00 wel weer in.
Ik pak in elk geval MoveYourAss nog even mee en een stuk(je) Freaknacht.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:21 schreef gerbenp het volgende:
[..]
me2, t/m 22:00 waarschijnlijk hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |