nieuw topic uit deze reeks aanmaken of is te oefenenquote:Op donderdag 27 november 2008 23:44 schreef Professional het volgende:
Kijk, daar zijn we weer.
En MAW, een nieuw topic aanmaken? Niet een beetje vroeg voor nu al je favoriete albums van 2008 te vermelden?
topic nummer verhogen, goede titel verzinnen , op erin plakken en posten maar, hebben nog hoop mensen moeite mee he d.rosequote:Op donderdag 27 november 2008 23:47 schreef Professional het volgende:
Topic aanmaken is niet moeilijk hoor, kan ik zelfs met mijn blonde kop nog.
Vergeet het toevoegen @ 3fmfan nietquote:Op donderdag 27 november 2008 23:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
topic nummer verhogen, goede titel verzinnen , op erin plakken en posten maar, hebben nog hoop mensen moeite mee he d.rose
dat daar ook nog geen scriptje voor looptquote:Op donderdag 27 november 2008 23:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Vergeet het toevoegen @ 3fmfan niet
Zou niet werken met die dubbele topicsquote:Op donderdag 27 november 2008 23:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
dat daar ook nog geen scriptje voor loopt
quote:
Inderdaad, dat zou een te grote chaos worden...quote:Op donderdag 27 november 2008 23:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou niet werken met die dubbele topics
Geen gluhwein?quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:29 schreef antiroos het volgende:
Oe bier. Zin in.
Owja!
HAAAAAAIIIIIIIII!
Dolfijn!quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:29 schreef antiroos het volgende:
Oe bier. Zin in.
Owja!
HAAAAAAIIIIIIIII!
Mja, ik ben dan weer niet zo van de chat. Helaas, dus...quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:33 schreef Marc63 het volgende:
Roosmarijn zit meer op de chat dan hier.
Eén van d'r favoriete platen wordt nu iig al gedraaid.quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:36 schreef Marc63 het volgende:
Ik las op twitter dat Roosmarijn het een goeie plaat vindt, dus het zal me niets verbazen dat ze hem vannacht draait.
Zelden zo eens geweest met iemand. Johan is gewoon de beste band van Nederlandquote:Op donderdag 27 november 2008 21:40 schreef Marc63 het volgende:
Johan hoor je ook veel te weinig van. Dat mag best vaker gedraaid worden ten koste van andere Nederlandse bands. Johan is toch veel beter dan Kane?
Persoonlijk maak ik me al zorgen da'k 127e sta. Ik dacht toch echt da'k een leven had... En dat MaW boven me staat verbaast me niks, ouwe spammert (en abominabele spellert) dat ie is.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
3e? Ik had gedacht iets lager te staan. Heb niet het idee dat ik zoveel post hier. Zou toch op zn minst verwacht hebben dat Sersjee boven me stond (en MAW, maar die post volgens mij nog niet vanaf het begin van het jaar mee).
Bedankt voor The Long Way
Als ie nou eens net zoveel tijd besteedde aan spellen als aan spammen...quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zelden zo eens geweest met iemand. Johan is gewoon de beste band van Nederland![]()
[..]
Persoonlijk maak ik me al zorgen da'k 127e sta. Ik dacht toch echt da'k een leven had... En dat MaW boven me staat verbaast me niks, ouwe spammert (en abominabele spellert) dat ie is.
Sowieso, het juist spellen van namen schijnt al een hele opgave te zijn voor hem... Onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ie nou eens net zoveel tijd besteedde aan spellen als aan spammen...
Ik kan er al niet tegen dat ik zelf een spelfout maak. Kun je na gaan hoe erg het kan zijn om op FOK! te lezenquote:Op vrijdag 28 november 2008 01:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sowieso, het juist spellen van namen schijnt al een hele opgave te zijn voor hem... Onbegrijpelijk.
Man on the moon
Ergens in m'n onderbewustzijn ben ik een enorme spellingsnazi, je wilt niet weten hoe ik me in loop te houden...quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kan er al niet tegen dat ik zelf een spelfout maak. Kun je na gaan hoe erg het kan zijn om op FOK! te lezen
Ik heb dat vooral met namen van artiesten. Ik zag tijdens MetMichiel iemand Mook posten terwijl daarvoor al vaak genoeg Moke was gepost. Kan te maken hebben met dyslexie of zo. Ik *ken* iemand die ook standaard dezelfde fouten maakt. Het is haast de visuele versie van stotteren: je kunt er begrip voor hebben, maar dat maakt het nog niet minder irritant.quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ergens in m'n onderbewustzijn ben ik een enorme spellingsnazi, je wilt niet weten hoe ik me in loop te houden...
Tja, dyslexie. Dat woord wordt wat mij betreft te vaak ten onrechte gebruikt. Ik ken zoveel mensen die roepen dat ze dyslectisch zijn, maar ondertussen te besodemieterd zijn zich te laten onderzoeken. Nou, "vroegah" bestond dyslexie haast niet en ik ben genegen al die jankerds niet te geloven tot ze met bewijzen komen. Zonder al te erg te willen generaliseren, heb ik het idee dat het merendeel gewoon te lui is.quote:Op vrijdag 28 november 2008 02:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral met namen van artiesten. Ik zag tijdens MetMichiel iemand Mook posten terwijl daarvoor al vaak genoeg Moke was gepost. Kan te maken hebben met dyslexie of zo. Ik *ken* iemand die ook standaard dezelfde fouten maakt. Het is haast de visuele versie van stotteren: je kunt er begrip voor hebben, maar dat maakt het nog niet minder irritant.
Je zou precies hetzelfde kunnen zeggen, maar dan ipv dyslexie overal ADHD invullenquote:Op vrijdag 28 november 2008 02:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, dyslexie. Dat woord wordt wat mij betreft te vaak ten onrechte gebruikt. Ik ken zoveel mensen die roepen dat ze dyslectisch zijn, maar ondertussen te besodemieterd zijn zich te laten onderzoeken. Nou, "vroegah" bestond dyslexie haast niet en ik ben genegen al die jankerds niet te geloven tot ze met bewijzen komen. Zonder al te erg te willen generaliseren, heb ik het idee dat het merendeel gewoon te lui is.
Absoluut, maar da's weer een andere discussie. De opvoeding door ouders tegenwoordig... Wellicht ben ik hopeloos ouderwets, maar van een verdiend pak rammel is nog nooit iemand slechter geworden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 02:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je zou precies hetzelfde kunnen zeggen, maar dan ipv dyslexie overal ADHD invullen
Toen ik net online kwam op de antirooschat zeiden meer mensen "hoi Mark" dan "hoi Marc". Waar halen ze die K vandaan als ik daar gewoon Marc heet?quote:Op vrijdag 28 november 2008 02:11 schreef Sersjee het volgende:
En daar nog eens bovenop, namen fout spellen is per definitie not done.
Dat bedoel ik, puur luiheid. Misschien wel te dom om te poepen ook, maar dat vereist meer onderzoek en daar he'k geen zin in.quote:Op vrijdag 28 november 2008 02:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Toen ik net online kwam op de antirooschat zeiden meer mensen "hoi Mark" dan "hoi Marc". Waar halen ze die K vandaan als ik daar gewoon Marc heet?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 02:27 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga slapen. Hoef ik niet meer over slechte spellers na te denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |