Ik weet alleen dat het eind november is. Precieze datum weet ik niet. Vriend van me is sinds gisteren klaar met aftellen en kan nu ook elke dag vader worden, dus daarvoor zit ik ook wel een beetje in spanning.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou natuurlijk kunnen. Zondag toch?
Ik geloof dat Michiel het over zondag, maar kan me vergissen. Ook voor jou dus wel een beetje spannend.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat het eind november is. Precieze datum weet ik niet. Vriend van me is sinds gisteren klaar met aftellen en kan nu ook elke dag vader worden, dus daarvoor zit ik ook wel een beetje in spanning.
Zijn er al neger maanden voorbij?!quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wie weet moet Jessica net vanmiddag bevallen
U 'r shittin' me?quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:11 schreef -Hans- het volgende:
Beyonce. Fantastisch !![]()
Prachtige plaat.
Times flies......quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:16 schreef on_air het volgende:
[..]
Zijn er al neger maanden voorbij?!.
Yikes...
PI's zouden handig zijn. Jammer dat die feature niet beschikbaar is.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:17 schreef Marc63 het volgende:
Het vervelende aan Hans is dat zijn muzieksmaak zo heen en weer slingert dat je niet weet wanneer hij een grapje maakt.
Jij bent gewoon grapjes aan het maken, toch?quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:11 schreef -Hans- het volgende:
Beyonce. Fantastisch !![]()
Prachtige plaat.
Oh wacht...quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:18 schreef on_air het volgende:
[..]
PI's zouden handig zijn. Jammer dat die feature niet beschikbaar is.
Dit was een grap hoor. Heb er alleen bewust voor gekozen om even geen PI te gebruiken. Flauw he.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:17 schreef Marc63 het volgende:
Het vervelende aan Hans is dat zijn muzieksmaak zo heen en weer slingert dat je niet weet wanneer hij een grapje maakt.
Wij weten het natuurlijk nog geen 9 maanden, dus zo snel vliegt de tijd ook weer niet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:16 schreef on_air het volgende:
[..]
Zijn er al neger maanden voorbij?!.
Yikes...
Ik ben mobiel dus die kan ik toch niet zien.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:18 schreef on_air het volgende:
[..]
PI's zouden handig zijn. Jammer dat die feature niet beschikbaar is.
Ik ben wel benieuwd naar de uuropener van EW vanavond.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:19 schreef -Hans- het volgende:
De prijs...
[ afbeelding ]
Venema of toch Diergaade ?!
Daarom houd ik het dus nog maar even bij de mp3-speler.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:24 schreef -Hans- het volgende:
Een mix met daarin de muziek van Mariah carey verwerkt? ik vind 'm nu al kud.
Me2quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de uuropener van EW vanavond.
Verstandig al draait Paul af en toe best geinige platen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:25 schreef Marc63 het volgende:
Daarom houd ik het dus nog maar even bij de mp3-speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |