Valt wel mee:quote:
Ja, 't was meer een grap met "Dusty".quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Valt wel mee:
vrijdag 28-11-2008 10:34 Arbeidsvitaminen
vrijdag 28-11-2008 02:30 Roosmarijn
De meeste stof was er dus al wel af.
Ik merk dat ik koffie nodig heb.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, 't was meer een grap met "Dusty".
Het is Michiel's top 5, dus je mag niets schrappen anders is het Michiel's top 5 niet meerquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:20 schreef borisz het volgende:
Soko mag je dan direct schrappen uit die top5 van Michiel
Dit weekend es ff opzoeken danquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Klopt!
Hij heeft ook zo'n nummer met The Nits gedaan. Ook wel heel mooi!
Vannacht?! Holy crap, da's goed nieuwsquote:
Mogguhquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vannacht?! Holy crap, da's goed nieuws![]()
O ja, goedemorgen![]()
Nog een half uur en het isweekend
quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:42 schreef TheZapster het volgende:
Zelfs op radio2 draaien ze kutmuziek.....74/75 van the connols![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En toch hè. Diequote:
Oja, da's idd vreselijk kut.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:42 schreef TheZapster het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik ga over naar KX, Van Inkel en Ekdom de komende 2 uurquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja, da's idd vreselijk kut.
Maar zometeen weer hamsteren op 3.. dus KX Radio een alternatief voor je?
Moet je ongesteld worden?quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:42 schreef TheZapster het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:05 schreef TheZapster het volgende:
Geen Van Inkel maar Martijn Muijs.
Nou ja beter dan die troela op 3fm
snap niet dat jullie op vrijdag tussen 12:00-14:00 uberhaubt nog inschaken , jullie vallen al weken in herhaling van zich zelfquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe, met je lelleke kop en je dikke kont.
Niet iedereen heeft de keuze/mogelijkheid om van zender te wisselenquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
snap niet dat jullie op vrijdag tussen 12:00-14:00 uberhaubt nog inschaken , jullie vallen al weken in herhaling van zich zelf
schijnbaar pijnigen jullie je zelf graag
meestal in de laatste week van het jaar.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Weet iemand trouwens of en zo ja, wanneer de Sandstorm Jaarmix er gaat komen?
Ik hoop ook dit jaar. Hij maakt altijd lekkere mixen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
meestal in de laatste week van het jaar.
wees niet bang , alles van sandstorm wordt geript en beschikbaar gesteldquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:45 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ik hoop ook dit jaar. Hij maakt altijd lekkere mixen.
Tsja, ik ben blij dat je het leuk vindt, maar van mij had het niet gehoeven..ik zap weg en verlang terug naar Leuk Is Anders..quote:
Ik vond Ben Liebrand beterquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:45 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ik hoop ook dit jaar. Hij maakt altijd lekkere mixen.
Denk Aan Henk!quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:09 schreef Glacier het volgende:
[..]
Tsja, ik ben blij dat je het leuk vindt, maar van mij had het niet gehoeven..ik zap weg en verlang terug naar Leuk Is Anders..
snik
Liebrand was voor z'n tijd goed, maar tegenwoordig vind ik Sandstorm de betere als ik eerlijk ben.quote:
Da's waar natuurlijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die jaarmixen!
Maar toen was er ook leukere muziek natuurlijk.
Dat mag jij natuurlijk vinden, je hebt alleen geen gelijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:15 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Liebrand was voor z'n tijd goed, maar tegenwoordig vind ik Sandstorm de betere als ik eerlijk ben.
Dat was ook zo geweldig jaquote:
Zeg jij, maar is tuurlijk niet waarquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat mag jij natuurlijk vinden, je hebt alleen geen gelijk
Ja, was leuk hè! Moet wel zeggen dat ik door dat boek van Stenders wel enthousiaster ben geworden. Maar dat programma is het net niet ofzo. Allemaal zo zoetjes, flauw en safe.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:27 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat was ook zo geweldig ja
Openlijk rebels en expres kutplaten van de sugababes instarten 15sec voor de reclame enzo
Henk heeft een geweldige muzieksmaak..echt jammer dat hij weg is
Stenders kan mij niet boeien...en Claudia dus ook niet
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
Love Is Noise
![]()
.
Eén van dé platen van het jaar.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan MJ weer zijn rechtzaken van betalen
Jaquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:45 schreef Marc63 het volgende:
Ik wilde ff van de mp3-speler overschakelen naar 3FM, maar finale popduel is pas over een uur
Nog maar ff wat langer luisteren naar die fantastische muzieksmaak van mij. Hebben daar eigenlijk meer mensen last van? Zijn/haar eigen muzieksmaak geweldig vinden?
Ik spreek altijd de waarheid, behalve als ik lieg.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:34 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Zeg jij, maar is tuurlijk niet waar![]()
Wellicht ten overvloede wil ik toch nog even melden dat ik het vreselijk ruk vond.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:48 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Rui da silva - Touch me !!!
wat een fijne dance plaat is dat.!!
Geweldig? Nee hoor, die van mij is gewoon zo als ie hoort te zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:45 schreef Marc63 het volgende:
Ik wilde ff van de mp3-speler overschakelen naar 3FM, maar finale popduel is pas over een uur
Nog maar ff wat langer luisteren naar die fantastische muzieksmaak van mij. Hebben daar eigenlijk meer mensen last van? Zijn/haar eigen muzieksmaak geweldig vinden?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wellicht ten overvloede wil ik toch nog even melden dat ik het vreselijk ruk vond.
Ik heb kennelijk even niet opgelet. Ik heb nl. helemaal geen geweldige dance plaat gehoordquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:48 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Rui da silva - Touch me !!!
wat een fijne dance plaat is dat.!!
Hup Edwinquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:57 schreef -Hans- het volgende:
Straks Michiel vs Edwin. Ik zet mijn geld toch echt op Michiel Veenstra!
Wie weet moet Jessica net vanmiddag bevallenquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:57 schreef -Hans- het volgende:
Straks Michiel vs Edwin. Ik zet mijn geld toch echt op Michiel Veenstra!
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wellicht ten overvloede wil ik toch nog even melden dat ik het vreselijk ruk vond.
Zou natuurlijk kunnenquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wie weet moet Jessica net vanmiddag bevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |