Dat was ook zo geweldig jaquote:
Zeg jij, maar is tuurlijk niet waarquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat mag jij natuurlijk vinden, je hebt alleen geen gelijk
Ja, was leuk hè! Moet wel zeggen dat ik door dat boek van Stenders wel enthousiaster ben geworden. Maar dat programma is het net niet ofzo. Allemaal zo zoetjes, flauw en safe.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:27 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat was ook zo geweldig ja
Openlijk rebels en expres kutplaten van de sugababes instarten 15sec voor de reclame enzo
Henk heeft een geweldige muzieksmaak..echt jammer dat hij weg is
Stenders kan mij niet boeien...en Claudia dus ook niet
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
Love Is Noise
![]()
.
Eén van dé platen van het jaar.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan MJ weer zijn rechtzaken van betalen
Jaquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:45 schreef Marc63 het volgende:
Ik wilde ff van de mp3-speler overschakelen naar 3FM, maar finale popduel is pas over een uur
Nog maar ff wat langer luisteren naar die fantastische muzieksmaak van mij. Hebben daar eigenlijk meer mensen last van? Zijn/haar eigen muzieksmaak geweldig vinden?
Ik spreek altijd de waarheid, behalve als ik lieg.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:34 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Zeg jij, maar is tuurlijk niet waar![]()
Wellicht ten overvloede wil ik toch nog even melden dat ik het vreselijk ruk vond.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:48 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Rui da silva - Touch me !!!
wat een fijne dance plaat is dat.!!
Geweldig? Nee hoor, die van mij is gewoon zo als ie hoort te zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:45 schreef Marc63 het volgende:
Ik wilde ff van de mp3-speler overschakelen naar 3FM, maar finale popduel is pas over een uur
Nog maar ff wat langer luisteren naar die fantastische muzieksmaak van mij. Hebben daar eigenlijk meer mensen last van? Zijn/haar eigen muzieksmaak geweldig vinden?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wellicht ten overvloede wil ik toch nog even melden dat ik het vreselijk ruk vond.
Ik heb kennelijk even niet opgelet. Ik heb nl. helemaal geen geweldige dance plaat gehoordquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:48 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Rui da silva - Touch me !!!
wat een fijne dance plaat is dat.!!
Hup Edwinquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:57 schreef -Hans- het volgende:
Straks Michiel vs Edwin. Ik zet mijn geld toch echt op Michiel Veenstra!
Wie weet moet Jessica net vanmiddag bevallenquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:57 schreef -Hans- het volgende:
Straks Michiel vs Edwin. Ik zet mijn geld toch echt op Michiel Veenstra!
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wellicht ten overvloede wil ik toch nog even melden dat ik het vreselijk ruk vond.
Zou natuurlijk kunnenquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wie weet moet Jessica net vanmiddag bevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |