snap niet dat jullie op vrijdag tussen 12:00-14:00 uberhaubt nog inschaken , jullie vallen al weken in herhaling van zich zelfquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe, met je lelleke kop en je dikke kont.
Niet iedereen heeft de keuze/mogelijkheid om van zender te wisselenquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
snap niet dat jullie op vrijdag tussen 12:00-14:00 uberhaubt nog inschaken , jullie vallen al weken in herhaling van zich zelf
schijnbaar pijnigen jullie je zelf graag
meestal in de laatste week van het jaar.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Weet iemand trouwens of en zo ja, wanneer de Sandstorm Jaarmix er gaat komen?
Ik hoop ook dit jaar. Hij maakt altijd lekkere mixen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
meestal in de laatste week van het jaar.
wees niet bang , alles van sandstorm wordt geript en beschikbaar gesteldquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:45 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ik hoop ook dit jaar. Hij maakt altijd lekkere mixen.
Tsja, ik ben blij dat je het leuk vindt, maar van mij had het niet gehoeven..ik zap weg en verlang terug naar Leuk Is Anders..quote:
Ik vond Ben Liebrand beterquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:45 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ik hoop ook dit jaar. Hij maakt altijd lekkere mixen.
Denk Aan Henk!quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:09 schreef Glacier het volgende:
[..]
Tsja, ik ben blij dat je het leuk vindt, maar van mij had het niet gehoeven..ik zap weg en verlang terug naar Leuk Is Anders..
snik
Liebrand was voor z'n tijd goed, maar tegenwoordig vind ik Sandstorm de betere als ik eerlijk ben.quote:
Da's waar natuurlijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die jaarmixen!
Maar toen was er ook leukere muziek natuurlijk.
Dat mag jij natuurlijk vinden, je hebt alleen geen gelijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:15 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Liebrand was voor z'n tijd goed, maar tegenwoordig vind ik Sandstorm de betere als ik eerlijk ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |