Ik zei het toch? Weer een kutplaatquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:35 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe 3FM Meeeeeeeeee-ga-hit Polarkreis - Allein Allein
Lekker 'veilige' keuze... was de plaat juist al een beetje zat aan het worden.
Het is al een giga hit geweest in Duitsland en dat zal nu ook wel in Nederland gaan gebeuren. Vind de keuze daarom ook een beetje jammer. Echt hoogstaand is het ook niet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik hoorde die gisteravond zelfs op radio2 bij de eo
Idd.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
Jezus, waarom alweer een nummer wat ze zélf al een maand kapotdraaien, de vorige ook al.
Ze kunnen ook iets van de nieuwe EP van Coldplay, hitpotentie genoeg, nemen, of desnoods de plaat van The Killers maar die zijn pas geweest.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
En dan de komende weken weer lyyyyyrisch doen als de plaat is gedraaid terwijl ze die plaat al weken kennen/draaien. Ik vraag me af wat voor muziek die dj's zelf draaien, als ons een plaat al de keel uitkomt.... Luisteren die dan naar Radio 1 ofzo
Meen je dit?quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:35 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe 3FM Meeeeeeeeee-ga-hit Polarkreis - Allein Allein
Lekker 'veilige' keuze... was de plaat juist al een beetje zat aan het worden.
* eens.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Meen je dit?
Da's werkelijk nog erger dan dat MIA geval
Reclame maken voor een cd in zo'n STER-blok snap ik sws niet. Denkt FRS of Van Leest nou echt dat ik dan naar hun ren om die cd aan te schaffenquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
Net reclame voor de cd van Novastar.
Lijkt me weggegooid geld aangezien dat gejengel al meerdere keren per dag gespamd wordt op 3fm.
Roel !quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Reclame maken voor een cd in zo'n STER-blok snap ik sws niet. Denkt FRS of Van Leest nou echt dat ik dan naar hun ren om die cd aan te schaffen
Zo, en niet te zuinigquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:17 schreef -Hans- het volgende:
Irritante radio dit. Ik schakel om 18:00 wel weer in.
me2, t/m 22:00 waarschijnlijk hier.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:17 schreef -Hans- het volgende:
Irritante radio dit. Ik schakel om 18:00 wel weer in.
Ik pak in elk geval MoveYourAss nog even mee en een stuk(je) Freaknacht.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:21 schreef gerbenp het volgende:
[..]
me2, t/m 22:00 waarschijnlijk hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |