Hoi Roel, alles fresh?!quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:30 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Eerst Suffy en dan kan nu die![]()
Adele
![]()
er ook nog wel bij. Wat een KUTmuziek.
Als die knurft dit soort muziek blijft draaien (inclusief de opmerking 'wat mooi' erna) niet nee.quote:
Het gaat.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:33 schreef Noortje. het volgende:
Hallo Roel, hoe is het op deze GEWELDIGE ochtend?
Ik was dan ook erg blij dat mijn ouders niet van 3fm houden en Radio 2 opzetten toen we vanochtend om fucking kwart voor acht (ik had verdomme tot 9 uur kunnen slapen als mijn lieflijke vader niet om kwart over acht een afspraak had gemaakt bij die klootviool) in de auto zaten. Gaat die #*(%&(@*#% ook nog eens keihard flossen (terwijl ik dat vanochtend ook al zelf had gedaan, maar och), mag ik als laatste waardoor ik 2,5 uur niets kan eten (fluorbehandeling = uur niet eten, maar het was al anderhalf uur nadat ik mijn miniscule ontbijt naar binnen propte). Is mijn moeder ook nog eens thuis waardoor ik niet later kan komen op school. En ik heb hoofdpijn. En en en de tandarts heeft mijn mondhoeken uitgescheurd.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als die knurft dit soort muziek blijft draaien (inclusief de opmerking 'wat mooi' erna) niet nee.
Ik probeer nog 20 minuten Giel te overleven....quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ga Radio 2 luisteren, met Edwin Diergaarden en geweldige muziek vanochtend!
quote:Mijn persoonlijke top 5:
1. Weezer - Pork and Beans
2. Jason Mraz - I'm Yours
3. Voicst – Everyday I work on the road
4. Killers - Human
5. SoKo - I'll Kill Her
Ik vind dit ook de leukste van die 5quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:52 schreef Glacier het volgende:
Huh? Jason Mraz vind ik juist geweldigOok erg leuk om live te zien..nog leuker dan van plaat IMHO
Ja echt hè?quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra @ http://www.metmichiel.nl/(...)%20van%20het%20Jaar/
[..]![]()
.
Met die andere vier platen is dan weer weinig mis.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:05 schreef borisz het volgende:
Mogge
Je wordt ook direct hard gestraft als je de radio iets voor tienen op 3fm zet.
Jason vind ik wel leuk voorbij de BBQ op het strandquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:52 schreef Glacier het volgende:
Huh? Jason Mraz vind ik juist geweldigOok erg leuk om live te zien..nog leuker dan van plaat IMHO
Mij doet ie denken aan een BBQ op een boot die dobberde op de Adriatische Zeequote:Op vrijdag 28 november 2008 10:20 schreef borisz het volgende:
Jason vind ik wel leuk voorbij de BBQ op het strand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |