abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63537275

Welkom in het Expeditie Robinson 2008 topic.

Expeditie Robinson is een realityserie die overgewaaid is vanuit Zweden. Het programma speelt zich af op een onbewoond eiland, waar een groep Vlamingen en Nederlanders moeten overleven. Het eerste seizoen werd in 2000 uitgezonden, in Nederland door Net5 en in Vlaanderen door VT4. De presentatie lag toen in handen van Ernst-Paul Hasselbach en Desiré Naessens. Vanaf het derde seizoen volgde Roos van Acker, bekend van Peking Express, Desiré Naessens op. Ondertussen lagen de rechten van het uitzenden bij het Nederlandse Talpa/Tien en het Vlaamse KanaalTwee. Vanaf het zesde seizoen moest Van Acker noodgedwongen stoppen, omdat zij door haar contract met VT4 geen presentatrice van KanaalTwee kon worden. Zij werd opgevolgd door Lotte Verlackt. Maar na twee seizoenen moest ook zij het veld ruimen voor Evi Hanssen, bekend van De Farm. Sinds dit seizoen liggen de Nederlandse uitzendrechten bij RTL.

De Expeditie begint meestal met 2 kampen, Kamp Noord en Kamp Zuid. In iedere aflevering strijden de twee kampen twee keer tegen elkaar. De eerste keer is een Robinsonproef, waarna het winnende team een prijs krijgt en het verliezende kamp eventueel een 'straf'. De tweede keer is een Eliminatieproef, waarna het verliezende kamp een kamplid naar huis moet stemmen tijdens de Eilandraad. Gedurende de expeditie, ongeveer halverwege, komen deze twee kampen samen, de zogenaamde Samensmelting, en verhuizen ze naar een ander eiland. Ook verandert de Robinsonproef in een Immuniteitsproef, degene die die proef wint krijgt Immuniteit. Dat betekent dat hij/zij tijdens de komende Eilandraad niet kan worden weggestemd. De finale is meestal als er nog maar 3 of 4 mensen over zijn. Dan volgt een finaleproef, waarna er nog maar 2 (of 3) mensen over zijn, die mogen dan naar de eindronde. De eindronde is de laatste Eilandraad, waarbij de deelnemers die sinds de Samensmelting zijn afgevallen, mogen stemmen op de finalist van hun keuze.

Ernst-Paul Hasselbach
Bekend van: Peking Express: Seizoen 1, 71 Graden Noord

Hasselbach heeft een relatie met de dochter van televisiepresentator Paul Witteman. Ze wonen samen in Haarlem en hebben samen een dochter. Hasselbach heeft zelf nog 2 zoons uit eerdere relaties. De broer van Hasselbach, Harald Hasselbach, is een voormalig American footballspeler, die tussen 1994 en 2000 uitkwam voor de Denver Broncos.

Helaas is bekendgemaakt dat Hasselbach op 11 oktober om 11:15 's ochtend is omgekomen bij de opnames van 71 Graden Noord in Noorwegen. Hij raakte samen met Leentje Custers (26), een Belgische productieassistente, te water en overleed na een half uur. Het wordt een groot gemis voor Expeditie Robinson en voor de mediawereld. RIP.

Evi Hanssen
Bekend van: De Farm, 71 Graden Noord

Hanssen is getrouwd met Fred di Bono, lid van de punkgroep 'Silverene'. Zij verwachten in januari 2009 hun eerste kindje. Hanssen begon haar carrière bij de muziekzender TMF Vlaanderen en zit zelfs bij de Vlaamse band Hookers Green. Sinds maart 2007 is Hanssen ook te zien in De Foute Quiz en GodzijDank.

De Nederlandse uitzending is op zondag van 20:30 tot 21:30 uur op RTL 5. De Vlaamse uitzending is op maandag 21:40 op 2BE.

Heb je een uitzending gemist? Niet getreurd, hier onder staan de linkjes naar RTL Gemist.

Uitzending 1 (31 augustus)
Uitzending 2 (7 september)
Uitzending 3 (14 september)
Uitzending 4 (21 september)
Uitzending 5 (28 september)
Uitzending 6 (5 oktober)
Uitzending 7 (12 oktober)
Uitzending 8 (19 oktober)
Uitzending 9 (26 oktober)
Uitzending 10 (2 november)
Uitzending 11 (9 november)
Uitzending 12 (16 november)
Uitzending 13 (23 november)

Wijzigingen onder voorbehoud.

Bovenste rij: Dirk, Geert D., Hannie en Hans.
Onderste rij: Kyra, Mano, Sharon en Yin.

Bovenste rij: Claudia, Geert T., Hicham en Hiukwan.
Onderste rij: Marleen, Prince, Sarah en Wim.

Expeditie Robinson 2008 #1 - Terug naar de basis.
Expeditie Robinson 2008 #2 - We worden hassstikke moe van je
Expeditie Robinson 2008 #3 - De avonturen van Hiukwan
Expeditie Robinson 2008 #4 - We willen meer Hasselbach.
Expeditie Robinson 2008 #5 - Hiukwan to win!!
Expeditie Robinson 2008 #6 - Dit jaar met softies.
Expeditie Robinson 2008 #7 - Waar we actie willen zien!
Exp. Robinson 2008 #8 zal nooit meer hetzelfde zijn
Expeditie Robinson 2008 #9

Vanaf de invoer van de abonnementen is het mogelijk om je eigen headers te maken en die te laten verschijnen in plaats van de normale FOK!headers. Als jij dat ook wil, moet je minimaal een FOK!plus abonnement hebben.

ItaloDancer is bezig geweest met een ER-headers. Dat ziet er ongeveer zo uit:

Gebruik de volgende links om de headers van de kandidaten in te stellen:
1
2
3
4
5
6
7
8
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-geert.jpg
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-geert2.jpg
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-hans.jpg
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-hiukwan.jpg
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-kyra.jpg
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-sarah.jpg
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-sharon.jpg
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-yin.jpg

Uitzending 1 (31 augustus): 604.000 kijkers
Uitzending 2 (7 september): 681.000 kijkers
Uitzending 3 (14 september): 647.000 kijkers
Uitzending 4 (21 september): 588.000 kijkers
Uitzending 5 (28 september): 712.000 kijkers
Uitzending 6 (5 oktober):
Uitzending 7 (12 oktober):
Uitzending 8 (19 oktober):
Uitzending 9 (26 oktober):
Uitzending 10 (2 november):
Uitzending 11 (9 november):
Uitzending 12 (16 november):
Uitzending 13 (23 november):

• Wil degene die de 300e post zet even de Wiki updaten. De Wiki staat hier.
  • Topicsluiter opent nieuw topic, tenzij er na 5 minuten nog geen nieuw topic is.
  • Zouden jullie het slowchatten over andere TV-programma's even willen beperken. Er loopt een TV SlowChat reeks in FTR, daar mag het wel. Slowchatten over Expeditie Robinson mag natuurlijk wel.
  • Gelieve geen spoilers in de TT te zetten, spoileren in het topic zelf mag natuurlijk wel.
  • Wil je als je iets wijzigt in de OP, behalve als je een topic toevoegt, even PMen naar Tinuzzz_Talpa.

Veel plezier met Expeditie Robinson 2008.

Let op: Onderstaande meningen zijn gebaseerd op de televisie-beelden en zijn niet of nauwelijks representatief voor het echte leven van de deelnemers. FOK! kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele psychische schade voor één van de deelnemers.

[ Bericht 97% gewijzigd door Adelante op 27-11-2008 10:51:59 (OP weer eens toegevoegd) ]
  • pi_63537383
    Noot noot.
    pi_63537408
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
      woensdag 26 november 2008 @ 15:10:55 #4
    211083 Angelof9
    I must go first
    pi_63537622
    Ik houd het op Hiu. Ik kan er niet mee leven dat Hans wint.
    You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
    pi_63537693
    hoop op hiu, die vindt zichzelf tenminste niet zo superdepupergeweldig

al hoopte ik de eerste 5 afleveringen dat ze z.s.m. eruit zou vliegen met dat irritante 'hasssstikke leuk'
    pi_63537702
    Stel Hiukwan komt in de finale tegen Yin en dan....

Yin heeft voor zichzelf een positieve stem
    Hans heeft 2 stemmen voor Yin, 1 van zichzelf en 1 positieve
    Geert stem op Yin

Dan moeten Geert-eenoor, Sarah, Kyra en Sharon op Hiukwan stemmen wil het minimaal gelijk worden!!!

Maar eigenlijk neem ik niet aan dat Hans 2 stemmen heeft dan...... toch?
    “To destroy a people you must first sever their roots.”
      woensdag 26 november 2008 @ 15:17:11 #7
    150131 MrDice
    Decibel 4ever
    pi_63537800
    Met die positieve stemmen kan Yin nog een heel eind komen.

Zou het eigenlijk niet eens erg vinden. Ondanks alles heeft ze veel proeven gewonnen en het slim gespeeld. Zowel Yin als Hiu gun ik het eigenlijk wel...
    And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
    pi_63537821
    Wat een speculaties allemaal, leuk!
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_63537854
    Ik hoop in ieder geval dat Hans veel slechte praat te horen gaat krijgen in de finale, mocht hij er komen. Wat een lul van een vent, hopelijk vertellen veel mensen hem de waarheid.
    pi_63537896
    Hans wint sowieso niet.
    Yin of Hiu wint makkelijk van Hans in de finale
    Noot noot.
      woensdag 26 november 2008 @ 15:21:18 #11
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_63537907
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 15:13 schreef Montagui het volgende:

Geert stem op Yin

Dan moeten Geert-eenoor, Sarah, Kyra en Sharon op Hiukwan stemmen wil het minimaal gelijk worden!!!

Prince is er ook nog toch?
    Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
    Hoogachtend,
    Erik.
      woensdag 26 november 2008 @ 15:21:26 #12
    43584 Beregd
    absolutely inch perfect
    pi_63537909
    ik denk ook hans

aMaar als ze nu reeds getoond hadden dat hans won, dan keek er niemand nog zondag (zoals terecht opgemerkt in de OP)
      woensdag 26 november 2008 @ 15:22:34 #13
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_63538006
    quote:
    Lijkt me niet nee.
    sig verwijderd door FA
      woensdag 26 november 2008 @ 15:33:01 #15
    3542 Gia
    User under construction
    pi_63538252
    quote:

Geert stem op Yin

Geert eenoor, Sarah en Kyra stemmen zeker wel op Hiu.
    Ik denk niet dat Hans twee stemmen uit mag brengen.

Dan is het 3-3. Dan hangt het helemaal van Sharon af. En daar ben ik nog niet zo zeker van, aangezien haar broer hier al te kennen heeft gegeven dat Yin in werkelijkheid heel aardig is.

Sharon heeft dan wel meegedaan met de scheme tegen Geert, maar ze was gaandeweg de expeditie niet bepaald bevriend met Hiu.

Maar misschien hangt de overwinning niet alleen van die eilandraad af.......

We blijven hopen.
      woensdag 26 november 2008 @ 15:34:55 #16
    3542 Gia
    User under construction
    pi_63538306
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Prince is er ook nog toch?
    Nee, nadat Prince eruit is gestemd was de samensmelting een feit.
    Die is dus niet pas na de samensmelting eruit gestemd, maar net ervoor. Hoewel de twee teams toen al wel bij elkaar waren, maar nog als eigen team.
      woensdag 26 november 2008 @ 15:41:15 #17
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_63538486
    Ik denk dat als het op Sharon aankomt dat die wel voor Hiu zou gaan. Die heeft haar er namelijk niet uitgestemd .
    Hoogachtend,
    Erik.
    pi_63538509
    Zolang die Huillie van Hans niet wint vind ik alles best al hoop ik stiekum op hiu
    Playing Da Music That's Right For The Moment
      woensdag 26 november 2008 @ 15:42:30 #19
    150131 MrDice
    Decibel 4ever
    pi_63538535
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 15:33 schreef Gia het volgende:
    Dan is het 3-3. Dan hangt het helemaal van Sharon af. En daar ben ik nog niet zo zeker van, aangezien haar broer hier al te kennen heeft gegeven dat Yin in werkelijkheid heel aardig is.
    Vergeet niet dat ze al tijden terug hebben moeten stemmen. Pas daarna hebben ze elkaar in het 'echt' kunnen leren kennen. Toch?
    And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
    pi_63538560
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
    Ik denk dat als het op Sharon aankomt dat die wel voor Hiu zou gaan. Die heeft haar er namelijk niet uitgestemd .
    I hope so!
      woensdag 26 november 2008 @ 15:43:31 #21
    211083 Angelof9
    I must go first
    pi_63538563
    Sharon is wellicht inmiddels ook bewerkt door Geert 1, Kyra en Sarah is het luxe-oord. Ze had zelf blijkbaar steeds maar niet in de gaten hoe achterbaks Hans en Yin zijn. Hopelijk hebben ze haar de ogen wat kunnen openen.
    You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
      woensdag 26 november 2008 @ 15:44:57 #22
    3542 Gia
    User under construction
    pi_63538612
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
    Maar dat was eigen belang.
    Ze wilde zorgen dat of zijzelf of Hiu bij de laatste drie kwam.
    Had ze niet met Hiu meegedaan, dan waren Hans, Geert en Yin de laatste drie geweest.
      woensdag 26 november 2008 @ 15:46:16 #23
    3542 Gia
    User under construction
    pi_63538645
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 15:42 schreef MrDice het volgende:

[..]

Vergeet niet dat ze al tijden terug hebben moeten stemmen. Pas daarna hebben ze elkaar in het 'echt' kunnen leren kennen. Toch?
    Ja, dat wel. Maar als Sharon niet op Yin heeft gestemd, zouden zij dan na afloop nog wel zo'n close contact hebben dat Sharons broer Yin persoonlijk kent?
      woensdag 26 november 2008 @ 15:48:16 #24
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_63538694
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 15:44 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar dat was eigen belang.
    Ze wilde zorgen dat of zijzelf of Hiu bij de laatste drie kwam.
    Had ze niet met Hiu meegedaan, dan waren Hans, Geert en Yin de laatste drie geweest.
    Maar het zou logischer zijn als Sharon voor iemand kiest die dus met het tegencompot kwam (Hiu) dan dat ze degene die een lijstje had(den) zou willen laten winnen.

En dit is allemaal ook maar speculeren, want natuurlijk moet Hiu gewoon wel eerst de finale halen .
    Hoogachtend,
    Erik.
      woensdag 26 november 2008 @ 15:49:22 #25
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_63538726
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 15:46 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja, dat wel. Maar als Sharon niet op Yin heeft gestemd, zouden zij dan na afloop nog wel zo'n close contact hebben dat Sharons broer Yin persoonlijk kent?
    Ach, wie weet hebben ze gewoon een soort reunie etentje gehad ofzo, en is Yin toen wel goed bevallen en is die band pas daarna gekomen .
    Hoogachtend,
    Erik.
    pi_63539008
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 15:46 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat contact kwam natuurlijk veel later dan tijdens de stemming zelf. De stemmers worden gewoon opgetrommeld en zien de finalisten pas op dat moment voor het eerst in dagen. Dus de mening van dat moment is leading.
    pi_63539188
    Ik wil ook weer mee mollen ER-en! Leuk hoor. Tis echt spannend zo! (en dat is dan ook de enige keer dat ik dat heb mogen zeggen deze editie).
    Alleen met zelfspot kun je overleven...
      woensdag 26 november 2008 @ 16:06:47 #28
    3542 Gia
    User under construction
    pi_63539200
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 15:59 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Dat contact kwam natuurlijk veel later dan tijdens de stemming zelf. De stemmers worden gewoon opgetrommeld en zien de finalisten pas op dat moment voor het eerst in dagen. Dus de mening van dat moment is leading.
    Ja, is ook zo. Daarbij weten Yin en de andere finalist(e) natuurlijk nog niet hoe er gestemd is. Dat wordt natuurlijk ook pas in de live-uitzending bekend gemaakt....

Oh, ik hoop echt dat Hiu wint. Ik mag Yin totaal niet. Dat gedoe op de balk was puur om Hiu uit balans te halen. Vooral dat aandringen op een antwoord.
    Hiu had gewoon een keer, heel onverwacht, moeten schreeuwen of jammeren ("auw, auw, auw!!"), zodat Yin zou schrikken en haar evenwicht verloor. En dan daarna gewoon zeggen dat ze door een zandvlo werd gebeten.
      woensdag 26 november 2008 @ 16:08:01 #29
    3542 Gia
    User under construction
    pi_63539235
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 16:06 schreef Tezz het volgende:
    Ik wil ook weer mee mollen ER-en! Leuk hoor. Tis echt spannend zo! (en dat is dan ook de enige keer dat ik dat heb mogen zeggen deze editie).
    Haha, dit is een opwarmertje voor De Mol.
    pi_63539243
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 16:06 schreef Gia het volgende:

[..]

Hiu had gewoon een keer, heel onverwacht, moeten schreeuwen of jammeren ("auw, auw, auw!!"), zodat Yin zou schrikken en haar evenwicht verloor. En dan daarna gewoon zeggen dat ze door een zandvlo werd gebeten.
    En die zandvlo kwam even uit de zee gesprongen?
      woensdag 26 november 2008 @ 16:20:26 #31
    150131 MrDice
    Decibel 4ever
    pi_63539542
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 16:08 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Vliegende zeevlooien, levensgevaarlijk!
      woensdag 26 november 2008 @ 16:23:30 #32
    3542 Gia
    User under construction
    pi_63539634
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 16:08 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Ze klaagde al eerder over jeuk door zandvlooien. Dus daarover jammeren kan best. Daarbij kunnen die ook in het haar zitten. Veel mogelijkheden voor persoonlijke hygiëne hebben ze daar niet.

Ze kan ook ineens Auw! roepen en zeggen dat ze kramp had. Vul het maar in. Als Yin zo mag zeuren, dan mag dat ook. Hiu was veel te aardig voor Yin.
    pi_63540575
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 16:20 schreef MrDice het volgende:

[..]

Vliegende zeevlooien, levensgevaarlijk!
    Vliegende zeevlooien, meer 'Robinson-waardig' dan Hans....
    pi_63540677
    Ik tvp even mee
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
    pi_63541391
    quote:
    Oh, ik hoop echt dat Hiu wint. Ik mag Yin totaal niet. Dat gedoe op de balk was puur om Hiu uit balans te halen. Vooral dat aandringen op een antwoord.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63542025
    Terug vind Hiu
    pi_63542100
    quote:

[..]

Ja, is ook zo. Daarbij weten Yin en de andere finalist(e) natuurlijk nog niet hoe er gestemd is. Dat wordt natuurlijk ook pas in de live-uitzending bekend gemaakt....

Of gewoon beginnen dat haar man haar heel veel mist en dat hij misschien wel vreemd is gegaan. Of over haar zoontje beginnen, totdat ze in huilen uitbarst en van die balk aftieft.
    pi_63543420
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 18:12 schreef McGilles het volgende:

[..]

Of gewoon beginnen dat haar man haar heel veel mist en dat hij misschien wel vreemd is gegaan. Of over haar zoontje beginnen, totdat ze in huilen uitbarst en van die balk aftieft.
    Jaaaaaaaaaaa dat had Hiu moeten doen!!!!!!! Gewoon op een gegeven moment zeggen: 'Goh, wat is het hier toch prachtig he! Je komt hier zeker nog wel ooit een keertje terug met Vicje! Mis je hem niet ontzettend??"

Woehahaha evil Hiu!
    Alleen met zelfspot kun je overleven...
    pi_63543677
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 19:14 schreef Tezz het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaa dat had Hiu moeten doen!!!!!!! Gewoon op een gegeven moment zeggen: 'Goh, wat is het hier toch prachtig he! Je komt hier zeker nog wel ooit een keertje terug met Vicje! Mis je hem niet ontzettend??"

Woehahaha evil Hiu!
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_63544893
    Vicje, ik kan die naam niet meer horen, wat een schijtnaam.
    I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
    pi_63545015
    Ik kan mij trouwens niet voorstellen dat IEMAND op Hans zou gaan stemmen. Wat voor persoon moet je dan zijn als je wilt dat Hans gaat winnen (mocht hij in de finale komen)
      woensdag 26 november 2008 @ 20:16:48 #42
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_63545106
    Een Yin natuurlijk.
    Hoogachtend,
    Erik.
      woensdag 26 november 2008 @ 20:55:45 #43
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_63546301
    tvp
    pi_63548455
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 20:09 schreef ROFLOL het volgende:
    haha, idd, ik ging bijna over mijn nek toen ik dat hoorde
    pi_63548570
    Wat een kutwijf die Hans.
    pi_63549009
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 15:22 schreef pfaf het volgende:
    SPANNUUHUUUNNDDD
    Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
      woensdag 26 november 2008 @ 22:10:59 #47
    172503 Marthh
    Dude. Relax.
    pi_63549092
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 14:57 schreef Deceit het volgende:
    Hiukwan verliest van Hans zodat de finale meer kijkcijfers heeft.. Want zo wilt iedereen nog zien of Hiukwan wint.. Anders haken er toch veel mensen af!
    dat is wel ver gezocht vind ik, ik denk eerder dat ze gewoon spannend willen houden tot de stemming, anders zou die wel een beetje saai zijn zonder proeven oid.
      woensdag 26 november 2008 @ 23:20:22 #48
    3542 Gia
    User under construction
    pi_63551633
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 20:09 schreef ROFLOL het volgende:
    Inderdaad. Wat zou dat joch er zelf van vinden dat ie zo genoemd wordt op tv?
    Waarschijnlijk heeft hij de helft van de Belgische meisjes al gehad en zijn moeder noemt hem nog Vicje!!!

Bleh!
      woensdag 26 november 2008 @ 23:36:45 #49
    67064 Quoi
    Mama said be cool
    pi_63552060
    tvp! nog een paar dagen....
      donderdag 27 november 2008 @ 10:48:24 #50
    150131 MrDice
    Decibel 4ever
    pi_63559814
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 23:20 schreef Gia het volgende:

Waarschijnlijk heeft hij de helft van de Belgische meisjes al gehad en zijn moeder noemt hem nog Vicje!!!

Bleh!
      donderdag 27 november 2008 @ 10:53:34 #51
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_63559963
    Ik denk toch dat Hans de tweede proef wint.
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_63561510
    Terug Vind Hoop

Argh, ik moet er niet aan denken dat Hans dit nog wint.
    Taco Taco Tacosu, Oishii Tacosu. Iketeru Tacosu wa Amigo Tacosu!
      donderdag 27 november 2008 @ 14:24:23 #53
    3542 Gia
    User under construction
    pi_63565575
    Als Hiu niet in de finale zit, zet ik meteen de tv op een andere zender.

Misschien neem ik het wel op. Kijk ik eerst wat over EP gaat en spoel ik daarna verder naar de uitkomst van de laatste proef. Ik WIL Hans die niet zien winnen. Brrrrr.
      zaterdag 29 november 2008 @ 10:10:57 #54
    1723 zeeuws jongetje
    inmiddels ouwe lul
    pi_63615307
    quote:
    De laatste expeditie van Ernst-Paul Hasselbach

door Vanessa Bontje

AMSTERDAM - Evi Hanssen bracht zonder het te weten de laatste Expeditie Robinson met Ernst-Paul Hasselbach door. Evi was zijn copresentatrice. Zij vertelt voor het eerst na Ernst-Pauls overlijden. "De afgelopen reeks heeft mij iets geschonken én ontnomen. Ik zat al voor het programma in Maleisië toen ik tot mijn grote blijdschap ontdekte in verwachting te zijn. Ik heb Ernst-Paul Hasselbach dat nog kunnen vertellen.”

"Ik kan nog maar amper bevatten dat Ernst-Paul er niet meer is”, vertelt Evi, die inmiddels ruim zeven maanden zwanger is. De brunette verloor in oktober van dit jaar haar collega aan de gevolgen van een noodlottig verkeersongeval. „Het voelt heel vreemd om zonder Ernst-Paul bezig te zijn met de finale van Expeditie Robinson. Hij was altijd zo betrokken bij het programma, had zo zijn eigen ideeën.”

Evi haast zich te zeggen: „Zijn ideeën die we overigens zo veel mogelijk naleven… Het is net alsof Ernst-Paul ieder moment binnen kan komen lopen.” Nooit eerder kwamen twee uitersten zó samen tijdens Expeditie Robinson; nieuw leven en de dood.

Evi vertelt: „Ik was erg gesteld op Ernst-Paul. Tijdens de opnames ’leefden’ we als het ware samen. Hij was een vakman pur sang; streng maar rechtvaardig. Ernst-Paul heeft mij zeer veel vertrouwen geschonken door mij bij het programma te betrekken. Daardoor waren wij evenwaardige collega’s geworden, die aan een half woord genoeg hadden.”

Evi schetst: „Hij was een grote, imposante verschijning, die op zijn strepen stond. Ja, hij was perfectionistisch. En om hem ergens van te overtuigen moest ik, vooral in het begin, mijn mannetje wel staan. Dat was niet altijd gemakkelijk, maar uiteindelijk kreeg ik er heel veel voor terug.”

„Op dit moment is het heel vreemd om druk bezig te zijn met het samenstellen van een te gekke, spannende Expeditie Robinson-finale. Het is immers tegelijkertijd het moment waarop wij als collega’s met de deelnemers en de kijkers afscheid nemen van Ernst-Paul. Tijdens deze voorbereidingen is het net alsof hij ieder moment binnen kan stappen om aanwijzingen te geven.”

Ernst-Paul was eindverantwoordelijk voor Expeditie Robinson en toonde daardoor grote betrokkenheid bij het programma. „De afgelopen reeks hebben we allemaal, ook Ernst-Paul, versteld gestaan van de slimme, sluwe, achterdochtige en geslepen manier waarop de kandidaten het spel hebben gespeeld. Complotten werden altijd al gesmeed, maar nooit eerder openlijk besproken. Dat dat nu wel is gebeurd, is bijzonder.” Geeft toe: „Het is gerechtvaardigd om zo te spelen. Want dat is ook een manier om de winst naar je toe te trekken.”

Als presentatrice prikte Evi tijdens de gevreesde eetproeven soms een vorkje met de kandidaten mee. „Alles is eetbaar, hoor. Maar vissenogen of gebakken vliegen zijn nu eenmaal in onze westerse maatschappij geen dagelijkse kost. Ik ben best een stoere, wat dat betreft. Al heb ik deze keer een rauwe worm afgeslagen. Met mijn, toen nog zeer prille, zwangerschap in het achterhoofd leek het me onverstandig om zoiets te doen.”

Ze wijst op haar buik: „Ik ben nu zeven maanden in verwachting. Het aftellen is inderdaad begonnen. Ik vind het heel spannend. Ik ontdekte het tijdens deze Expeditie in Maleisië. Voor tien eurocent per stuk kocht ik er wat zwangerschapstesten. Ik was erg blij toen die positief bleken.”

Evi gaat binnenkort met verlof: „De geboorte van mijn eerste kindje is in januari. Maar voordat ik ga bevallen, moet ik nog gauw even verhuizen. Tja, allemaal van die dingen die je je als zwangere vrouw op de hals haalt…”

Voordat het zover is, houdt Evi zich bezig met wat misschien wel de allerlaatste aflevering van Expeditie Robinson ooit wordt. „Morgen herdenken we op tv uiteraard Ernst-Paul, die we visueel aanwezig laten zijn. Er komt een terugblik op de afgelopen Expeditie en de laatste eilandraad die door Ernst-Paul en mij werd geleid. Er is ook een korte hommage aan hem, waarin een mooie impressie van hem als collega is te zien.”

Evi besluit: „Ik kan in alle oprechtheid niet zeggen of er een vervolg komt op Expeditie Robinson en of dat wel mogelijk is zonder Ernst-Paul. We werken nu eerst keihard om, zoals hij het wilde, een spetterende finale neer te zetten. Wat er daarna met Expeditie Robinson gebeurt… de tijd zal het leren.”
    (telegraaf)
    pi_63616195
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 14:24 schreef Gia het volgende:
    Als Hiu niet in de finale zit, zet ik meteen de tv op een andere zender.

Misschien neem ik het wel op. Kijk ik eerst wat over EP gaat en spoel ik daarna verder naar de uitkomst van de laatste proef. Ik WIL Hans die niet zien winnen. Brrrrr.
    Inderdaad, dat ga ik ook doen. Ik kijk sowieso naar de hommage van Ernst-Paul, maar die rotkop van een Hans hoef ik niet meer te zien.
    pi_63616221
    Ben eigenlijk wel nieuwsgierig, mocht Hans in de finale zitten, naar de reacties van de weggestemden, kan me voorstellen dat het met Geert (half-oor) en die andere dames de discussie best verhit kan worden

Want volgens mij moeten de finalisten toch voor zichzelf pleiten? Waarom zíj de Robinson 2008 zijn? Als Hans dan al zijn "kwaliteiten" opnoemt, hoop ik eigenlijk op een flinke confrontatie
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    pi_63616327
    quote:
    za 29 nov 2008, 07:00 Deelneemster Yin: 'Overlijden werpt schaduw over finale' door Vanessa Bontje

AMSTERDAM - "De dood van Ernst-Paul Hasselbach werpt een grote schaduw over de finale”, zegt Yin (36), die morgen kans maakt op de overwinning. "De laatste aflevering is heel dubbel, we nemen daarin ook afscheid van hem

Yin valt even stil. Ze herpakt zich dapper: „Het blijft in- en intriest dat zijn leven zo vroeg en abrupt is geëindigd. En ik kan me voorstellen dat zijn nabestaanden nauwelijks beseffen wat er is gebeurd.”

„Tijdens de Expeditie hadden we voornamelijk contact met hem als we bijeenkwamen voor de eilandraad. Ernst-Paul gaf zijn eigen signatuur aan het programma. Hij was de God van het eiland en zo full of life.”

Alhoewel Yin erg fanatiek speelde en haar doel altijd was samen met Hans in de finale te belanden, heeft de dood van Ernst-Paul een verandering bij haar teweeggebracht. „Als je zijn overlijden afzet tegen mijn finaleplaats, dan is het opeens allemaal heel betrekkelijk. Dan stelt het allemaal niet zoveel meer voor.”

De ervaring om als Robinson op een eiland te overleven had Yin echter nooit willen missen. „Zoiets maak je maar eenmaal in je leven mee. Wel kampte ik achteraf met wat kleine ongemakken zoals lever-, darm- en maaginfecties en ontstoken wondjes aan mijn voeten. Maar nu heb ik geen last meer van rare, tropische ziektes. Mijn lichaam is gelukkig weer helemaal op peil.”

Trots: „Met het behalen van de finale heb ik mijn doel bereikt. Mijn 11-jarige zoon Vicje had me dat ook als ’voorwaarde’ gesteld: ’Als je meedoet mama, zorg dan wel dat je hoog eindigt’. Dat is me gelukt. Nu is het niet meer aan mij wie er wint, want er liggen geen proeven meer in het verschiet. Wel beslissen anderen, onder wie de oud-deelnemers, over het lot van mij en Hans of Hiukwan.”

Hans en Yin zijn schijnbaar onverschrokken te werk gegaan om samen zo ver mogelijk in het spel te komen. Yin geeft toe: „We zijn fel neergezet door de makers van Expeditie Robinson. In principe klopt het beeld wel, maar bepaalde karaktertrekken zijn uitvergroot.”

Ze herhaalt: „Het overlijden van Ernst-Paul heeft mij veranderd. Het besef dat alles relatief is als iemand doodgaat. Zelfs iets extreems als Expeditie Robinson.”
    [bron]
      zaterdag 29 november 2008 @ 12:03:58 #58
    3542 Gia
    User under construction
    pi_63616663
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 11:43 schreef Mano het volgende:

[..]

[bron]
    Bedoelen ze dan met 'oud-deelnemers' de afvallers van deze expeditie, of echt de oud deelnemers van andere expedities?

Ik krijg weer hoop. Want met alleen de afvallers is het nog niet zeker dat Hiu zou winnen van Yin. Met de oud-deelnemers erbij is die kans een stuk groter.
      zaterdag 29 november 2008 @ 12:10:41 #59
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_63616773
    Ben benieuwd
      Moderator zaterdag 29 november 2008 @ 12:13:00 #60
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_63616802
    Evi zei vorige keer dat alle ex-deelnemers van alle ER ooit zouden komen, ze hebben niet voor niets een theater afgehuurd.
    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
    pi_63616803
    Las @ expeditierobinson.net trouwens een enorme spoiler waarbij Evi haar mond voorbij gesproken zou hebben.

Let op: de 2e finalist(e) wordt gespoiled, als het waar is. Op de pagina's erna wordt er nog wat over gediscussieerd. Het gaat hier om een roddelblad, dus de betrouwbaarheid is natuurlijk de vraag.

Wil je het weten, check dan: http://www.expeditierobin(...).msg905459#msg905459 (onderste bericht)
      zaterdag 29 november 2008 @ 12:37:11 #62
    3542 Gia
    User under construction
    pi_63617220
    Ik weet niet of je daar zoveel achter moet zoeken. Het kan ook zijn dat bedoeld is
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Er staat ook wel een heel summier regeltje uit dat hele artikel, wie weet wat er verder in staat....
    pi_63617286
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 12:03 schreef Gia het volgende:
    Ik krijg weer hoop. Want met alleen de afvallers is het nog niet zeker dat Hiu zou winnen van Yin. Met de oud-deelnemers erbij is die kans een stuk groter.
    Hoezo zou dat verschil maken? Deelnemers van de vorige edities hebben heus geen stemrecht.

Ik heb sowieso het idee dat de laatste eilandraad gewoon al is geweest en dan wordt uitgezonden vanuit dat theater met interviews tussendoor.
      zaterdag 29 november 2008 @ 12:48:33 #64
    3542 Gia
    User under construction
    pi_63617419
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 12:41 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Hoezo zou dat verschil maken? Deelnemers van de vorige edities hebben heus geen stemrecht.

Of je leest eerst het hele topic.

Exp. Robinson 2008 #16 waar Hiukwan ER 2008 is geworden
    quote:
    Wel beslissen anderen, onder wie de oud-deelnemers, over het lot van mij en Hans of Hiukwan.
    Zegt Yin in een interview.
    pi_63617428
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 12:37 schreef Gia het volgende:
    Ik weet niet of je daar zoveel achter moet zoeken. Het kan ook zijn dat bedoeld is
    Er staat ook wel een heel summier regeltje uit dat hele artikel, wie weet wat er verder in staat....
    Precies, dat denk ik ook wel. Zou wel eens het hele artikel willen lezen ja.
    pi_63617529
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 12:48 schreef Gia het volgende:

[..]

Of je leest eerst het hele topic.
    As if.
    quote:
    Zegt Yin in een interview.
    Daar bedoelt ze gewoon de expeditieleden mee lijkt mij, i.i.g als het is zoals in andere jaren.

Mijn vermoeden is dat de deelnemers van voorgaande jaren vooral zijn uitgenodigd om mooie verhalen te vertellen over Ernst-Paul Hasselbach.
    pi_63618284
    terug vind Hiu
      Trouwste user 2022 zaterdag 29 november 2008 @ 18:22:49 #68
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_63622702
    Ik kijk nu.

Ik begrijp dat de andere finalist niet bekend wordt gemaakt vandaag ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_63622765
    Idd.. ze maken er een cliffhangertje van.

Schitterende promo trouwens voor de finale, met de muziek van Spinvis.
      Trouwste user 2022 zaterdag 29 november 2008 @ 18:27:14 #70
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_63622789
    Klote clighanger

Echt iets voor de commercielen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_63622824
    Ik zou wel blijven kijken hoor tong, het is wel 10 minuten leuke tv.
    pi_63622868
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 18:27 schreef tong80 het volgende:
    Klote clighanger

Echt iets voor de commercielen

Tong lekkerding.
      Trouwste user 2022 zaterdag 29 november 2008 @ 18:34:10 #73
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_63622920
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 18:31 schreef Tabloid het volgende:

[..]

Tong lekkerding.
    Neuken ?

Trouwste user 2022 zaterdag 29 november 2008 @ 18:34:39 #74
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_63622939
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 18:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
    Ik zou wel blijven kijken hoor tong, het is wel 10 minuten leuke tv.
    Ok schakel ik terug van de bundesliga

pi_63622968
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 18:34 schreef tong80 het volgende:

[..]

Neuken ?

Ja hoor maar op een voorwaarde.

[TV SC #10] Dat we de tien hebben gehaald :')
    ^^ Daar een reactie plaatsen.

pi_63640356
    Vanavond!
    pi_63640364
    Oh yeah!
    pi_63642791
    Een paar uur nog maar tot Hiu hopelijk Robinson 2008 wordt.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    *OUD heilige*
    pi_63645167
    Op expeditierobinson.net staan 2 foto's die gisteren gemaakt zijn bij de opnames, geen spoilers qua finalisten in ieder geval

http://www.expeditierobinson.net/forum/index.php?topic=33033.0
    pi_63649022
    Vanavond de avond dat Hans de eindproef wint

Denk ik
    Noot noot.
      zondag 30 november 2008 @ 19:43:26 #81
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_63650104
    IK zit er klaar voor!
    pi_63650200
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 13:53 schreef YPPY het volgende:
    Een paar uur nog maar tot Hiu hopelijk Robinson 2008 wordt.
    Dat hoop ik niet. Ze is een klasgenoot van mij, en ik heb bar weinig zin om morgen ochtend 9uur dat hysterische gekrijs aan te horen.

(ze heeft btw nooit iets los gelaten, dus ik heb geen idee of ze nu wel of niet heeft gewonnen)
      zondag 30 november 2008 @ 19:57:25 #83
    150131 MrDice
    Decibel 4ever
    pi_63650402
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 18:51 schreef Jojoortje het volgende:
    Vanavond de avond dat Hans de eindproef wint

Denk ik
    pi_63650474
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 19:43 schreef Brighteyes het volgende:
    IK zit er klaar voor!
    Ben nu al zenuwachtig

Maar ik zit er ook weer klaar voor. Laptopje erbij en maar duimen voor Hui
      Moderator zondag 30 november 2008 @ 20:02:38 #85
    236264 crew  capricia
    pi_63650532
    tvp
    "People that use Fiat currency as a store of value.
    There is a name for it:
    We call them Poor"
    pi_63650663
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 19:57 schreef MrDice het volgende:

[..]

Noot noot.
      zondag 30 november 2008 @ 20:10:43 #87
    125420 Starlie
    a dirty mind is a joy forever
    pi_63650700
    Alle ex deelnemers van ER zijn er vanavond bij.. ook van de vorige seizoenen... is denk ik ook om Ernst Paul te herdenken...

Laten we er nu maar allemaal vanuit gaan dat Hiu niet in de finale zit, dan kan het alleen maar meevallen!
    pi_63650721
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 12:41 schreef FritsVanEgters het volgende:

Ik heb sowieso het idee dat de laatste eilandraad gewoon al is geweest en dan wordt uitgezonden vanuit dat theater met interviews tussendoor.
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 12:55 schreef FritsVanEgters het volgende:

Daar bedoelt ze gewoon de expeditieleden mee lijkt mij, i.i.g als het is zoals in andere jaren.

Mijn vermoeden is dat de deelnemers van voorgaande jaren vooral zijn uitgenodigd om mooie verhalen te vertellen over Ernst-Paul Hasselbach.

nou, speciaal voor jou dan nog even

Finale Expeditie Robinson eerbetoon aan Hasselbach

Nadat in overleg met de familie van de recent overleden presentator Ernst-Paul Hasselbach besloten werd om de uitzendingen van ‘Expeditie Robinson 2008′ bij RTL 5 voort te zetten, nadert dit realityprogramma nu haar finale. Op zondag 30 november zal de winnaar bekendgemaakt worden. Een woord- voerster: “Hoewel de lege plek naast presentatrice Evi Hanssen natuurlijk niet ingevuld kan worden, zal de finale wel verlopen zoals oorspronkelijk met Ernst-Paul is bepaald.”

Bovendien wordt in deze laatste uitzending stilgestaan bij zijn overlijden middels een terugblik op 10 jaar Ernst-Paul Hasselbach in ‘Expeditie Robinson’.

Bij aanvang van de finale zijn er nog drie kandidaten over. Zij krijgen van Evi de uitslag van de laatste eiland-raad te horen ten overstaan van een publiek, bestaande uit 100 oud-kandidaten uit het afgelopen decennium ‘Expeditie Robinson’. Zij vormen tevens de jury die uiteindelijk via een stemming bepaalt wie van de twee finalisten zich de winnaar van ‘Expeditie Robinson 2008′ mag noemen.

http://www.mediacourant.nl/?p=6602

Ik zit er klaar voor!
      ESF Reporter zondag 30 november 2008 @ 20:13:44 #89
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_63650759
    Is het erg dat ik vanavond vooral ga proberen Olivier te spotten?
      zondag 30 november 2008 @ 20:24:21 #90
    3542 Gia
    User under construction
    pi_63650993
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:11 schreef Tante Bep het volgende:

Bij aanvang van de finale zijn er nog drie kandidaten over.
    Dit stukje snap ik dus niet. Er zijn er na de laatste proef toch nog maar 2 over!!
    quote:
    Zij krijgen van Evi de uitslag van de laatste eiland-raad te horen ten overstaan van een publiek,
    De eilandraad hoeft dan toch alleen maar te stemmen op Yin of Hiu . Aangezien Hans de laatste proef niet wint.
    quote:
    bestaande uit 100 oud-kandidaten uit het afgelopen decennium ‘Expeditie Robinson’. Zij vormen tevens de jury die uiteindelijk via een stemming bepaalt wie van de twee finalisten zich de winnaar van ‘Expeditie Robinson 2008′ mag noemen.
    Ik verwacht overigens dat ook dat een heel verdeelde jury zal zijn.
    Sommigen zullen wellicht het zo knap vinden dat Yin zoveel proeven won, anderen vinden misschien juist de kookkwaliteiten van Hiu weer belangrijk.
    Ik denk niet dat die de achterbaksheid van Yin haar aan zullen rekenen, helaas.
    pi_63651027
    Ow ja, zag eergister trouwens een ex deelnemer bij Deal or No Deal, bij ER verloor hij in de finale maar nu had ie meer geluk en ging met dik 16 duizen euri de deur uit, kweet z'n naam alleen niet meer 't was die negert, die altijd maar honger had.

dingus
    pi_63651040
    begonnen
    pi_63651049
    Judge of zo iets.

Tis begonnen!!
    pi_63651051
    let's go
    pi_63651055
    Ja, het begint!

Dat was Judge denk ik, die verloor van Jutta.
    *OUD heilige*
      ESF Reporter zondag 30 november 2008 @ 20:26:43 #96
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_63651056
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:25 schreef Tante Bep het volgende:
    Ow ja, zag eergister trouwens een ex deelnemer bij Deal or No Deal, bij ER verloor hij in de finale maar nu had ie meer geluk en ging met dik 16 duizen euri de deur uit, kweet z'n naam alleen niet meer 't was die negert, die altijd maar honger had.

dingus
    Judge.
      zondag 30 november 2008 @ 20:26:47 #97
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_63651059
    Hihi, het is goed in Evi's gezicht te zien dat ze 7mnd zwanger is!
      zondag 30 november 2008 @ 20:27:26 #98
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_63651077
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:25 schreef Tante Bep het volgende:

dingus
    Ah, die was het dus! Ik zag het ook in een filts langskomen en dacht al een bekende kop te zien.
    pi_63651079
    Het is nu al spannend.
    *OUD heilige*
    pi_63651083
    Ik hoop op een mooi einde...dat Hiu moge winnen
    Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
    pi_63651089
    VERZOEK:
    In de eventuele volgende topictitel(s) geen spoilers plaatsen aub! Ik ga het later kijken namelijk .
    pi_63651104
    De tune blijft heerlijk om te horen
    pi_63651135
    Yin
      ESF Reporter zondag 30 november 2008 @ 20:29:55 #104
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_63651137
    Recht van de Amsterdamse keien.
      zondag 30 november 2008 @ 20:29:55 #105
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_63651138
    Yin dacht: weet je wat, ik sta toch al bekend als Femme Fatale, ik kleed me er ook maar naar
      zondag 30 november 2008 @ 20:29:55 #106
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_63651139
    Moet je dat zien lopen! Kan je nog meer met je ass draaien!
      ESF Reporter zondag 30 november 2008 @ 20:29:56 #107
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_63651143
    Recht van de Amsterdamse keien, met zo'n outfit en loopje.
    pi_63651156
    Aaaaaaaaaargh!!

Nu al reclame.
    *OUD heilige*
      ESF Reporter zondag 30 november 2008 @ 20:30:29 #109
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_63651160
    Ah gelukkig, al snel pauze, ik moet plassen.
      zondag 30 november 2008 @ 20:30:31 #110
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_63651161
    ja hoor, reclame
    pi_63651168
    Als het gwn nog 2 weken langer had geduurd had Yin het niet eens overleefd.
    pi_63651175
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:30 schreef Cee het volgende:
    Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
      zondag 30 november 2008 @ 20:31:09 #113
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_63651179
    Cee, dat was dus ook wat ik dacht!

Overigens vind ik het gewaad van Evi een verschrikking. Qua snit en qua kleur kan je het volgens mij niet saaier maken...
      zondag 30 november 2008 @ 20:31:10 #114
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_63651181
    Blijft een vreselijk wijf die Yin.
      zondag 30 november 2008 @ 20:31:15 #115
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_63651184
    die reclame kwam snel!

ze zijn amper vijf minuten bezig!?
    Hunger I want it so bad I can taste it.
    it drives me mad to see it wasted,
    when I need it so bad that it's burning me.
    I'm hungry!
    pi_63651190
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:30 schreef Cee het volgende:
    pi_63651194
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:28 schreef Bruce117 het volgende:

Ik zet m'n tv altijd keihard
    pi_63651223
    Hiukwan, Hiukwan, Hiukwan
    (Hoop dat het nog enig effect heeft :S)
    pi_63651229
    't is net begonnen en we krijgen al reclame ????

Arrghh.... en trouwens ...

[moppersmurf mode on] Ik hààààt Prevner !!! [moppersmurf mode off]

Affijn... en inderdaad 't is héél vervelend dat ik nu ineens uit de titel al kan opmaken wie er wint...
    “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
    pi_63651232
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:31 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ik zet m'n tv altijd keihard
    Heerlijke muziek inderdaad

Reclame
    Yin
    pi_63651234
    oeps, we zaten op de verkeerde zender het is niet op Net5.
    Gelukkig dat er maar snel reclame is dan
    Hier had uw advertentie kunnen staan :P
    pi_63651240
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Noorwegen? Ja! Maria Mena, Elvira Nikolaisen, Marit Larsen... *zucht* :)
      ESF Reporter zondag 30 november 2008 @ 20:33:55 #123
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_63651250
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:31 schreef Brighteyes het volgende:
    Overigens vind ik het gewaad van Evi een verschrikking. Qua snit en qua kleur kan je het volgens mij niet saaier maken...
    Heb je Popstars gezien vrijdag? Dat waren pas fashion faux pasjes bij de vleet.
    pi_63651261
    Ja! Judge was ut, dank allemaal!

Zozo, Yin heeft er de vliegende vinkentering en de touwtyfus aan overgehouden, tiswat!
    pi_63651300
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:33 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
    'Affijn... en inderdaad 't is héél vervelend dat ik nu ineens uit de titel al kan opmaken wie er wint...
    is slechts wishful thinking
      zondag 30 november 2008 @ 20:36:21 #126
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_63651302
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:33 schreef easy-going het volgende:
    oeps, we zaten op de verkeerde zender het is niet op Net5.
    Gelukkig dat er maar snel reclame is dan
    Wat is het dan toch goed dat FOK er is he.
    pi_63651307
    Ah reclame, ik kon de zender weer niet vinden
    A little bit hateful
      ESF Reporter zondag 30 november 2008 @ 20:36:48 #128
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_63651314
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:34 schreef Tante Bep het volgende:
    Ja! Judge was ut, dank allemaal!

Zozo, Yin heeft er de vliegende vinkentering en de touwtyfus aan overgehouden, tiswat!
    En binnenkort nog fijn een blaasontsteking erbij.
    pi_63651321
    Valt me nu op hoe vrolijk Yin dat zegt van dat ze op de uitkijk stond, alsof ze een seconde later kon zeggen dat het Hans was.
      zondag 30 november 2008 @ 20:37:26 #130
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_63651330
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:28 schreef Bruce117 het volgende:
    Ik kwam laatst weer de filmmuziek van The Rock tegen, waar de Robinsontune dus tussendoor zit. Is een bestand van bijna 6 MB, als iemand weet waar ik dat makkelijk kan uploaden (zonder registratiegezeik enzo) dan wil ik 't hier wel neerzetten hoor
    pi_63651331
    Oh ja rtl, niet uitvallen vandaag hè?
      ESF Reporter zondag 30 november 2008 @ 20:38:01 #132
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_63651354
    Hey is dat Bigby in 24?
    pi_63651362
    Ik verstond dat ze wormen aan haar voet had Wat zei ze nou echt?
    pi_63651367
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:37 schreef babette21 het volgende:

[..]

Ik kwam laatst weer de filmmuziek van The Rock tegen, waar de Robinsontune dus tussendoor zit. Is een bestand van bijna 6 MB, als iemand weet waar ik dat makkelijk kan uploaden (zonder registratiegezeik enzo) dan wil ik 't hier wel neerzetten hoor

ik weet alleen niet hoe (zonder registratie)
    pi_63651377
    geen hans, geen hans, geen hans, geen hans, geen hans
    pi_63651382
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:36 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

is slechts wishful thinking
    Ahh... in dat geval doe ik mee met Pooh1978... HuiKwan ! Huikwan ! Huikwan !!!

Ohhh... 't begint weer ! Snel trug.
    “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
    pi_63651389
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:37 schreef babette21 het volgende:

[..]

Er is een hele CD met ER muziek
    pi_63651394
    aub, niet hans!!
      zondag 30 november 2008 @ 20:39:51 #139
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_63651400
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:38 schreef Reuzenpanda het volgende:
    Ik verstond dat ze wormen aan haar voet had Wat zei ze nou echt?
    wonden aan haar voeten...
    maar ze zal ook vast wel wormen hebben gehad
    pi_63651407
    o help dit gaat fout
    pi_63651418
    Komt het nog wel goed? Het lijkt wel een clifhanger.
    *OUD heilige*
      zondag 30 november 2008 @ 20:40:35 #142
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_63651421
    De piramide van hans klopt niet volgens mij toch?
    pi_63651430
    Begin gemist

Beetje een rare vraag misschien, maar hebben ze nog bij Ernst Paul stil gestaan?
    I HATE MUSIC
      ESF Reporter zondag 30 november 2008 @ 20:40:57 #144
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_63651435
    Ik word zenuwachtig en heb driekwart van deze lamlendige serie niet eens gevolgd!
      Moderator zondag 30 november 2008 @ 20:41:19 #145
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_63651439
    Is dat in de studio live dan?
    "Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
    pi_63651442
    Nee meen je niet!!!
    A little bit hateful
    pi_63651451
    En nu heeft Hans em... jammer maar helaas
      zondag 30 november 2008 @ 20:41:22 #148
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_63651452
    Ah nee, shit!

Nee toch?
      zondag 30 november 2008 @ 20:41:26 #149
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_63651453
    GODVERDOMME!!!
    pi_63651454
    Hans
    pi_63651456
    Nu kan ik wel wat anders gaan doen.
    *OUD heilige*
    pi_63651460
    neeeeeeeeeeee
    pi_63651461
    It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
    pi_63651462
    gvd
      zondag 30 november 2008 @ 20:41:41 #155
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_63651463
    ok ik kijk niet meer
    I'm hungry!
    pi_63651464
    Aansteller. Jemig.
      ESF Reporter zondag 30 november 2008 @ 20:41:47 #157
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_63651465
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:40 schreef FictionalFenna het volgende:
    Begin gemist

Beetje een rare vraag misschien, maar hebben ze nog bij Ernst Paul stil gestaan?
    Gaan ze straks doen.

Oh kut. Nu moet je dus stemmen tussen Hitler en Mussolini. Wie is je favoriet.
    pi_63651467
    pi_63651468
    Kut.
    I HATE MUSIC
      zondag 30 november 2008 @ 20:41:52 #160
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_63651469
    Kutkutkutkutkutkutkutkutkut

Dit is zo niet ok!
    pi_63651470
    pi_63651473
    Kut, kut, kut
    pi_63651475
    springen!
    Kom hans springen.....
      zondag 30 november 2008 @ 20:42:03 #164
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_63651476
    Om te kotsen dit.
    pi_63651477
    godverdetyfuskloteshow. Dag. TV uit. dooei klote Hans.
    pi_63651482
    Hiu is echt dom.
    A little bit hateful
    pi_63651484
    Dat was een korte uitzending
      zondag 30 november 2008 @ 20:42:14 #168
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_63651486
    nu hoef ik niet verder meer te kijken.
    pi_63651491
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:41 schreef Cee het volgende:

[..]

pi_63651493
    pi_63651498
    quote:

[..]

Gaan ze straks doen.

Ik ga NIET stemmen. Die twee kunnen van mij kapot vallen.
    I HATE MUSIC
    pi_63651501
    Wie gaat er mee kijken naar De Pappenheimers op Één?
    pi_63651509
    Die TV hoeft ook niet meer aan
    Say goodnight, mr. Diaz.
    Laat je moeder maar een live getten.
      zondag 30 november 2008 @ 20:42:45 #175
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_63651510
    gefliciteerd Yin, je bent heus wel de winnares, jij bent de hoer, maar mensen gunnen de slet meer dan de rat hoop ik. Tabee.

Laatste Expeditie is een KUT-expeditie.

Arme Ernst Paul
    I'm hungry!
    pi_63651511
    En dat was t.... geen vand deze twee heeft t verdiend.... uit!!
    Eagels may soar, but weasles don't get stuck in jet engines.
      Moderator zondag 30 november 2008 @ 20:42:48 #177
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_63651513
    Je zult maar in de jury zitten. Moet je kiezen tussen Dutroux en Fritzl.

Maar: de rest heeft dit laten gebeuren, én.... Hans en Yin hebben gewoon heel veel proeven gewonnen.
    "Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
    pi_63651515
    Shiiiitttt
    pi_63651517
    quote:

[..]

Gaan ze straks doen.

It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
      zondag 30 november 2008 @ 20:42:58 #180
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_63651518
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:41 schreef YPPY het volgende:
    Nu kan ik wel wat anders gaan doen.
    Ik twijfel ook over uitzetten...
    Maar ik wil toch blijven kijken, voor EP.

Kut!
    Wat baal ik hiervan zeg.
    Ik zou niet kunnen zeggen wie ik nu de winst gun...
      ESF Reporter zondag 30 november 2008 @ 20:42:58 #181
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_63651519
    Ik zou blanco stemmen.
    pi_63651520
    En oh wat zijn ze positief als ze gewonnen hebben. De huichelaars
    pi_63651521
    Oh wat ben ik ozo benieuwd wie er wint. En nog uitzwaaien ook he.... pfffff Waar zit je dan te danken
    A little bit hateful
      zondag 30 november 2008 @ 20:43:16 #184
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_63651527
    he gadver.... nou laat die Yin maar winnen dan...
    pi_63651532
    Nu kan ik tenminste wat nuttigs gaan doen.
    *OUD heilige*
    pi_63651535
    Ok, doe maar nooit meer een expeditie

Hasslebach zag dat het fout was.
    pi_63651537
    Wát een stomme muts.
    pi_63651538
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:42 schreef Gert het volgende:
    Je zult maar in de jury zitten. Moet je kiezen tussen Dutroux en Fritzl.
    En nog zo'n mooie vergelijking
      zondag 30 november 2008 @ 20:43:41 #189
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_63651539
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:42 schreef Liquidootje het volgende:
    Hiu is echt dom.
    Al mijn ergenissen van de eerste aflevering komen weer boven drijven. Argh! Irritant wijf.
    pi_63651540
    kan ik weer rustig naar Draadstaal zappen.

Of toch blijven kijken en hopen op commentaar, kritische vragen en hoe die slangen zich eruit lullen?
    pi_63651544
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:42 schreef pullup het volgende:
    Dat was een korte uitzending
    TV uit, ik ga de afwas doen.

*Verheugend op Wie is de mol?*
    I HATE MUSIC
    pi_63651545
    Voor mij is ze ook de echte winnaar. Vechten tegen de dictators!
    pi_63651547
    Maar wel dom hoor, ze had de hele puzzel..
    pi_63651559
    Deze finalisten heeft EP niet gewild en niet verdiend.

Zapzapzap
    Oud Wereldkampioen
    4-voudig Nederlands Kampioen
    je mag me aanraken
      ESF Reporter zondag 30 november 2008 @ 20:44:11 #195
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_63651560
    Nou, applaus.

BJOOORRRN.
    pi_63651561
    godver zeg. Er bestaat gewoon eecht geen karma...
    I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
    ~ How do I feel this good, sober?
    ~ For the night is dark and full of terrors
      zondag 30 november 2008 @ 20:44:17 #197
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_63651565
    tuurlijk moet je niet wegzappen!
    nu mag iedereen hun uitschelden
      zondag 30 november 2008 @ 20:44:22 #198
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_63651568
    Hiukwan zegt wat iedereen die kijkt ook denkt...

wie er ook wint, het boeit ons niets.
    I'm hungry!
    pi_63651569
    Ik kijk later wel op het forum wie er gewonnen heeft. Ga wat anders kijken.
    pi_63651576

Te veel helden muziek voor die twee.
    A little bit hateful
    pi_63651579
    Kijkcijfers storten in. :$
    pi_63651593
    Nou ben ik voor Yin. Ik heb warme chocomelk ik wil blijven kijken
      zondag 30 november 2008 @ 20:44:54 #203
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_63651595
    Die pauper van een hans had wel even nieuwe, passende kleren mogen kopen...
    pi_63651600
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:43 schreef babette21 het volgende:
    he gadver.... nou laat die Yin maar winnen dan...
    idd. Hans moet dood.
    pi_63651605
    Hij heeft het erg moeilijk gehad... vind je het gek als je zoveel negatieve commentaar krijgt op zulke uitzendingen.
      zondag 30 november 2008 @ 20:45:42 #206
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_63651616
    Hans is weer vet.
      ESF Reporter zondag 30 november 2008 @ 20:45:47 #207
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_63651620
    Ik hoop trouwens dat ik geen sympathie voor die spatlappen ga opwekken dit komend uur. Omdat ze toevallig wat dikker en meer gekleed en minder hongerig zijn. Het blijven schoften, toch?
    pi_63651638
    Dan moet het gewoon Yin worden. Hans echt absoluut niet, wat een egotripper
    pi_63651639
    Ik sliep zojuist en hier speciaal voor wakker geworden
    A little bit hateful
    pi_63651643
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:45 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

idd. Hans moet dood.
    Dat in ieder geval. Maar inderdaad gun ik het Yin wel meer ook
    pi_63651645
    Ik ben met terugwerkende kracht kwaad vanwege die klotecliffhanger.
      ESF Reporter zondag 30 november 2008 @ 20:46:26 #212
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_63651646
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:44 schreef conleche het volgende:
    Nou ben ik voor Yin. Ik heb warme chocomelk ik wil blijven kijken
    Ik kom langs!
    pi_63651650
    Op wie van deze twee teken moet je nu stemmen ???

Ze zijn 't alletwee niet waard...

lol... Hui komt weer heerlijk niet uit d'r woorden.
    pi_63651655
    Hehe, gunt het niet haha, juistem!
    A little bit hateful
      zondag 30 november 2008 @ 20:46:50 #215
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_63651658
    Dapper hoor, zo eerlijk zijn!
      zondag 30 november 2008 @ 20:46:50 #216
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_63651659
    Geloof wel dat de mensen in de zaal het eens zijn met Hiukwan.
    pi_63651669
    Prachtige woorden
    pi_63651670
    Hiu "ik gun het ze allebei niet"
    pi_63651675
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:46 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
    Op wie van deze twee teken moet je nu stemmen ???

Ze zijn 't alletwee niet waard...

lol... Hui komt weer heerlijk niet uit d'r woorden.
    Gewoon niet stemmen
      ESF Reporter zondag 30 november 2008 @ 20:47:11 #220
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_63651677
    Nou hup, klote-winnaar bekend maken en rest van de drie kwartier vullen met aandacht voor iemand die het verdiend heeft (EP dus).
    pi_63651678
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:46 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik kom langs!
    Ik rij mee.
    A little bit hateful
    pi_63651680
    KUT!, HiuKwan eruit
    Death Makes Angels of us all
    And gives us wings where we had shoulders
    Smooth as raven' s claws...
    pi_63651684
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:45 schreef Cee het volgende:
    Ik hoop trouwens dat ik geen sympathie voor die spatlappen ga opwekken dit komend uur. Omdat ze toevallig wat dikker en meer gekleed en minder hongerig zijn. Het blijven schoften, toch?
    Hans een net grotere schoft, dan Yin een schoftin is dan maar.......
    pi_63651689
    Knap van Hiu dat ze niet huichelt..
    I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
    pi_63651694
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
    Ik ben met terugwerkende kracht kwaad vanwege die klotecliffhanger.
    Wist het stiekem al, anders had niemand gekeken joh vandaag..
    pi_63651699
    *kots* Hemelbedje dit, krinkekrakken dat
    pi_63651712
    Hahaha, mooi van die programma's maker. Een beetje de sletterigheid van Yin in beeld brengen
    A little bit hateful
    pi_63651717
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:47 schreef Cee het volgende:
    Nou hup, klote-winnaar bekend maken en rest van de drie kwartier vullen met aandacht voor iemand die het verdiend heeft (EP dus).
    EP tot winnaar uitroepen!
      ESF Reporter zondag 30 november 2008 @ 20:48:39 #229
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_63651718
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:47 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ik rij mee.
    Ik heb geen auto.
    pi_63651723
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:46 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik kom langs!
    Gezellig
    pi_63651734
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
    Dat deed ze volgens Hans alleen als de camera er niet bij is...

Dus is ze consistent.
      Moderator zondag 30 november 2008 @ 20:49:04 #232
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_63651737
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
    Is ook wel preken voor eigen parochie.

Want ál die ex-deelnemers hebben natuurlijk een hekel aan types als hans en yin.
    pi_63651746
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:48 schreef Liquidootje het volgende:
    Hahaha, mooi van die programma's maker. Een beetje de sletterigheid van Yin in beeld brengen
    Mja ze moeten wel, anders houden ze zo weinig beelden over van Yin
    pi_63651762
    De programma's makers gaat het echt niet onder banken steken dat ze Yin en Hans echt vies vinden. Alleen die montage en muziek al
    A little bit hateful
    pi_63651764
    Enige wat ik nog leuk zou kunnen vinden is als Hans alleen z'n eigen stemmen krijgt
    pi_63651776
    ''Het voelt gewoon zoals het hoort te zijn.'' Dat kunt je niet monteren, dat is gewoon smerig.
    pi_63651803
    ZO, ik ben ook weer bijgekomen van de schrik.
    KUTTTERDEKUT
    pi_63651806
    +1 voor de programmamakers!
      zondag 30 november 2008 @ 20:51:26 #239
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_63651810
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:50 schreef Nuna het volgende:
    ''Het voelt gewoon zoals het hoort te zijn.'' Dat kunt je niet monteren, dat is gewoon smerig.
    Ja, ik ben ook benieuwd hoe dat soort dingen vallen bij de groep die heeft moeten stemmen.
    Want dat hebben ze al wel gedaan toch?
    pi_63651824
    Bah wat ultiem naar dit!!
    geniet nooit met mate
      ESF Reporter zondag 30 november 2008 @ 20:52:07 #241
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_63651829
    Is de presentatrice nu draagmoeder van hun kind?
    pi_63651830
    Ben benieuwd of Hans vandaag in de studio ook weer met zoveel lof over zijn eigen prestaties zal preken voor het publiek.

Hans is koning in het steken van veren in z'n eigen .
    pi_63651842
    Volgens mij ging Yin en Hans neuken bij die laatste ontmoeting.

Waar is Yins dikke accent? Is wat afgezwakt.
    A little bit hateful
    pi_63651869
    Is Yin eiks uit Belgie?? Of uit Limburg of zo?
      ESF Reporter zondag 30 november 2008 @ 20:53:37 #245
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_63651880
    Douwe, geef 'm een douw, je zit achter 'm.

Ik zoek Olivier .
    pi_63651882
    Wow, wel één keer
    pi_63651883
    Hehehe....... goeie :-)
    pi_63651887
    Romantische affaire
      ESF Reporter zondag 30 november 2008 @ 20:54:26 #249
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_63651905
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:53 schreef conleche het volgende:
    Ik ben er nog steeds niet achter.
    pi_63651911
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:53 schreef conleche het volgende:
    belgië

slechts één van deze twee misbaksels komt uit ons landje. 14.gif
    pi_63651915
    Los van dat het EPH gemis groot is en los van de nare personen die in de finale zitten vind ik een studiouitzending niet bij ER passen. Ik vind zo'n laatste eilandraad op het eiland met de afvallers die positieve stemmen uitrbrengen veel beter passen.
      zondag 30 november 2008 @ 20:54:55 #252
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_63651917
    Bij het begin van de uitzending was Yin nog op en top Belgisch met uitspraak en nu is ze net een beetje limburgs.

Wat een nepwijf is het toch!
      zondag 30 november 2008 @ 20:55:03 #253
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_63651919
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:53 schreef Cee het volgende:
    Ik zoek Olivier .
    oeh, dat was een beetje de meest yummie kandidaat ooit!
      zondag 30 november 2008 @ 20:55:09 #254
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_63651924
    Ik kots op dat toontje van Yin. Kan die niet haar muil houden
      zondag 30 november 2008 @ 20:55:34 #255
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_63651934
    Daar zit Frans!
    pi_63651951
    HAHAHAAA die blik van Sharon!!!
    pi_63651952
    Yin...
    Hans....

Zuur...
    All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
    pi_63651963
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
    Los van dat het EPH gemis groot is en los van de nare personen die in de finale zitten vind ik een studiouitzending niet bij ER passen. Ik vind zo'n laatste eilandraad op het eiland met de afvallers die positieve stemmen uitrbrengen veel beter passen.
    pi_63651967
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:53 schreef Nuna het volgende:
    Romantische affaire
    DIe twee hebben het niet in zich om van iemand te houden.
    A little bit hateful
      zondag 30 november 2008 @ 20:56:38 #260
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_63651975
    waarom??!?? omdat ze steeds die kutproeven wonnen!!!!
      zondag 30 november 2008 @ 20:56:45 #261
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_63651976
    Wat heeft die Hans sowieso een zure kop zeg!
      zondag 30 november 2008 @ 20:56:55 #262
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_63651980
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:55 schreef Kinga het volgende:
    Ik kots op dat toontje van Yin. Kan die niet haar muil houden
    Denk dat het lastig wordt...
    Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
    Je hebt gelijk Fen.
      zondag 30 november 2008 @ 20:57:11 #263
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_63651990
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
    HAHAHAAA die blik van Sharon!!!
    ja die was mooi!!!
      ESF Reporter zondag 30 november 2008 @ 20:57:21 #264
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_63651992
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:55 schreef babette21 het volgende:

[..]

oeh, dat was een beetje de meest yummie kandidaat ooit!
    De leukste ER ooit. Derek "dikke vinger!" en eh...ja, ik herinner me verder alleen Olivier en zijn Colgate-gebit.

Takketeringtrollen-finalisten.
    pi_63652001
    EPH zou deze interview moeten houden. Hij zou ze nog intimiderende aankijken bij die sneervragen
    A little bit hateful
      zondag 30 november 2008 @ 20:57:53 #266
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_63652011
    ah het galspuwen gaat beginnen
    pi_63652020
    Blablabla, ik geloof geen woord van wat die huichelaars zeggen. Typisch mensen die bovenaan in onze maatschappij staan, nooit eerlijk en er altijd omheen draaien. Zwaar onbetrouwbaar en als ze uiteindelijk met hun hondenstreken winnen zijn ze ineens poeslief en de aardigste mensen van de wereld
      ESF Reporter zondag 30 november 2008 @ 20:58:13 #268
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_63652022
    Bitchfights!
    Plassen!
      zondag 30 november 2008 @ 20:58:13 #269
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_63652023
    jezus, weer reclame
    pi_63652024
    Toch maar weer de tv aangezet nadat ik hem gelijk had uitgezet toen ik zag dat Hans de proef won....
      zondag 30 november 2008 @ 20:58:22 #271
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_63652025
    Hey leuk. Reclame.
    Je hebt gelijk Fen.
    pi_63652043
    Hoeveel reclames moeten er komen
    A little bit hateful
    pi_63652045
    We zijn er niet trots op
    pi_63652058
    Toch vind ik dat deze TT wel klopt
      zondag 30 november 2008 @ 20:59:25 #275
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_63652062
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:57 schreef Cee het volgende:

[..]

De leukste ER ooit. Derek "dikke vinger!" en eh...ja, ik herinner me verder alleen Olivier en zijn Colgate-gebit.

Takketeringtrollen-finalisten.
    nee niet de beste (dat was de allereerste), maar wel één van de betere!
    Die Derek ging me op een gegeven moment enorm tegenstaan - ging moeilijk doen over een bed ofzo - maar Olivier was zó'n poepie....
    pi_63652064
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:58 schreef McGilles het volgende:
    Toch maar weer de tv aangezet nadat ik hem gelijk had uitgezet toen ik zag dat Hans de proef won....
    Hier nog 1
    pi_63652071
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:58 schreef McGilles het volgende:
    respect
      zondag 30 november 2008 @ 20:59:57 #278
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_63652077
    2 keer reclame in 30 minuten.
    pi_63652081
    Ik hoop dat er afvallers weigeren te stemmen. Maar Geert stemt sowieso, dus het zou meer leuk dan nuttig zijn...
    pi_63652089
    TT

Hiu kan zichzelf gewoon de winnares noemen.
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
      zondag 30 november 2008 @ 21:00:24 #281
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_63652092
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:58 schreef Tarabass het volgende:
    Blablabla, ik geloof geen woord van wat die huichelaars zeggen. Typisch mensen die bovenaan in onze maatschappij staan, nooit eerlijk en er altijd omheen draaien. Zwaar onbetrouwbaar en als ze uiteindelijk met hun hondenstreken winnen zijn ze ineens poeslief en de aardigste mensen van de wereld
    Nounou, nu geef je ze wel heel veel eer. Dit maken ze er zelf van he, volgens mij valt dat namelijk nog wel mee...
    pi_63652093
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:58 schreef Liquidootje het volgende:
    Hoeveel reclames moeten er komen
    hoe lang duurt de show? ik denk elke 20 minuten
    pi_63652095
    Dit wordt leuk!!
    GO HIU: BIJT VAN JE AF!!!
    pi_63652096
    Ik ben Olivier vergeten. Ik zou heel graag een foto van Olivier zien.
    pi_63652097
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:59 schreef Irrem het volgende:

[..]

Hier nog 1
    pi_63652107
    Zou dat nu een uur lang aan één stuk door afplassen van Hans en Yin worden ?

Hè... lekker ! (*en pakt nog wat popcorn*)
    pi_63652112
    Kom maar op met die confrontaties zo

Maar ja, verpest is het toch
    pi_63652113
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 21:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
    Ik hoop dat er afvallers weigeren te stemmen. Maar Geert stemt sowieso, dus het zou meer leuk dan nuttig zijn...
    1-0
    pi_63652134
    Dan zal het dus zo gelijk spel worden op de eilandraad, en de 100 ex kandidaten mogen de beslissende stem uitbrengen zeker.
    pi_63652136
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:57 schreef babette21 het volgende:

[..]

ja die was mooi!!!
    Idd.
      zondag 30 november 2008 @ 21:02:38 #291
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_63652140
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 21:00 schreef conleche het volgende:
    Ik kan me hem ook niet meer herinneren.
    pi_63652147
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 21:01 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

1-0

of 1-1 met die stem van yin die ze heeft gewonnen
    pi_63652149
    Kutzooi alle tv's bezet nu

* Paaskonijn tvprogramma van moeder wegzapt.
      ESF Reporter zondag 30 november 2008 @ 21:03:06 #294
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_63652151
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 21:00 schreef conleche het volgende:

Meer kan ik niet vinden.
    pi_63652157

Noot noot.
    pi_63652179
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 21:03 schreef Cee het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Meer kan ik niet vinden.
    God, nu heb ik ook al een leesbril nodig
    pi_63652180
    Zou lachen zijn als die kandidaten gewoon HiuKwan op de briefjes schrijven of hoe ze moeten stemmen. _!
    pi_63652182
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 21:02 schreef DaFrenk het volgende:
    Dan zal het dus zo gelijk spel worden op de eilandraad, en de 100 ex kandidaten mogen de beslissende stem uitbrengen zeker.
    Het mooiste zou zijn als de ex kandidaten gewoon de uitslag negeren en op Hiu stemmen
      zondag 30 november 2008 @ 21:04:43 #299
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_63652186
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 21:02 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik kan me hem ook niet meer herinneren.
    Je hebt gelijk Fen.
    pi_63652195
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 21:00 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

hoe lang duurt de show? ik denk elke 20 minuten
    Mooi dan kan ik elke keer even de binnenmondje kots(neigingen) even in de wcpot dumpen.
    A little bit hateful
      ESF Reporter zondag 30 november 2008 @ 21:05:04 #301
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_63652199
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 20:59 schreef babette21 het volgende:

[..]

nee niet de beste (dat was de allereerste), maar wel één van de betere!
    Die Derek ging me op een gegeven moment enorm tegenstaan - ging moeilijk doen over een bed ofzo - maar Olivier was zó'n poepie....
    Derek werd inderdaad op een gegeven moment echt zo'n vervelende relnicht in het Kwalbert-kaliber. Maar ik bleef hem leuk vinden. Hij wilde eten, geen bed. "Dikke vinger!"
    Het huidige seizoen is eigenlijk het eerste waarvan ik niet iedere aflevering heb gezien. Nog niet eens de helft.
      zondag 30 november 2008 @ 21:05:05 #302
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_63652200
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
    [ afbeelding ]

Zegt me niks!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar: