SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat ook wel een heel summier regeltje uit dat hele artikel, wie weet wat er verder in staat....
Hoezo zou dat verschil maken? Deelnemers van de vorige edities hebben heus geen stemrecht.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:03 schreef Gia het volgende:
Ik krijg weer hoop. Want met alleen de afvallers is het nog niet zeker dat Hiu zou winnen van Yin. Met de oud-deelnemers erbij is die kans een stuk groter.
Of je leest eerst het hele topic.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoezo zou dat verschil maken? Deelnemers van de vorige edities hebben heus geen stemrecht.
Zegt Yin in een interview.quote:Wel beslissen anderen, onder wie de oud-deelnemers, over het lot van mij en Hans of Hiukwan.
Precies, dat denk ik ook wel. Zou wel eens het hele artikel willen lezen ja.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:37 schreef Gia het volgende:
Ik weet niet of je daar zoveel achter moet zoeken. Het kan ook zijn dat bedoeld is
Er staat ook wel een heel summier regeltje uit dat hele artikel, wie weet wat er verder in staat....
As if.quote:
Daar bedoelt ze gewoon de expeditieleden mee lijkt mij, i.i.g als het is zoals in andere jaren.quote:Zegt Yin in een interview.
Tong lekkerding.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:27 schreef tong80 het volgende:
Klote clighanger
Echt iets voor de commercielen
Ok schakel ik terug van de bundesligaquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik zou wel blijven kijken hoor tong, het is wel 10 minuten leuke tv.
Ja hoor maar op een voorwaarde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |