Gaan ze straks doen.quote:Op zondag 30 november 2008 20:40 schreef FictionalFenna het volgende:
Begin gemist![]()
Beetje een rare vraag misschien, maar hebben ze nog bij Ernst Paul stil gestaan?
quote:Op zondag 30 november 2008 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh kut. Nu moet je dus stemmen tussen Hitler en Mussolini. Wie is je favoriet.
Ik ga NIET stemmen. Die twee kunnen van mij kapot vallen.quote:Op zondag 30 november 2008 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Gaan ze straks doen.
quote:Op zondag 30 november 2008 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Gaan ze straks doen.
Ik twijfel ook over uitzetten...quote:
En nog zo'n mooie vergelijkingquote:Op zondag 30 november 2008 20:42 schreef Gert het volgende:
Je zult maar in de jury zitten. Moet je kiezen tussen Dutroux en Fritzl.
Al mijn ergenissen van de eerste aflevering komen weer boven drijven.quote:Op zondag 30 november 2008 20:42 schreef Liquidootje het volgende:
Hiu is echt dom.
idd. Hans moet dood.quote:Op zondag 30 november 2008 20:43 schreef babette21 het volgende:
he gadver.... nou laat die Yin maar winnen dan...
Dat in ieder geval. Maar inderdaad gun ik het Yin wel meer ookquote:
quote:Op zondag 30 november 2008 20:44 schreef conleche het volgende:
Nou ben ik voor Yin. Ik heb warme chocomelk ik wil blijven kijken
Gewoon niet stemmenquote:Op zondag 30 november 2008 20:46 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Op wie van deze twee teken moet je nu stemmen ???
Ze zijn 't alletwee niet waard...
lol... Hui komt weer heerlijk niet uit d'r woorden.
Hans een net grotere schoft, dan Yin een schoftin is dan maar.......quote:Op zondag 30 november 2008 20:45 schreef Cee het volgende:
Ik hoop trouwens dat ik geen sympathie voor die spatlappen ga opwekken dit komend uur. Omdat ze toevallig wat dikker en meer gekleed en minder hongerig zijn. Het blijven schoften, toch?
Wist het stiekem al, anders had niemand gekeken joh vandaag..quote:Op zondag 30 november 2008 20:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ben met terugwerkende kracht kwaad vanwege die klotecliffhanger.
EP tot winnaar uitroepen!quote:Op zondag 30 november 2008 20:47 schreef Cee het volgende:
Nou hup, klote-winnaar bekend maken en rest van de drie kwartier vullen met aandacht voor iemand die het verdiend heeft (EP dus).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |