quote:Op zondag 30 november 2008 20:30 schreef Cee het volgende:
Ah gelukkig, al snel pauze, ik moet plassen.
quote:Op zondag 30 november 2008 20:30 schreef Cee het volgende:
Ah gelukkig, al snel pauze, ik moet plassen.
Heerlijke muziek inderdaadquote:Op zondag 30 november 2008 20:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Ik zet m'n tv altijd keihard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noorwegen? Ja! Maria Mena, Elvira Nikolaisen, Marit Larsen... *zucht* :)
Heb je Popstars gezien vrijdag?quote:Op zondag 30 november 2008 20:31 schreef Brighteyes het volgende:
Overigens vind ik het gewaad van Evi een verschrikking. Qua snit en qua kleur kan je het volgens mij niet saaier maken...
is slechts wishful thinkingquote:Op zondag 30 november 2008 20:33 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
'Affijn... en inderdaad 't is héél vervelend dat ik nu ineens uit de titel al kan opmaken wie er wint...
Wat is het dan toch goed dat FOK er is he.quote:Op zondag 30 november 2008 20:33 schreef easy-going het volgende:
oeps, we zaten op de verkeerde zenderhet is niet op Net5.
![]()
Gelukkig dat er maar snel reclame is dan
En binnenkort nog fijn een blaasontsteking erbij.quote:Op zondag 30 november 2008 20:34 schreef Tante Bep het volgende:
Ja! Judge was ut, dank allemaal!![]()
Zozo, Yin heeft er de vliegende vinkentering en de touwtyfus aan overgehouden, tiswat!![]()
Ik kwam laatst weer de filmmuziek van The Rock tegen, waar de Robinsontune dus tussendoor zit. Is een bestand van bijna 6 MB, als iemand weet waar ik dat makkelijk kan uploaden (zonder registratiegezeik enzo) dan wil ik 't hier wel neerzetten hoorquote:
quote:Op zondag 30 november 2008 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik kwam laatst weer de filmmuziek van The Rock tegen, waar de Robinsontune dus tussendoor zit. Is een bestand van bijna 6 MB, als iemand weet waar ik dat makkelijk kan uploaden (zonder registratiegezeik enzo) dan wil ik 't hier wel neerzetten hoor
Ahh... in dat geval doe ik mee met Pooh1978... HuiKwan ! Huikwan ! Huikwan !!!quote:Op zondag 30 november 2008 20:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
is slechts wishful thinking
Er is een hele CD met ER muziekquote:Op zondag 30 november 2008 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik kwam laatst weer de filmmuziek van The Rock tegen, waar de Robinsontune dus tussendoor zit. Is een bestand van bijna 6 MB, als iemand weet waar ik dat makkelijk kan uploaden (zonder registratiegezeik enzo) dan wil ik 't hier wel neerzetten hoor
wonden aan haar voeten...quote:Op zondag 30 november 2008 20:38 schreef Reuzenpanda het volgende:
Ik verstond dat ze wormen aan haar voet hadWat zei ze nou echt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |