Een dyslect (of zoiets) die probeert een game te ontwikkelen zonder: kennis, ervaring, budget, gezond verstand etc. etc. etc....quote:
Jouw mening.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:50 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Een dyslect (of zoiets) die probeert een game te ontwikkelen zonder: kennis, ervaring, budget, gezond verstand etc. etc. etc....![]()
Leuk genoeg dus om te lurken.
LOLquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:50 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Een dyslect (of zoiets) die probeert een game te ontwikkelen zonder: kennis, ervaring, budget, gezond verstand etc. etc. etc....![]()
Leuk genoeg dus om te lurken.
Het kan dus zijn dat de een soort spel een slaag op winst percentage van 7% Heeft En van een ander spel soort 1%. Een gemiddelde is dan ook 4%.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:44 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Nope.
Wat ik las gaat over full games. Van Electronic Arts, Activision en Ubisoft.
De data base bestaat uit meer dan 6000 spellen van die grote firma's.
Waar ze die 4% gegeven vandaan halen.
En dit is algemeen alle spellen en soorten wat ze hebben geproduseerd. Niet welke soort game een hogere percentage heeft en welke niet.
Maar dat is wat ik er van begrijp.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:54 schreef Gamer_V het volgende:
Als iemand wiens opleiding het is om falende projecten te herkennen moet ik zeggen dat je goed op weg bent.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:55 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Het kan dus zijn dat de een soort spel een slaag op winst percentage van 7% Heeft En van een ander spel soort 1%. Een gemiddelde is dan ook 4%.
Ja 20% van de games die afkomen maakt winst. Er staat tog niet welke soort/type meer kans heeft om winst te draaien dan andere.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:00 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Nee, dat is compleet niet wat er staat.
20% van de games die afkomen maakt winst. Dat is geen gemiddelde (en het zou erg dom zijn om dat te denken)
Komt goed.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:04 schreef Empedocles het volgende:
de OP zou wel wat uitgebreider mogen om aan te geven waar het over gaat. uit het vorige topic wordt me ook niet erg veel duidelijk.
Ja maar ik denk niet dat dat heel anders is voor browser games/mmo's. Ik denk juist dat die markt al wel beetje verzadigd is met aan de ene kant Utopia en consorten en aan de andere kant WoW en enkele grote soortgenoten. Het is niet voor niets dat toch wel steeds vaker mmo's worden gestopt omdat er gewoon geen geld mee te verdienen is.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:09 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Of the games that enter production, only 4% wind up making a profit. But many of those games never reach the market. That means the proportion of games that reach the market that are profitable is 20%.
Volgens mij hebben ze het over een totaal plaatje van alle type en soorten games.
Elk spel zal na een antal jaren stoppen. logies. Maar het houd er niet tegen om nieuwe uit te brengen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:18 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ja maar ik denk niet dat dat heel anders is voor browser games/mmo's. Ik denk juist dat die markt al wel beetje verzadigd is met aan de ene kant Utopia en consorten en aan de andere kant WoW en enkele grote soortgenoten. Het is niet voor niets dat toch wel steeds vaker mmo's worden gestopt omdat er gewoon geen geld mee te verdienen is.
Het idee bedenken van een spel niet. Maar het concept wat ik heb gemaakt gaat een stuk verder.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:30 schreef Paupermans het volgende:
Je hebt 2 en een half jaar nodig om een spel te bedenken? Wanneer wil je het af hebben? Ergens in 2020? Bovendien lijkt het allemaal erg complex en dus ontoegankelijk voor nieuwe spelers. En als nieuwe spelers afhaken, kan het natuurlijk nooit een succes worden.
Heb je al nagedacht in welke taal je het gaat programmeren? Heb je al mensen gevonden die de graphics gaan maken? Waar ga je het hosten? Wat voor multiplayer architectuur ga je gebruiken (client-server, peer-to-peer, etc.)?
Sorry, maar het lijkt me nogal een kansloos project
omg. Das een van de betere ideeen die ik tot nu heb gehoord vandaag.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:33 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb een tip voor je: download firefox, daar zit standaard een spellingscontrole op, niemand neemt je serieus op deze manier.
Mijn planningquote:
Deze ga ik inlijsten.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:45 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Programmerings taal wordt Engels.
wat ??quote:
wow. Die is lang geleden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:58 schreef Ericjuh het volgende:
neeee Roelof
je bent weer terug met je game!![]()
![]()
is dit nummer 5 alweer? want dan heb ik d'r een paar gemist:
game in ontwikkeling #2
A new game.
maar hoe zat het nu dan? de programmeurs wouden toch niet meewerken? of ze gingen niet met jou eisen akkoord?
Okey. Moes ff na denken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:59 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Je mag kiezen:
IQ van 20 óf
HOAX
Rrrrrrrrrrrrrroept u maar!
Zeker.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:08 schreef Ericjuh het volgende:
Omg.. ik zie al dat je de laatste paar dagen druk met je game bezig bent geweest! En stiekem gaat AQuila360 er als partner met jou d'r vandoor!
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:22 schreef Misanthropist het volgende:
roelof, als ik je OP zo lees dan is er best geld te verdienen aan je ideeën. bedankt.
Is dat een leuke taal om in te programeren. Mij lijkt het compilen lastig.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:45 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Programmerings taal wordt Engels.
Nu heb je het weer over "ik"... En dan heb je het weer over "we"... Heb je nu serieuze zakenpartners of zijn het imaginaire vriendjes die ook aandacht van je vragen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:45 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Het idee bedenken van een spel niet. Maar het concept wat ik heb gemaakt gaat een stuk verder.
Belansen en formules van hier tot tokio. Heel uitbedacht dan een klein simpel concept.
Het is iets van 30 bladzijdes. Eerst waren het er 50. Maar heb het weten te beperken naar 30
Er wordt voor het programmeren en het maken van het spel een externe firma ingehuurt.
Programmerings taal wordt Engels. Maar de game wordt in meerdere talen speelbaar. Ook om meer spelers te trekken.
Nou ja.. Engels is makkelijk.. Ik snap niet hoe zo'n compiler iets als CLEAN snapt.. Dat is toch veel moeilijker? Nee.. dan lijkt Engels me makkelijker voor zo'n compiler.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:23 schreef disjfa het volgende:
[..]
Is dat een leuke taal om in te programeren. Mij lijkt het compilen lastig.
quote:In order to transform lists to sorted trees, search trees, we first define a function to insert a single element in a sorted tree. Of course it is requires that the elements of the tree can be compared. Hence, we have the type context < a.
1 2 3 4 5 | insertTree x Empty = Node Empty x Empty insertTree x (Node l y r) | x < y = Node (insertTree x l) y r | otherwise = Node l y (insertTree x r) |
Klopt helemaal, maar het schijnt pas te werken als je al je spaargeld en andere banktegoeden naar hem stortquote:Op woensdag 26 november 2008 16:04 schreef AQuila360 het volgende:
Ik sta roelof bij en als ik me aandelen kwijt kan dan ga ik investeren in RC productions! volgens roelofs prognose heb je 80 procent rendement!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
Waarom zouden mensen ook alweer doneren, cq. financiële hulp bieden aan een kind met een grote fantasie?quote:Op woensdag 26 november 2008 17:56 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Ericjuh
Meeste financieel hulp is welkom ook donaties.
Mijn volgende stap is met de marketing bureau verder te overleggen. En met de bank verdere zaken af te handelen.
Zijn er ook mogelijkheden om het geld terug te verdienen, krijg ik recht om te zien wat er met me geld gedaan wordt. Of gooi ik het in een put en ik zie ooit wat er van terecht komt.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:56 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Ericjuh
Meeste financieel hulp is welkom ook donaties.
Mijn volgende stap is met de marketing bureau verder te overleggen. En met de bank verdere zaken af te handelen.
Ja dat heeft die al lang dichtgetimmerd! Die roetmof heeft veel advies ingewonnen bij iedereen van marketing tot de financiele kant! Dat is zit wel goed Rkatier!quote:Op woensdag 26 november 2008 18:12 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Zijn er ook mogelijkheden om het geld terug te verdienen, krijg ik recht om te zien wat er met me geld gedaan wordt. Of gooi ik het in een put en ik zie ooit wat er van terecht komt.
Tot nu toe kom je over als iemand die een idee heeft, anderen het werk laten doen en jij roept wel wat er gedaan moet worden. :Het zal nooit echt jouw product worden aangezien als het af is jij er constant op afstand erbij stond. En wat als je geld opdroogt is er dan niet de kans dat ze zelfstandig, zonder jouw dus, alsnog het product afmaken en jij het nakijken hebt? heb je al maatregelen genomen om dat te voorkomen?
zover ik weet betaald hij de programmeurs een vast bedrag. Daarna moeten de programmeurs voor hem blijven werken totdat het af is. Dat kan ik me nog herinneren uit een ander topic. Volgens mij heeft hij ook veel geld gekregen van z'n ouders. Dus een paar 1000 meer of minder was geen probleem voor hem.quote:Tot nu toe kom je over als iemand die een idee heeft, anderen het werk laten doen en jij roept wel wat er gedaan moet worden. :Het zal nooit echt jouw product worden aangezien als het af is jij er constant op afstand erbij stond. En wat als je geld opdroogt is er dan niet de kans dat ze zelfstandig, zonder jouw dus, alsnog het product afmaken en jij het nakijken hebt? heb je al maatregelen genomen om dat te voorkomen?
wat aquila zegt.. Marketing en het financiele plan zijn klaar. Zover ik weet is alles van zijn kant rond. de iets minder belangrijke dingen laat hij dus uitbesteden, bijvoorbeeld het programmeren en support aan de servers.quote:Die roetmof heeft veel advies ingewonnen bij iedereen van marketing tot de financiele kant!
Ha. Haha. Hahahahaquote:Op woensdag 26 november 2008 18:40 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
zover ik weet betaald hij de programmeurs een vast bedrag. Daarna moeten de programmeurs voor hem blijven werken totdat het af is.
Ericjuh.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:40 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
zover ik weet betaald hij de programmeurs een vast bedrag. Daarna moeten de programmeurs voor hem blijven werken totdat het af is. Dat kan ik me nog herinneren uit een ander topic. Volgens mij heeft hij ook veel geld gekregen van z'n ouders. Dus een paar 1000 meer of minder was geen probleem voor hem.
Overigens kan ik me ook herinneren dat de eerste beta keys op fok worden uitgedeeld!
[..]
wat aquila zegt.. Marketing en het financiele plan zijn klaar. Zover ik weet is alles van zijn kant rond. de iets minder belangrijke dingen laat hij dus uitbesteden, bijvoorbeeld het programmeren en support aan de servers.
Ik snap alleen niet waarom hij een topic opent... want hij heeft alles al rond
quote:Op woensdag 26 november 2008 19:55 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
das vrij gebruikelijk hoor, hangt maar net af wat wat je afspreekt.
Jij bedoelt fixed price afspraken, die zijn toch net wat anders. Daar ligt namelijk al vast wat de specificaties zijn. Hier niet...quote:Op woensdag 26 november 2008 19:55 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
das vrij gebruikelijk hoor, hangt maar net af wat wat je afspreekt.
heb je gelijk in en anders zijn de programmeurs van hetzelfde niveauquote:Op woensdag 26 november 2008 20:33 schreef existenz het volgende:
[..]
Jij bedoelt fixed price afspraken, die zijn toch net wat anders. Daar ligt namelijk al vast wat de specificaties zijn. Hier niet...
Een leidinggevende opleiding?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:25 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Doe een lleidinggevende opleiding. Ben er dagelijks mee bezig.
Ook al doe ik het programmeren en het leidinggeven van het team niet zelf.
Ik ben de opdracht gever. En ik stel mijn eisen op. Met mij wordt er continu overlegd van hoe en wat ik wil.
hahahahhahahahahah, meent hij dit echt serieus of is dit een grap?quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:45 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Het idee bedenken van een spel niet. Maar het concept wat ik heb gemaakt gaat een stuk verder.
Belansen en formules van hier tot tokio. Heel uitbedacht dan een klein simpel concept.
Het is iets van 30 bladzijdes. Eerst waren het er 50. Maar heb het weten te beperken naar 30
Er wordt voor het programmeren en het maken van het spel een externe firma ingehuurt.
Programmerings taal wordt Engels. Maar de game wordt in meerdere talen speelbaar. Ook om meer spelers te trekken.
Roelof meent alles! Alleen was dit een misverstand hij bedoelde dat de hoofdtaal van het spel engels zou gaan worden!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:20 schreef Space-Kaas het volgende:
[..]
hahahahhahahahahah, meent hij dit echt serieus of is dit een grap?
Nee, WoW is alleen al 4 jaar de meest succesvolle mmorpg en wordt alleen maar groter en groter qua playerbase. De games die WoW van z'n troon af moesten stoten (en daar zijn er nu toch al een paar van geweest) falen jammerlijk. Dus nee, niet elke game stopt na een aantal jaren. Ik zie WoW nog makkelijk 4-5 nieuwe jaren halen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:24 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Elk spel zal na een antal jaren stoppen. logies. Maar het houd er niet tegen om nieuwe uit te brengen.
WoW zal ook niet altijd zo even goed draaien. En zal vast wel een nieuwer soort komen. Maar dan aangepast tot die tijd.
Das met elk spel wel denk ik.
Nogmaals, dit wordt een browser game. Totaal wat anders dan wowquote:Op woensdag 26 november 2008 22:32 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Nee, WoW is alleen al 4 jaar de meest succesvolle mmorpg en wordt alleen maar groter en groter qua playerbase. De games die WoW van z'n troon af moesten stoten (en daar zijn er nu toch al een paar van geweest) falen jammerlijk. Dus nee, niet elke game stopt na een aantal jaren. Ik zie WoW nog makkelijk 4-5 nieuwe jaren halen.
totaal anders? Ik denk, als roelof zijn plan goed uitwerkt, de bovenstaande games wel concurrent krijgen. Roelof doet een grote investering en dat hebben de bovenstaande games ook gedaan. In roelofs geval praat je niet over het huis, tuin en keuken programmeren, maar om real buks! Misschien mag WOW wel grafisch anders zijn dan roelofs game, maar het moet gewoon verslavend werken.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:28 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Nogmaals, dit wordt een browser game. Totaal wat anders dan wowDus het is neit te vergelijken met World of Warcraft, Guild wars, Warhammer Online, Silk Route Online, City of heroes/villians of Star Wars Galaxies (om maar paar te noemen)
Concurrend krijgen?quote:Op donderdag 27 november 2008 01:10 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
totaal anders? Ik denk, als roelof zijn plan goed uitwerkt, de bovenstaande games wel concurrent krijgen. Roelof doet een grote investering en dat hebben de bovenstaande games ook gedaan. In roelofs geval praat je niet over het huis, tuin en keuken programmeren, maar om real buks! Misschien mag WOW wel grafisch anders zijn dan roelofs game, maar het moet gewoon verslavend werken.
Roelof, heb jij ook iets geregeld mbt recht? met name eigensdomsrechts? In hoeverre kan een persoon een item kopen? heb je daar al een keer over gepraat bij een rechten? Want als je speler een item koopt van 10 euro, dan verwacht hij ook dat het van hem is. Maar, zoals je al eerder zei, heb jij het alleen recht over de game. Zou zonde wezen dat jij op een gegeven moment 1000-den euro's moet uitgeven omdat jij daar niet goed over nagedacht hebt.
Dat is roelof zijn missie helemaal niet!quote:Op donderdag 27 november 2008 02:10 schreef Yari het volgende:
Age of Conan faalde, Warhammer Online gaat het ook niet lukken..
Maar Roelof we hebben alle vertrouwen in jouw game! , dit wordt dé WoW killer
Voor alle mensen die nu nog komen met het WoW killer verhaal: jullie zijn waarschijnlijk MMO staan en denken ow WoW killer...quote:Op donderdag 27 november 2008 02:10 schreef Yari het volgende:
Age of Conan faalde, Warhammer Online gaat het ook niet lukken..
Maar Roelof we hebben alle vertrouwen in jouw game! , dit wordt dé WoW killer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:52 schreef RaymanNL het volgende:
Offtopic geslowchat tussen AQuiila, superfruitig en Disfja en de reacties daarop verwijderdVoor slowchatten hebben we al een topic
Als gamedevelopers en uitgevers dit topic zien nemen ze de game niet serieus met al die onzin posts
![]()
Direct een TVP voor mij voor deze briljante game.
Je bent nog kei veel posts vergeten volgens mijquote:Op donderdag 27 november 2008 21:52 schreef RaymanNL het volgende:
Offtopic geslowchat tussen AQuiila, superfruitig en Disfja en de reacties daarop verwijderdVoor slowchatten hebben we al een topic
Als gamedevelopers en uitgevers dit topic zien nemen ze de game niet serieus met al die onzin posts
![]()
Er is geen gamequote:Op donderdag 27 november 2008 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent nog kei veel posts vergeten volgens mij![]()
Maar wel goed dat je zo positief bent over deze game!
Het ergste is er iig uit. Ik had alle offtopic posts aangevinkt, en daarna die reactie getypt, toen drukte in op invoeren, toen werd mijn bericht dus gepost maar de aangevinkte offtopic posts niet verwijderdquote:Op donderdag 27 november 2008 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent nog kei veel posts vergeten volgens mij![]()
Maar wel goed dat je zo positief bent over deze game!
0 gebruik van hoofdletters als het mijn username betreft weer hequote:Op donderdag 27 november 2008 21:52 schreef RaymanNL het volgende:
![]()
FUCKING PRICELESS QUOTE HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 27 november 2008 14:28 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow en de zin "Programmerings taal wordt Engels" mag rechtstreeks in t _EPIC QUOTES_ boek
Ik wilde WoW en deze browsergame ook niet vergelijken. Het ging erover dat elke game maar een paar jaar aan de top blijftquote:Op donderdag 27 november 2008 00:28 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Nogmaals, dit wordt een browser game. Totaal wat anders dan wowDus het is neit te vergelijken met World of Warcraft, Guild wars, Warhammer Online, Silk Route Online, City of heroes/villians of Star Wars Galaxies (om maar paar te noemen)
I LOLd IRLquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:45 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Wat zijn de eisen van beide kanten dan? Ben benieuwd naar hun uurtarief.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:01 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Nee er is een programmering firma die akkoord is gegaan met mijn eisen en ik natuurlijk met die van hun.
En dam Firefox fan
Hij had het eerder over 900 uren werk. Je hebt het hier niet over de eerste de beste PHP prutsers dus 50E per uur is wel een absoluut minimum. Hoe kom je dan in hemelsnaam aan 35k? 900x50 is al 10k meer en dat ga je nog niet halen.quote:Op donderdag 27 november 2008 01:40 schreef witte_fantasie het volgende:
Hij werkt met een budget rond de 35k...
Nee AQuila360 ik ben er nog.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:43 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb Roelof hier al lang niet meer gezien![]()
En het gerucht doet de ronde dat die hem gesmeerd is met al het geld
Je hoort mij dan ook niet zeggen dat ie het gaat halen met die 35k...quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hij had het eerder over 900 uren werk. Je hebt het hier niet over de eerste de beste PHP prutsers dus 50E per uur is wel een absoluut minimum. Hoe kom je dan in hemelsnaam aan 35k? 900x50 is al 10k meer en dat ga je nog niet halen.
Hoeveel heb je los kunnen peuteren bij de bank dan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:10 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Nee AQuila360 ik ben er nog.
Mijn planning van deze week is niet helemaal rond gekomen.
Had namelijk woensdagavond een zwaar privé gesprek gehad. En vanavond zal daar weer verder over gesproken worden. Het gesprek en het onderwerp heeft mij wel zwaar geraakt. Daarom ook ff mijn afwezigheid.
Woensdag heb ik wel een gesprek gehad met de bank. We hebben een aantal dingen op een rijtje gezet.
Waar ik wel en niet voor in aanmerking kwam. En had ook wat advies mee gekregen. Het was voor mij gevoel zeer positief. En zou eigenlijk vandaag verder spreken. Maar heb de afspraak naar volgende week woensdag verplaatst. Wegens privé redenen.
r.c.
Ja, en op dat soort vragen reageert 'ie niet. Begint steeds meer op een zooitje waanideeen te lijken ipv een serieus project.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:11 schreef witte_fantasie het volgende:
Hoeveel heb je los kunnen peuteren bij de bank dan?
Ik vind het knap dat je de bank zover geintresseerd kon krijgen om een lening te krijgen van x aantal euro'squote:Op vrijdag 28 november 2008 18:10 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Nee AQuila360 ik ben er nog.
Mijn planning van deze week is niet helemaal rond gekomen.
Had namelijk woensdagavond een zwaar privé gesprek gehad. En vanavond zal daar weer verder over gesproken worden. Het gesprek en het onderwerp heeft mij wel zwaar geraakt. Daarom ook ff mijn afwezigheid.
Woensdag heb ik wel een gesprek gehad met de bank. We hebben een aantal dingen op een rijtje gezet.
Waar ik wel en niet voor in aanmerking kwam. En had ook wat advies mee gekregen. Het was voor mij gevoel zeer positief. En zou eigenlijk vandaag verder spreken. Maar heb de afspraak naar volgende week woensdag verplaatst. Wegens privé redenen.
r.c.
Straks komt'ie met foto's van een zwembad dattie aan het graven is, ergens in de polder, met allemaal tropische planten.quote:Op vrijdag 28 november 2008 @ 18:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, en op dat soort vragen reageert 'ie niet. Begint steeds meer op een zooitje waanideeen te lijken ipv een serieus project.
Rustig Catbert. Heb ook nog wat andere dingen aan me hoofd.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:11 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Dit zijn solide plannen Roloef!quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:54 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Rustig Catbert. Heb ook nog wat andere dingen aan me hoofd.
Maar ik kan nu al een minimum lening van 40.000,- Euro. Zoals het ondernemers plan nu is.
Afhankelijk van wat de marketing bureau gaat voorleggen kan het bedrag nog verhoogd worden.
De inkomsten van de spel staat hier nog buiten. Als nodig kan er bij die tijd nog op de inkomen van het spel nog een FlexKrediet worden geopend. Van maximaal 25.000,- Euro.
Maar het is voor mij nu afwachten wat de marketing bureau gaat voorleggen.
Rkatier
Deze lening is op basis wat we (de 3 eigenaren) minimaal kunnen terugbetalen in 10 jaar.
Daarbij dat we de eerste 5 jaar geen betalingsverplichtingen hebben.
rc
Als ik al de papieren volgende week rond krijg.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit zijn solide plannen Roloef!
Green Light, Green Light, Green light! uitvoeren die hap klaar staan en opstarten die game!
Sorry je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:59 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Maar laten we 1 stap tegelijk doen.
Garantstelling/Onderpandquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:11 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben een hypotheek van ¤200000,-. En dat lukt men ook goed hoor...quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:07 schreef RRGJL het volgende:
Een lening van ¤40.000 omg. Dat wordt op een houtje bijten de rest van je leven, als je dat geld er allemaal doorheen gaat draaien. Of dacht je dat serieus terug te verdienen?
Magnetron staat nog steeds in de kelder!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:21 schreef AQuila360 het volgende:
Plus dat zowel Existenz als mijzelf Roeloef waarschijnlijk ook een kleine lening gaan verstrekken!
vooral met idee dat jij de eerste beta key zult krijgenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sorry je hebt gelijk!
Ik werd even bevangen door een vlaag van enthousiasme
De meeste mensen wel jaquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:09 schreef existenz het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben een hypotheek van ¤200000,-. En dat lukt men ook goed hoor...
En ik krijg een account met daarop al een vrijwel oneindige voorraad creditsquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:25 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
vooral met idee dat jij de eerste beta key zult krijgen
Een hypotheek heeft iets van waarde als onderpand, je huis nl.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:09 schreef existenz het volgende:
De meeste mensen hebben een hypotheek van ¤200000,-. En dat lukt men ook goed hoor...
Roelof heeft zijn spel. Als hij het niet af kan betalen, dan zal de bank de eigenaar van het spel worden en dan krijgen we een aantal nieuwe rassen in Roelof z'n game: SNS, Rabo, ABN, etc..quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een hypotheek heeft iets van waarde als onderpand, je huis nl.
Pak even een boek erbij en kijk hoe het zit met de woordjes "de" "het" en "een"quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:54 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Rustig Catbert. Heb ook nog wat andere dingen aan me hoofd.
Maar ik kan nu al een minimum lening van 40.000,- Euro. Zoals het ondernemers plan nu is.
Afhankelijk van wat de marketing bureau gaat voorleggen kan het bedrag nog verhoogd worden.
De inkomsten van de spel staat hier nog buiten. Als nodig kan er bij die tijd nog op de inkomen van het spel nog een FlexKrediet worden geopend. Van maximaal 25.000,- Euro.
Maar het is voor mij nu afwachten wat de marketing bureau gaat voorleggen.
Rkatier
Deze lening is op basis wat we (de 3 eigenaren) minimaal kunnen terugbetalen in 10 jaar.
Daarbij dat we de eerste 5 jaar geen betalingsverplichtingen hebben.
rc
Zou graag zelf meer advies willen over server/host.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:30 schreef John.Milton het volgende:
TVP.
Zijn er nog gebieden waarbij je advies nodig hebt Roelof?
Spellingquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:30 schreef John.Milton het volgende:
TVP.
Zijn er nog gebieden waarbij je advies nodig hebt Roelof?
idd, pm Tijn anders ffquote:Op zondag 30 november 2008 09:19 schreef Remake het volgende:
Ach regel wat linux fanatjes, doen het geheel gratis in naam der linux ofzo
waar zoek je naar dan? Want we kunnen natuurlijk niet alles vertellen. We moeten tenminste weten wat je precies wil.quote:Op zondag 30 november 2008 00:37 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Zou graag zelf meer advies willen over server/host.
Daar weten wij, na mijn mening eigenlijk nog te weinig over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
Dat is idd geswetsquote:Op zondag 30 november 2008 09:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor 40K kan je nog geen fatsoenlijke database driven zakelijke website bouwen, laats staan een enorm project zoals een interactieve webapplicatie.
quote:Op zondag 30 november 2008 17:55 schreef Ge4ce het volgende:
Dat ter zeide, ben ik een week (of twee?) geleden uit een soort gelijk project gestapt waar ze, naar mijn idee, al veel verder zijn. (Een project die nu net anderhalve maand bezig is.)
Hoewel ik uit het project ben gestapt (geen tijd, interesse verloren), wil ik er eigenlijk niets over kwijt. Vertrouwelijk....quote:Op zondag 30 november 2008 19:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun je daar wat meer over vertellen?
HAHAHAHAHA zo weet jij BIJNA dat het werkwoord 'gezwets' is....quote:
Als ik een zakelijke website wil in 11 talen waarbij wat specifieke support mogelijkheden zijn dmv persoonlijke login moet er 125K afgetikt worden. Ja je kan voor 40K natuurlijk een website bouwen, maar niet de website die ik bedoel en die nog maar een FRACTIE is van een interactieve webapplicatie.quote:Voor 40k kun je prima websites bouwen... Dat lukt de detacheerders namelijk prima. Het is geen grote website, maar ook zeker geen kleintje.
quote:Op zondag 30 november 2008 21:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA zo weet jij BIJNA dat het werkwoord 'gezwets' is....
[..]
Als je mijn opmerking niet eens in verhouding tot het gewenste spel kan inschatten denk ik dat je prima in het team van TS past.
De talen waar in werk hebben standaard multilingual support, dat stelt geen reet voor. Ook security stelt niets voor... Je kunt er prima grote applicaties voor bouwen. De vraag is alleen idd of het kan met wat Roelof wil, maar die geeft te weinig info daarover, al hoewel ik daar wel jouw mening indeel dat het voor 40k niet zal lukken zover dat nu in te schatten is.quote:Op zondag 30 november 2008 21:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA zo weet jij BIJNA dat het werkwoord 'gezwets' is....
[..]
Als ik een zakelijke website wil in 11 talen waarbij wat specifieke support mogelijkheden zijn dmv persoonlijke login moet er 125K afgetikt worden. Ja je kan voor 40K natuurlijk een website bouwen, maar niet de website die ik bedoel en die nog maar een FRACTIE is van een interactieve webapplicatie.
Als je mijn opmerking niet eens in verhouding tot het gewenste spel kan inschatten denk ik dat je prima in het team van TS past.
Daarvoor zijn we nu ook in overleg met een marketing bureau. Om meer informatie en onderzoek te plegen. En ook hopelijk een (verdien model) te maken. Dit zal waarschijnlijk meer investeerders trekken en de bank wordt ook wat makkelijker.quote:Op zondag 30 november 2008 23:22 schreef John.Milton het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat de kosten voor het ontwikkelen en opzetten van een dergelijk spel hoog zijn. Op basis van de beschikbare informatie is het sowieso lastig om een indicatie te geven van de kosten.
Om die kosten te dekken moet je altijd een investeerder hebben of iemand die je een bedrag wil lenen. Het zijn sowieso vrij moeilijke tijden om geld vrij te krijgen van investeerders.
Daarom is het belangrijk om een gedegen onderzoek te doen naar een goed verdienmodel voor een dergelijk spel, zeker omdat de levensduur van zulke spellen toch beperkt is.
Ja ik weet dat ogame op 1 server begonnen is. Maar het heeft weinig zin om NU met een game te starten die minder diepgang heeft. Waarom zullen mensen dat nog willen spelen.quote:Op zondag 30 november 2008 23:12 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Ge4ce
De concept van 25 bladzijde is exclusief de data gegevens van rassen schepen enz enz . Heel veel wordt verwezen naar het data document. Zo is na mijn mening de concept document veel overzichtelijker en beter te lezen.
Veel dingen zijn ook nog niet uitgewerkt. Alleen de basic is nu uitgetypt. De infra structuur van inkomen en uitgaven (wat je eigenlijk bij het eerste post van mij ziet). Welke opties er nog moeten komen (uitbouw mogelijkheden) en welke opties door mij als admin aangepast moeten worden. (zoals de rassen en schepen).
Het is ook hoe effectief je een document maakt. Staat er 10 het zelfde er in en hoeveel onzin staat er in.
Het document heeft ook een index en logies volgorde. Daar geen zorgen over.
En Swetsenegger wij willen helemaal niet op ogame lijken. totaal niet.
Er zijn wel overeenkomsten. Maar veel verschillen.
Laten we ook beginnen met 2 talen. Engels en Nederlands.
En er is rekening mee gehouden. Als we besluiten om het in meerdere talen uit te bouwen is het zeker mogelijk. En dat zijn we zeker van plan. Als het aanslaat.
En als het een inkomen geeft dat zal de bank ook een extra krediet geven. Zodat we het zo snel mogelijk kunnen uitbouwen naar meerdere servers en talen.
Dus misschien zal het uiteindelijk wel 200K of 300K kosten.
En zelf weet ik ook dat ogame met maar 1 server en 1 taal is begonnen.
Weet je wat o game heeft gekostveel minder. Ze hebben met de jaren het spel uitgebouwd. Grafisch en aantal servers/talen.
RC
Waarom doe je dat dan niet? Kennelijk heb je een fantastisch business plan, go for it zou'k zeggen, zie hier graag over een maand ofzo de URL van je 'netwerk' van sites.quote:Op zondag 30 november 2008 23:21 schreef Resco het volgende:
Voor één tiende deel van dat lanceer ik een heel netwerk aan sites die meer zullen opbrengen dan jouw hele spel bij elkaar.
Wie zegt dat ik het niet doe? Niet iedereen is zo open over projecten als Roelof die alles hier open en bloot postquote:Op maandag 1 december 2008 14:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan niet? Kennelijk heb je een fantastisch business plan, go for it zou'k zeggen, zie hier graag over een maand ofzo de URL van je 'netwerk' van sites.
Zoals ik al eerder zei.. totdat we niks zien is alles gebakken luchtquote:Op maandag 1 december 2008 15:26 schreef Resco het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het niet doe? Niet iedereen is zo open over projecten als Roelof die alles hier open en bloot post
Staat er al in.quote:Op maandag 1 december 2008 09:14 schreef Sjiep het volgende:
Hey Roelof,
Tipje voor je. Van wat ik nu heb begrepen, heb je vooral informatie over de rassen zelf. Heel goed, want als dat niet uitgedacht is, kom je nergens uiteindelijk.
Wat je nu moet doen is de "engine" uitdenken. Zorg ervoor dat je op papier hebt hoe het bouwen in z'n werk gaat, hoe de gevechten in z'n werk gaan, hoe de inkomsten uitgedacht zijn.
Daar heb ik al om gevraagd. En ook specifiek wat en hoe.quote:Zet vervolgens ook op papier hoe je het systeem wilt onderhouden, invoerformulieren over rassen (naam, omschrijving, achtergrondverhaal, plaatjes, etc) waarmee je simpel rassen kunt beheren (aanmaken, aanpassen en verwijderen).
Ook al aan gedacht.quote:Doe dit ook voor gebouwen en eenheden.
Sorry. Dat had ik ook al bedacht.quote:Als dat team van programmeurs het goed en modulair in elkaar zetten, kun je de engine zo houden en zelf de units en gebouwen invoeren, wat een hoop kosten (en mogelijke fouten) bespaart wat dat team aan programmeurs voor jou moet doen. Extra voordeel is dat je zelf het spel kunt uitbreiden.
Zoals artefact. En projecten. Ook al aan gedacht. Kan ook evenementen mee doen. En als beloning die projecten en artefact uitdelen.quote:Denk DAAR vooral goed over na... Wat kan JIJ doen en wat kan het team aan programmeurs doen, probeer daar onderscheid in te maken. Een beetje jammer als je hun betaalt voor dingen die jij in je hoofd hebt zitten en die jij zo uit je mouw kunt schudden.
Denk ook na over hoe je het spel wilt uitbreiden. Wat ik hierboven heb omschreven, is voor de units.. Dit zal niet lang boeiend zijn voor de meeste mensen. Ik weet niet wat je van plan bent, of je innovatief wilt blijven, of enkel een spel maken en dat een aantal "rondes" vol wilt houden. Denk daar alvast over na en kijk of dat team aan programmeurs daar rekening mee kunnen houden.
Bijvoorbeeld: (ik noem maar iets) items wat je kunt gebruiken om je units sterker te maken, dan kunnen de programmeurs daar alvast rekening mee houden. de programmatuur is dan "leeg", maar als jij items toevoegt in je beheersysteem, dan kan dat automatisch meegenomen worden.
... Thanks.quote:
tussen de 5 en 10 jaar is een heeeeeeeeel groot begrip. Ik denk dat er weinig games zijn die 5 tot 10 jaar meegaan.quote:Ik ga zelf van uit dat een soort gelijke spel een levensduur heeft van 5 tot 10 jaar (als het een goed spel is).
Ook afhankelijk van de verdere ontwikkeling van het spel.
Ok, netjesquote:
Counterstrrrrrrrrrrrrike.quote:Op maandag 1 december 2008 16:13 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
tussen de 5 en 10 jaar is een heeeeeeeeel groot begrip. Ik denk dat er weinig games zijn die 5 tot 10 jaar meegaan.
Ultima onlinequote:Op maandag 1 december 2008 16:13 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
tussen de 5 en 10 jaar is een heeeeeeeeel groot begrip. Ik denk dat er weinig games zijn die 5 tot 10 jaar meegaan.
ahh kijk.. jij noemt zonet even 90 % van de game industrie.. ik zat dus foutquote:Op maandag 1 december 2008 17:41 schreef Ge4ce het volgende:
Solitaire (18 jaar), Ultima Online (11 jaar), Lineage (10 jaar), Runescape (7 jaar), Warcraft 3 (6 jaar), Counter-Strike 1.6 (5 jaar), Lineage II (5 jaar)
Het concept van Worms gaat al 13 jaar mee.
World of Warcraft is op weg naar zijn 5de jaar... (volgend jaar November)
En nu nog de financiele cijvers ernaast zodat we dit soort ongein echt kunnen vergelijkenquote:Op maandag 1 december 2008 17:41 schreef Ge4ce het volgende:
Solitaire (18 jaar), Ultima Online (11 jaar), Lineage (10 jaar), Runescape (7 jaar), Warcraft 3 (6 jaar), Counter-Strike 1.6 (5 jaar), Lineage II (5 jaar)
Je vergeet een grote game: starcraft (10 jaar)quote:Op maandag 1 december 2008 17:41 schreef Ge4ce het volgende:
Jij vindt 5 tot 10 jaar levensduur voor een game _niet_ lang ?quote:Op maandag 1 december 2008 20:07 schreef Roelof_Kremer het volgende:
web browser games.?
5 tot 10 jaar mijn mening
Blijven meestal niet zo lang een hit.
Ahh, inderdaad. Goed opgemerkt.quote:Op maandag 1 december 2008 19:04 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Je vergeet een grote game: starcraft (10 jaar)
Laten we dat zo houden.quote:
ik had je graag gelijk gegeven.quote:Op maandag 1 december 2008 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
En over 10 jaar staat noemen we roelof's game in 1 moeite door met de rest!
RC Productions!
Je noemt hier games die 'vernieuwend' waren (ja, zelfs runescape, gewoon omdat het de eerste gratis 'MMO' is) en daarom een enorme userbase opgebouwd en vastgehouden hebben. Wel vind ik dat je geen games mee moet nemen waar een geld meer mee wordt verdiend. Het idee van de TS is als ik afga op wat ik tot nu toe heb gezien alles behalve 'uniek' of 'vernieuwend'.quote:Op maandag 1 december 2008 17:41 schreef Ge4ce het volgende:
Het bestaat nog niet, da's redelijk uniekquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:44 schreef John.Milton het volgende:
Het lijkt me wel handig als je een unique selling point hebt. Iets waarmee je spel zich duidelijk onderscheid van de rest.
Gratiz spelllinggs kontroole !quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:44 schreef John.Milton het volgende:
Het lijkt me wel handig als je een unique selling point hebt. Iets waarmee je spel zich duidelijk onderscheid van de rest.
Wat bedoel je ik ben roetmof niet!quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:10 schreef Edwinuss het volgende:
AQuila360 doe eens normaal. Kap eens met die onzin. Ga je tijd en geld ergens anders in steken..
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat bedoel je ik ben roetmof niet!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ff serieus. Ga je hier echt mee samen werken ? Ik dacht dat je nogal slim was...
Nou kennelijk niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ff serieus. Ga je hier echt mee samen werken ? Ik dacht dat je nogal slim was...
Hij zou ook wel mee update's willen geven maar hij is op het moment nog al druk met een aantal zaken in de prive sfeer en dat kost hem veel tijd en moeite nu!quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:11 schreef witte_fantasie het volgende:
Hierbij een algemene opmerking Roelof.
Het is een beetje jammer waarop je de manier van Fok gebruikt om jezelf te verrijken.
Kijk, als je nu meer details zou geven en meer en vaker antwoord zou geven op onze vragen, dan zou je waarschijnlijk meer serieuze reacties van ons kunnen verwachten. Zoiets simpels als: hoe gaat de game heten, logo's etc etc etc... (voor meer vragen, scroll maar eens terug omhoog en naar vorige pagina's)
Hetzelfde geldt voor ons inlichten van de stand van zaken. We horen alweer een tijdje niks van je. Als jij enkel ons gebruikt om er zelf beter van te worden, doe je ding, maar dan loopt het hier leeg voorspel ik je (afgezien van de slow chat). Eenrichtingsverkeer houdt niemand van.
Kom weer eens met een update en doe dit af en toe, dan zul je zien dat er meer mensen bereid zullen zijn je te helpen.
Dat klopt, maar weet je wat het is met dit soort dingen. Vaak krijg je maar 1 kans en als je die niet volledig pakt dan blijft het waarschijnlijk een mooie droom. EN op dit moment doet hij het maar half half.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij zou ook wel mee update's willen geven maar hij is op het moment nog al druk met een aantal zaken in de prive sfeer en dat kost hem veel tijd en moeite nu!
Daar geen zorgen meer over. Het is uit.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij zou ook wel mee update's willen geven maar hij is op het moment nog al druk met een aantal zaken in de prive sfeer en dat kost hem veel tijd en moeite nu!
Zou je denken?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:38 schreef existenz het volgende:
AQ jongen, we moeten morgen es praten. Je hebt een nieuwe kloon nodig. Deze is niet meer geloofwaardig!
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:17 schreef Rkatier het volgende:
AQuila waarom heb je het nu uitgemaakt? ging het niet meer lekker tussen jullie?
Er staan ook woorden bij dat plaatjequote:Op woensdag 3 december 2008 23:07 schreef Rkatier het volgende:
wat een verassing, als AQula zich niet kan verdedigen komt ie met plaatjes
Dat is gedaan met het oog op een uitbreiding naar het buitenland en dan klinkt R.C net even wat beter!quote:Op donderdag 4 december 2008 09:55 schreef Sjiep het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar ik zit al een tijdje te kijken hiernaar...
Roelof Kremer...
EN onder aan z'n posts staat steeds r.c.
uuuhhmmm....
Die 2de wint omdat die een kruising is tussen superman en een Ninja turtlequote:Op donderdag 4 december 2008 09:58 schreef L.Denninger het volgende:
Dit topic wordt een beetje een gevecht tussen
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
That's it. Het laatste beetje serieus nemen dat ik jullie nu nog deed, is bij deze verdwenenquote:Op donderdag 4 december 2008 09:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is gedaan met het oog op een uitbreiding naar het buitenland en dan klinkt R.C net even wat beter!
Jongen, je vergeet dat we een Kloon-checker hebben achter de schermen. We zijn er al lang achter dat je op 2 verschillende pc`s probeert te doen alsof je Roelof bent.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:33 schreef AQuila360 het volgende:
Sorry maar het is echt geen kloon!
Niemand kan op dat op zon goede manier doen
quote:
http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=55406&highlight=quote:Op donderdag 4 december 2008 10:33 schreef AQuila360 het volgende:
Sorry maar het is echt geen kloon!
Niemand kan op dat op zon goede manier doen
Misschien leeft Roelof in dezelfde flat waar ze allemaal 1 wifi verbinding delenquote:Op donderdag 4 december 2008 10:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jongen, je vergeet dat we een Kloon-checker hebben achter de schermen. We zijn er al lang achter dat je op 2 verschillende pc`s probeert te doen alsof je Roelof bent.
ff uitleg over mijn naam.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:55 schreef Sjiep het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar ik zit al een tijdje te kijken hiernaar...
Roelof Kremer...
EN onder aan z'n posts staat steeds r.c.
uuuhhmmm....
Roelof van Dam óf Roelof Kremer???quote:Op donderdag 4 december 2008 17:40 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
ff uitleg over mijn naam.
Mijn volledige naam is
Roelof Christiaan van Dam of Roelof Christiaan Kremer.
Mijn voor letters zijn R.C.
Jep?
R.C.K
Ik kan niet wachten op de volgende Aquila/Emar/Roelof kloonquote:
ik heb al meerdere malen serieus in gegaan op je serverrequirements, maar elke keer reageer je d'r niet op.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:35 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Mensen mijn vraag op te stoppen met deze kloon gedoe.
AQuila360 is geen kloon van mij. En ik ben ook geen kloon van hem.
Graag een ander onderwerp. Vragen of opmerkingen.
Thanks
Roelof Kremer
dan moet je het ook niet nergeren? want je doet het weer!quote:Ericjuh.
Ook al is het niet mijn onderdeel om uit te zoeken wou ik er wel wat meer over weten. Ben er zelf ook steeds meer mee bezig al is mijn tijd er voor ook beperkt.
Sorry maar dan kun je dat Kloon Check programma bij het oud vuil gooien! Want dan werkt het voor geen meter!quote:Op donderdag 4 december 2008 10:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jongen, je vergeet dat we een Kloon-checker hebben achter de schermen. We zijn er al lang achter dat je op 2 verschillende pc`s probeert te doen alsof je Roelof bent.
lees maar terug in dit topic..quote:Op donderdag 4 december 2008 22:14 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Wat doe ik.
Uitleggen dat het niet mijn hoogste bezigheid is?
Inderdaad, die bagger spelling, zou je daar mee kunnen stoppen, scheelt jou veel moeite en maakt het voor de rest een stuk leesbaarderquote:Op donderdag 4 december 2008 22:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sorry maar dan kun je dat Kloon Check programma bij het oud vuil gooien! Want dan werkt het voor geen meter!
Roeloef is absoluut geen kloon van mij! Wel heb ik hem op msn en daar spreek ik hem regelmatig op zodat ik hier ook vaak op vragen van andere kan antwoorden!
Niemand kan zo goed een kloon doen met ook elke keer die spelling van hem enzo!
Niek. Dit helpt nietquote:Op donderdag 4 december 2008 23:05 schreef Niek. het volgende:
[..]
Inderdaad, die bagger spelling, zou je daar mee kunnen stoppen, scheelt jou veel moeite en maakt het voor de rest een stuk leesbaarder
Geef gewoon een enkel screenshot of geef toe dat er nog helemaal niets isquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:36 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Zoals ik al zij wc-eend
In jan. komt de fan site op de web.
Daar kan men screens zien en andere dingen.
ik denk dat Niek al blij is met een ruw schetsje..quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:58 schreef Niek. het volgende:
[..]
Geef gewoon een enkel screenshot of geef toe dat er nog helemaal niets isOndertussen zijn we 5 delen verder en echt niets wijzer geworden...
Inderdaad, ik wil wat meer duidelijkheid voordat ik een substantieel bedrag investeerquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:06 schreef Rkatier het volgende:
[..]
ik denk dat Niek al blij is met een ruw schetsje..
en anders ik wel..
Het voelt nu zo aan alsof het een oplichtpraktijk is..
Sorry... maar daar moet je altijd rekening mee houden voordat je investeerd in iets.
Dat is meer een sfeer plaatjequote:
Be afraid.. Be very Afraid.....quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is meer een sfeer plaatje![]()
Zo van treed binnen in het RC universum!
Dat zal in Januari zijn! Specifieker kunnen we nu nog niet zijn!quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:16 schreef Rkatier het volgende:
Roelof is er iets bekend over de precieze datum wanneer we de site online komt?
Heet jij Roelof?quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat zal in Januari zijn! Specifieker kunnen we nu nog niet zijn!
Ik wil met hem niks te maken hebben en als hij de enige is die nu de antwoorden gaat geven blijf ik vanaf de bevestiging hiervan weg! We weten allemaal hoe het ging toen hij bij Emar in dienst kwam. Ik heb geen zin in nog meer kinderachtige bullshit van meneer AQuila.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:46 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Volgens mij is hij zelf benoemd woordvoerder.
Dan heb je het nog niet eens over die ene persoon die iedereen aanmoedigd om er geld in te pompen, hem hoop geeft en als het ooit mis gaat hij vrolijk verder gaat met een ander 'projectje'...quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:51 schreef Topspin het volgende:
150,000 mensen manisch in Nederland, dit valt ook onder manisch. Denken dat je een succesvolle game kunt ontwikkelen zonder enige kennis.
Ik snap het wel dat mensen soms kunnen denken dat ze het kunnen, maar dat het open blijft snap ik niet. Neem dan die mensen of users in bescherming die komen met bizarre ideeen en laat zo'n reeks niet lopen tot 6 delen.
Plaatsvervangende schaamte kan het zijn ook.
Dat zijn waarschijnlijk de lui die genieten van de "gekken" online en aanmoedigen om nog gekker te worden. De lui die aanmoedigen dat anderen compleet doordraaien door te beweren dat ze sponsoren moeten zoeken bij een kansloos project. Ik ken ze maar al te goed ook, internet barst van de lui die anderen liever zien doordraaien dan sterven.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:54 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dan heb je het nog niet eens over die ene persoon die iedereen aanmoedigd om er geld in te pompen, hem hoop geeft en als het ooit mis gaat hij vrolijk verder gaat met een ander 'projectje'...
Ik vraag me wel af hoeveel procent het ook zou doen als diegene die met het idee kwam recht voor diegene stond of nog beter: in zijn vrienden/familie kring bevond. Ik denk niet dat ze dan nog steeds diegene alles zouden voorliegen voor hun eigen sadistische genot.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:25 schreef Topspin het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk de lui die genieten van de "gekken" online en aanmoedigen om nog gekker te worden. De lui die aanmoedigen dat anderen compleet doordraaien door te beweren dat ze sponsoren moeten zoeken bij een kansloos project. Ik ken ze maar al te goed ook, internet barst van de lui die anderen liever zien doordraaien dan sterven.
Ik vind dat je wel een punt hebt. Er zijn mensen die Roelof graag op z'n bek zien gaan en daarom blind aanmoedigen om maar te starten zonder gedegen onderzoek te doen naar de mogelijkheden en risico's.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:25 schreef Topspin het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk de lui die genieten van de "gekken" online en aanmoedigen om nog gekker te worden. De lui die aanmoedigen dat anderen compleet doordraaien door te beweren dat ze sponsoren moeten zoeken bij een kansloos project. Ik ken ze maar al te goed ook, internet barst van de lui die anderen liever zien doordraaien dan sterven.
Ik ben niet de woordvoerder van Roeloef maar aangezien ik hem soms spreek weet ik het antwoord op bepaalde vragen dus dan antwoord ik maar even!quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:46 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Volgens mij is hij zelf benoemd woordvoerder.
Die raad neem ik zeker op.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:36 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel een punt hebt. Er zijn mensen die Roelof graag op z'n bek zien gaan en daarom blind aanmoedigen om maar te starten zonder gedegen onderzoek te doen naar de mogelijkheden en risico's.
Als die jongen de droom heeft om een eigen spel om te zetten en in de markt te brengen dan mag hij dat van mij gerust doen. Het enige wat ik hem aan zal raden is om goed vooronderzoek te doen voordat je er veel geld tegenaan gaat smijten.
thanksquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben niet de woordvoerder van Roeloef maar aangezien ik hem soms spreek weet ik het antwoord op bepaalde vragen dus dan antwoord ik maar even!
Geen probleem Roelof!quote:
wel jij ook een game beginnenquote:Op zondag 7 december 2008 00:43 schreef Niek. het volgende:
Vraagje, hoeveel ben je ongeveer kwijt voor het onderzoek dat het marketingbureau uitvoert?
Ohh valserik! Jij wilt er met zijn plannen vandoor gaanquote:Op zondag 7 december 2008 14:24 schreef Niek. het volgende:
[..]
ik ben stiekem heel druk bezig om zijn puike plan zelf te realiseren![]()
Je kloon geld lenen? HUH?!quote:Op woensdag 10 december 2008 18:55 schreef AQuila360 het volgende:
Roelof en ik zijn er uit gekomen en ik ga hem geld lenen! In 3 termijnen leen ik hem een bepaald bedrag tegen Euribor + opslag en dan nog + een extra risico opslag!
Het is een mooi begin voor Roelof maar nog zeker niet genoeg!
Hij is mijn kloon nietquote:
Beide is onderhandelbaar!quote:Op woensdag 10 december 2008 19:18 schreef Niek. het volgende:
Hoeveel geld heeft hij nodig en welk percentage staat daar tegenover?
Het lijkt me sterk dat jij voldoende kapitaal hebt om zo'n project financieel te gaan onderhouden.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:55 schreef AQuila360 het volgende:
Roelof en ik zijn er uit gekomen en ik ga hem geld lenen! In 3 termijnen leen ik hem een bepaald bedrag tegen Euribor + opslag en dan nog + een extra risico opslag!
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:25 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat jij voldoende kapitaal hebt om zo'n project financieel te gaan onderhouden.
Het gaat om een mooi bedrag maar zoals Roelof al eerder zei mikt hij nu eerder op 10 mensen die een kleiner bedrag in leggen dan op 1 iemand die alles kan inleggen aangezien dat een stuk lastiger wordt!quote:Op woensdag 10 december 2008 18:55 schreef AQuila360 het volgende:
Daar kom je niet ver mee helaasquote:Op woensdag 10 december 2008 20:28 schreef Niek. het volgende:
Ik leg 100euro in voor een aandeel van 20% in zijn onderneming
Naar wat voor bedragen is Roelof opzoek dan? Ik denk dat het lastig om met 10 mensen (voor een deel) in een bedrijf te gaan zitten. Vaak willen die mensen ook nog enige inspraak enzo.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[..]
Het gaat om een mooi bedrag maar zoals Roelof al eerder zei mikt hij nu eerder op 10 mensen die een kleiner bedrag in leggen dan op 1 iemand die alles kan inleggen aangezien dat een stuk lastiger wordt!
In eerste instantie zocht hij mensen die wouden investeren! Nu gewoon naar mensen die hem een lening willen verstrekken en meer is het dan ook niet!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:31 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Naar wat voor bedragen is Roelof opzoek dan? Ik denk dat het lastig om met 10 mensen (voor een deel) in een bedrijf te gaan zitten. Vaak willen die mensen ook nog enige inspraak enzo.
Hier is het gewoon woudenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:58 schreef existenz het volgende:
je neemt zijn taalgebruik nu al over tequila! Het is wilden, niet wouden!
ik neem aan dat jullie dit netjes op papier hebben gezet mocht het ooit mis gaan..quote:Op woensdag 10 december 2008 18:55 schreef AQuila360 het volgende:
De fansite zal wel zo gelanceerd gaan worden door AQuila.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:11 schreef witte_fantasie het volgende:
Roelof, geef eens een update svp.
quote:Op donderdag 11 december 2008 09:12 schreef AQuila360 het volgende:
Roelof heeft het op dit moment razend druk maar hij komt hier zeker binnnenkort een update geven!!
Trouwens naast rente krijg je ook nog een leuke ingame verrassing als je geld leent maar dat is meer voor de grap en de manier van Roelof om je te bedanken!
Dit is een hopeloos project, iedereen snapt dat, ik geloof niet dat het ooit van de grond komt en dat er ook maar 1 weldenkend mens is die hier geld in gaat stoppen.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:34 schreef Rkatier het volgende:
Ik vertrouw dit niet, ik hoop ook serieus dat AQuila de enige is die verlies gaat leiden in deze onderneming.
Ik ga hier iedergeval niet meer mee in zee!! en ik raad iedereen af om ook maar een stuiver te investeren. AQuila valt NIET TE VERTROUWEN!!!
valt me nu op hoeveel fok.nl toestaat op zijn eigen forum...
nu helemaalquote:Op donderdag 11 december 2008 13:47 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dit is een hopeloos project, iedereen snapt dat, ik geloof niet dat het ooit van de grond komt en dat er ook maar 1 weldenkend mens is die hier geld in gaat stoppen.
Als je hier in trapt, dan ligt de schuld echt 100% bij jezelf.
Rkatier dit kun en mag je niet zeggen!quote:Op donderdag 11 december 2008 13:34 schreef Rkatier het volgende:
AQuila valt NIET TE VERTROUWEN!!!
maar zeg een s ExistenzRoelof hoeveel was het?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:21 schreef existenz het volgende:
Ik heb het geld van AQuila ontvangen
ik mag wel meer niet zeggen, maar het laatste wat ik doe is naar jouw luisteren!!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rkatier dit kun en mag je niet zeggen!
Het ging me veel te ver wat je zei!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:39 schreef Rkatier het volgende:
[..]
ik mag wel meer niet zeggen, maar het laatste wat ik doe is naar jouw luisteren!!
Je liegt zovaak dingen aan elkaar vast en dan ga je nu lopen janken?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het ging me veel te ver wat je zei!
Ik kan toch niet die voorwaarden enz. hier neerpleuren?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:50 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Je liegt zovaak dingen aan elkaar vast en dan ga je nu lopen janken?
Bewijs het dan? laat zien dat je er geld in gestoken hebt?
je loopt alleen een beetje populair te doen, maar je uitspraken onderbouwen ho maar!
We moeten je dus maar op je woord geloven? Tuurlijk.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kan toch niet die voorwaarden enz. hier neerpleuren?
Dat kan ik laten zien maar alleen aan jou!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:57 schreef Rkatier het volgende:
[..]
We moeten je dus maar op je woord geloven? Tuurlijk.
Laat dan het betalingsbewijs zien van je eerste betaling!
Je kunt gewoon niks laten zien omdat je geen bewijs hebt.
zeg dan op zijn minst het bedrag dat in TOTAAL geínvesteerd wordt door jouw.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat kan ik laten zien maar alleen aan jou!
Je moet helemaal nix!quote:Op donderdag 11 december 2008 15:12 schreef Rkatier het volgende:
Verder moeten we maar investeren en wachten tot januari. .
Al zijn spaargeldquote:Op donderdag 11 december 2008 14:38 schreef Rkatier het volgende:
[..]
maar zeg een s ExistenzRoelof hoeveel was het?
dat zal wel niet verschrikkelijk veel zijn, aangezien hij voor grof geld aan aandelen ING had gekocht..quote:
Ja want zit op school!quote:Op donderdag 11 december 2008 15:32 schreef Rkatier het volgende:
[..]
is dat het beste antwoord wat je kunt geven?
En daarom verkondig je het alsof je het namens een bank uitleent?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja want zit op school!
het is gewone een leuk bedragje
ik doe niet alsof dat via een bank is! gewoon zelf!quote:Op donderdag 11 december 2008 18:15 schreef Rkatier het volgende:
[..]
En daarom verkondig je het alsof je het namens een bank uitleent?
Weer zo'n actie waar je goed in bent! Laat maar, ik volg deze topic nog en dan weet ik genoeg over dit project. Veel succes Roelof en pas op dat AQuila jouw project niet compleet ombuigt tot een AQuila aandachtshow.
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ik doe niet alsof dat via een bank is! gewoon zelf!
hoe kom je bij die bank?
Je blaast dus hoog van de toren over een klein bedrag.. Daarvoor was het een magnetron.. Hoe ben jij nog serieus te nemenquote:Op woensdag 10 december 2008 18:55 schreef AQuila360 het volgende:
Wel ff opletten Rkatier, de magnetron was van mijquote:Op donderdag 11 december 2008 18:24 schreef Rkatier het volgende:
[..]
[..]
Je blaast dus hoog van de toren over een klein bedrag.. Daarvoor was het een magnetron.. Hoe ben jij nog serieus te nemen
We weten allemaal wel dat je dit puur doet om aandacht te vragen.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:40 schreef AQuila360 het volgende:
Rkatier zit er vaak naast nu! en dat euribor was alleen om aan te geven hoe roelof tot een percentage komt
ook heb ik 10 keer gezegd dat het om een klein bedrag ging
En jij blijft hem aandacht gevenquote:Op donderdag 11 december 2008 18:51 schreef Rkatier het volgende:
[..]
We weten allemaal wel dat je dit puur doet om aandacht te vragen.
Nu heb je het, plezier ermee!
nog even en dan hebben we de 300 gehaald en dan ben ik uit dit topicquote:Op donderdag 11 december 2008 19:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
En jij blijft hem aandacht gevenWat is erger. De aandachtshoer of degeen die erop in gaat
Ik ben niet zijn woordvoerder! Ik sta verder ook helemaal los van dit project! Maar ik spreek Roelof redelijk vaak en stel hem dan ook vaak deze vragen dus vandaar dat ik ze ook kan beantwoorden!quote:Op donderdag 11 december 2008 13:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
![]()
Jij bent de nieuwe woordvoerder ofzo! Of valt het wel mee! Nja, ik zie het wel! Ok!
Het wachten is nu op het moment dat de fansite online gaat! Wat ik er van heb begrepen is die zo goed als klaar maar wachten ze even tot 2009 omdat dat dan toffer is zeg maar!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:25 schreef Ge4ce het volgende:
Bijna 300 posts. Nogmaals succes, dat het een nieuwe hype mag gaan starten enzovoort.
Vergeet stage nietquote:Op donderdag 11 december 2008 20:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben niet zijn woordvoerder! Ik sta verder ook helemaal los van dit project! Maar ik spreek Roelof redelijk vaak en stel hem dan ook vaak deze vragen dus vandaar dat ik ze ook kan beantwoorden!
Aangezien Roelof het druk heeft met school, werk en dit project + dat hij op meerdere fora zit!
Als het zo enorm druk is lijkt he me juist verstandig om je volledig te richten op je eigen bedrijf. Daar gaat toch veel geld in zitten en daar moet je winst mee gaan draaien om leningen terug te betalen. Is/Was er geen mogelijkheid om stage te lopen bij je eigen bedrijf. Veel onderwijsinstellingen stimuleren ondernemerschap juist.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:49 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Vergeet stage niet![]()
Moet met 16 jan. beginnen met stage.
Daarom geef ik vaak antwoord op de vragen waarvan ik het antwoord weet!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:49 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Vergeet stage niet![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:49 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Vergeet stage niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |