Een dyslect (of zoiets) die probeert een game te ontwikkelen zonder: kennis, ervaring, budget, gezond verstand etc. etc. etc....quote:
Jouw mening.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:50 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Een dyslect (of zoiets) die probeert een game te ontwikkelen zonder: kennis, ervaring, budget, gezond verstand etc. etc. etc....![]()
Leuk genoeg dus om te lurken.
LOLquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:50 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Een dyslect (of zoiets) die probeert een game te ontwikkelen zonder: kennis, ervaring, budget, gezond verstand etc. etc. etc....![]()
Leuk genoeg dus om te lurken.
Het kan dus zijn dat de een soort spel een slaag op winst percentage van 7% Heeft En van een ander spel soort 1%. Een gemiddelde is dan ook 4%.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:44 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Nope.
Wat ik las gaat over full games. Van Electronic Arts, Activision en Ubisoft.
De data base bestaat uit meer dan 6000 spellen van die grote firma's.
Waar ze die 4% gegeven vandaan halen.
En dit is algemeen alle spellen en soorten wat ze hebben geproduseerd. Niet welke soort game een hogere percentage heeft en welke niet.
Maar dat is wat ik er van begrijp.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:54 schreef Gamer_V het volgende:
Als iemand wiens opleiding het is om falende projecten te herkennen moet ik zeggen dat je goed op weg bent.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:55 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Het kan dus zijn dat de een soort spel een slaag op winst percentage van 7% Heeft En van een ander spel soort 1%. Een gemiddelde is dan ook 4%.
Ja 20% van de games die afkomen maakt winst. Er staat tog niet welke soort/type meer kans heeft om winst te draaien dan andere.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:00 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Nee, dat is compleet niet wat er staat.
20% van de games die afkomen maakt winst. Dat is geen gemiddelde (en het zou erg dom zijn om dat te denken)
Komt goed.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:04 schreef Empedocles het volgende:
de OP zou wel wat uitgebreider mogen om aan te geven waar het over gaat. uit het vorige topic wordt me ook niet erg veel duidelijk.
Ja maar ik denk niet dat dat heel anders is voor browser games/mmo's. Ik denk juist dat die markt al wel beetje verzadigd is met aan de ene kant Utopia en consorten en aan de andere kant WoW en enkele grote soortgenoten. Het is niet voor niets dat toch wel steeds vaker mmo's worden gestopt omdat er gewoon geen geld mee te verdienen is.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:09 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Of the games that enter production, only 4% wind up making a profit. But many of those games never reach the market. That means the proportion of games that reach the market that are profitable is 20%.
Volgens mij hebben ze het over een totaal plaatje van alle type en soorten games.
Elk spel zal na een antal jaren stoppen. logies. Maar het houd er niet tegen om nieuwe uit te brengen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:18 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ja maar ik denk niet dat dat heel anders is voor browser games/mmo's. Ik denk juist dat die markt al wel beetje verzadigd is met aan de ene kant Utopia en consorten en aan de andere kant WoW en enkele grote soortgenoten. Het is niet voor niets dat toch wel steeds vaker mmo's worden gestopt omdat er gewoon geen geld mee te verdienen is.
Het idee bedenken van een spel niet. Maar het concept wat ik heb gemaakt gaat een stuk verder.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:30 schreef Paupermans het volgende:
Je hebt 2 en een half jaar nodig om een spel te bedenken? Wanneer wil je het af hebben? Ergens in 2020? Bovendien lijkt het allemaal erg complex en dus ontoegankelijk voor nieuwe spelers. En als nieuwe spelers afhaken, kan het natuurlijk nooit een succes worden.
Heb je al nagedacht in welke taal je het gaat programmeren? Heb je al mensen gevonden die de graphics gaan maken? Waar ga je het hosten? Wat voor multiplayer architectuur ga je gebruiken (client-server, peer-to-peer, etc.)?
Sorry, maar het lijkt me nogal een kansloos project
omg. Das een van de betere ideeen die ik tot nu heb gehoord vandaag.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:33 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb een tip voor je: download firefox, daar zit standaard een spellingscontrole op, niemand neemt je serieus op deze manier.
Mijn planningquote:
Deze ga ik inlijsten.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:45 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Programmerings taal wordt Engels.
wat ??quote:
wow. Die is lang geleden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:58 schreef Ericjuh het volgende:
neeee Roelof
je bent weer terug met je game!![]()
![]()
is dit nummer 5 alweer? want dan heb ik d'r een paar gemist:
game in ontwikkeling #2
A new game.
maar hoe zat het nu dan? de programmeurs wouden toch niet meewerken? of ze gingen niet met jou eisen akkoord?
Okey. Moes ff na denken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:59 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Je mag kiezen:
IQ van 20 óf
HOAX
Rrrrrrrrrrrrrroept u maar!
Zeker.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:08 schreef Ericjuh het volgende:
Omg.. ik zie al dat je de laatste paar dagen druk met je game bezig bent geweest! En stiekem gaat AQuila360 er als partner met jou d'r vandoor!
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:22 schreef Misanthropist het volgende:
roelof, als ik je OP zo lees dan is er best geld te verdienen aan je ideeën. bedankt.
Is dat een leuke taal om in te programeren. Mij lijkt het compilen lastig.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:45 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Programmerings taal wordt Engels.
Nu heb je het weer over "ik"... En dan heb je het weer over "we"... Heb je nu serieuze zakenpartners of zijn het imaginaire vriendjes die ook aandacht van je vragen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:45 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Het idee bedenken van een spel niet. Maar het concept wat ik heb gemaakt gaat een stuk verder.
Belansen en formules van hier tot tokio. Heel uitbedacht dan een klein simpel concept.
Het is iets van 30 bladzijdes. Eerst waren het er 50. Maar heb het weten te beperken naar 30
Er wordt voor het programmeren en het maken van het spel een externe firma ingehuurt.
Programmerings taal wordt Engels. Maar de game wordt in meerdere talen speelbaar. Ook om meer spelers te trekken.
Nou ja.. Engels is makkelijk.. Ik snap niet hoe zo'n compiler iets als CLEAN snapt.. Dat is toch veel moeilijker? Nee.. dan lijkt Engels me makkelijker voor zo'n compiler.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:23 schreef disjfa het volgende:
[..]
Is dat een leuke taal om in te programeren. Mij lijkt het compilen lastig.
quote:In order to transform lists to sorted trees, search trees, we first define a function to insert a single element in a sorted tree. Of course it is requires that the elements of the tree can be compared. Hence, we have the type context < a.
1 2 3 4 5 | insertTree x Empty = Node Empty x Empty insertTree x (Node l y r) | x < y = Node (insertTree x l) y r | otherwise = Node l y (insertTree x r) |
Klopt helemaal, maar het schijnt pas te werken als je al je spaargeld en andere banktegoeden naar hem stortquote:Op woensdag 26 november 2008 16:04 schreef AQuila360 het volgende:
Ik sta roelof bij en als ik me aandelen kwijt kan dan ga ik investeren in RC productions! volgens roelofs prognose heb je 80 procent rendement!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
Waarom zouden mensen ook alweer doneren, cq. financiële hulp bieden aan een kind met een grote fantasie?quote:Op woensdag 26 november 2008 17:56 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Ericjuh
Meeste financieel hulp is welkom ook donaties.
Mijn volgende stap is met de marketing bureau verder te overleggen. En met de bank verdere zaken af te handelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |