abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63522650
Goedendag.

Deze topic gaat over het verder ontwikkeling en bouw van mijn aankomend online spel.
Veel zaken en discussies komen hier over naar voren.

Mensen kunnen altijd vragen en/of opmerkingen kwijt over deze topic.
Of gewoon jullie support uiten.


Hier een kleine samenvatting over het spel:


Ik ben de laatste 2 1/2 jaar bezig geweest met het bedenken van een nieuwe spel.

-Het is een online spel
-Je speelt het gewoon in je web browser
-Het spel heeft een space theme
-Je kunt het spel scharen onder de 4X RTS games
-Het spel wordt grotendeels gratis
-Wel kun je betaalde items verkrijgen die extra mogelijkheden bieden

Het spel moet nog gemaakt worden! Op dit moment heb ik het alleen uitgewerkt op papier!!
Op het moment verwacht ik dat we eind maart beginnen met het maken van dit spel.

Ik wil jullie graag een aantal concepten/ideeën voorleggen en daarbij ben ik benieuwd naar jullie vragen of opmerkingen over wat er tot nu toe bedacht is. Aangezien het spel nog niet in ontwikkeling is zijn er nog geen screens beschikbaar.

Zoals gezegd zal het een space game worden. Met grote koninkrijken en grote vloten en nog veel meer.

Rassen
Er zullen 7-8 rassen zijn, met elk hun voor en nadelen. Elke ras heeft 15 speciale aan dat ras verbonden schepen. Daarnaast hebben ze allemaal nog 15 huurlingen schepen die voor elk ras hetzelfde zijn. Dit betekend in elk geval al meer dan 105 verschillende schepen.

In eerste instantie zullen er 2 rassen beschikbaar zijn en daarna worden er extra rassen aan toegevoegd.
Dit is deels om het toegankelijk te maken en ook om het budget in het begin wat te sparen.

Sectoren
We hebben 9 type sectoren bedacht T,M,H,B,A,H en daarnaast bestaan er nog de rare sectoren RO,RA,JU. Ieder sector heeft zijn kenmerken en bonussen boven elk ander sector.

Planeten
Elke sector bestaat uit een aantal planeten. In het spel kan je planeten winnen in een sector door:
-aanvallen
-projecten te doen
-ruimte zoeken.

Economie.
Er zullen 5 verschillende typen economische sectoren bestaan. Met ieder hun voordeel en nadeel.
-housing,
-mining,
-commercial
-industry
-farming

Men kan 1 of meerdere economiesectoren toewijzen aan een planeet. ( Zo is het dus mogelijk om bijvoorbeeld zowel industry en farming aan een planeet toe te wijzen maar je kunt er ook voor kiezen om je op 1 gebied per planeet toe te leggen)


Oorlog
DIt is misschien wel het belangrijkste onderdeel van het hele spel! Want je zult uiteindelijk een grote oorlogsvloot op poten zetten en daarmee andere sectoren gaan aanvallen.

In dit spel wordt de combat redelijk snel dat betekend onderandere:
-geen wachttijden
-geen vervoerstijden
-geen aanvalstijden.

De combat wordt ook bewust simpel gehouden
1 rang lijst, 1 aanvalslijst, en maar 1 universum om te veroveren.

Om te verkomen dat een speler in 1 uur helemaal gekickt wordt en daarna niet meer terug kan komen
zijn er 2 beveiligen bedacht

1. Als men een aantal % van zijn power verliest zal men in een protection mode komen waardoor de speler voor X aantal uren niet aangevallen kan worden.
De speler kan dan rustig online komen en zijn economie weer opbouwen en daarna zijn vloot weer op sterkte brengen. Maar zodra de speler ook maar 1 schip heeft gebouwd wordt de protection mode weer opgeheven en kan de speler dus weer aangevallen worden.

2. Men kan alleen andere spelers aanvallen 50% onder en boven jouw eigen power. Dit voorkomt dat spelers met gigantische vloten een relatief nieuwe en zwakkere speler uit het spel kunnen kicken.

Clan/fed.
We weten allemaal dat clans of in het geval van een spacegame federations belangrijk zijn voor een (online) spel.
Waarom sluiten mensen zich aan bij een federation?
1. De economische voordelen
2. De hulp troepen die je kunt ontvangen
3. Clan/fed Oorlogen.

Bij mijn weten komt de 3de heel weinig voor in meeste games. Als ze al voorkomen is het uit verveling of gewoon om een persoonlijke rede.
Mijn idee is om bonus medailles uit te delen. Hoe beter je de andere clan kickt hoe beter de medaille bonus.
Je kunt dan ook denken aan betaalde items die als prijzen te behalen zijn.

Hopelijk heb ik jullie zo een idee gegeven van mijn concept en ideeën over dit spel!
LET WEL het spel is nog niet in ontwikkeling dus er kan nog van alles veranderen maar dit is gewoon alvast een eerste impressie over de richting die ik uit wil met die spel.

Graag ontvang ik jullie zinvolle meningen en vragen en eventuele tips zodat ik die eventueel mee kan nemen in de ontwikkeling van dit spel.


R.C

[ Bericht 91% gewijzigd door Roelof_Kremer op 25-11-2008 23:14:39 ]
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_63522710
hoiii wat is dit?
pi_63522780
pi_63522787
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:47 schreef Edwinuss het volgende:
hoiii wat is dit?
Een dyslect (of zoiets) die probeert een game te ontwikkelen zonder: kennis, ervaring, budget, gezond verstand etc. etc. etc....

Leuk genoeg dus om te lurken.
pi_63522852
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:50 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Een dyslect (of zoiets) die probeert een game te ontwikkelen zonder: kennis, ervaring, budget, gezond verstand etc. etc. etc....

Leuk genoeg dus om te lurken.
Jouw mening.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:54:13 #6
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_63522902
Als iemand wiens opleiding het is om falende projecten te herkennen moet ik zeggen dat je goed op weg bent.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_63522907
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:50 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Een dyslect (of zoiets) die probeert een game te ontwikkelen zonder: kennis, ervaring, budget, gezond verstand etc. etc. etc....

Leuk genoeg dus om te lurken.
LOL
Ik dacht echt dat het toen een grap was, maar deze vent is serieus bezig daarmee ?
pi_63522935
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:44 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

Nope.

Wat ik las gaat over full games. Van Electronic Arts, Activision en Ubisoft.

De data base bestaat uit meer dan 6000 spellen van die grote firma's.
Waar ze die 4% gegeven vandaan halen.
En dit is algemeen alle spellen en soorten wat ze hebben geproduseerd. Niet welke soort game een hogere percentage heeft en welke niet.

Maar dat is wat ik er van begrijp.
Het kan dus zijn dat de een soort spel een slaag op winst percentage van 7% Heeft En van een ander spel soort 1%. Een gemiddelde is dan ook 4%.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_63523064
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:54 schreef Gamer_V het volgende:
Als iemand wiens opleiding het is om falende projecten te herkennen moet ik zeggen dat je goed op weg bent.

En naar mij mening een conclusie op te wijnig gegevens.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
  dinsdag 25 november 2008 @ 23:00:05 #10
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_63523093
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:55 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

Het kan dus zijn dat de een soort spel een slaag op winst percentage van 7% Heeft En van een ander spel soort 1%. Een gemiddelde is dan ook 4%.


Nee, dat is compleet niet wat er staat.

20% van de games die afkomen maakt winst. Dat is geen gemiddelde (en het zou erg dom zijn om dat te denken)
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  dinsdag 25 november 2008 @ 23:00:10 #11
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_63523101
Deze moet in mijn AT.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_63523159
Ah hier zijn we weer...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_63523263
de OP zou wel wat uitgebreider mogen om aan te geven waar het over gaat. uit het vorige topic wordt me ook niet erg veel duidelijk.
pi_63523307
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:00 schreef Gamer_V het volgende:

[..]



Nee, dat is compleet niet wat er staat.

20% van de games die afkomen maakt winst. Dat is geen gemiddelde (en het zou erg dom zijn om dat te denken)
Ja 20% van de games die afkomen maakt winst. Er staat tog niet welke soort/type meer kans heeft om winst te draaien dan andere.
Lijkt me ook heel onlogies dat voor elk soort en type game een vaste percentage staat.

Deze gegevens missen wel in het text.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_63523335
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:04 schreef Empedocles het volgende:
de OP zou wel wat uitgebreider mogen om aan te geven waar het over gaat. uit het vorige topic wordt me ook niet erg veel duidelijk.
Komt goed.
Zou wel een beter op kunnen maken.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_63523430
Of the games that enter production, only 4% wind up making a profit. But many of those games never reach the market. That means the proportion of games that reach the market that are profitable is 20%.


Volgens mij hebben ze het over een totaal plaatje van alle type en soorten games.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_63523656
ga nu maar met je spel bezig.
pi_63523706
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:09 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Of the games that enter production, only 4% wind up making a profit. But many of those games never reach the market. That means the proportion of games that reach the market that are profitable is 20%.


Volgens mij hebben ze het over een totaal plaatje van alle type en soorten games.
Ja maar ik denk niet dat dat heel anders is voor browser games/mmo's. Ik denk juist dat die markt al wel beetje verzadigd is met aan de ene kant Utopia en consorten en aan de andere kant WoW en enkele grote soortgenoten. Het is niet voor niets dat toch wel steeds vaker mmo's worden gestopt omdat er gewoon geen geld mee te verdienen is.
pi_63523890
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:18 schreef Niek. het volgende:

[..]

Ja maar ik denk niet dat dat heel anders is voor browser games/mmo's. Ik denk juist dat die markt al wel beetje verzadigd is met aan de ene kant Utopia en consorten en aan de andere kant WoW en enkele grote soortgenoten. Het is niet voor niets dat toch wel steeds vaker mmo's worden gestopt omdat er gewoon geen geld mee te verdienen is.
Elk spel zal na een antal jaren stoppen. logies. Maar het houd er niet tegen om nieuwe uit te brengen.
WoW zal ook niet altijd zo even goed draaien. En zal vast wel een nieuwer soort komen. Maar dan aangepast tot die tijd.
Das met elk spel wel denk ik.

Na mijn mening en onderzoek is er nog genoeg belangstelling voor web browser games.
Maar ik heb vandaag weer overlegd met een marketing bureau en ik hoop dat het beter vast kan gesteld worden.
Voor promotie en verdere marketing hebben wij hier ook overwogen om dat over te laten aan een marketing bureau. Met namen omdat hun meer kennis ervaring en meer contacten hebben.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
  dinsdag 25 november 2008 @ 23:30:33 #20
192166 Paupermans
They made me do it
pi_63524060
Je hebt 2 en een half jaar nodig om een spel te bedenken? Wanneer wil je het af hebben? Ergens in 2020? Bovendien lijkt het allemaal erg complex en dus ontoegankelijk voor nieuwe spelers. En als nieuwe spelers afhaken, kan het natuurlijk nooit een succes worden.

Heb je al nagedacht in welke taal je het gaat programmeren? Heb je al mensen gevonden die de graphics gaan maken? Waar ga je het hosten? Wat voor multiplayer architectuur ga je gebruiken (client-server, peer-to-peer, etc.)?

Sorry, maar het lijkt me nogal een kansloos project
pi_63524139
Ik heb een tip voor je: download firefox, daar zit standaard een spellingscontrole op, niemand neemt je serieus op deze manier.
pi_63524197
wanneer gaat 't online?
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_63524371
Wijnig
TVP
pi_63524476
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:30 schreef Paupermans het volgende:
Je hebt 2 en een half jaar nodig om een spel te bedenken? Wanneer wil je het af hebben? Ergens in 2020? Bovendien lijkt het allemaal erg complex en dus ontoegankelijk voor nieuwe spelers. En als nieuwe spelers afhaken, kan het natuurlijk nooit een succes worden.

Heb je al nagedacht in welke taal je het gaat programmeren? Heb je al mensen gevonden die de graphics gaan maken? Waar ga je het hosten? Wat voor multiplayer architectuur ga je gebruiken (client-server, peer-to-peer, etc.)?

Sorry, maar het lijkt me nogal een kansloos project
Het idee bedenken van een spel niet. Maar het concept wat ik heb gemaakt gaat een stuk verder.
Belansen en formules van hier tot tokio. Heel uitbedacht dan een klein simpel concept.
Het is iets van 30 bladzijdes. Eerst waren het er 50. Maar heb het weten te beperken naar 30

Er wordt voor het programmeren en het maken van het spel een externe firma ingehuurt.
Programmerings taal wordt Engels. Maar de game wordt in meerdere talen speelbaar. Ook om meer spelers te trekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Roelof_Kremer op 25-11-2008 23:51:46 ]
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_63524508
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:33 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb een tip voor je: download firefox, daar zit standaard een spellingscontrole op, niemand neemt je serieus op deze manier.
omg. Das een van de betere ideeen die ik tot nu heb gehoord vandaag.

Thanks.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_63524559
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:35 schreef zquing het volgende:
wanneer gaat 't online?
Mijn planning

Begin zomer 2009.

Op basis dat het budget rond komt voor Jan.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_63524720
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:45 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]
Programmerings taal wordt Engels.
Deze ga ik inlijsten.
pi_63524780
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:55 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Deze ga ik inlijsten.
wat ??
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_63524787
neeee Roelof

je bent weer terug met je game!

is dit nummer 5 alweer? want dan heb ik d'r een paar gemist:

game in ontwikkeling #2
A new game.

maar hoe zat het nu dan? de programmeurs wouden toch niet meewerken? of ze gingen niet met jou eisen akkoord?
Dit keer zonder signature
pi_63524824
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:57 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

wat ??
Je mag kiezen:

IQ van 20 óf
HOAX

Rrrrrrrrrrrrrroept u maar!
pi_63524866
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:58 schreef Ericjuh het volgende:
neeee Roelof

je bent weer terug met je game!

is dit nummer 5 alweer? want dan heb ik d'r een paar gemist:

game in ontwikkeling #2
A new game.

maar hoe zat het nu dan? de programmeurs wouden toch niet meewerken? of ze gingen niet met jou eisen akkoord?
wow. Die is lang geleden.

Nee er is een programmering firma die akkoord is gegaan met mijn eisen en ik natuurlijk met die van hun.


En dam Firefox fan
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_63524916
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:59 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Je mag kiezen:

IQ van 20 óf
HOAX

Rrrrrrrrrrrrrroept u maar!
Okey. Moes ff na denken.
Het programmeren wordt natuurlijk in een programmeertaal gemaakt.

Maar verder in het engels. Notities verwijzingen. Namen en noemers.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_63525012
Omg.. ik zie al dat je de laatste paar dagen druk met je game bezig bent geweest! En stiekem gaat AQuila360 er als partner met jou d'r vandoor!
Dit keer zonder signature
pi_63525104
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:08 schreef Ericjuh het volgende:
Omg.. ik zie al dat je de laatste paar dagen druk met je game bezig bent geweest! En stiekem gaat AQuila360 er als partner met jou d'r vandoor!
Zeker.

Half jaartje rustig aangedaan. Veel in mijn leven veranderd. Maar ik ga er weer voor.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_63525289
roelof, als ik je OP zo lees dan is er best geld te verdienen aan je ideeën. bedankt.
pi_63527275
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:22 schreef Misanthropist het volgende:
roelof, als ik je OP zo lees dan is er best geld te verdienen aan je ideeën. bedankt.
pi_63527367
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:41 schreef RRGJL het volgende:
Wijnig
TVP
pi_63527676
Roelof, ik hoop dat je een stel ontzettend goede programmeurs weet te vinden. Best practices, Design patterns, UML, maar dat heb je zeker allemaal al doorgenomen...
pi_63528916
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:45 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Programmerings taal wordt Engels.
Is dat een leuke taal om in te programeren. Mij lijkt het compilen lastig.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_63537174
maar roelof.. wat zijn nu de komende dagen de stappen die jij gaat maken?
Dit keer zonder signature
pi_63537880
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:45 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

Het idee bedenken van een spel niet. Maar het concept wat ik heb gemaakt gaat een stuk verder.
Belansen en formules van hier tot tokio. Heel uitbedacht dan een klein simpel concept.
Het is iets van 30 bladzijdes. Eerst waren het er 50. Maar heb het weten te beperken naar 30

Er wordt voor het programmeren en het maken van het spel een externe firma ingehuurt.
Programmerings taal wordt Engels. Maar de game wordt in meerdere talen speelbaar. Ook om meer spelers te trekken.
Nu heb je het weer over "ik"... En dan heb je het weer over "we"... Heb je nu serieuze zakenpartners of zijn het imaginaire vriendjes die ook aandacht van je vragen?
pi_63538903
quote:
Op woensdag 26 november 2008 09:23 schreef disjfa het volgende:

[..]

Is dat een leuke taal om in te programeren. Mij lijkt het compilen lastig.
Nou ja.. Engels is makkelijk.. Ik snap niet hoe zo'n compiler iets als CLEAN snapt.. Dat is toch veel moeilijker? Nee.. dan lijkt Engels me makkelijker voor zo'n compiler.
quote:
In order to transform lists to sorted trees, search trees, we first define a function to insert a single element in a sorted tree. Of course it is requires that the elements of the tree can be compared. Hence, we have the type context < a.
1
2
3
4
5
insertTree :: a (Tree a) -> Tree a | < a
insertTree x Empty = Node Empty x Empty
insertTree x (Node l y r)
| x < y     = Node (insertTree x l) y r
| otherwise = Node l y (insertTree x r)


Zeg nou zelf.. het Engelse deel is toch vele malen duidelijker? :')
pi_63538935
Ik hoop wel dat je het over bomen hebt in je nette engelse voorbeeld
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_63539129
Ik sta roelof bij en als ik me aandelen kwijt kan dan ga ik investeren in RC productions! volgens roelofs prognose heb je 80 procent rendement!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  woensdag 26 november 2008 @ 16:30:58 #45
44855 Rkatier
Si vis pacem, para bellum
pi_63539848
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:04 schreef AQuila360 het volgende:
Ik sta roelof bij en als ik me aandelen kwijt kan dan ga ik investeren in RC productions! volgens roelofs prognose heb je 80 procent rendement!
Klopt helemaal, maar het schijnt pas te werken als je al je spaargeld en andere banktegoeden naar hem stort En waarschijnlijk kan het ook zo naar de 90% stijgen

Maar ik moet nog ff snel wat kapitaal bij elkaar zien te krijgen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
  woensdag 26 november 2008 @ 16:39:19 #46
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_63540094
Ik zet even mijn koffie weg en dan ga ik dit topic lezen.
pi_63541866
Ericjuh

Meeste financieel hulp is welkom ook donaties.

Mijn volgende stap is met de marketing bureau verder te overleggen. En met de bank verdere zaken af te handelen.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_63541907
quote:
Op woensdag 26 november 2008 17:56 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Ericjuh

Meeste financieel hulp is welkom ook donaties.

Mijn volgende stap is met de marketing bureau verder te overleggen. En met de bank verdere zaken af te handelen.
Waarom zouden mensen ook alweer doneren, cq. financiële hulp bieden aan een kind met een grote fantasie?
pi_63542031
Ik wacht even de fansite af, dan zal ik beslissen of ik zal doneren. (Het zal niet veel zijn, eurotje of 500).

Nog even geduld nog dus
Ooh, I just felt my dick move!
pi_63542104
[update] 20% games winstgevend, winst\'formule\' voor games

Dus 20% van de games in ontwikkeling ziet ooit het daglicht als afgemaakt spel, en 20% van daarvan maakt uiteindelijk winst. En dat zijn dan spellen gemaakt door mensen MET kennis, ervaring, en een budget.

Veel succes Roelof
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')