abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63524559
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:35 schreef zquing het volgende:
wanneer gaat 't online?
Mijn planning

Begin zomer 2009.

Op basis dat het budget rond komt voor Jan.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_63524720
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:45 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]
Programmerings taal wordt Engels.
Deze ga ik inlijsten.
pi_63524780
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:55 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Deze ga ik inlijsten.
wat ??
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_63524787
neeee Roelof

je bent weer terug met je game!

is dit nummer 5 alweer? want dan heb ik d'r een paar gemist:

game in ontwikkeling #2
A new game.

maar hoe zat het nu dan? de programmeurs wouden toch niet meewerken? of ze gingen niet met jou eisen akkoord?
Dit keer zonder signature
pi_63524824
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:57 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

wat ??
Je mag kiezen:

IQ van 20 óf
HOAX

Rrrrrrrrrrrrrroept u maar!
pi_63524866
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:58 schreef Ericjuh het volgende:
neeee Roelof

je bent weer terug met je game!

is dit nummer 5 alweer? want dan heb ik d'r een paar gemist:

game in ontwikkeling #2
A new game.

maar hoe zat het nu dan? de programmeurs wouden toch niet meewerken? of ze gingen niet met jou eisen akkoord?
wow. Die is lang geleden.

Nee er is een programmering firma die akkoord is gegaan met mijn eisen en ik natuurlijk met die van hun.

En dam Firefox fan
pi_63524916
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:59 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Je mag kiezen:

IQ van 20 óf
HOAX

Rrrrrrrrrrrrrroept u maar!
Okey. Moes ff na denken.
Het programmeren wordt natuurlijk in een programmeertaal gemaakt.

Maar verder in het engels. Notities verwijzingen. Namen en noemers.
pi_63525012
Omg.. ik zie al dat je de laatste paar dagen druk met je game bezig bent geweest! En stiekem gaat AQuila360 er als partner met jou d'r vandoor!
pi_63525104
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:08 schreef Ericjuh het volgende:
Omg.. ik zie al dat je de laatste paar dagen druk met je game bezig bent geweest! En stiekem gaat AQuila360 er als partner met jou d'r vandoor!
Zeker.

Half jaartje rustig aangedaan. Veel in mijn leven veranderd. Maar ik ga er weer voor.
pi_63525289
roelof, als ik je OP zo lees dan is er best geld te verdienen aan je ideeën. bedankt.
pi_63527275
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:22 schreef Misanthropist het volgende:
roelof, als ik je OP zo lees dan is er best geld te verdienen aan je ideeën. bedankt.
pi_63527367
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:41 schreef RRGJL het volgende:
Wijnig
TVP
pi_63527676
Roelof, ik hoop dat je een stel ontzettend goede programmeurs weet te vinden. Best practices, Design patterns, UML, maar dat heb je zeker allemaal al doorgenomen...
pi_63528916
quote:
[..]
Programmerings taal wordt Engels.
Is dat een leuke taal om in te programeren. Mij lijkt het compilen lastig.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_63537174
maar roelof.. wat zijn nu de komende dagen de stappen die jij gaat maken?
pi_63537880
quote:

[..]

Het idee bedenken van een spel niet. Maar het concept wat ik heb gemaakt gaat een stuk verder.
Belansen en formules van hier tot tokio. Heel uitbedacht dan een klein simpel concept.
Het is iets van 30 bladzijdes. Eerst waren het er 50. Maar heb het weten te beperken naar 30

Er wordt voor het programmeren en het maken van het spel een externe firma ingehuurt.
Programmerings taal wordt Engels. Maar de game wordt in meerdere talen speelbaar. Ook om meer spelers te trekken.
Nu heb je het weer over "ik"... En dan heb je het weer over "we"... Heb je nu serieuze zakenpartners of zijn het imaginaire vriendjes die ook aandacht van je vragen?
pi_63538903
quote:
Op woensdag 26 november 2008 09:23 schreef disjfa het volgende:

[..]

Is dat een leuke taal om in te programeren. Mij lijkt het compilen lastig.
Nou ja.. Engels is makkelijk.. Ik snap niet hoe zo'n compiler iets als CLEAN snapt.. Dat is toch veel moeilijker? Nee.. dan lijkt Engels me makkelijker voor zo'n compiler.
quote:
In order to transform lists to sorted trees, search trees, we first define a function to insert a single element in a sorted tree. Of course it is requires that the elements of the tree can be compared. Hence, we have the type context < a.
1
2
3
4
5
insertTree :: a (Tree a) -> Tree a | < a
insertTree x Empty = Node Empty x Empty
insertTree x (Node l y r)
| x < y     = Node (insertTree x l) y r
| otherwise = Node l y (insertTree x r)

Zeg nou zelf.. het Engelse deel is toch vele malen duidelijker? :')
pi_63538935
Ik hoop wel dat je het over bomen hebt in je nette engelse voorbeeld
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_63539129
Ik sta roelof bij en als ik me aandelen kwijt kan dan ga ik investeren in RC productions! volgens roelofs prognose heb je 80 procent rendement!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  woensdag 26 november 2008 @ 16:30:58 #45
44855 Rkatier
Si vis pacem, para bellum
pi_63539848
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:04 schreef AQuila360 het volgende:
Ik sta roelof bij en als ik me aandelen kwijt kan dan ga ik investeren in RC productions! volgens roelofs prognose heb je 80 procent rendement!
Klopt helemaal, maar het schijnt pas te werken als je al je spaargeld en andere banktegoeden naar hem stort En waarschijnlijk kan het ook zo naar de 90% stijgen

Maar ik moet nog ff snel wat kapitaal bij elkaar zien te krijgen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
  woensdag 26 november 2008 @ 16:39:19 #46
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_63540094
Ik zet even mijn koffie weg en dan ga ik dit topic lezen.
pi_63541866
Ericjuh

Meeste financieel hulp is welkom ook donaties.

Mijn volgende stap is met de marketing bureau verder te overleggen. En met de bank verdere zaken af te handelen.
pi_63541907
quote:
Op woensdag 26 november 2008 17:56 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Ericjuh

Meeste financieel hulp is welkom ook donaties.

Mijn volgende stap is met de marketing bureau verder te overleggen. En met de bank verdere zaken af te handelen.
Waarom zouden mensen ook alweer doneren, cq. financiële hulp bieden aan een kind met een grote fantasie?
pi_63542031
Ik wacht even de fansite af, dan zal ik beslissen of ik zal doneren. (Het zal niet veel zijn, eurotje of 500).

Nog even geduld nog dus
Ooh, I just felt my dick move!
pi_63542104
[update] 20% games winstgevend, winst\'formule\' voor games

Dus 20% van de games in ontwikkeling ziet ooit het daglicht als afgemaakt spel, en 20% van daarvan maakt uiteindelijk winst. En dat zijn dan spellen gemaakt door mensen MET kennis, ervaring, en een budget.

Veel succes Roelof
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')