ahh kijk.. jij noemt zonet even 90 % van de game industrie.. ik zat dus foutquote:Op maandag 1 december 2008 17:41 schreef Ge4ce het volgende:
Solitaire (18 jaar), Ultima Online (11 jaar), Lineage (10 jaar), Runescape (7 jaar), Warcraft 3 (6 jaar), Counter-Strike 1.6 (5 jaar), Lineage II (5 jaar)
Het concept van Worms gaat al 13 jaar mee.
World of Warcraft is op weg naar zijn 5de jaar... (volgend jaar November)
En nu nog de financiele cijvers ernaast zodat we dit soort ongein echt kunnen vergelijkenquote:Op maandag 1 december 2008 17:41 schreef Ge4ce het volgende:
Solitaire (18 jaar), Ultima Online (11 jaar), Lineage (10 jaar), Runescape (7 jaar), Warcraft 3 (6 jaar), Counter-Strike 1.6 (5 jaar), Lineage II (5 jaar)
Je vergeet een grote game: starcraft (10 jaar)quote:Op maandag 1 december 2008 17:41 schreef Ge4ce het volgende:
Jij vindt 5 tot 10 jaar levensduur voor een game _niet_ lang ?quote:Op maandag 1 december 2008 20:07 schreef Roelof_Kremer het volgende:
web browser games.?
5 tot 10 jaar mijn mening
Blijven meestal niet zo lang een hit.
Ahh, inderdaad. Goed opgemerkt.quote:Op maandag 1 december 2008 19:04 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Je vergeet een grote game: starcraft (10 jaar)
Laten we dat zo houden.quote:
ik had je graag gelijk gegeven.quote:Op maandag 1 december 2008 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
En over 10 jaar staat noemen we roelof's game in 1 moeite door met de rest!
RC Productions!
Je noemt hier games die 'vernieuwend' waren (ja, zelfs runescape, gewoon omdat het de eerste gratis 'MMO' is) en daarom een enorme userbase opgebouwd en vastgehouden hebben. Wel vind ik dat je geen games mee moet nemen waar een geld meer mee wordt verdiend. Het idee van de TS is als ik afga op wat ik tot nu toe heb gezien alles behalve 'uniek' of 'vernieuwend'.quote:Op maandag 1 december 2008 17:41 schreef Ge4ce het volgende:
Het bestaat nog niet, da's redelijk uniekquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:44 schreef John.Milton het volgende:
Het lijkt me wel handig als je een unique selling point hebt. Iets waarmee je spel zich duidelijk onderscheid van de rest.
Gratiz spelllinggs kontroole !quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:44 schreef John.Milton het volgende:
Het lijkt me wel handig als je een unique selling point hebt. Iets waarmee je spel zich duidelijk onderscheid van de rest.
Wat bedoel je ik ben roetmof niet!quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:10 schreef Edwinuss het volgende:
AQuila360 doe eens normaal. Kap eens met die onzin. Ga je tijd en geld ergens anders in steken..
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat bedoel je ik ben roetmof niet!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ff serieus. Ga je hier echt mee samen werken ? Ik dacht dat je nogal slim was...
Nou kennelijk niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ff serieus. Ga je hier echt mee samen werken ? Ik dacht dat je nogal slim was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |