Oeh jummquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:34 schreef Ladylike het volgende:
SchatteFhatje![]()
![]()
Biefstukjemet aardappelkroketjes
Okquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:34 schreef MPG het volgende:
Blauwen,
Het is weer tijd voor het per topic terugkerend Muck-alarm. Post niet door het slotje!
Jah was errug lekkerquote:
Oh nou, de laatste keer dat ik LL krabbelde moest ik nodig m'n nagels knippenquote:
Als je de OP meetelt wel ja.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:39 schreef Ladylike het volgende:
Ik had toch de 300ste post?
[..]
Jah was errug lekker
En dan zeg je iets over die palingquote:
Even quoten voor het nageslacht.quote:
sukkelquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht.
FAIL!
Ga fietsenquote:
Wie niet, wie niet.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je de OP meetelt wel ja.
Ik had de 300e reactie (post na de OP) .
Een topic is vol bij 300 reacties.
Zolang er maar tetten zijn.quote:
Ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 25 november 2008 19:40 schreef DaMart het volgende:
Jij bent van plan #1.137 vol te posten?
Deze TT is wel toffer, trouwens![]()
.
Goed topicquote:
De toffe TT is die van het volgende topicquote:
Mits cali nog niet terecht is natuurlijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed topic.
Als deze vol is mag dat de volgende worden.
Dan wel met deze Pi!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed topic.
Als deze vol is mag dat de volgende worden.
Ze heeft straks al een ander!quote:
Polygamie FTW.quote:
das ook saaiquote:
okay ik praat weerquote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:51 schreef DaMart het volgende:
En trouwens, ik ben toch veel liever, toffer, grappiger, stoerder en leuker dan al die mogelijke anderen bij elkaar!.
Bijna schat, bijnaquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:51 schreef DaMart het volgende:
En trouwens, ik ben toch veel liever, toffer, grappiger, stoerder en leuker dan al die mogelijke anderen bij elkaar!.
quote:
Ik ben niet in de race hoorquote:
Zeg je dat ook tegen Muck?quote:
Dat je je mond weer open doet is voor mij genoeg hoor lajv0rdquote:
Ik ontdek steeds meer over jouquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb zin in Cali, maar ik heb haar de hele dag nog niet op FOK! gezien.
Ah, je hebt een leven. HOAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Druk druk druk druk druk druk druk druk druk druktotdat ik er bij neerval
Nu strijkendan lezen, dan hardlopen dan relaxen met een kopje thee en dan slapen en dan morgenvroeg weer op en dan druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk en dan uit eten en dan kroeg in
No time....I haz got it
Bustedquote:
Arme jijquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Nu strijkendan lezen, dan hardlopen dan relaxen met een kopje thee en dan slapen en dan morgenvroeg weer op en dan druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk en dan uit eten en dan kroeg in
No time....I haz got it
Caliquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:57 schreef Californium het volgende:
[..]
No time....I haz got it
Trancperenciquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je hebt een leven. HOAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uit eten en kroeg in schaar ik niet onder "arme jij"quote:
Eerder arme ik, want ik ben er niet bijquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Uit eten en kroeg in schaar ik niet onder "arme jij".
Wie heeft die zin voor je getypt?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:59 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik ben hopeloos, ik ben gedoemd om slecht Nederlands te typen.
Nee maar dat verdient ze gewoon omdat ze het zo druk drukdrukdrukdrukdruk etc heeftquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Uit eten en kroeg in schaar ik niet onder "arme jij".
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cali.
* DaMart zet grote kop thee neer.
Dit is zo een antwoord voor jouquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat je je mond weer open doet is voor mij genoeg hoor lajv0rd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
whut?quote:
Helemaal niet. Deze post is foutloosquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:59 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik ben hopeloos, ik ben gedoemd om slecht Nederlands te typen.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee maar dat verdient ze gewoon omdat ze het zo druk drukdrukdrukdrukdruk etc heeft![]()
Je bent dood?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wacht! Er is Meer!
[ afbeelding ]
Je bent niet bekend met lollercatz?quote:
Vind je ook niet vreemd dat hij al een tijd niets getypt had? Hij heeft die zin vier keer nagekekenquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dit is zo een antwoord voor jou
![]()
gedraag jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Braaf is
![]()
Treintje post![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerder arme ik, want ik ben er niet bij.
Dat vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vind je ook niet vreemd dat hij al een tijd niets getypt had? Hij heeft die zin vier keer na laten kijken
ghehehquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Braaf is
![]()
Treintje post![]()
[ afbeelding ]
jawelquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met lollercatz?
quote:
Nee. Ik ben een ICT iets.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:05 schreef cablegunmaster het volgende:
Pheno is een leraar Nederlands?
Braafquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Braaf is
![]()
Treintje post![]()
[ afbeelding ]
gewoon, drukdrukdrukdrukquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:06 schreef Californium het volgende:
maar ik snapte niet precies waarom enzo
dat merk je welquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash ook profi-knopjesduwer is
Precies.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash ook profi-knopjesduwer is
Ik kan niet eens omschrijven wat ik doe. Maar dat is juist leukquote:
okequote:Op dinsdag 25 november 2008 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon, drukdrukdrukdruk![]()
Zeker met CGM z'n daklozenkrant-oeuvre corrigeren, denk ik dan
Wees blij. Ik had je eerder ingeschaald voor andere bezigheden.quote:
quote:
Nou snel danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ik snap er echt nog steeds de ballen van wat je nu precies probeert duidelijk te makenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wees blij. Ik had je eerder ingeschaald voor andere bezigheden.
Douche saboteren, keuken bezet houden, poes huisgenoot vegenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:15 schreef Californium het volgende:
Maar goed....voor welke werkzaamheden zou je me eerder inschalen
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou snel dandit is echt te erg hoor hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Speeksel uitwisselen om te onderzoeken?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:15 schreef Californium het volgende:
[..]
ik snap er echt nog steeds de ballen van wat je nu precies probeert duidelijk te maken![]()
*is niet blond
Maar goed....voor welke werkzaamheden zou je me eerder inschalen
Whatever dusquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Douche saboteren, keuken bezet houden, poes huisgenoot vegen
TERUGLEZEN to begin with
Je DaMartThee wordt koudquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Speeksel uitwisselen om te onderzoeken?
wat?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je DaMartThee wordt koudEn ik ben al druk met andere mensen
JE DAMARTTHEE WORDT KOUDquote:
IK KAN LEZEN HOOR! MAAR ALS JIJ NU GEWOON EENS NORMAAL UITLEGT WAT JE PROBEERT TE ZEGGEN DAN KAN IK DAT OOK BEGRIJPENquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JE DAMARTTHEE WORDT KOUDEN IK BEN AL DRUK MET ANDERE MENSEN
vivaquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:05 schreef Californium het volgende:
[..]
je mag komen hoor
![]()
Collega heeft morgen haar viva....als ik het zo goed schrijfen blijkbaar is het traditie om daarna uit eten te gaan en je vol te gooien met alcohol....
wie ben ik om met traditie te spotten![]()
Niks. Ga lekker theetje drinken met Mart, die wil dat graagquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:22 schreef Californium het volgende:
[..]
IK KAN LEZEN HOOR! MAAR ALS JIJ NU GEWOON EENS NORMAAL UITLEGT WAT JE PROBEERT TE ZEGGEN DAN KAN IK DAT OOK BEGRIJPEN
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks. Ga lekker theetje drinken met Mart, die wil dat graagdan ga ik lekker kwalleballen met LL, da's alles
Eindpraatje noemde ik het maarquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:26 schreef Californium het volgende:
[..]
jah.... ze moet haar een onderzoek verdedigen en vragen beantwoorden en als ze 'slaagt' dan is ze doctor...
ik kan even niet op het nederlandse woord komen
Ooow, ze gaat haar proefschrift verdedigen tegen de bedenkingen van de commissiequote:Op dinsdag 25 november 2008 20:26 schreef Californium het volgende:
[..]
jah.... ze moet haar een onderzoek verdedigen en vragen beantwoorden en als ze 'slaagt' dan is ze doctor...
ik kan even niet op het nederlandse woord komen
dat kan ookquote:
Zoiets jahquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooow, ze gaat haar proefschrift verdedigen tegen de bedenkingen van de commissie.
Dat is wel een etentje en een bezoek aan de kroeg waard jaquote:
dat is het zekerquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is wel een etentje en een bezoek aan de kroeg waard ja.
ja, dezelfde commissie waar ze al een jaar mee samengewerkt heeft dan. Knap als die in blessuretijd nog even met serieus tegengas komenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooow, ze gaat haar proefschrift verdedigen tegen de bedenkingen van de commissie.
Ze krijgt 4 uur vragen van proffesoren naar zich toe geworpen.... de kans is klei dat ze het niet gaat halen.... Maar de kans bestaat er wel degelijk....quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, dezelfde commissie waar ze al een jaar mee samengewerkt heeft dan. Knap als die in blessuretijd nog even met serieus tegengas komen![]()
Formaliteit dus
quote:
Daar scoor je geen punten meequote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar scoor je geen punten mee.
Beter doe je je eigen strijk, en ben je zo galant die van haar ook even te doen.
Dat zie je helemaal verkeerd! Als Cali nu had gezegd dat ze het graag had gedaan voor me, had ik me over mijn vliegtuigaversie heengezet en een vlucht geboekt!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar scoor je geen punten mee.
Beter doe je je eigen strijk, en ben je zo galant die van haar ook even te doen.
ja dat zeg je nuquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zie je helemaal verkeerd! Als Cali nu had gezegd dat ze het graag had gedaan voor me, had ik me over mijn vliegtuigaversie heengezet en een vlucht geboekt!
Dat had een verrassing moeten zijn. En om mijn kleren in mijn koffer te krijgen, had ik ze dan nog zelf netjes gestreken ookquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat had een verrassing moeten zijn. En om mijn kleren in mijn koffer te krijgen, had ik ze dan nog zelf netjes gestreken ook.
Ik heb al hardgelopen, 5.1 kmquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:02 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
strijk is weg
nu even de boel rustig laten zakken en dan dadelijk even hardlopen denk ik
dat red ik nog langgggg nietquote:
Grote jongenquote:
Ik ook :p Stoer zijn wijquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:09 schreef Californium het volgende:
max 5 min achter elkaar op dit moment
quote:
Netjes, dat hoop ik toch wel binnen nu en een week te halenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Thuiskoffie![]()
[..]
Grote jongen![]()
5,3 vanmorgen.
Jij met je treinen...quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer geen treinen tussen Dt en Gv?
Ik dacht minstens dat er wat aan de hand was fuckerquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:17 schreef DaMart het volgende:
Amy Winehouse weer opgenomen in ziekenhuis
Dat nieuwsbericht.
* Fha proest thee uit over schermquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:17 schreef DaMart het volgende:
Dat nieuwsbericht.
Briljantquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:17 schreef DaMart het volgende:
Dat nieuwsbericht.
Ik ga nooit met de trein, al ben ik wel het afgelopen weekend naar Arnhem gegaan met de treinquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht minstens dat er wat aan de hand was fucker
Ik ga er niet eens op klikkenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:17 schreef DaMart het volgende:
Dat nieuwsbericht.
Excuusnegerquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:20 schreef JortK het volgende:
ben ik wel het afgelopen weekend naar Arnhem gegaan met de trein
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:17 schreef DaMart het volgende:
Dat nieuwsbericht.
Dtquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer geen treinen tussen Dt en Gv?
Deventer en.. nog eenquote:
Hoe was Qlimax?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ga nooit met de trein, al ben ik wel het afgelopen weekend naar Arnhem gegaan met de trein
Ja of delft inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:39 schreef BrandX het volgende:
nieuwsbericht van het jaar:
Amy Winehouse weer opgenomen in ziekenhuis![]()
![]()
Iets met Mosterd. En maaltijd. Mijn vakgebiedquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:17 schreef DaMart het volgende:
Dat nieuwsbericht.
Ik kom toch nooit in die dorpenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Delft en Den Haag Hollandspoor... ken je stationsjargon.
Nou. Hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Iets met Mosterd. En maaltijd. Mijn vakgebied.
Venlo zô'n stad, zoë besteit d'r maar ein, met zô'n schoën stadhočs.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, jij bent nog verdwaald in wereldstad Venlo.
Da kenk nait verstoan heur.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Venlo zô'n stad, zoë besteit d'r maar ein, met zô'n schoën stadhočs.
Floddergats vind se beej ôs maar allein, wao Amor smočs.
Inge sträötjes, gen grekende luu !
Vleisstraot guf 's-aovends 'n vréjers-revu.
Bios, café's, die zién der present, 't is zoë patent.
Venlo, stedje van lol en plezeer,
dich kan ik toch noéts vergaete.
Bin ik in de vraemde, dink ik altiéd weer:
Gen stad kan met Venlo maete.
Dao te kunne laeve met al waat dich leef
Dao te kunne laeve met mié'n hertedeef.
Venlo, stedje van lol en plezeer,
aan Venlo dink ik altiéd weer !
Luister hier maarquote:
wehehe prachtigquote:
Fh!quote:
Immerquote:
Jummmmquote:
* MPG schuift aanquote:
Dubbelvlaquote:
Ik heb B&J ijs...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb B&J ijs...
* Fha geeft een bakkie
Komt hij OOK nog eens aankakkenquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:39 schreef BrandX het volgende:
nieuwsbericht van het jaar:
Amy Winehouse weer opgenomen in ziekenhuis![]()
![]()
Iets met Mosterd. En maaltijd. Mijn vakgebiedquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:17 schreef DaMart het volgende:
Dat nieuwsbericht.
Welterustenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:34 schreef Californium het volgende:
terug van hardlopen
nu thee + lezen en dan bedtrusten allen
Buitengewoon vervelend ookquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:11 schreef OA het volgende:
Ik gebruik nu even Opera als browser, want FF geeft problemen![]()
Het vage is dat de cursor bij het quoten voor de afsluitende ] komt te staan...![]()
Ja, ik was er niet op tijd bij. Beter laat dan nooit.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt hij OOK nog eens aankakken.
[..]
[..]
Iets met Mosterd. En maaltijd. Mijn vakgebied.
Zeker.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Buitengewoon vervelend ook
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:47 schreef Fha het volgende:
Ik moet plassen maar poes zit voor de badkamer deur en ze is speels dus ik durf dr niet aan de kant te zetten![]()
faal!!!!
Levensgevaarlijk dat beest!!quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk dat beest!!
Ik deed met mijn ene been alsof ik naar haar toe ging dus nu ligt mijn ene voet openen toen hinkte ik snel achter haar langs en heb ik de deur lekker tegen haar aangeduwd waardoor ze om viel en toen kon ik veilig de badkamer in
ha!
Als je huisgenoot je niet aanvalt, springt ze wel uit het raamquote:
Mja nou hier dat bedoel ikquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je huisgenoot je niet aanvalt, springt ze wel uit het raam
Dat zal d'r leren, de schavuit!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik deed met mijn ene been alsof ik naar haar toe ging dus nu ligt mijn ene voet openen toen hinkte ik snel achter haar langs en heb ik de deur lekker tegen haar aangeduwd waardoor ze om viel en toen kon ik veilig de badkamer in
ha!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:57 schreef Fha het volgende:
[..]
ha!
WFzquote:
Jij ookquote:
Muckquote:
ik heb er maar 1 ding op te zeggen:quote:Op woensdag 26 november 2008 00:07 schreef cablegunmaster het volgende:
Punten moeten achter smileys gezet worden.
Geen idee waar die regel overgaat. Maarja dat legde Pheno mij uit.
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:07 schreef cablegunmaster het volgende:
Punten moeten achter smileys gezet worden.
Geen idee waar die regel overgaat. Maarja dat legde Pheno mij uit.
ik heb hetzelfde probleem jaquote:Op woensdag 26 november 2008 06:56 schreef DaMart het volgende:
Zometeen maar mijn best doen om niet verder te slapen in de trein.
quote:
Frutsquote:
nee, vreemde figuren zijn datquote:Op woensdag 26 november 2008 10:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fruts
Brand
Dat moeten ze niet doen he, wakker smsen
Heb je niet een telefoon met ingebouwd koffiezetapparaat? Sms binnenkrijgen = kop koffie zetten?quote:Op woensdag 26 november 2008 10:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, vreemde figuren zijn datEn als ze daar nou nog een bak koffie bij hadden gebracht, dan had het te overzien geweest. Maar nee hoor, ho maar.
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:14 schreef Frutsel het volgende:
heb ik ook wel eens, dat mensen je wakker sms'en
naja, hangt er wel vanaf wie![]()
[..]
jij was het dus![]()
Ja goed he?quote:
Ja das waarr! Wat dat betreft was het wel eenquote:Op woensdag 26 november 2008 10:14 schreef Frutsel het volgende:
heb ik ook wel eens, dat mensen je wakker sms'en
naja, hangt er wel vanaf wie![]()
[..]
quote:jij was het dus![]()
Iedereen hier gaat nu meteen arts worden?quote:Op woensdag 26 november 2008 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goed he?
Als jullie dan ook nog even allemaal willen laten registreren hoe het schaamhaar van je kinderen eruit ziet dan is de minister ook blij. Dat is namelijk Nodig. Ergens voor.
nee, ik moet het helaas allemaal zelf doenquote:Op woensdag 26 november 2008 10:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je niet een telefoon met ingebouwd koffiezetapparaat? Sms binnenkrijgen = kop koffie zetten?
koffiezetten of de schaamhaarregistratie?quote:Op woensdag 26 november 2008 10:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, ik moet het helaas allemaal zelf doen
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, ik moet het helaas allemaal zelf doen
Dat heeft iemand anders onlangs nog geregistreerdquote:Op woensdag 26 november 2008 10:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
koffiezetten of de schaamhaarregistratie?
quote:Top 100 van dinsdag 25 november 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
018. 116 Pheno
019. 113 Dr_Flash
032. 093 Houniet
045. 083 Fha
063. 068 Papierversnipperaar
065. 067 Californium
Dat zou lekker zijnquote:Op woensdag 26 november 2008 11:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Dacht dat jij al vast zat op het vliegveld van Thailand
je doet het jezelf aan.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zou lekker zijn
Maar nee, ik zit in dit ******** land
zit je daar de SC te bevuilen jaquote:Op woensdag 26 november 2008 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ongeveer 70 posts en ik word niet vermeld?
Toch te veel achter de schermen geweest, zeker.
ken het 'probleem'.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ongeveer 70 posts en ik word niet vermeld?
Toch te veel achter de schermen geweest, zeker.
WMz.quote:
Nee, niet eensquote:Op woensdag 26 november 2008 11:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zit je daar de SC te bevuilen ja
Ik sta er niet inquote:
euh nee, zie dat topic nu voor het eerst, heb dat hele sinterklaas gedoe overgeslagenquote:Op woensdag 26 november 2008 11:27 schreef MPG het volgende:
Frutsel, heb je al gestemd hier: [STEMTOPIC PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken... ?
Maar vind je niet dat onze huispinguin een mooi gedicht heeft gemaaktquote:Op woensdag 26 november 2008 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
euh nee, zie dat topic nu voor het eerst, heb dat hele sinterklaas gedoe overgeslagen
Ik zal zo ff bijlezenquote:Op woensdag 26 november 2008 11:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar vind je niet dat onze huispinguin een mooi gedicht heeft gemaakt?
Ja. Nu als officiële inzendingquote:Op woensdag 26 november 2008 11:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zal zo ff bijlezenIs dat dat gedicht wat ie hier al eens heeft gepost een tijd terug? da was al hilarisch
Wat voor drinkenquote:Op woensdag 26 november 2008 13:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yeps, heb ook () drinken gehaald, en wat spulletjes bj de etos.
Muckjequote:
etosquote:Op woensdag 26 november 2008 13:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yeps, heb ook () drinken gehaald, en wat spulletjes bj de etos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:Op woensdag 26 november 2008 13:57 schreef DaMart het volgende:
Hierbij een vriendelijk verzoek aan de KSC!Gotgot, weer zo'n prutser die niks zelf kan. Je lijkt McDavid wel, die liet zich vrijwillig bannen in een tentamenperiodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Okay dan heb je echt geen zelfdiciplinequote:Op woensdag 26 november 2008 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gotgot, weer zo'n prutser die niks zelf kan. Je lijkt McDavid wel, die liet zich vrijwillig bannen in een tentamenperiode
Heeft niets te maken met niets zelf kunnen... tenzij je even langs wilt komen met een fles chloroform om vanavond om een uur of tien mijn bovenburen een paar uur stil te maken. Die oude mensen waren vannacht met meubels aan het schuiven volgens mijquote:Op woensdag 26 november 2008 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gotgot, weer zo'n prutser die niks zelf kan. Je lijkt McDavid wel, die liet zich vrijwillig bannen in een tentamenperiode
Hey, om een loveswing te gebruiken is ruimte nodigquote:Op woensdag 26 november 2008 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met niets zelf kunnen... tenzij je even langs wilt komen met een fles chloroform om vanavond om een uur of tien mijn bovenburen een paar uur stil te maken. Die oude mensen waren vannacht met meubels aan het schuiven volgens mij.
Mochten de bovenburen een keer een rustige avond hebben, slaap ik bij... en ieder extra uurtje rust is meegenomenquote:Op woensdag 26 november 2008 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat heeft het dan voor zin als wij je je bed in schoppen?
En bedankt voor de mental image. En om jullie mee te laten genieten:quote:Op woensdag 26 november 2008 14:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey, om een loveswing te gebruiken is ruimte nodig
waarom geef je mij nou ook een image?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
En bedankt voor de mental image. En om jullie mee te laten genieten:
Hij is een gezette Amsterdammer, kaal, ergens in de 70 volgens mij en de sigaren zijn met zijn lippen vergroeid. Zijn buik is opgezet, waarschijnlijk gewoon lucht door al de sigarenrook die hij heeft geīnhaleerd, of door bier, of andere oorzaken...
En zij... nou ja, hopelijk is de beschrijving van de bovenbuurman al voldoende om een goed beeld van deze bejaarden in een loveswing te vormen.
ja, bedankt! nou slaap ik weer niet vannachtquote:Op woensdag 26 november 2008 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is een gezette Amsterdammer, kaal, ergens in de 70 volgens mij en de sigaren zijn met zijn lippen vergroeid. Zijn buik is opgezet, waarschijnlijk gewoon lucht door al de sigarenrook die hij heeft geīnhaleerd, of door bier, of andere oorzaken...
En zij... nou ja, hopelijk is de beschrijving van de bovenbuurman al voldoende om een goed beeld van deze bejaarden in een loveswing te vormen.
Als dank voor jouw image?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom geef je mij nou ook een image?
Toch mooi dat deze mensen ook van de liefde kunnen genieten?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
jaquote:Op woensdag 26 november 2008 14:27 schreef Muck het volgende:
valt het op dat ik een nieuwe wil openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |