wehehe prachtigquote:
Fh!quote:
Immerquote:
Jummmmquote:
* MPG schuift aanquote:
Dubbelvlaquote:
Ik heb B&J ijs...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb B&J ijs...
* Fha geeft een bakkie
Komt hij OOK nog eens aankakkenquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:39 schreef BrandX het volgende:
nieuwsbericht van het jaar:
Amy Winehouse weer opgenomen in ziekenhuis![]()
![]()
Iets met Mosterd. En maaltijd. Mijn vakgebiedquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:17 schreef DaMart het volgende:
Amy Winehouse weer opgenomen in ziekenhuis
Dat nieuwsbericht.
Welterustenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:34 schreef Californium het volgende:
terug van hardlopen
nu thee + lezen en dan bedtrusten allen
Buitengewoon vervelend ookquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:11 schreef OA het volgende:
Ik gebruik nu even Opera als browser, want FF geeft problemen![]()
Het vage is dat de cursor bij het quoten voor de afsluitende ] komt te staan...![]()
Ja, ik was er niet op tijd bij. Beter laat dan nooit.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt hij OOK nog eens aankakken.
[..]
[..]
Iets met Mosterd. En maaltijd. Mijn vakgebied.
Zeker.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Buitengewoon vervelend ook
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:47 schreef Fha het volgende:
Ik moet plassen maar poes zit voor de badkamer deur en ze is speels dus ik durf dr niet aan de kant te zetten![]()
faal!!!!
Levensgevaarlijk dat beest!!quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk dat beest!!
Ik deed met mijn ene been alsof ik naar haar toe ging dus nu ligt mijn ene voet openen toen hinkte ik snel achter haar langs en heb ik de deur lekker tegen haar aangeduwd waardoor ze om viel en toen kon ik veilig de badkamer in
ha!
Als je huisgenoot je niet aanvalt, springt ze wel uit het raamquote:
Mja nou hier dat bedoel ikquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je huisgenoot je niet aanvalt, springt ze wel uit het raam
Dat zal d'r leren, de schavuit!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik deed met mijn ene been alsof ik naar haar toe ging dus nu ligt mijn ene voet openen toen hinkte ik snel achter haar langs en heb ik de deur lekker tegen haar aangeduwd waardoor ze om viel en toen kon ik veilig de badkamer in
ha!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:57 schreef Fha het volgende:
[..]
ha!
WFzquote:
Jij ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |