Oeh jummquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:34 schreef Ladylike het volgende:
SchatteFhatje![]()
![]()
Biefstukjemet aardappelkroketjes
Okquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:34 schreef MPG het volgende:
Blauwen,
Het is weer tijd voor het per topic terugkerend Muck-alarm. Post niet door het slotje!
Jah was errug lekkerquote:
Oh nou, de laatste keer dat ik LL krabbelde moest ik nodig m'n nagels knippenquote:
Als je de OP meetelt wel ja.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:39 schreef Ladylike het volgende:
Ik had toch de 300ste post?
[..]
Jah was errug lekker
En dan zeg je iets over die palingquote:
Even quoten voor het nageslacht.quote:
sukkelquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht.
FAIL!
Ga fietsenquote:
Wie niet, wie niet.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je de OP meetelt wel ja.
Ik had de 300e reactie (post na de OP) .
Een topic is vol bij 300 reacties.
Zolang er maar tetten zijn.quote:
Ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 25 november 2008 19:40 schreef DaMart het volgende:
Jij bent van plan #1.137 vol te posten?
Deze TT is wel toffer, trouwens![]()
.
Goed topicquote:
De toffe TT is die van het volgende topicquote:
Mits cali nog niet terecht is natuurlijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed topic.
Als deze vol is mag dat de volgende worden.
Dan wel met deze Pi!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed topic.
Als deze vol is mag dat de volgende worden.
Ze heeft straks al een ander!quote:
Polygamie FTW.quote:
das ook saaiquote:
okay ik praat weerquote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:51 schreef DaMart het volgende:
En trouwens, ik ben toch veel liever, toffer, grappiger, stoerder en leuker dan al die mogelijke anderen bij elkaar!.
Bijna schat, bijnaquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:51 schreef DaMart het volgende:
En trouwens, ik ben toch veel liever, toffer, grappiger, stoerder en leuker dan al die mogelijke anderen bij elkaar!.
quote:
Ik ben niet in de race hoorquote:
Zeg je dat ook tegen Muck?quote:
Dat je je mond weer open doet is voor mij genoeg hoor lajv0rdquote:
Ik ontdek steeds meer over jouquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb zin in Cali, maar ik heb haar de hele dag nog niet op FOK! gezien.
Ah, je hebt een leven. HOAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Druk druk druk druk druk druk druk druk druk druktotdat ik er bij neerval
Nu strijkendan lezen, dan hardlopen dan relaxen met een kopje thee en dan slapen en dan morgenvroeg weer op en dan druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk en dan uit eten en dan kroeg in
No time....I haz got it
Bustedquote:
Arme jijquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Nu strijkendan lezen, dan hardlopen dan relaxen met een kopje thee en dan slapen en dan morgenvroeg weer op en dan druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk en dan uit eten en dan kroeg in
No time....I haz got it
Caliquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:57 schreef Californium het volgende:
[..]
No time....I haz got it
Trancperenciquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je hebt een leven. HOAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uit eten en kroeg in schaar ik niet onder "arme jij"quote:
Eerder arme ik, want ik ben er niet bijquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Uit eten en kroeg in schaar ik niet onder "arme jij".
Wie heeft die zin voor je getypt?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:59 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik ben hopeloos, ik ben gedoemd om slecht Nederlands te typen.
Nee maar dat verdient ze gewoon omdat ze het zo druk drukdrukdrukdrukdruk etc heeftquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Uit eten en kroeg in schaar ik niet onder "arme jij".
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cali.
* DaMart zet grote kop thee neer.
Dit is zo een antwoord voor jouquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat je je mond weer open doet is voor mij genoeg hoor lajv0rd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
whut?quote:
Helemaal niet. Deze post is foutloosquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:59 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik ben hopeloos, ik ben gedoemd om slecht Nederlands te typen.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee maar dat verdient ze gewoon omdat ze het zo druk drukdrukdrukdrukdruk etc heeft![]()
Je bent dood?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wacht! Er is Meer!
[ afbeelding ]
Je bent niet bekend met lollercatz?quote:
Vind je ook niet vreemd dat hij al een tijd niets getypt had? Hij heeft die zin vier keer nagekekenquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dit is zo een antwoord voor jou
![]()
gedraag jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Braaf is
![]()
Treintje post![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerder arme ik, want ik ben er niet bij.
Dat vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vind je ook niet vreemd dat hij al een tijd niets getypt had? Hij heeft die zin vier keer na laten kijken
ghehehquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Braaf is
![]()
Treintje post![]()
[ afbeelding ]
jawelquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met lollercatz?
quote:
Nee. Ik ben een ICT iets.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:05 schreef cablegunmaster het volgende:
Pheno is een leraar Nederlands?
Braafquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Braaf is
![]()
Treintje post![]()
[ afbeelding ]
gewoon, drukdrukdrukdrukquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:06 schreef Californium het volgende:
maar ik snapte niet precies waarom enzo
dat merk je welquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash ook profi-knopjesduwer is
Precies.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash ook profi-knopjesduwer is
Ik kan niet eens omschrijven wat ik doe. Maar dat is juist leukquote:
okequote:Op dinsdag 25 november 2008 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon, drukdrukdrukdruk![]()
Zeker met CGM z'n daklozenkrant-oeuvre corrigeren, denk ik dan
Wees blij. Ik had je eerder ingeschaald voor andere bezigheden.quote:
quote:
Nou snel danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ik snap er echt nog steeds de ballen van wat je nu precies probeert duidelijk te makenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wees blij. Ik had je eerder ingeschaald voor andere bezigheden.
Douche saboteren, keuken bezet houden, poes huisgenoot vegenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:15 schreef Californium het volgende:
Maar goed....voor welke werkzaamheden zou je me eerder inschalen
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou snel dandit is echt te erg hoor hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Speeksel uitwisselen om te onderzoeken?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:15 schreef Californium het volgende:
[..]
ik snap er echt nog steeds de ballen van wat je nu precies probeert duidelijk te maken![]()
*is niet blond
Maar goed....voor welke werkzaamheden zou je me eerder inschalen
Whatever dusquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Douche saboteren, keuken bezet houden, poes huisgenoot vegen
TERUGLEZEN to begin with
Je DaMartThee wordt koudquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Speeksel uitwisselen om te onderzoeken?
wat?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je DaMartThee wordt koudEn ik ben al druk met andere mensen
JE DAMARTTHEE WORDT KOUDquote:
IK KAN LEZEN HOOR! MAAR ALS JIJ NU GEWOON EENS NORMAAL UITLEGT WAT JE PROBEERT TE ZEGGEN DAN KAN IK DAT OOK BEGRIJPENquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JE DAMARTTHEE WORDT KOUDEN IK BEN AL DRUK MET ANDERE MENSEN
vivaquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:05 schreef Californium het volgende:
[..]
je mag komen hoor
![]()
Collega heeft morgen haar viva....als ik het zo goed schrijfen blijkbaar is het traditie om daarna uit eten te gaan en je vol te gooien met alcohol....
wie ben ik om met traditie te spotten![]()
Niks. Ga lekker theetje drinken met Mart, die wil dat graagquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:22 schreef Californium het volgende:
[..]
IK KAN LEZEN HOOR! MAAR ALS JIJ NU GEWOON EENS NORMAAL UITLEGT WAT JE PROBEERT TE ZEGGEN DAN KAN IK DAT OOK BEGRIJPEN
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks. Ga lekker theetje drinken met Mart, die wil dat graagdan ga ik lekker kwalleballen met LL, da's alles
Eindpraatje noemde ik het maarquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:26 schreef Californium het volgende:
[..]
jah.... ze moet haar een onderzoek verdedigen en vragen beantwoorden en als ze 'slaagt' dan is ze doctor...
ik kan even niet op het nederlandse woord komen
Ooow, ze gaat haar proefschrift verdedigen tegen de bedenkingen van de commissiequote:Op dinsdag 25 november 2008 20:26 schreef Californium het volgende:
[..]
jah.... ze moet haar een onderzoek verdedigen en vragen beantwoorden en als ze 'slaagt' dan is ze doctor...
ik kan even niet op het nederlandse woord komen
dat kan ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |