Achter smileys komt dus een punt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
He, en dan moet ik ook nog eens rapporten schrijven .
In het nederlands. Pheno is een spellings-nazi !
AUFMACHEN!!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
TOOOOEEEETquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
Weet tegen wie je het zegt. Doe geen moeite...quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TOOOOEEEET.
Nederlands is met een grote N.
Blowjob ijsquote:
tegen de CpellingsGaarhijtMasturt. I should've known.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:08 schreef OA het volgende:
Weet tegen wie je het zegt. Doe geen moeite...
Als je er achteraan gaat, hebben ze vast niet per ongeluk het dubbele overgemaaktquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:10 schreef Pheno het volgende:
Ah tof, ze hebben een fout gemaakt met mijn salaris. Kan ik daar weer achteraan gaan.
Daar heb ik nog nooit van gehoordquote:
Ja, maar ik heb op het moment niks review-waardigs.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook speciaal voor BX tijd vrijgemaakt voor mijn theereview, dus ik ben benieuwd wat je er vanavond van maakt!
Niet alleen Phenoquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
Jij bedoelt dat het "Hé" moet zijn?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Achter smileys komt dus een spatie.
He moet zijn: hè.
Voor een leesteken komt geen spatie.
Nederlands is met een hoofdletter.
Spellingsnazi is aan elkaar, geen streepjes dus.
Echt welquote:
Een foutquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:10 schreef Pheno het volgende:
Ah tof, ze hebben een fout gemaakt met mijn salaris. Kan ik daar weer achteraan gaan.
Nee, ik geloof dat ik twee leaseauto's heb.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je er achteraan gaat, hebben ze vast niet per ongeluk het dubbele overgemaakt.
je bent een punt vergeten!!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een fout.
Nou, dat wordt lachen
Pinguïns eten weinig anders. Saai daar hoor, Antarcticaquote:
Een Prius én een Audiquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat ik twee leaseauto's heb.
Ik ben het er op zich niet mee eens dat achter smileys een punt MOET. Het mag. Maar het hoeft niet.quote:
Dan review je Douwe Egbertsquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb op het moment niks review-waardigs..
Doe jij mij eens een leuke koffie-specialiteit cadeau.
[..]
In dit geval heb je helemaal gelijk, hè gebruik je meer als laatste woord bij een vraagstelling.quote:Jij bedoelt dat het "Hé" moet zijn?
De rest viel mij ook op.
Klopt, maar je moet ergens beginnen, en ik vond de punt wel een mooi startpuntquote:Echt wel.
Een ander leesteken mag trouwens ook!
Dan zijn we het eensquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben het er op zich niet mee eens dat achter smileys een punt MOET. Het mag. Maar het hoeft niet.
Ach, het was een dappere poging...quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tegen de CpellingsGaarhijtMasturt. I should've known.
Ik denk het, ze halen bedragen weg waar ik toch aardig wat vraagtekens (of 4 ringen) heb?quote:
Als ze bij een zin horen, komen ze in ieder geval voor het leesteken aan het einde van de zinquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben het er op zich niet mee eens dat achter smileys een punt MOET. Het mag. Maar het hoeft niet.
oeh, wat een welkomquote:
"Vissige kerstdagen en een vrolijk 1976"?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:21 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een kerstkaart uit japan ontvangen. Mijn eerste
Met een shinkansen er voor opquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Vissige kerstdagen en een vrolijk 1976"?
Die is druk met haar huisgenootjequote:Op dinsdag 25 november 2008 19:22 schreef DaMart het volgende:
Ik heb zin in Cali, maar ik heb haar de hele dag nog niet op FOK! gezien.
Heb ik ff geluk dat ik net mn drinken doorgeslikt hebquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die is druk met haar huisgenootje![]()
Douche saboteren, keuken bezetten, poes vegen, the usual stuff
Warme chocomel met slagroom?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb ik ff geluk dat ik net mn drinken doorgeslikt heb![]()
Hoe raadt je het?quote:
Een wilde gok. Of je moet je webcam uitzetten.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een wilde gok. Of je moet je webcam uitzetten.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die is druk met haar huisgenootje![]()
Douche saboteren, keuken bezetten, poes vegen, the usual stuff
Goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een wilde gok. Of je moet je webcam uitzetten.
Dan moet je haar krabbelenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb zin in Cali, maar ik heb haar de hele dag nog niet op FOK! gezien.
Whehequote:
Dat bedoel ikquote:[..]
In dit geval heb je helemaal gelijk, hè gebruik je meer als laatste woord bij een vraagstelling.
"CGM mag best eens wakker blijven tijdens Nederlands, hè?"
Ik was net te laat met een andere verbetering in de gequote post trouwens.
Eens. Maar met een beetje ambitie is niks misquote:[..]
Klopt, maar je moet ergens beginnen, en ik vond de punt wel een mooi startpunt.
Roomsaus smaakt me nooit meer hetzelfdequote:
SchatteFhatjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |